BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 18:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 18:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 469
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 323Ci
Kod silnika: M52TU25
Widze, duże mody. Wydaje sie kosztowne na 1 rzut oka, ale w rzeczywistosci to czesc za czesc, wiec prawie jak za darmo :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 18:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
jnx napisał(a):
Po drugie u mnie 6 biegowa skrzynia ma poprostu dołożony 6 bieg jako nadbieg... 4 bieg kończy sie na 160km/h a w waszych mocnych benzynkach manualnych?

Jedynka do 60, dwójka 102, trójka 152, czwórka 205, piątka to nie wiem bo przy ciut ciut ponad 250 brakło pary w cylindrach :rotfl:
Choć normalnie w 328 powinno być średnio o 5pkp więcej, nie wiem mam jakiś kapkę krótszy dyfer czy co :znudzony:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 18:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Dobra starczy :D Do czego zmierzam... Abstrahując od automatów starszego typu gdzie naprawdę te skrzynie są beznadziejne, chciałem tylko potwierdzić moje słowa odnosząc się do zmiany biegów... prędkości przy startach na kresce w tej klasie osiągów to chyba własnie okolice mojego końca 4 biegu a waszego 3go, zatem jedna zmiana na minus... tyle że.. jakby tak usprawnić auto na tyle... by w pomodzonym dieselku ze sporym momentem i napompowanym turbo przez procedure LC, startować z dwójki... toooo zaczyna się wtedy robić ciekawiej :hyhy:

jest jedno ALE :)

nie robię tego auta na 1/4 mile :) nie ścigam się i walcze często o jak najniższe spalanie, no chyba że mnie jakiś palant podqrwi to przycisnę, ale to chyba kazdy tak ma :super:


Aha jeszcze coś odnośnie Hadzi...
Koło kompresji w GTB2260 wynosi 60mm... w tym zestawie w dużej turbo (k26) koło kompresji to 66mm :hyhy:

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 19:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
projekt na prawde godny podziwu , choć nie przepadam za dieslami to ten projekt jest na prawde warty uwagi, trzymam kciuki za bi-turbo :super:

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 19:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E93 | E30
Kod silnika: N55B30 | M52B28
jnx tobie się 4 kończy przy 160 km\h wydaje mi się ze wcześnie, aż muszę sprawdzić jak jest u mnie (jak będzie lepsza pogoda, bo jak na razie jeżdżę na letnich oponach :P) bo mi się wydaje że 4 kończy się umnie jakoś 180-190 km\h ale nie dam głowy, sprawdzę to i dam znać :D

Powiesz mi jeszcze jakie oznaczenia są tych turbin dużej i małej bo to pewnie wyrób Garretta.
A co do GTB2260VK to się rozglądam bo może coś fajniejszego cenowo znajdę, ale jak na razie jest to najlepsze co znalazłem żeby do siebie włożyć :D

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 19:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Hadzi napisał(a):
jnx tobie się 4 kończy przy 160 km\h wydaje mi się ze wcześnie, aż muszę sprawdzić jak jest u mnie (jak będzie lepsza pogoda, bo jak na razie jeżdżę na letnich oponach :P) bo mi się wydaje że 4 kończy się umnie jakoś 180-190 km\h ale nie dam głowy, sprawdzę to i dam znać :D

Powiesz mi jeszcze jakie oznaczenia są tych turbin dużej i małej bo to pewnie wyrób Garretta.
A co do GTB2260VK to się rozglądam bo może coś fajniejszego cenowo znajdę, ale jak na razie jest to najlepsze co znalazłem żeby do siebie włożyć :D


Biturbo jest robione przez firmę KKK. Jest to zestaw dwóch turbosprężarek :

dużej : K26
małek : KP39


Pozdrawiam
JNX

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 19:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E93 | E30
Kod silnika: N55B30 | M52B28
jestem ciekaw czy firma KKK robi też zestaw do 2.0d biturbo, pewnie tak (ciekawe jakie to turbiny) i jakie mają możliwości, nie myślałeś początkowo żeby zaadoptować z 2.0d zestawy myślę że łatwiej by było je wcisnąć pod maskę niż tą krowę z 3.0d, a myślę że zestaw z 2.0d ma spokojnie potencjał na 250km i 450+nm, tylko też powstaje pytanie czy dało by się uzyskać płaski wykres jak stół, bo na zestawie z 3.0d myślę że powinieneś bez problemu uzyskać płaski wykres i na luzie 250km i coś około 500 nm.

Pozdrawiam Hadzi

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 19:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Tak w 123D również jest zestaw firmy KKK, tyle że KP35 + K16. Byłem już o włos od kupienia całego silnika z 123D jednak transakcja nie doszła do skutku.

Z tego co mi wiadomo to te turbiny starczają do 270KM i potrafią pompowac tyle co turbiny 535d tyle ze w 2.0D czyli 3.1b w porywach 3.2b ale to jest ich max i znów bym miał świadomość że mi turbo jęczy :) a tak to mój zestaw potrafi napompować 3.1b do 6 cylindrów, tak więc w 4 cylindrach będzie sobie chodził jak emerytowany wojskowy po bułki do sklepu :cool:

Z racji tego że taki projekt już jest w postaci 123D nie chciałem robić czegoś co już jest, te turbiny z 123D wcale nie sa równiez małe więc jak mam się pocić to hardkorowo a nie tam :cool:


ja tak pisze że wszystko BĘDZIE... tzn ja mam taką nadzieję i wierzę w to pewnie nie obejdzie się bez sporych problemów :D

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 19:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
akurat na 1/4 ta jedna zmiana bieg będzie na pls ostatnio jak byliśmy z forestem w kąkolewie to doceniłem krótkie przełożenia hond i adi także jak sprawnie zmieniasz biegi to ta jedna zmiana wyjdzie in plus kosztem krótszego przełożenia ale na co dzień to faktycznie te 4 jak dla mnie masz cit zbyt krótkie podobnie jak 3 wg mnie za dużo wachlowania przy wyprzedzaniu wg mnie do ciebie podeszłyby coś biegi jak u Adama

stawiam, że 250KM to te trbiny wydmuchaja z palcem w d.pie skoro teraz z jednej masz 220 a w tej masie biturbo będzie robić piękne lanie konkurentom


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 19:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E93 | E30
Kod silnika: N55B30 | M52B28
jestem ciekaw co z tego wyjdzie i trzymam kciuki :D jak pomodzę swoje auto to będzie trzeba się gdzie ustawić bo twoje auto będzie trzeba na żywo zobaczyć (jeszcze deejeys'a auto/projekt mnie strasznie interesuje/intryguje):D co prawda do Łodzi mam z jakieś 220 km ale to nie problem :P

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Hadzi, ja będę na pewno moją padliną w Worcławiu w czerwcu na raceism :) Bo muszę zobaczyć tych wszystkich świrów na żywo :)


A czy zdąrzę i ogólnie w końcu co wsadzimy...? Jest zagrywka ale damy rade :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 19 stycznia 2013, 15:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E93 | E30
Kod silnika: N55B30 | M52B28
deejeys napisał(a):
Hadzi, ja będę na pewno moją padliną w Worcławiu w czerwcu na raceism


Ooo deejeys to będzie trzeba się ustawić :D

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 19 stycznia 2013, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Takie małe porównanko (int) kół kompresji

GT1749V vs. KP39


Obrazek

Obrazek


W rzeczywistości oczywiście pomiar dla KP39 jest mniejszy i wynosi 29.51 inducer / 41 exducer dla porównania GT1749V : 34.67 inducer / 49mm exducer


Odnośnie kół turbiny porównanie wygląda następująco:

Dla KP39 : 37.54/38.48

Dla GT1749: 39.40/42.95

Przy czym wirnik KP39 jest znacznie znacznie niższy...

Zatem jeśli by się Nam udało to zestaw ten powinien w miarę szybko się budzić do życia. A jeśli by Nam się nie udało to zostawiam informacje dla innych śmiałków :)

Pozdrawiam
JNX :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 20 stycznia 2013, 15:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Ładnie podkręcony ten kopciuch :) Też mnie ciekawi jak będzie z trwałością i awaryjnością przy takiej mocy.

Tarcze kupiłeś już nawiercane czy robiłeś to we własnym zakresie ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 20 stycznia 2013, 15:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 193
Lokalizacja: Złotów
Moje BMW: E46 330d
Wydaje mi sie ze silnik długo tego nie zniesie ;P ale trzymam kciuki ;)

_________________
Moje autko:
viewtopic.php?f=6&t=118103


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 20 stycznia 2013, 18:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ze 150 koni na 220 fajnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 23 stycznia 2013, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 67
Lokalizacja: EP/DW/Lutynia
Moje BMW: e91
Kod silnika: 163ps
szacunek za projekt...
skoro z 6cyl da sie wycisnac 300ps to teoretycznie matematycznie dla 4 cyl powinno byc 200 także już jestes na +20ps :D więc teoretycznie 2.0d ma większe potencjał niż 3.0d
a teraz idziemy dalej:
- sprzęgło jest/zostaje seria?
- chłodnica olivy? plany widziałem że są co z realizacją? bliżej niż dalej?

mocno kibicuje tym 250ps ale szczerze w nie wątpie,
ciekawi mnie również odporność na stres "serducha" bo w planach nie widziałem nic kutego

no o mpakiecie na fron to już nie wspomnę, a po za tym pozdrawiam ziomka bo blachy nam się różnią 2 cyframi, jak będziecie we Wro to też chętnie bym oblookał projekt na żywo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 27 stycznia 2013, 09:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1097
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
kacperix napisał(a):
szacunek za projekt...
skoro z 6cyl da sie wycisnac 300ps to teoretycznie matematycznie dla 4 cyl powinno byc 200 także już jestes na +20ps :D więc teoretycznie 2.0d ma większe potencjał niż 3.0d
a teraz idziemy dalej:
- sprzęgło jest/zostaje seria?
- chłodnica olivy? plany widziałem że są co z realizacją? bliżej niż dalej?

mocno kibicuje tym 250ps ale szczerze w nie wątpie,
ciekawi mnie również odporność na stres "serducha" bo w planach nie widziałem nic kutego

no o mpakiecie na fron to już nie wspomnę, a po za tym pozdrawiam ziomka bo blachy nam się różnią 2 cyframi, jak będziecie we Wro to też chętnie bym oblookał projekt na żywo

Ja w 250 nie wątpie, podejrzewam że to będzie lekkość, skoro Civic 1.4iT wytrzymal przy ~240hp okolo miesiaca przy sporym ciśnięciu, to chyba niemcy od japońców gorsi nie będą :D


No no no i czekam na resztę, diesel power haha :hurra: :hurra: :hurra:

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 29 stycznia 2013, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: bmw e46 330d
Siemasz
Ty zamontowałeś spory IC ja mam swoja e46 330d i zakupiłem 550 na 180 na 65 i mam normalny zderzak przed lifte
masz moze zdjecia co i jak to wyglada??? albo na priv lub gg 4454275 napisz bo jutro chce go zamontowac :))
Dzieki z góry


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: JNX -->> E46 320D+++ Wstępny wpis, modyfikacje!
PostNapisane: 30 stycznia 2013, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: bmw e46 330d
jnx,
Siemasz pisałem na twoim poscie co zmieniałeś IC podpowiedzialbys jak go zamontowałeś ???
masz moze wiatrak ? jak cos to napisz na gg 4454275


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 165 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL