BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 22 listopada 2017, 22:59


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko modeli BMW powstałych przed rokiem 1990.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 448
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
viewtopic.php?f=6&t=153588

Byłe E39 523i:
viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
viewtopic.php?f=6&t=124376
Witam wszystkich. Do tej pory siedziałem wyłącznie na forum 5er ale postanowiłem zaprezentować swoją maszynkę również tutaj.
A zatem pacjent to E34z 1989 roku. Na chwilę obecną odmalowane, obspawane i co tam tylko, kombinuję cały czas. Napędzane sekwencją. Auto mam na chwilę obecną 1.5 roku.

Rozkodowany VIN
Kod typu HD11
Typ 535I (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 155
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DELPHIN METALLIC (184)
Tapicerka SCHWARZ LEDER (0203)
Data prod. 1989-08-11

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem

W aucie znajdują się jednak zarówno dodane przeze mnie jak i inne niewystępujące w VIN:
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim
S464A SKISACK Ski bag Worek na narty
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger podłokietnik kierowcy/pasażera
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.
S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S540A CRUISE CONTROL Tempomat
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S708A M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II M Kierownica sportowa, skórzana
S563A BEL.MAKE-UP SPIEGEL Lusterko do makijażu, podświetl.
S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR - Hak holowniczy zdejmowany
S560A LESELEUCHTEN IM FOND - Lamki do czytania w tylnym siedzeniu
Pełne OBC
Lusterko fotochromatyczne
zapalniczka z tyłu
wydech kompletny G-Power
ORI hak odpinany
Lekkie koło zamachowe - jednomas z E28
Chodniczki Petex :)
Centralny z pilota

Zaczęło się od tego:
Obrazek

W pierwszym rzędzie zmieniłem nerkę na srebrną bez odłażącego czarnego malowania, zerwałem dwuczęściową folię z tylnej szyby oraz wstawiłem swoje felgi (czerwono czarne zabierał poprzedni właściciel):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie zrobiłem:
-wymiana wiszącej podsufitki
-zmiana zawieszenia na TA-Technix -30/-25
-zmiana butli gazowej z toroidalne wzdłuż bagażnika na taką w koło
-zmiana zwykłego gazu na sekwencję na pojedynczych wtryskach
-zmieniłem przednie fotele na niezużyte
-zmiana pedalskiego niebieskiego oświetlenia na standardowe
-kompletna opieka silnika: olej, kopułka, palec, świece, przewody WN, jakieś uszczelniacze

Kilka zimowych fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Stwierdziłęm że przednie lampy są zużyte. Popękane gdzieniegdzie, wypiaskowane, słabo świecą. Zatem kupujemy nowe:
Obrazek
Obrazek

Tutaj już zamontowane, do kompletu szeroki grill i dokładka:
Obrazek

Jakiś czas minął, mała sesyjka nieprofesjonalna:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dokupiłem zaślepki zderzaka no i brak dziur kłujących w oczy:
Obrazek
Obrazek

Wymieniłem niedziałający siłownik centralnego, w końcu nie muszę pamiętać o zamykaniu jednych z drzwi ręcznie :)
Obrazek

Jako iż moja Beemka bardzo mnie kochała, starała się regularnie zacieśniać znajomość ze mną, poprzez... Bezpośredni kontakt klapy bagażnika z moją głową :) Dlatego też nowe siłowniki do tylnej klapy, teraz sama odskakuje i wstaje, bajer.
Obrazek

Maska na wietrze też potrafiła opaść, więc zamówiłem do niej również nowe siłowniki, jutro zamontuję zapewne:
Obrazek

Wymieniłem końcówki drążków kierowniczych, a przy okazji lekko odświeżyłem sam łącznik do nich w kolor nadwozia mniej więcej :) :
Obrazek
Przed:
Obrazek
Po:
Obrazek

Tuleje tylnej belki, ślizgi zderzaka (swoją drogą tył dalej czeka, ale to po poprawkach lakiernika)
Obrazek
Obrazek

Nadszedł czas gdy stwierdziłem że wypada podspawać progi. Zatem przygotowania auta do blacharki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po zdjęciu tylnej wykładziny jestem zadowolony. Grażyny właściwie nie widać nigdzie. jedynie pod akumulatorem trzeba będzie się pobawić. Wyczyścić i zakonserwować.
W międzyczasie wnętrze trafiało do domu, więc odświeżyłem tylną półkę czarnym lakierem. Nieporównywalnie lepiej:
Obrazek
Obrazek

Demolki ciąg dalszy:
Podłoga prawa strona, jest ładnie
Obrazek

Podłoga lewa strona, jest też ładnie
Obrazek

gnije w rogach "w nogach", po obu stronach. Ale tragedii nie ma. To prawa strona
Obrazek

I kierowcy, tu trochę gorzej.
Obrazek

Aby sprawdzić stan rzeczy wydarłem do żywego cały próg z wszelakiej rdzy i konserwacji. Mała dziurka była :) ale już nie ma.
Obrazek

W międzyczasie wymieniłem jeszcze wahacze:
Obrazek

Lakiernik robił swoje. Niestety nie mam zdjęć :(
W międzyczasie zająłem się felgami:
Obrazek
Obrazek

Dostały polerowany rant i mosiądzowane na zloto śrubki:
Obrazek
Obrazek

I mają założoną godziwą oponę Continentala z dużą ilością mięska:
Obrazek

Podczas gdy lakiernik robił swoje, ja zaopatrywałem się w fanty:
Obrazek

Cała, niepopękana guma przepływomierza, która nie widziała gazu i nie została pocięta. ORI BMW:
Obrazek

Zaślepka na hak do tylnego zderzaka. Kupno używanej praktycznie nieosiągalne. Jedyna sztuka na allegro w cenie nowej... Oryginalnej... Więc wiadomo co wybrałem :)
Obrazek

Brakujące do kolekcji elementy do montażu zderzaka. Ori BMW w cenie zamiennika. Śmiech na sali. Uszczelka zderzaka. Śruby regulacyjne do odsadzenia bocznego zderzaka.
Obrazek
Obrazek

Spinki do mocowania dywaników podłogowych. W końcu nie będą się zsuwać.
Obrazek

Guma uszczelniająca zakładana na lewarek. Cała, będzie lewar sztywniej siedział a przede wszystkim będzie ciszej.
Obrazek

Skoro jesteśmy w okolicach lewarka to nowe łożyskowanie jego oraz podkładki do wybieraka biegów. Przy tej robocie będą też urzeźbione nowe tuleje do wybieraka celem zlikwidowania luzu na nim.
Obrazek

Przegub na wał kolumny kierowniczej, oraz jeszcze kilka elementów do wybieraka biegów, jedna tulejka ORI, podkładki i spinki zabezpieczające wybierak, aby nie wypadał z tulejek.
Obrazek

Walka z luzami układu kierowniczego. Ramię poruszające drążkiem środkowym wraz z tuleją. Wychodzi na to że wymieniłem już prawie pół zawieszenie na elementy Meyle :)
Obrazek

komplecik potrzebnych mi spinek do montażu progów mtechnikowych, które są oryginalne + listwy na ranty drzwi. Pełen komplet. I inne spinki do mocowania różnych elementów.
Obrazek
Obrazek

No i w końcu. Szczęśliwy. Auto z powrotem od lakiernika. Całe pomalowane oprócz dachu. Obok innej kozy E34 :)
Obrazek

Poprawki widzę i parę rzeczy będzie. Np. zderzak tył, został pomalowany u dołu w kolor, a reszta została nieruszona, i się odróżnia. Klapka wlewu w ogóle nie pomalowana. Spasowanie elementów leży totalnie. Będę to musiał zrobić samemu. Kupa kasy wydana na spinki do progów Mtechnik wywalona w błoto. Progi zamontowane na klej do szyb i nity u dołu ! Szok. Tylko będzie szybciej ruda brała znowu.

Ogółem co do położenia lakieru raczej zastrzeżeń nie mam. Jest ładnie, jak się zgryzie, to polerka jeszcze dojdzie. Zastrzeżenia co do konserwacji różnych, w niektórych miejscach co zrobione, to ok, ale w wielu miejscach nie ruszone w ogóle. Ale będzie walka jeszcze z tym.

Więcej fotek porobię jak auto wróci od mechanika, bo od razu dałem do zrobienia zawieszenie.

I oto lista wymienianych aktualnie rzeczy.

Nacinane tarcze hamulcowe ATE Power DISK
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe klocki ATE do kompletu
Obrazek

Na aucie:
Obrazek

Nowy płyn hamulcowy. Bóg wie ile czasu nie był zmieniany. Przy okazji wymienione odpowietrzniki zardzewiałe.
Obrazek

Nowe tarcze tylne ATE
Obrazek

I klocki również nówki ATE na tył
Obrazek

Oraz łączniki tylne vel okularki
Obrazek

Łączniki stabilizatora tył. Jak się okazało część pierwszomontażowa BMW ze zeszlifowanym logo, aby można było handlować :)
Obrazek

Gumy stabilizatora przód (chyba FEBI):
Obrazek

Łączniki stabilizatora przód:
Obrazek

Nowy filtr paliwa BOSCH. Wymienione przy okazji struchlałe wężyki:
Obrazek

No i tak wygląda pospawane łączenie progu wewnętrznego z podłogą.
Strona pasażera:
Obrazek

Strona kierowcy
Obrazek
Obrazek

Fotki auta po umyciu. Ale jeszcze czeka trochę składania i pasowania:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Widoczny w tle Polonez, służył mi przez wakacje na dojazdy do pracy. Wiernie. Polubiłem to auto, pomimo że... Nie jedzie :P No ale już po przesiadce do wydmuszki BMW, to ogień!!!

No i roboty ciąg dalszy. Trzeba popasować, popoprawiać.
Wymieniłem kratkę grilla, bo była pęknięta i sterczała:
Obrazek

Pozakładałem uszczelki na zderzak. Lakiernik tego, jak również mocowań do grilla, lamp, totalnie nie dotknął. Wszystko trzeba samemu ogarnąć.
Obrazek

Ogółem tak wygląda to po poprawkach. Listwy zderzaka są do wymiany, założone na sztukę.
Obrazek
Obrazek

Wieczorem zmieniam w końcu olej. Na razie taki zwykły Motul, zachowawczo. Zaleję płukankę do silnika, zleję cały syf po tym i wleję czysty olej. Po zimie zaś zlewam to i mając czysty silnik wleję pełny syntetyk 10w60, jeśli nic w międzyczasie się nie będzie działo.
Obrazek

Podłoga pod akumulatorem była przypruszona rdzawym nalotem. Zatem wyczyściłem rdzę, wydarłem do gołej blachy, zakonserwowałem i pomalowałem. Niestety z tego co widzę nie zrobiłem fotki. Jest tylko jak było przed. Brak w trakcie i po. Nie było źle. Aktualnie już nigdy nie kupię zwykłego akumulatora, tylko żelowych używam. Są lepsze a przy tym z nich nie cieknie. A to tylko na plus dla podłogi auta.
Obrazek

No i jako że miałem zdjęte wszystkie tapicerki postanowiłem wygłuszyć auto. Zatem maty bitumiczne w ruch, pasta wygłuszajaca w szczeliny no i do roboty.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na tym etapie też, są już założone wykładziny i złożony tunel środkowy. Zostało jeszcze zamontować plastiki pod kierownicą i zamontować fotele. Wygłuszać za tylną kanapą będę w przyszlości. Tym razem nie starczyło czasu.

Fotele są wyczyszczone i zakonserwowane środkami z serii ColourLock. Na szmatce widać ile brudu zeszło:
Obrazek

No i kilka fotek jak wygląda na godnych auta felgach. Będę musiał jeszcze pokombinować z dystansami, bo są za bardzo schowane. No i znaleźć przednie kapsle, bo leżą w jakimś kartonie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dzisiaj wyczyściłem i zakonserwowałem ostatnią partię skór. W międzyczasie do fotela kierowcy, założyłem regulację lędźwiową pasażera. Trzeba jednak będzie z nią jeszcze podłubać, bo wtyczki się różnią. Stare auto przedlift, a mechanizm zapewne z polifta.
Obrazek
Obrazek

Odświeżyłem kratki podszybia oraz ramiona wycieraczek. Pomalowałem je na czarny mat. Wyszło bardzo ładnie.
Przed:
Obrazek

Po (trochę słabo widać, ale widać ):
Obrazek

Brakujące spinki do kratek podszybia:
Obrazek

Od razu wpadły ORI wycieraczki od Sybira:
Obrazek

No i na aucie:
Obrazek

Montujemy tempomat. Same problemy z nim.
Obrazek

Ten siłownik co go zakupiłem, miał złą blachę mocującą.
Zakupiłem nową, wraz z łożyskiem do poprowadzenia linki.
Niestety po założeniu okazuje się że pancerz linki jest za długi, a linki za mało wystaje.
Trzeba będzie kombinować.
Obrazek

Zatem od Sybira dostałem upragnioną linkę do siłownika tempomatu.
Obrazek

Co do tempomatu w końcu udało się to zamontować jak należy. Jak do tej pory same przeszkody miałem z racji niepasujących części, ale udało się w końcu ogarnąć wszystko.
Najpier sterownik który miałem, okazało się że był na inną wtyczkę, poliftowy. U mnie idzie taki sam jak w E28. Udało się zamienić z Kraskiem. Dalej znowu problem. Mocowanie siłownika jest pod inny model i nie pasuje. Zamówiłem nowe u Sybira. Siedzi. Znowu nie pasuje linka do przepustnicy. Przyszła dzisiaj :) Tamta pod M50. Montaż manetki. Okazuje się że zachacza się o nią dźwignią wycieraczek przy używaniu.
Miałem inną manetkę, więc podmieniam. Akurat była bogatsza bo pod intensywne spryskiwanie. OK, kształt pasuje. Piny w kostce już nie... Dobrze że znalazłem trzecią. Ta już pasuje jak ulał :) A tu jak różne potrafią być manetki:
Obrazek

Tutaj w trakcie destrukcji...
Obrazek

No i efekt finalny. Manetki poprawnie na swoim miejscu.
Obrazek

Do pełni szczęścia musiałem jeszcze upchnać sterownik tempomatu w puszce z kompami. Mówię upchnać bo gazownik wsadził się tam z kompem od gazu w to miejsce przewidziane na sterownik. Ale wszystko już gra. Zmostkowany czujnik sprzęgła no i wszystko gra :)

Zawias klapki wlewu paliwa woła o pomstę do nieba, zatem jest nowy:
Obrazek

No i zabawa dzisiejszego dnia. Na zajęciach na uczelni udało mi się dostać na hamownię :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto a przede wszystkim silnik, wstydu nie przyniosło. No i na 211km wyszło 205.
Niestety doktor przerwał pomiar przy 5500obr, więc prawdopodobnie jeszcze ze 2-3km by doszło.
Nie wiem czemu tak dziwnie zawsze hamują ludziom. Co do momentu obrotowego, jest niższy z tego co wiem, przez założone lekkie koło zamachowe.
Nie wiem ile w tym prawdy, ale tak mi mądrzejszy ktoś powiedział.
Obrazek

Tutaj kilka sesji, wraz z E46 kolegi:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W końcu dotarły do mnie nowe nerki. Piękne, błyszczące. Z wszystkimi zaczepami :) I jutro auto będzie piękniejsze. Szkoda że zgubiłem jedną ze starych. Zrobiłbym drugi komplet czarny. A wtedy zależnie od nastroju :) Póki co zaś, zostanie na zapas, w razie czego.
Obrazek

Zakupów ciąg dalszy.
Pod młotek poszło audio. Po poprzednim właścicielu zastałem pomieszanie z poplątaniem jeśli chodzi o audio. Radio na szczęście miałem swoje dobre, ale głośniki... Każdy inny i brak wszystkich. Zatem znalazłem u siebie w szpargałach jedną Nokię 40 watt i zamontowałem w puste miejsce. Okazało się że kolega również ma jedną sztukę luzem więc wziąłem do kompletu. W desce rozdzielczej siedział jakiś jeden lipny średniotonowy. Tutaj mam 2 całkiem sensowne ORI Nokii.
Obrazek
Obrazek

No i rarytasik: gwizdki w słupki drzwi :)
Obrazek

Przyszły również śruby, trzpienie do maski, teraz po założeniu jest znacznie równiej.
Obrazek

Brakująca zaślepka ramienia wycieraczki pasażera:
Obrazek

Zaślepki do konsolki od ASC. Miałem tunel z ASC i był przycisk i dziura. Teraz jest ok. Przycisk na sprzedaż :)
Obrazek
Obrazek

Ostatni brakujący fragment rury chłodzenia alternatora:
Obrazek

I tu już na miejscu:
Obrazek

Przyszła również sprężyna do zawiasu maski. Wydaje mi się że po wymianie maska powinna sama wyjeżdżać zawsze. Bajer :P
Obrazek

Część głośników już zamontowana i zrobiony porządek.
Głośniki w desce widać na fotce, jakie lipne były (te obok zamontowanego). Ogółem nieprzykręcone itd. Teraz założone znacznie lepsze głośniczki i zamocowane jak pan Bóg przykazał.
Obrazek

Z tyłu siedzą elegancko już nokie 40W. W porównaniu z Kendwoodem, ktory był do tej pory sporo lepiej gra. Kenwood grał sucho i wysoko. Nokia ma basik.
Obrazek

Nigdy nie pokazywałem jeszcze półki tylnej po założeniu. A pomalowałem ją lakierem strukturalnym Boll. Wyszło całkiem fajnie. Nieporównywalnie lepiej niż było przedtem: półka różowa od spalenia słońcem.
Obrazek

Nowe kółka zimowe. BBS 15" Styling 5, ORI, BMW. Po drodze z wulkanizacji wraz z E39 kolegi:
Obrazek
Obrazek

Został zrobiony VT. Wpada Black Hella.
Obrazek

Zaczałem od zrobienia black halogenów i zamontowania, w oczekiwaniu na nowe szkła do lamp:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Malowanie szkieletu soczewki oraz ringów trzymających soczewkę (bez tego lipny efekt by był :)
Obrazek
Obrazek

Gotowe szkielety:
Obrazek

Zamontowana soczewka już. Jest czorno :)
Obrazek

Finał. Jest wyraźnie ciemniej.
Obrazek

Wziąłem się dzisiaj za zamontowanie halogenów. No i działa. Musiałem porzeźbić troszkę, bo któryś z poprzednich właścicieli upitolił wtyczki, ale znalazłem jakieś z rozebranych drzwi i pasują i działa ogółem. Trochę trzeba było też kątówką powalczyć z zapieczonymi śrubami od zaślepek halogenów, ale koniec końców udało się zmontować. Teraz czekam na szkła i będę robił lampy.

W międzyczasie jak robiłem, to przyjechał kurier i dowiózł paczkę: kratka grilla, będę mógł nerki zamontować w końcu. Osłona pod silnik, i listwy na zderzak przedni. Kratka trochę lipnie spasowana bo to zamiennik, ale może będzie dobrze.

No i relacja:
Części co przyszły:
Obrazek
Obrazek

Przy okazji zdjęcia zderzaka zamontowałem osłonę pod zderzak:
Obrazek

No i w trakcie, smutna taka bez zderzaka:
Obrazek

I w końcu wszystko działa:
Obrazek

Przyszła kratka grilla to można w końcu nerkę zamocować.
Obrazek

Tyle że tak się patrzę, że srebrna i szeroka nerka do mojego koloru nie pasuje jakoś. Zobaczymy jak będzie jak dojdą BH. Prawdopodobnie trzeba będzie czarną zrobić, aczkolwiek się ładnie błyszczy :P

Przyszły szkiełka. Bierzemy się za BH
Obrazek

No więc zaczęło się tak:
Obrazek

Wszystko co trzeba wymontowane. Na chwilę obecną auto wygląda tak jak poniżej. Jest "czorno". Oczywiście zakryte jest żeby tego białego g*wna co pada z nieba nie naleciało do środka.
Obrazek

Tutaj rozmontowywanie lamp. W kadrze znalazło się najważniejsze narzędzie do BH: czujni z podziałką, potocznie zwany młotkiem:
Obrazek
Obrazek

Tutaj już szkiełko wybite :)
Obrazek

Demontaż starego silikonu i resztek szkieł. Bardzo pomocna okazała się opalarka. Ładnie szło regularnie podgrzewane.
Obrazek

Tu już pomalowane elementy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj jakoś się zagapiłem i fotek nie porobiłem. Zacząłem intensywnie składać. Zatem przechodzę do foty ze sprzątania :) Zaznaczone jest moje poświęcenie dla auta :)
Obrazek

No i złożone już lampy. Wg mnie wyszło bardzo dobrze. Mijania idealnie. Trochę problemu było z krzyżami, ale chyba jak na pierwszy raz to nie jest źle.
Obrazek

A tutaj jeszcze przylutowałem końcówki przewodów od silniczków regulacji wysokości lamp, jako że były pourywane.
Obrazek

Zatem jutro może się uda zmontować na auto to i będzie malina. Satysfakcja ogromna.
Nerki na razie nie zakładam, w poniedziałek będzie czynny sklep, to zakupię plastidip i na czarno ją.

No więc wymyśliłem jak zamontować lampy. 300 metrów ode mnie jest zadaszone miejsce, podziemny parking, na terenie kampusu Politechniki. Stwierdziłem, że uda mi się prześlizgnąć tak aby milicja mnie nie łapnęła i podjechałem tam na montaż. Warunki super zero wiatru. Więc szybko poszło.

Auto zastałem tak dzisiaj:
Obrazek

No i tak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Okazało się że przy robocie poszła w zapomnienie jedna żarówka z długich, ale jutro będzie nowa. Wg mnie jest fajnie. Na razie bez nerki, jutro będzie plastidip, to zrobię czarną i założę.

Zbrodni ciąg dalszy:

Narzędzie zbrodni:
Obrazek

Przeprowadzone morderstwo osobnika znanego jako nerka chromowana:
Obrazek

Dobra. Nerka na miejscu. Suma sumarum nie rzuca się mocno w oczy różnica wobec tego gdy nerki nie było, ale jest wyraźnie lepiej.
Zatem oficjalnie oświadczam: uważam projekt black mojego auta za zakończony.
Obrazek
Obrazek

Ogólnie jakiś pechowy dzień. Niedziela przedwigilijna. Byłem dzisiaj na myjni i akurat była tylko czynna z wirującymi szczotkami. Jakoś się zdecydowałem. Przy suszeniu czujnik jakiś dał ciała i poszedł za nisko. Efekt: obdarte ramię wycieraczki, mam nadzieję że tylko poluzowana śruba, jako że nie pracuje w pelnym zakresie, no i szyba do wymiany. Pocieszam się że ta szyba i tak nie była pierwszych lotów. Była trochę podrapana od wycieraczek przez któregoś z poprzednich właścicieli.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Byłem już w ubezpieczalni, od razu po świętach ma się zgłosić likwidator szkody. jako że szyba była porysowana od wycieraczek, traktuję to pozytywnie. Będzie sponsor. Prawdopodobnie albo poluzowana śruba od wycieraczki,od ramienia, albo uszkodzony mechanizm. Mam drugi, również szybę. Przy okazji się wymieni, a trochę kasy z ubezpieczalni wpadnie.

W międzyczasie znalazlłem aukcję z uszczelkami pod klamki. Za te pieniądze 60zł grzech nie kupić.
Obrazek
Wyszła w jednym poście cała historia auta aż do najświeższych wydarzeń. Dziękuję jeśli dobrnęliście aż do końca. Zapraszam do odwiedzin mojej galerii i komentowania. Trochę pracy jeszcze przede mną. Felgi RH ZW1 planuję sprzedać i na to konto Msytem II

Mała aktualizacja. Szyba już siedzi nowa. Jako że goście nie mieli nic oprócz NordGlass, oczywistym jest że mając taką szybę wstawiłem używaną. Wtopki zeskrobałem i jest ok. W widoczności nie przeszkadzały i dalej nie przeszkadzają. Podszybia kazałem nie montować, wezmę się może jeszcze dzisiaj za wymianę mechanizmu wycieraczek. Zrobię to za jednym zamachem.

Przy okazji zostaje założone lusterko fotochromowe:
Obrazek

Trzeba będzie tylko podłączyć w wolnej chwili.

No i nowa drewniana gałka zmiany biegów, w lepszym stanie, i z wkładem plastikowym w środku.
Obrazek

Nie wiem jak wam, ale mi osobiście super się używa drewnianej gałki, ciekawe jakby było z kierownicą :) Aczkolwiek takiej kiery to trochę szkoda by było na codzień.



Dzisiaj znalazłem chwilę czasu i wyeliminowałem paskudne dźwięki w zawieszeniu. Objawiało się skrzypieniem na nierównościach i przy ruszaniu. Doszedłem do wniosku że do było górne mocowanie tylnego amortyzatora. Tak też było. Dobrze, że amortyzator był prawidłowo złożony z wszystkimi blachami zabezpieczającymi i nie wystrzelił. Kiedyś mi się już to zdarzyło. W poprzednim aucie. Poducha wymieniona i cisza i spokój. Tak wyglądała stara. Tuleja się odłączyła. Wogóle kał.

Obrazek
Obrazek

Poza tym zmontowane są już głośniczki wysokotonowe od HIFI. Zapomniałem foto zrobić. Będzie przy okazji. Zamontowałem przez podpięcie się do głośniczków średniotonowych w desce rozdzielczej. Mają dodatkowe podpięcie. Zależnie też jakie się ma głośniki, można się podpiąć pod niskotonowe w nogach. Muszą mieć po prostu dwa wejścia. Trochę wygodniej jest, ponieważ krócej przewód trzeba ciągnąć z drzwi.


Zawitałem dzisiaj po drodze z wizytą u Kucharza. Wspólnie pooglądaliśmy swoje furki, aczkolwiek moja nie błyszczy tak jak rekin.

Dziękuję jeszcze raz za naklejkę, niedługo wyląduje na szybie:
Obrazek

I kilka zdjęć spod "Zajazdu pod sosnami" na pamiątkę
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS. Kto ma dobre oczy, dopatrzy się że są już założone listwy drzwiowe. Na razie są pomalowane jakimś szarym sprayem, aby "jakoś" to wyglądało, a jak dojadę do lakiernika na poprawki, to wtedy będzie zrobione to jak należy. O dziwo listwy są w całkiem dobrej kondycji i nieźle się trzymają. Aczkolwiek zlecę lakierowanie na drzwiach, aby ich nie męczyć zbytnio.

Obrazek

Naklejka już na miejscu.


Kilka dni temu byłem przejazdem w Mrągowie i wraz ze spoochem zrobiliśmy mini sesję :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Doszła do mnie paczuszka ze słonecznikami z czujnikiem. Jako że miałem już wymienioną podsufitkę od razu po kupnie auta, była wisząca, wsadziłem taką z 540 która miała wycięcia na lampki. Lampki miałem, to włożyłem, lecz do tej pory nie miały jak świecić. Jutro zamontuję i będą jak pan Bóg przykazał działać :)

Obrazek

No i zamontowane. Działa :) Kiedyś mi nie działało, bo jakoś nie sprawdziłem że muszą być światła zapalone :) Ale dzięki chłopakom z forum wiem i się cieszę z fajnego bajerku

Obrazek

Jako że temperatura na plusie, pomyślałem że bezpiecznie sobie pojadę na myjnię i wypucuję samochód. Przy okazji parę fotek. Piorunem się ściemniało, więc nie są idealne, wybaczcie. Wróciła srebrna nerka. Tak mi się bardziej podoba na chwilę obecną. Odkąd są BH to srebrna nerka w końcu wygląda.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I na miejscu parkowania z koleżanką obok sobie stoi :) (nie mogę namówić kolegi/właściciela na założenie galerii...)
Obrazek


Mała aktualizacja. Przyszło parę nowych gratów.
Wykładzina bagażnika. Mata z tworzywa, pozwalająca na utrzymanie czystości.
Obrazek

Nie jest to oryginał ani nic z tych rzeczy, ale przy użytkowaniu auta do wszystkiego przydatna rzecz.
Poprzedni właściciele, nie rozpieścili mi tego bagażnika i był mega syf. Ja już też nie starałem się zbytnio.

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

Czekają mnie jeszcze do kupienia boczki, lub ich pranie.
W głębi widać worek na narty :)

Jako że wkłądka zamka kierowcy, pozwala tylko na otwarcie auta, ale już zamknąć się nie da jest nowa:
Obrazek

No i kolejne lusterko fotochromatyczne. Tym razem z regulacją. Jeszcze nie pociągnięta wiązka do poprzedniego, a już następne. Ale za 40zł z przesyłką grzech było nie kupić. Dzięki cola za cynk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na dzień dzisiajszy wpadły żarówki mocno świecące Osram NightBreaker Plus. Zakupione po części na podstawie własnego widzimisia oraz bardzo pozytywnej opinii spoocha. Zobaczymy w trasie jak się będą spisywać. Na parkingu jakby ciut lepiej, ale to może być złudne wrażenie. Komplet na cały przód oraz na zapas :) Jeszcze tylko w halogenach zostało zmienić.
Obrazek

Dzisiaj wyciągnąłem tapicerki bagażnika i zacząłem pranie. Powolutku zobaczymy co mi wyjdzie. Jak na razie, zmywanie benzyną przynosi dość dobre efekty.

No to tak. 2 z 3 części tapicerki wyprałem.
Brudna już ostatnia nie czyszczona wygląda tak:
Obrazek

A już wysuszona i wyprana największa części wygląda następująco (była znacznie bardziej zapaskudzona niż na zdjęciu wyżej, jednej plamki nie udało mi się odczyścić):
Obrazek
Jestem zadowolony z efektu.

Wpadła nowa zabaweczka potrzebna do felgi - klucz do kołpaczków. Niestety nie nowy, jak było w planie a używka, jako że przy okazji kupowałem co innego to wziąłem.
Obrazek

No i mam już jupiterki na tył. Co ciekawe idealnie pasują wtyczki do mnie. W związku z tym jupitery były na kilka różnych rodzai wtyczek - przed i po lifty. Miałem z 540 z 92r to były zupełnie inne wtyczki. Tutaj trafiło się tak że może zostać w oryginale nie rzeźbione.
Obrazek
Jutro foty z auta :)

Jupiterki zamontowane:
Obrazek

Był zrobiony VT. Decyzja zapadła :) S37 Chętnie kupię, proszę o propozycje na PW jeśli ktoś ma na sprzedaż.

Obrazek
Obrazek

Tu jeszcze Msystem II
Obrazek
Obrazek

I BBS RC. Ale te są raczej poza zasięgiem cenowym, dlatego S37
Obrazek
Obrazek

Zrobiłem już zakup felg. Znalazłem w rewelacyjnej cenie S37. Byłbym chyba debilem gdybym za te pieniądze nie kupił. Niestety tylko 8 i 9 cali, nie 9,5 z tyłu, co mnie strasznie boli :( Ale może jeszcze kiedyś dorobię się tych szerszych :)

Wrzucam fotki z ogłoszenia. Ja kupiłem bez opon, także czegoś będę szukał. Prawdopodobnie 235/40R18 lub 245/40R18. Jest to jednocześnie z tego co rozmawiałem z czortem rozmiar optymalny wg niego, jak również najbardziej zbliżony do podawanej przez producenta średnicy koła.

Obrazek
Obrazek

Zostaje jeszcze kupić znaczki :m: których brakuje oraz jako że felgi są z E39 pierścienie centrujące.

A w międzyczasie już jedna felga jest wypolerowana robimy we dwóch z kolegą. On wprawiony to już gotowa, moja w połowie :D

Przed i po:
Obrazek

W planie jeszcze pomalowanie bębna i reszty rotoru na jednolity lakier tak żeby to odświeżyć.

No i moja felga też już gotowa po polerowaniu :) Zamieszczę fotki z prac :)

Obrazek

Obrazek


Tak już wyglądała przed samym polerowaniem:
Obrazek

Tak zwane 50/50:
Obrazek

I finalny efekt :P
Obrazek

Uważam że wyszło bardzo fajnie. Ale jako że fotograf ze mnie dupa to i zdjęcie tego nie oddaje.
Teraz kolej na ostatnie 2 do zrobienia i do polakierowania części rotoru i bebna.

No to tak. Przyszło parę drobiazgów od Sybira:
Stelarz pod czujnik sprzęgła
Obrazek

Slizgi mocujące do szyb, mrozy robią swoje :(
Obrazek

Wlepki :m: do S37
Obrazek

Mam już również czujnik sprzęgła, ostatni brakujący fragment układanki o nazwie tempomat:
Obrazek

Parę fotek z dzisiejszej myjni:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odkładamy bzdury na bok, przechodzimy do rzeczy istotnych.

Parę rzeczy się nazbierało i zrobiłem serwis układu napędowego. I felgi na aucie :)
Wymieniony olej w skrzyni i szperze.
Wymieniony uszczelniacz dyfra, skrzyni z przodu i z tyłu oraz na wybieraku, uszczelniacz silnika od strony skrzyni.
Wymienione okładziny tarczy sprzęgła oraz docisk.
Skasowany luz na lewarku. Chodzi mega ciasno.

Po wymianie łożyska wyciskowego i okładzin ciernych sprzęgła: pi... ogień. Auto mi nagle jeszcze większego powera dostało. I albo subiektywne odczucie albo się jeszcze lepiej wkręca. Parę stów za same części, ale jestem bardzo zadowolony.

Najpierw spuszczamy olej z dyfra:
Obrazek

Następnie wyciągamy uszczelniacz:
Obrazek

I zakładamy nowy:
Obrazek

Do wyjęcia uszczelniacz z silnika:
Obrazek

A tu nowy uszczelniacz silnika:
Obrazek
Łożysko wyciskowe LUK:
Obrazek

Tarcza sprzęgła straciła zęby na okładzinie, lekko przypalona. Do wymiany okładzina:
Obrazek

Wytargana i z grubsza umyta skrzynia biegów:
Obrazek

Niestety wszystkich fotek operacji nie mam, nie zawsze było jak i kiedy robić.
W dyfrze olej był ładny, ale uszczelniacz przepuszczał, więc wymiana hurtem wszystkiego.
W skrzyni natomiast olej był niezbyt ładny. Czas najwyższy na wymianę był.
Ogółem to zaczynam dostrzegać że na uszczelniaczach to nie ma co oszczędzać tylko brać ORI. I ja na przyszłość tak właśnie będę robił. Każdy zamiennik, nawet takiej klasy jak Victor Reinz szybko siada.


No i Felgi :D
Kilka fotek z telefonu, auto nie umyte, ale to tak na szybko. Jeszcze trzeba doczyścić elegancko felgi, bo na wulkanizacji upaćkali trochę :mur:
Założone opony 235/40 na 8" i 255/35 na 9,5", oczywiście tylko Continental. Z przodu aktualnie dystans 5mm.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dzięki uprzejmości vnpablo kolejna solidna sesyjka foto. Aż miło się ogląda tak fajnie zrobione zdjęcia ładnych aut.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podczas majówki trochę porobiłem przy aucie. Wyczyściłem bagażnik z rdzawych pozostałości po toroidalnej butli gazowej i zakonserwowałem oraz trochę go wygłuszyłem matami. Oraz konserwacja nadkoli.

Armagedon, wyjecie wszystkiego.
Obrazek

Tak wyglądało to przed robotą:
Obrazek

Podkład reagujący z rdzą po uprzednim wydarciu gdzie trzeba:
Obrazek

Tu już sucho
Obrazek

Odświeżona pokrywa od pompy paliwa. Obdarta z rdzy, zakonserwowana i pomalowana. Pod spód nowa uszczelka z gąbki.
Obrazek

Zakonserwowane i wygłuszone:
Obrazek

Bierzemy się za nadkola
Obrazek

Nałożony środek i obczyszczone zaciski drucianką. Wyglądają trochę lepiej. Mocowania zderzakó zdjęte, oczyszczone pod spodem i również zakonserwowane.
Obrazek

Pomalowałem w czarny mat, jak powinno być w serii miejsce pod tablicę, które lakiernik obleciał w całości ze zderzakiem
Obrazek

W międzyczasie przyjechał Maćku i zrobiliśmy grilla
Obrazek

I po robocie mini zlot na podwórku :)
Obrazek

Zostało jeszcze zrobić konserwację podłogi, zrobić poprawki u lakiernika to co spieprzył, nie pomalował itp. Czyli wspomniane wiele razy listwy na drzwi będą ogarnięte jak należy, a nie psiknięte tym co było pod ręką aby jakoś to wyglądało. Trochę pracy jeszcze będzie, ale już jest w miarę do przodu.

Co do wydechu. Będzie robiony u mnie od podstaw cały wraz z najprawdopodobniej baranami.

Nic się nie działo to mały update.
Tak wygląda auto w kroplach deszczu :)
Obrazek

Nie świeciła mi się lampka od zaciągniętego ręcznego. Więc zaglądam i się okazało że przewód się ułamał. Naprawione. Ale skąd się biorą te liście...
Obrazek

Z okazji dużego deszczu zauważyłem minimalny przeciek przedniej szyby. Więc tam gdzie montowali niech naprawiają:
Obrazek

Zmieniłem opony. Aktualnie jest 225/40ZR18 na przodzie i 235/40ZR18 z tyłu. Teraz będzie można lepiej pokombinować z dystansami. Na przód się robi gwint.
Tak wygląda naciąg z tyłu"
Obrazek

Udało się dorwać zaślepkę spod maski w idealny stanie (daj auto dla majstra to coś musi zepsuć) :
Obrazek

Przed:
Obrazek

I po:
Obrazek

mała rzecz a cieszy. Udało mi się dorwać w gratisie praktycznie szczypczyki do wyjmowania bezpieczników. Oczywiscie oryginalne :)

Obrazek

I już na swoim miejscu :D
Obrazek

W międzyczasie wąż chłodnicy delikatnie pękł, pojawiła się mała dziurka. Zatem kupiłem nowy ORI:
Obrazek

Nie mogłem się doczekać na kolejkę do lakiernika, żeby mi nieszczęsne listwy drzwiowe pomalował. Zatem dobrałem lakier i pomalowałem sam. I jest ładnie.

Przygotowania powierzchni (podziekowania dla Maćku za pomoc:
Obrazek

No i pomalowane:
Obrazek
Obrazek

Fresh fotos:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I wnętrze, kilkoma technikami :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Doszedł dzisiaj filtr powietrza KN od Kucharza
Obrazek

Zrobiłem kilka fotek w deszczu, to i wrzucę.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tutaj na parkingu pod marketem podjechała obok druga szara E34. Kontrast pomiędzy nimi ogromny.
Obrazek
Obrazek

Małe foto seszyn pewnego wieczora:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tutaj wrzucam ostatnią część fotek z czerwca jeszcze. Jeszcze z dokładką :D I foty wspólne z Maćku
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aktualnie dokładka zdjęta.

Doszły do mnie nowe zabawki:
spryskiwacz marolex, który przerobię na pianownicę wg przepisy Faraona, pasta polerska Mothersa do rancików, się odświeży, no i APC oraz piana aktywna Valet pro.
Obrazek

Kilka fotek sprzed tygodnia, wspólnie z E32 znajomego.
Ranty odświeżone ręcznie pastą Mothers: mag & aluminium polish - rewelacja.
Dobrze przygotowane wcześniej pomimo że zaszły w moment odzyskały blask.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Odświeżyłem ramki dookoła lamp. Farba zeszła trochę, odwieczny tego problem :(
Ale już pomalowane na nowo i na aucie.
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 sierpnia 2013, 20:19 przez bombel535, łącznie edytowano 24 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 34519
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
o kuźwa :przestraszony: ale zdjęć :zdziwko:
ale fajnie to wszystko opisujesz i robisz :padam:
auto prezentuje się :ok: choć letnie koło średnio mi pasuje :suchy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 26
Posty: 1883
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E90/E36/E36
Kod silnika: N46B20/M50B25/M52B20
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=115743
świetne postępy!

od kasztana do rodzyna :D
dobrze, że wyleciała dokładka, jakoś nie pasowała ;)
proponuję na tył wrzucić ori springi żeby trochę go podnieść, bo siedzi zapewne przez butlę LPG, na dodatek mtsy lubią za bardzo siadać z tyłu a za mało z przodu :D

a najlepiej to jakiś gwincik do tej felgi i ładna końcówka bo teraz trochę komin

:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3642
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=159216
Przede wszystkim gratuluję zakupu oraz włożonej pracy w auto :ok: Bardzo fajnie wszystko po kolei opisujesz, co w końcowym efekcie daje świetny rezultat :) Pozdrawiam!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 862
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: e87, e92
Kod silnika: D20, D30
Widać ostro działasz :ok: Auto nabiera wyglądu. Super się ogląda takie galerie

_________________
Black E92
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3526
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=99809
Tak Powinna wyglądać każda Galeria i każde e34 :padam: jedynie do czego można sie przyczepić to wydech ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 917
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115547
Długo pisałeś tą galerię? :D

W połowie już myślałem, że napiszę ci abyś zrobił BH a tuatj taka niespodzianka i BH już na aucie :D
ŁADNE E34! :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 448
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
viewtopic.php?f=6&t=153588

Byłe E39 523i:
viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
viewtopic.php?f=6&t=124376
pacyk napisał(a):
proponuję na tył wrzucić ori springi żeby trochę go podnieść, bo siedzi zapewne przez butlę LPG, na dodatek mtsy lubią za bardzo siadać z tyłu a za mało z przodu :D

a najlepiej to jakiś gwincik do tej felgi i ładna końcówka bo teraz trochę komin


ORIspringi? Nie, wleci coś na przód odpowiednio obniżającego. -40 lub -60. Będzie się dobrze zgrywać z tyłem, którego obniżenie jest idealne wg mnie na teraz. Ale fakt, siadają z tyłu springi mocno.
Zapewne nie jesteś zorientowany, ale gwint do E34 to gruba kasa, około 6k, więc odpada.

Z wydechem coś będę działał. Plan jest taki, aby jak najciszej to chodziło. Aczkolwiek z odpowiednim, niskim, basowym pomrukiem.

Galerię kopiowałem z 5er około 2 godzin :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 917
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115547
bombel535 napisał(a):
Z wydechem coś będę działał. Plan jest taki, aby jak najciszej to chodziło. Aczkolwiek z odpowiednim, niskim, basowym pomrukiem.


PROEX robi na zamówienie wydechy dedykowane i można opisać przybliżony dźwięk ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:54 
Takiej galerii dawno tu nie było. Świetnie się zmienia to auto. Gratki! :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 4262
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E39, E32, E30
Kod silnika: M57D30 M60B30 M50B25
jestem pełen podziwu za włożoną w nią ogrom pracy :padam: co się stało, że dokładka wyleciała? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 20:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 448
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
viewtopic.php?f=6&t=153588

Byłe E39 523i:
viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
viewtopic.php?f=6&t=124376
Po pierwsze zima. Z miejsca by się połamała. Po drugie zdjąłem, żeby zobaczyć jak auto będzie wyglądać bez. Może załozę, może nie. Zobaczymy. Do wyboru są jeszcze wloty V8 lub Mtechnik cały na przód. Jak się trafi w dobrych pieniądzach to wezmę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 21:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 26
Posty: 1883
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E90/E36/E36
Kod silnika: N46B20/M50B25/M52B20
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=115743
bombel535 napisał(a):
.
Zapewne nie jesteś zorientowany, ale gwint do E34 to gruba kasa, około 6k, więc odpada.


nie masz racji, popatrz na syndykacie, a konkretniej user high-tech robi z tego co wiem w dobrej kasie porządne gwinty :ok:

ale jeżeli planujesz jakieś grubsze springi na przód, to nie było tematu ;)

nie mam w zwyczaju wypowiadać się, gdy nie mam o czymś pojęcia, także moim zdaniem warto tam podpytać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 21:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 448
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
viewtopic.php?f=6&t=153588

Byłe E39 523i:
viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
viewtopic.php?f=6&t=124376
Fakt. high-tech robi. Ciekawe za ile tylko. Gwint najlepsza opcja. Można na zimę podnieść. Dobrze dostosować :) Nie orientujesz się w jakich pieniądzach? tylko że do tego to też warto jakieś porządniejsze amorki kupić. I w dalszym ciągu robi się porządna kasa. Kupienie springów jakichś to najtańsza opcja i sensowna. Bo amorki jeszcze powinny trochę posłużyć. W marcu przegląd, to będzie wiadomo co i jak :) Chociarz ja w tym zawieszeniu to już chyba nic do wymiany nie widzę, z konieczności :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 21:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 294
Lokalizacja: WKZ
Moje BMW: E34
Kod silnika: m20b20
Garaż: Jest:
E34 520i

Było:
E36 320i
E30 316i
E34 524td
E36 318iS
Jest za co chwalić :ok:
...ale klamki w kolorze nadwozia nie wyglądają dobrze :/
Nagraj filmik z wydechem, chciałbym usłyszeć G-Power'a z M30 :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 22:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 946
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36 328i
Wrzucaj styling 21 :ok:

_________________
Było:
E36 318is coupe 93'
E36 323i sedan 97'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 22:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1840
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E60/E60
Garaż: Jest 525D:

Jest 530D: viewtopic.php?f=6&t=140951

Było 320D: /viewtopic.php?f=6&t=150648

Było 320D: /viewtopic.php?f=6&t=140952

Było 530D: viewtopic.php?f=6&t=127470

Było 320D: viewtopic.php?f=6&t=103604
I to jest galeria :super: Auto niezłe :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 22:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2084
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
dobra galeria takie lubię

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> viewtopic.php?f=86&t=103458&hilit=vadery&start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest bmw e39 528i M Pakiet wz95 / e30 cabrio ...-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 23:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 23016
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E39 530i & Y D4D
Kod silnika: M54B30
Garaż: E39 530iTg: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019

Yaris D4D: viewtopic.php?f=55&t=159106

było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było e91 325d+ 6gang mpak
było 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było 330i polift
było 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
witaj :)

podziwiam Cię za to co robisz z tym e34, tylko tak dalej :ok: bmw wygląda coraz lepiej a m30b35 marzenie :oczami:

pozdrawiam!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel --->> E34 535i 89" M30 POWER
PostNapisane: 25 grudnia 2012, 23:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 13112
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156108&start=0
Niezła przemiana :ok: świtenie teraz wygląda.

Powiedz mi tylko, czy dużo dało wygłuszenie podłogi ??

_________________
Obrazek


"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"
-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL