BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 04:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan umarła LF20 niech żyje LF30 s.6
PostNapisane: 5 sierpnia 2014, 12:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam ponownie Pany ;)

Zmieniłem sobie ostatnio akumulator na nowy Centra Futura 72 Ah 720 A. Różnica jest spora w porównaniu do starego, ponieważ teraz podczas odpalania nie gaśnie mi radio ani panel od klimy. :ok: Do tego 3 lata gwarancji + 2 lata Asistance więc uważam to za udany zakup. :)

Obrazek

Udało mi się również zakupić w świetnej cenie dedykowany tłumik końcowy AC SCHNITZER do silników M52TU. :ok:
Jak widać tłumik potrzebował małej konserwacji-renowacji. ;)

Obrazek
Obrazek

Potwierdzenie, że to na pewno AC SCHNITZER a nie jakiś ulep:
Obrazek

No to co wiertarka, szczotki druciane, pasta polerska + filc, farba żaroodporna do 800st C i jedziemy z koksem: :hyhy:
Obrazek

EFEKT KOŃCOWY :cwaniak:
Obrazek
Obrazek

Niestety tłumik jeszcze nie zamontowany w buni, ponieważ wybieram się z ekipą nad morze przez co brak czasu na montaż...
Ale spokojnie na pewno nagram i wstawię video jak było przed a jak jest po. ;)

Pozdrawiam :piwo:


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2017, 19:31 przez piotrek8113, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 5 sierpnia 2014, 12:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
piotrek8113, świetnie dbasz o auto :padam:
zakres prac imponujący :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 5 sierpnia 2014, 14:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4258
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Wszystko świetnie opisane, aż miło popatrzeć :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 18:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Dzięki Panowie :piwo:

Wczoraj rozpoczęła się operacja montażu AC SCHNITZER-a do E46. Tak więc wrzucam kilka fotek z prac:
Obrazek
Obrazek

Jak widzicie w starym tłumiku robiłem już małą reperaturkę. Właściwie to nie ja tylko mój ojciec hehe. ;)
Obrazek
Obrazek

A tu już na autku:
Obrazek
Obrazek

Tak brzmi: (Ma delikatny pomruk basowy, którego nie słychać na głośnikach od laptopa. Ale właśnie o to mi chodziło.)
https://www.youtube.com/watch?v=zMJjARRPHs0

Myślę, że jak kiedyś w przyszłości zastąpię ori kolektory wydechowe na te z M52TUB28 bez katalizatorów zintegrowanych to będzie super. :)

Tym czasem obecnie w planach mam założyć z przodu rozpórkę górną od staffa czarny mat + dać zamiast ori puchy z filtrem powietrza jakiś gąbkowy filtr ITG + izolacja termiczna. Powinno to brzmieć zacnie moim zdaniem. :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za śledzenie mojej galerii oraz komentowanie. :)


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2017, 19:34 przez piotrek8113, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 16 sierpnia 2014, 17:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 709
Lokalizacja: Lodz
Moje BMW: e60 530i
Kod silnika: M54b30
Garaż: w trakcie budowy
tłumik po twoich zabiegach wygląda jak nowy nawet brzmienie znacznie się poprawiło :ok: ale "świński ryjek" ACS to moim zdaniem najbrzydsza końcówka wydechu jaka wychodziła :/ :/
mimo wszystko szacun że sam modzisz swoją furkę!!

_________________
ciorny sedan: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120688


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 16 sierpnia 2014, 18:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 624
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Szkoda, że ta końcówka tak wystaje :/ Może gdyby była ciut bardziej schowana, to efekt byłby lepszy. Zrób więcej zdjęć z różnego kąta, to będzie można więcej powiedzieć.

Odratowanie tłumika oczywiście na + :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan Nowe Fanty Kompas, Gałka str.7
PostNapisane: 11 października 2014, 17:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam po dłużej przerwie. :)

smiechu1986 napisał(a):
ale "świński ryjek" ACS to moim zdaniem najbrzydsza końcówka wydechu jaka wychodziła


Wiesz co powiem tak. Mi ta końcówka tak nie przeszkadza. Chciałem coś oryginalnego a nie kolejną dwururkę. A że się trafił AC Schnitzer do tego jeszcze dedykowany typowo do M52TU okazyjnie to brałem w ciemno. ;)

igor b. napisał(a):
Zrób więcej zdjęć z różnego kąta, to będzie można więcej powiedzieć.


Ok wkrótce postaram się coś wstawić bo ostatnio brakuje mi czasu...

Tymczasem powracam do was z kolejnymi fantami a wręcz rarytasami do mojej E46. :hyhy:

Na początek wpadła rozpórka przednia od STAFFA:
Obrazek

No i najważniejsze: :super:
Obrazek

-Oryginalna skórzana podświetlana gałka zmiany biegów ///M
-Lusterko z aktywnym fotochromem, diodą LED od alarmu, cyfrowym kompasem i bezprzewodowym pilotem do otwierania automatycznych bram garażowych-wjazdowych
-Uszczelniacz przy kole pasowym wału Elring
-Uszczelniacz czujnika poziomu oleju ASO BMW (nie cieknie ale profilaktycznie zakupiony heheh)

Lusterko pasuje Plug&Play zamiast poprzedniego fotochromu, więc montaż to czysta przyjemność. Po zamontowaniu musimy skalibrować kompas i wszystko pięknie śmiga. :piwo: Pilota bezprzewodowego nie mogę przetestować bo nie mam jeszcze automatyki do bramy hehehe. :P
Obrazek

Nie obyło się też bez specjalnego gościa z komorze silnika... :cisza: :mad:
Obrazek

Franca zasrała mi cały silnik. Sami wiecie jak to z nawiewów zapachniało.... :kwasny: Myłem wszystkie osłony plastikowe komory silnika z 3 godziny...


Gałki zmiany biegów jeszcze nie zamontowałem bo przyszło wszystko dosłownie wczoraj a w weekend mam zjazd na studiach więc czasu brak. Oczywiście fotki wrzucę kiedy zamontuję gałkę.

Pozbyłem się też tej cholernej kropki na zegarach. Znajomy przyjechał z P.A. Softem więc zmieniliśmy przebieg i nr VIN w module świateł, który pochodził z polifta. :ok:

Wrzucam jeszcze 2 fotki mojej E46:
Obrazek
Obrazek

To na razie tyle.
Pozdrawiam :piwo:


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2017, 19:37 przez piotrek8113, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 6 listopada 2014, 14:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam z powrotem po dłużej przerwie. :piwo:

Jak widać zamontowałem już gałkę zmiany biegów:
Obrazek

Udało mi się również wyrwać za śmieszną cenę 15zł schowek z roletką więc też zawitał:
Obrazek

Przyszedł czas również na wymianę oleju, filtrów LPG:
Obrazek

Dotarł do mnie dzisiaj również bolec do blokowania koła zamachowego więc podczas wymiany spróbujemy z ojcem wymienić uszczelniacz za kołem pasowym wału. (niby jest ok ale ma już swoje lata więc profilaktycznie zrobię wymianę):
Obrazek

Zatrudniłem również specjalnego ochroniarza na okres zimowy przed gryzoniami: :hyhy:
Obrazek

A teraz kilka bonusowych fotek z prac nad E36 318i M43 ojca, która wymagała kilku czynności po powrocie z niemieckich sadów: ;)

Generalnie trzeba było zrobić porządne czyszczenie wnętrza bo wszędzie był brud, syf i błoto:
Obrazek
Obrazek


Postanowiłem również po 20 latach wyczyścić i ponownie nasmarować prowadnice foteli przednich. Teraz wszystko elegancko lekko i płynnie się reguluje:
Obrazek

Zakupiłem również w bdb stanie ori tłumik końcowy z oryginalną nakładką chromowaną od E36 320i, gdyż starego od 318i zjadła już ruda ale jeszcze się trzyma więc nowy zamontujemy na wiosnę jak zima minie. ;) Oczywiście tłumik pomalowałem 2 warstwami farby żaroodpornej w czarnym macie. :)
Obrazek

A na zimowe wieczory w wolnym czasie pędzę na boku bardzo smaczną i zdrową nalewkę z pigwy hehehehe :P :rotfl:
Obrazek

Jak na razie to tyle. Jutro prawdopodobnie wezmę się za wymianę oleju i tych uszczelniaczy więc cykę jakieś fotki też z prac. ;)

Pozdrawiam :piwo:


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2017, 19:40 przez piotrek8113, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 6 listopada 2014, 14:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
piotrek8113, ostro lecisz z modami :super: podoba mi sie ten sedan

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 6 listopada 2014, 14:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29697
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
super działasz, gałka i lusterko :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 6 listopada 2014, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Niesamowicie dbasz o tego sedana :padam:

Napisz jak odczucia po założeniu rozpórki :)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 6 listopada 2014, 17:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4258
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Dobre mody :super: Czekam na kolejne nowości i fotki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan tłumik AC SCHNITZER str. 7 !!!
PostNapisane: 6 listopada 2014, 18:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ochroniarz świetny :ok:
nalewka :hyhy:
zakres prac przy obu autach :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Piotrek8113 ->E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 13 listopada 2014, 16:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Dzięki wielkie za opinię i komentarze Panowie. :ok: Jest motywacja do dalszych działań. :hyhy:

DanyU napisał(a):
Napisz jak odczucia po założeniu rozpórki :)

Hmmm powiem Ci, że jakiejś gwałtownej zmiany nie zauważyłem bo mam zupełnie standardowe zawieszenie ale mogę stwierdzić 2 różnice. W zakrętach podczas większych prędkości jest stabilniej oraz podczas jazdy po nierównościach czuć, że auto pracuje wspólnie kielichami. Nie wiem jak to opisać ale powiedzmy jak jedziesz po nierównościach bez rozpórki to czuć jak pracuje indywidualnie lewy albo prawy kielich (w zależności od nierówności). Kiedy zamontujemy rozpórkę odnoszę wrażenie, że kielichy-siły które oddziałują na kielichy, roznoszone są wspólnie pomiędzy siebie. Trudno mi to opisać. :P

Ogólnie Dzięki Wielkie za podesłanie tych zdjęć od pompy wspomagania. Bardzo się przydały. :ok: :piwo:

rorafalki napisał(a):
nalewka :hyhy:

Wierz mi z chęcią bym już jej chciał spróbować :hyhy: ale trzeba czekać jeszcze ponad 2 miesiące... :zalamany: ;)

Wracając mojej E46 to wziąłem się w końcu za wymianę oleju + wymianę uszczelniacza na kole pasowym. :) Więc wjeżdżam do siebie na kanał i do roboty. :cwaniak:
Obrazek
Obrazek

Nasadka 22 + dłuuugie przedłużki. Nie zapominajmy o bolcu (który specjalnie zakupiłem na tę okazję) do zablokowania koła zamachowego.
Obrazek
Obrazek

I po chwili strachu (co by nam bolec wytrzymał albo klucz nie pękł) odkręcamy śrubę, ściągamy koło pasowe i naszym oczom ukazuje się taki oto nieprzyjemny widok...
Obrazek

Wszystko ładnie pięknie i starannie czyścimy: :|
Obrazek

Następnie zakładamy nowy uszczelniacz i już jest cacy: :super:
Obrazek

Małe porównanie stary vs nowy uszczelniacz. Stary jak widać jeszcze ori BMW z 2000r. służył już 14 lat więc nie ma co się dziwić, że przepuszczał.
Obrazek

Przy okazji postanowiłem trochę odświeżyć koło pasowe czarną farbą:
Obrazek

A w między czasie zabrałem się za wymianę oring-a na czujniku poziomu oleju: (stary był ok ale nowy leżał już zakupiony więc co się będzie marnować) :P Czujnik przy okazji porządnie przemyłem i wypłukałem benzyną. Jak widać stary oring zrobił się zielony. :|
Obrazek

Rozebrałem też pompę wspomagania LUK LF-30 na części pierwsze:
Obrazek

Powód? Wspomaganie chodzi jak trzeba, zalane nowym olejem, pompa nie cieknie, nic nie trzeszczy-strzela ale gwizda w przedziale 1,7-3,5tys. obr. jakby był kompresor zamontowany. :zdziwko:
Obrazek

Przetarłem elementy papierem wodnym, przepłukałem w benzynie, wszystkie blaszki chodzą luźno, węże nie ciekną a pompa jak sobie gwizdała tak gwizda dalej... :zdegustowany: No cóż bedziem tak jeździć póki się nie rozleci. :P

Wracając do silnika. Nasmarowałem przy okazji rolki pasków (foto nie ma bo zapomniałem zrobić hahah). Koło już dokręcone i zamontowane na swoim miejscu:
Obrazek
Obrazek

Wszystko poskładane, zalane nowym olejem + filtr, odpalone, zrobiona jazda próbna więc pozostało tylko podłączyć się, skasować inspekcję oleju, posprawdzać czy nie ma błędów, skasować przegląd w oprogramowaniu od LPG i ewentualne błędy.
Obrazek

No i silniczek gotowy do dalszej mam nadzieję bezawaryjnej pracy. :super:
Obrazek

Pasowało by też posprzątać po sobie bo się chlew zrobił... :wstyd:
Obrazek

I to jak na razie tyle. :piwo:

Myślę poważnie nad dobrym Cold Air Intake (CAI) z odseparowanym ciepłym powietrzem od silnika, bo brakuje mi bardziej agresywnego dźwięku silnika z przodu jak to miało miejsce w moim poprzednim M50B20 bez Vanosa :serce:


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2017, 19:46 przez piotrek8113, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 16 grudnia 2014, 23:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam po małej przerwie. Prace i różne przemyślenia przy E46 trwają. ;)

Kupiłem okazyjnie obudowę filtra powietrza z M54B25 więc postanowiłem ją wsadzić do swojego M52TUB20 a co mi tam. :P Obudowa od M54 ma dodatkowe wejście na powietrze między lampę a zbiorniczek wyrównawczy + większy ten standardowy wlot powietrza. Pomyślałem sobie, że mojej 2.0 będzie się lepiej "oddychać". ;)

Małe porównanie obudowy z M52TU vs M54:
Obrazek

Widać ładnie dodatkowy wlot na powietrze. Nie zrobiłem foto ale rozebrałem obudowę od M54 na części i wrzuciłem pod prysznic, żeby wyczyścić z brudu wszystko z zewnątrz jak i wewnątrz obudowy.
Obrazek

Żeby jej się jeszcze lepiej oddychało postanowiłem zakupić w IC gąbkową wkładkę sportową firmy PIPERCROSS:
Oczywiście nie liczę na żadne poprawy w osiągach. (co by sugerowała tektura od filtra "More Power" :rotfl:) Co najwyżej lepszy pomruk z przodu auta.
Obrazek

Okazało się, że nie zauważyłem jednej rzeczy. Osłona górna-wlot powietrza przy chłodnicy nie pasuje. Końcówka od M54 jest innego kształtu (większa) a od M52TU mniejsza. Mowa o tym wlocie:
Obrazek

Dzisiaj zakupiłem odpowiedni wlot i zamontowałem wszystko ale zapomniałem foto zrobić xD Dodam niebawem. :wstyd:

Zmieniłem również wycieraczki przedniej szyby na nowe Valeo Compact Revolution x2 oraz w końcu kupiłem nowe świece do silnika.
Zdecydowałem się na NGK Laser Platinum Premium BKR6EQUP x6 (Nagoya Japan)
Obrazek

Foto z pracy podczas wymiany świec:
Obrazek

Tutaj widać już założoną obudowę od M54 ale wlot przy chłodnicy jeszcze od M52TU.

Stare świece były jeszcze oryginalne BMW BOSCH FGR7DQP 4 elektrodowe, które miały nalatane nie wiadomo ile km:
Obrazek

Małe porównanie nowej NGK z używką BMW BOSCH:
Obrazek

Niby też 4 elektrodowe ale końcówka świecy się różni.

Wrzucam małe video z pracy silnika PB na nowych świecach:
https://www.youtube.com/watch?v=8HV-X5Bv4lc

A na koniec 2 fotki z dzisiejszej przepisowej podróży po wlot powietrza m54 na trasie S8 koło Pabianic: :P
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2017, 19:49 przez piotrek8113, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 18 grudnia 2014, 12:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 267
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54b32
Garaż: Było http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 90&start=0
Jest http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 28&start=0
Jak zawsze dobrze działasz :ok: super opisane, gdyby mi się tak chciało, galeria na medal będę tu zaglądał :ok: auto super tylko mi nie pasują tylne lampy :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 18 grudnia 2014, 16:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4258
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Dobra robota :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 18 grudnia 2014, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 66
Posty: 27
Lokalizacja: Gdynia
A według mnie tylne lampy bardzo ładnie leżą :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 18 grudnia 2014, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 12
Lokalizacja: Szczecinek
Moje BMW: e46 320d Touring
Super autko...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 19 grudnia 2014, 02:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Świetnie dbasz o auto :super:
Powiedz mi jak to jest z tą blokadą koła pasowego? Jest jakieś miejsce na nią żeby ją tam umieścić? Czy to jakiś Twój pomysł? Gdzie ją kupiłeś, jeśli można wiedzieć, no i jeszcze jedno do wyciągnięcia i włożenia używałeś jakiś specjalnych narzędzi?
Sporo pytań, z tego względu że u siebie też mam do wymiany ten uszczelniacz.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL