BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 11 września 2014, 19:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
przemo330ci napisał(a):

naprawę zleciłem warsztatowi ,który specjalizuje się w restauracji starych aut,zakład cieszył się u nas dobrą opinia...



Napisz jaka firma ? Też się pokusiłem w zeszłym roku na warsztat który się specjalizuje w takich pracach i zdanie mam to samo - NACIĄGACZE i jexxx partacze.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 11 września 2014, 20:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
rorafalki napisał(a):
trochę jestem w szoku, że jest potrzeba AŻ takiej wymiany :-k

PS mogłeś pójść krok dalej i zamontować poszycia z M3 :]


aż taki Riczi Ricz to nie jestem... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

dane warsztatu podam w swoim czasie- póki co negocjuję z panem majstrem zwrot części kwoty zapłaconej za "pracę"...

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 11 września 2014, 20:17 
sirek napisał(a):
rorafalki napisał(a):
trochę jestem w szoku, że jest potrzeba AŻ takiej wymiany :-k

PS mogłeś pójść krok dalej i zamontować poszycia z M3 :]


X 2 ................... :/

Wtedy to dopiero by mówili, że to rzeźba :rotfl:

Jest dobrze :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 11 września 2014, 20:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przemo330ci, to zostaje z Tobą na dłużej? ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 11 września 2014, 20:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
może nie było AŻ takiej potrzeby ,ale wolę wymienione poszycie niż tonę szpachli... :)

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 11 września 2014, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
No nie wiem ...chyba bym nie chciał rozbiórki połowy wnętrza i rozwiercania zgrzewów w takim aucie . Jak juz spawać to nie lepiej wyciac tylko to co jest okitowane szpachla (obstawiam ze dół błotnika) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 11 września 2014, 21:56 
Bez przesady takie poszycie to pikus... :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 12 września 2014, 10:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1765
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 525d xD / X3 M40i
Kod silnika: N47T / B58
Garaż: E46 328Ci:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98605
F20 116i:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170601
Przecież to tylko poszycie a nie elementy konstrukcyjne. Więc skoro można to chyba lepiej wymienić tak jak przemo330ci, cały fragment, a nie odcinać poo kawałku i rzeźbić łączenie na środku błotnika.

Tak jak rozmawialiśmy przez tel, bardzo dobra decyzja moim zdaniem :ok:

_________________
Obrazek

F20 116i M-Pakiet by Vit0 -->> Valencia Orange - sprzedane
E46 328Ci by Vit0 -->> Cosmosschwartz - sprzedane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 12 września 2014, 10:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
można poszycie zmienić, ale wg mnie na używkę, która wg mnie jest lepszym materiałem jak nówka
pod warunkiem, że bez szpachli etc. co z racji wieku może nie być takie łatwe

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 12 września 2014, 11:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Właśnie dlatego nigdy nie będe rolował nadkoli, widzisz jakie teraz nakłady pracy Cie czekaja i ile kasy poszło w błoto tylko dla paru milimetrów szerszego koła.. a samochód już nigdy nie będzie taki jak zostawiła fabryka.
Wymieniałem juz takie samo poszycie jak ty w e46 coupe i prucia jest w piz**, nie wszedzie blacharz dojdzie ze spawami, miejsca wygrzane beda duzo mocniej korodowac, karoseria w oryginale jak jest cała pospawana to przechodzi kilka procesów antykorozyjnych..
Tutaj cytat:

" Przy udziale prądu na nadwoziu osadza się warstwa fosforanów określonego metalu, np. cynku, która stanowi podłoże dla warstw następnych.

Zwykle po takim procesie następuje malowanie kataforyczne. Polega to na malowaniu farbą antykorozyjną przy całkowitym zanurzeniu w niej nadwozia i podłączenia prądu. Cząstki farby mają ładunek dodatni, dlatego są przyciągane do ujemnie naładowanego nadwozia. Dzięki temu wypełnione są wszystkie zakamarki nadwozia. Po skończeniu nadwozie zostaje wygrzane w piecu.

Kolejnym krokiem jest użycie uszczelniacza, który stosuje się w miejscach szczególnie narażonych na podciąganie i zaleganie wody. Zastosowanie ma np. na zgrzewach blach, ale nie tylko."

źródło: http://autokult.pl/2013/01/09/zabezpiec ... e-poprawic

Ja bym w Twojej sytułacji wspawał tylko potrzebny fragment,
Bo mimo całego dużego elementu bez szpachli się nie obejdzie..

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 12 września 2014, 16:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
flex napisał(a):
Właśnie dlatego nigdy nie będe rolował nadkoli, widzisz jakie teraz nakłady pracy Cie czekaja i ile kasy poszło w błoto tylko dla paru milimetrów szerszego koła.. a samochód już nigdy nie będzie taki jak zostawiła fabryka.
Wymieniałem juz takie samo poszycie jak ty w e46 coupe i prucia jest w piz**, nie wszedzie blacharz dojdzie ze spawami, miejsca wygrzane beda duzo mocniej korodowac, karoseria w oryginale jak jest cała pospawana to przechodzi kilka procesów antykorozyjnych..
Tutaj cytat:

" Przy udziale prądu na nadwoziu osadza się warstwa fosforanów określonego metalu, np. cynku, która stanowi podłoże dla warstw następnych.

Zwykle po takim procesie następuje malowanie kataforyczne. Polega to na malowaniu farbą antykorozyjną przy całkowitym zanurzeniu w niej nadwozia i podłączenia prądu. Cząstki farby mają ładunek dodatni, dlatego są przyciągane do ujemnie naładowanego nadwozia. Dzięki temu wypełnione są wszystkie zakamarki nadwozia. Po skończeniu nadwozie zostaje wygrzane w piecu.

Kolejnym krokiem jest użycie uszczelniacza, który stosuje się w miejscach szczególnie narażonych na podciąganie i zaleganie wody. Zastosowanie ma np. na zgrzewach blach, ale nie tylko."

źródło: http://autokult.pl/2013/01/09/zabezpiec ... e-poprawic

Ja bym w Twojej sytułacji wspawał tylko potrzebny fragment,
Bo mimo całego dużego elementu bez szpachli się nie obejdzie..


gdybyś przeczytał uważnie moje wcześniejsze posty ,to byś wiedział ,że auto sprowadziłem z uszkodzonym bokiem[jeżdżące :rotfl: :rotfl: :rotfl: ] -najbardziej ucierpiał wtedy błotnik a dokładnie element sąsiadujący z drzwiami ; tego kantu nie ma jak od środka wyklepać czy wypchnąć...
kant był wgnieciony około pół centa...

a rant błotnika był lekko wgnieciony,lecz po niefachowej naprawie zaczęły wychodzić kwiatki, a zaklepywanie rantów tylko przyspieszyło nieuniknione... auto miało iść do ludzi ,ale nie byłbym w stanie sprzedać go ze świadomością tego co jest nie halo,więc stąd moja decyzja...

sprzeda się to dobrze , nie to też dobrze

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 12 września 2014, 17:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
flex napisał(a):
wymieniałem takie samo poszycie jak ty w e46 coupe i prucia jest w piz**, nie wszedzie blacharz dojdzie ze spawami, miejsca wygrzane beda duzo mocniej korodowac, karoseria w oryginale jak jest cała pospawana to przechodzi kilka procesów antykorozyjnych..


dokładnie o tym myślałem :looka: blacharz musi byc naprawde sumiennym pasjonatem swojej pracy żeby to wszystko później w miare dobrze (bo nigdy nie zrobi tego tak jak fabryka) pozabezpieczac przed korozja, nie polamac zadnych plastikowych spinek i poskładac wnetrze tak by nic nie trzeszczało i było spasowane jak z fabryki .

No ale trzymam kciuki żeby było dobrze :super: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 12 września 2014, 17:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
tym razem będę częstym gościem w warsztacie podczas naprawy auta... ;) :)

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 12 września 2014, 19:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
Przemo na twoim miejscu, sam bym rozebrał i złożył wnętrze ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 13 września 2014, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Wymiana poszycia to nic wielkiego, mam e46 w coupe na czesci i rózni ludzie dzwonia. Jeden chciał miec autko cięte wzdłuznie w połowie ( cała prawa cwiara ). Ja bym przeznaczył takie auto tylko i wyłacznie na złom...

Według mnie wymiana całego poszycia jest lepsza opcja niz wstawianie reperaturki, chyba nigdy nie spotkałem fachowo wspawanej - zawsze widze pofalowania na blasze i dlatego swoich nadkoli nigdy nie pozwolę zrolowac na ostro :chytry: .

Teraz pozostaje przypilnować, żeby dobrze to ogarneli i nie powinny wychodzić żadne kwiatki z czasem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 5 października 2014, 14:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
A więc po wielu" przygodach" wreszcie wychodzę na "samochodową "prostą...

Obrazek

auto odebrane, poskładane pod moją obecność-więc dopilnowane...
jakieś kółko[bbs rc 303] ,na miejsce gwintu zamontowany z powrotem zawias m pakietowy[dobrze ,że go nie sprzedałem]

Obrazek

tył pasuje mi ładnie ,tylko na przód jakieś sprężyny będe musiał zakupić[tak z 2-3 centy trzeba obniżyc]...

co koledzy polecają porządnego???

wczoraj auto umyte ,wyglinkowane, a dziś korekta ,politura, wosk i quic detailer... wygląda jak nowe , a to "tylko" 8 godzin pucowania...

Obrazek


http://www.eibach.pl/search.html?search ... t_line=286

takie sprężyny były by ok??

a może coś takiego???

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-hr- ... 42072.html

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 5 października 2014, 22:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Super że znowu wróciła do żywych, Bardzo dobrze że kupiłeś całe poszycie, pewnie tanio nie było ale konkretnie zrobione. Miałem kiedyś eibachy na poprzedniej bmw. Moim zdaniem twardo. Na obecnej 46 mam mtechnikowy zawias jest dużo bardziej komfortowy od eibacha.

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 7 grudnia 2014, 21:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
Chyba byłem grzeczny w tym roku bo mnie Św. Mikołaj spotkał ;) ;) ;)

Obrazek

nowa konsola [tym razem właściwa], i mega fajna czapka[polecam - za nie długo dostępne u Admina w bardzooooo fajnej cenie] -dostępne tutaj: http://www.super-bmw.pl/

udało mi się zakupić u wroga komplet nowych ,nieużywanych sprężyn H&R -55 i -35, jak zjadą na święta moi znajomi z Niemcowni będzie montaż .... zobaczymy jak to siądzie ,bo póki co przód pieje jak w Tarpanie ...

na zimę zakupiłem komplecik BBS RC 304 i 305, kółka 17 cali , przód 8cali .tył 9... fajnie to siadło, ale auto musi pójść w dół... ;) felgi kupione w średnim stanie lakierniczym ,ale i tym razem Matrix spisał się na medal i doprowadził alusy do stanu idealnego :) a to wszystko za bardzo rozsądne pieniądze... także mega polecam: http://www.malowaniefelg.com/

Obrazek

Obrazek

także w najbliższym czasie na auto wlecą sprężyny[kupione] i dystans na przód[kupiony] , czekam tylko na dłuższe szpilki -zamówione ,czekamy na dostawę ;)

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 7 grudnia 2014, 21:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przemo330ci, jak zwykle ie próżnujesz :ok:

PS to 3er zostaje z Tobą na dłużej?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przemo330ci -->>e46coupeM54B30 bbs rc i gwint
PostNapisane: 7 grudnia 2014, 21:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
rorafalki napisał(a):
przemo330ci, jak zwykle ie próżnujesz :ok:

PS to 3er zostaje z Tobą na dłużej?


chyba niebieska będzie u mnie miała dożywotkę ;) :rotfl:

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL