BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 08:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 11:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Odpialem ciegno od nastawnika i lopatki byly w pozycji skrajnej, tak samo jak nastawnik. Czyli pozycja po zgaszeniu dobra. Jutro bede mial ori gtb1752 i sie okaze ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 12:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Wiesz ile potrafi zmienić 1-1,5mm w pozycji servo... Grzebalem przy podobnej sztuce, jak nam sie mocno zaciagneła sztanga i przeskoczyl na śrubkach to piszczala na 3 biegu, dokrecilismy i poszlo dokładnie milimetr dalej - auto muł...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 12:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No ale tego juz sam nie wyreguluje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 16:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Jutro na aucie wsadzę sterownik od oryginalnej GTB1752 jak mi kurier ją przywiezie i zobaczymy czy będzie różnica. Koleś co to robił zarzeka się że geometria ustawiona jest dobrze. I kasę odda jeśli to odeślę. Dobre chociaż to ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 17:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 237
Lokalizacja: Holandia
Kod silnika: m47n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139043
U mnie na zwyklym programie turbo raz pompowalo raz nie. raz 1.7 bar raz 1.3
Teraz 1800 obroty jest 1.8 bar przy 2200 2.1 i przy 4400 1.8 wiec turbo wstaje dobrze i trzyma do samego konca.

Tyle roboty i nerwy, duzo kombinacji na te hybrydy i jest ''latfo'' zalozyc gt2056v. turbo tanie, i naprawde jest w sam raz na ten silnik.

Te hybrydy jakos nie dzialaja jak powinno..

To tylko moje zdanie, jezelli czlowiek chce ci oddac kase to bym sie nawet nie zastanawial. przecierz gt2056v juz masz kupione? fajnie by bylo zobaczyc to turbo w e46..

_________________
Zobacz moje byłe m52tub28 ---------->> Zobacz moje byłe m47d20 ---------->> Zobacz moje byłe m47n



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 18:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
holendru, gdyby nie było tyle rzeźbienia to bym wrzucił to turbo już dawno. Ale kumpel co mi to robi nie ma teraz czasu bo się buduje itp. Sam tego nie ogarnę niestety. Przerobienie downpipe, zrzucenie kolektora, dolot itp. A nie mogę sobie też pozwolić żeby auto stało tydzien/dwa bo tak wyszło że jest mi teraz potrzebne ze względu na chorobę matki...
Ale jakby nie było, jest to już ostatnie podejście do hybrydy. Jak pamiętasz, ostatnia też nie dmuchała i strojenie nic nie dało. Ta, w tej chwili zachowuje się tak samo więc szkoda mi jechac 200km do Janka żeby znowu wrócić z niczym. Jutro podepnę do tej hybrydy nastawnik z działającej GTB i zobacze czy jest różnica. Jesli nie, to wsadzę tą ori GTB i wtedy to już musi jeździć ;)
A GT2056 musi poczekać...


Chociaż... jak się wkurzę to założe. Mam jeszcze clio do jazdy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Kunio, chcesz spawac kolektor od poczatku do po prostu przerobic ten od 3.0d zeby wlozyc gt2056?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 19:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Przerobić z 3.0. Odcinam dwa ostatnie cylindry i pasi ;)
Boję się tylko o jedno - wyjście z turbo do IC. Jak wsadzę gt2056 to tam zostaje mało miejsca do obudowy filtra. I jak tam wsadzić przewód... Obrazek
Niby jest on wygięty ale to i tak może być za mało... U holendra nie było tego problemu bo u niego wylot wystaje poza obudowę filtra


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 19:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 237
Lokalizacja: Holandia
Kod silnika: m47n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139043
Do e90 pasuje gt2056v na seryjny kolektor. Niewiem czy w e46 czasami też nie będzie pasować. Próbowałeś gt2056v na seryjny kolektor kunio? Bo Tak to po co spawacz?

_________________
Zobacz moje byłe m52tub28 ---------->> Zobacz moje byłe m47d20 ---------->> Zobacz moje byłe m47n



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 8 października 2014, 20:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Ne muszę próbować zeby widzieć że nie wejdzie większa suszarka, bo przeszkadza sprężarka klimy. Trzeba turbo cofnąć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 9 października 2014, 18:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Jest światełko w tunelu. Dzisiaj dostałem GTB1752V seryjną i pomyślałem żeby jej nie wsadzać, ale założyć od niej nastawnik do tej hybrydy GTB1752/56 którą mam na aucie. Okazało się że auto zaczęło jeździć. Nie robi szału bo wstaje ok 2 tys obr (czyli późno jak na GTB) ale przynajmniej dmucha. Wychodzi na to że nastawnik był uszkodzony. W sobotę strojenie. Trzymajcie kciuki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 11:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 237
Lokalizacja: Holandia
Kod silnika: m47n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139043
Dzisaj sobota... czekam na wyniki i wykres:-)

_________________
Zobacz moje byłe m52tub28 ---------->> Zobacz moje byłe m47d20 ---------->> Zobacz moje byłe m47n



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 11:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Nic z tego nie bedzie. Wkladam seryjna gtb1752 i na tym koncze. Pierdziele takie hybrydy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 12:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Nie dało się jej dźwignąć z dołu czy nie trzymała boostu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 12:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Nie trzyma i nie daje sie wczesniej obudzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 14:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
"A nie mówiłem", że marnujesz czas ? ;)


Nie ma sensu odkrywać ameryki po raz drugi, mimo, że M47N nie jest mocno obcykane w świecie, na forum przewineły się sztuki z GT2052, GTB1752, GTB1756, GT2260, GTB2056 no i chyba najlepszy stosunek cena/osiągnięcia GT2056.

Paliwo, czas, praca do wyknania tego - już dawno miałbyś za to kolektor żeliwny z przerobieniem, dołożył byś trochę na downpipe i dolot do IC i po temacie, osiągnął byś te 230hp stabilne i cieszył się jazdą ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 15:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
DJ, problem z gt2056 w e46 jest taki ze nawet po przerobieniu kolektora nie mam pewnosci że wejdzie ze wzgledu na sprezarke klimy. Znasz kogos kto to wlozyl do E46?
Koniec kurde modzenia. Wkladam seryjna gtb1752 i oby ta dzialala ;-)
W dupie mam prace juz i dojazdy. Janka mi szkoda bo walczyl biedak nawet jak mu mowilem daj se spokoj ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 16:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Kunio, gt2260 jest wieksze, a weszlo u jnx vel janek, tak? Uważam, że da się ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 11 października 2014, 16:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No fakt. Ogarne to na gtb1752 poki co. Chce miec spokoj wreszcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kunio -->> E46 320d Touring M Pakiet | Hybryda GT1749V/56
PostNapisane: 13 października 2014, 20:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Wywaliłem hybrydę i siedzi ori GTB1752v. Czyli to już 5 turbo w aucie :rotfl: Auto zbiera się fajnie od dołu. 1700 obrotów już czuć kopa. Reakcja na gaz też lepsza niz porzednio.
Przy wyjmowaniu hybrydy okazało się że uszczelka na przewodzie idącym od filtra powietrza do wlotu turbo była wepchnięta do przewodu. Pomyślałem że może to mialo wpływ na słabe ciśnienie. Próbowałem ją założyć i jeszcze raz zlogować auto ale nie dało się. Zmierzyłem wlot i średnica zewn. jest 4mm większa niż w ori GTB :zdziwko: Dlatego uszczelka za cholere nie chciała wejść. Czy taka zawinięta uszczelka na dolocie do turbo mogła mieć wpływ na to że turbo nie dmuchało tyle ile powinno ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL