BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 22:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 2 października 2014, 20:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Po Twoim swapie zwątpiłem w mody w M47N ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 22:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Dostalem kolejna hybryde i dalej lipa kuzwa mac. Nic nie dmucha. Juz nie wiem czy oni zle cos skladaja czy te nastawniki nie dzialaja z moim kompem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 22:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 893
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: m57n
Kurde lipa liczyłem że w końcu się uda.... :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 22:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
A może to kwestia odpowiedniego strojenia...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 22:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Jesli jej nie uda sie zwrocic to moge Ci ja wyslac. Przerobisz sobie sterowanie i moze bedzie to dzialalo jak potrzeba. Ja zamowilem seryjna gtb1752 i jak ja wloze to zobacze. Jesli tez nie bedzie dmuchala tzn ze nastawnik nie dziala z moim autem.
David, watpie ze strojenie pomoze bo ostatnio nie pomoglo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 23:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Ale może inny tuner by to ogarnął po prostu :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 23:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
David. Na tym sofcie co mam auto z tym turbo powinno jezdzic nie gorzej niz na starej turbinie. A jest duzo gorzej. Nie laduje tyle ile powinno wiec nie bede jechal 200km zeby znowu wracac zdenerwowanym wielce ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 23:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
///david napisał(a):
A może to kwestia odpowiedniego strojenia...


///david napisał(a):
Ale może inny tuner by to ogarnął po prostu :]



No ta.... jeździł na GT1756 i wszystko było ok, wsadził szybszą GTB1756 i nie pompuje tak to wina softu :rotfl: jak nie masz nic do dodania to nic nie pisz bo :

1. nie znasz sie na tym
2. wierzysz w bajki.

Wystroiłem ten motor na 210+KM (GT1756), 220KM (GTB1752), 230+KM (GT2056) , 240+KM (GT2260) oraz 250+KM (GTB1756VK).

Jestem na 100% pewien że geometria jest źle złożona. Kunio wsadza z powrotem GT1756 i na niej auto jezdzi normalnie pomimo że teoretycznie jest bardziej ospała.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 7 października 2014, 23:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Zamowilem juz gtb1752 nieregenerowana. W czwartek zaloze. Wtedy sie okaze czy zle zlozyli czy to turbo u mnie po prostu nie dziala.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 05:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 237
Lokalizacja: Holandia
Kod silnika: m47n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139043
A gt2056v? Nie zakładasz?

_________________
Zobacz moje byłe m52tub28 ---------->> Zobacz moje byłe m47d20 ---------->> Zobacz moje byłe m47n



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 08:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jnx napisał(a):


1. nie znasz sie na tym
2. wierzysz w bajki.



Jestem na 100% pewien że geometria jest źle złożona. Kunio wsadza z powrotem GT1756 i na niej auto jezdzi normalnie pomimo że teoretycznie jest bardziej ospała.

Ad.1 prawda
Ad.2 nieprawda
;)

To skoro to wina geometrii i człowiek który buduje te hybrydy nie moze sobie z tym poradzić to po co korzystać z jego usług po raz któryś juz z kolei :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 08:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
A moze to wina nastawnika? Tylko ze jak probowalem wsadzic stary to ciegno okazalo sie za dlugie wzgledem polozenia starego nastawnika. Czy to da sie wyregulowac obracajac lekko muszle??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 08:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Kunio, moge Cie prosić o zdjecia DOKLADNE tej turbiny? Tzn : sterownika, i jego polozenia, wirnika zimnego , wirnika goracego i wlotu z kolektora (najlepiej oswietlonego jakos do wewnątrz). Może Ci coś podpowiemy wtedy.

Ps przed demontażem zrób krotki test, wejdz pod auto i sprawdź czy jak druga osoba przekreci kluczyk na zapłon to geometria wykona ruch, bo jak dobrze zrozumiałem posiadasz turbo na servo sterowniku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 09:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
To muszę ją wyjąc znowu ;) Kurde, dobrze że sam to robię już :hyhy: Czyli jutro ją zrzucę
Tak na szybko to na zdjęciu zaznaczyłem czerwonym kółkiem gdzie wypada położenie mojego, sprawnego nastawnika po założeniu do tej turbiny. Czyli mój jest jakby bardziej skręcony jeszcze względem starego. Dlatego cięgno nie pasuje bo jest za długie. Może jakbym muszlę przekręcił to wtedy podpasuje. Tylko czy tak można? ;)

Zdjęcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 09:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
///david napisał(a):
jnx napisał(a):


1. nie znasz sie na tym
2. wierzysz w bajki.



Jestem na 100% pewien że geometria jest źle złożona. Kunio wsadza z powrotem GT1756 i na niej auto jezdzi normalnie pomimo że teoretycznie jest bardziej ospała.

Ad.1 prawda
Ad.2 nieprawda
;)

To skoro to wina geometrii i człowiek który buduje te hybrydy nie moze sobie z tym poradzić to po co korzystać z jego usług po raz któryś juz z kolei :]



No właśnie sam się zastanawiam czemu :zalamany: kto normalny wkłada do GT17 wirnik 61mm ? ten gość jest jakiś dziwny i nie kuma czaczy chyba... Ostatnio zbudowałem hybrydę w innej firmie i działa znakomicie, zrobię jeszcze z 3-4 turbiny u nich i zacznę ich polecać. Narazie czekam na następne zlecenia by zobaczyć jak to będzie z nimi ;)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 09:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Sam mi go poleciłeś mądralo :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Kunio, to zrób tylko ten test o który prosilem czyli wejdz pod auto i sprawdź czy wykonuje ruch po zaplonie a następnie po zdjęciu zaplonu (wyjęcie kluczyka ) cofa się i daj mi dwa zdjęcia wirnikow w dobrym oświetleniu - wystarczy odkręcić dolot i wydech. Godzina roboty bez picia piwska ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 10:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Tak na szybko przed założeniem
Zdjęcia

Nie wiem co chcesz zobaczyć po wirnikach. A test nastawnika zrobię, ale to nie trzeba od dołu patrzeć bo od góry dobrze widać ;)
Jak powinien się zachowywać? Ze skrajnej pozycji w skrajną ?

Chłopaki, ale tak na logikę, czy nastawnik może mieć wpływ na zachowanie turbo w całym zakresie obrotów? Bo ona wcale teraz nie dmucha, nie reaguje na gaz, nic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 10:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Nastawnik dziala. Po zaplonie i wylaczeniu przestawia sie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 11:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ile jest luzu pomiędzy obudowa aluminiowa a wirnikiem? W oryginale jak wiesz jest go baaardzo niewiele. Tu mam wrażenie, że jest go sporo, porównując wydechowy dobrze spasowany wirnik do dolotowego? Wg mnie może to mieć znaczenie. Tak nastawnik ma duże znaczenie, tak jak jego mapa. Nie wierzysz - spytaj holendru :) u niego turbo pompuje jak szalone :) A jak bylo na starym sofcie po jakimś partaczu? Masakra, fale Dunaju... ;)



Daj lepsze foto tego wirnika ssacego to coś może więcej zobaczymy.


Jesli nastawnik dziala, to znaczy, ze zakres jego ruchu jest prawidlowy. Kwestia, czy dobrze ustawione są krancowe położenia...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL