BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 26 października 2014, 00:29


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 800x600. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 09:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 19
Posty: 1892
Moje BMW: e90
Boogie napisał(a):
waskii napisał(a):
Przecież Roger pisał, że chwile po zakupie wleciał sofcik na 330

niedowidze już

Nie tylko Ty;)


Roger, jak się Twoim zdaniem ma wykonanie e6x w porównaniu do e46? Różnica w generacjach na plus czy minus? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 12:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2496
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: E61 535D
Kod silnika: M57TU TOP
waskii napisał(a):

Roger, jak się Twoim zdaniem ma wykonanie e6x w porównaniu do e46? Różnica w generacjach na plus czy minus? :)


Co mogę powiedzieć .... ? Tak jak wcześniej ,nie można porównywać serii 3 e46, do serii 5 e60. To dwa różne światy .

Gdy jeździłem e46 wydawało mi się że to co oferuje to auto wystarczy mi z zapasem.
Prawda jest taka że gdy zacząłem użytkować auto większe ,mocniejsze itd. zrozumiałem że w dupie byłem i gówno widziałem.
1-Prowadzenie bez porównania lepsze .
2-zawieszenie pochłania nierówności , dziury z drogi rozchodzą się po karoserii i nie czuć niczego na tapicerce ,kierownicy nic nie słychać. ( to jest inny świat i zmiana diametralna komfortu w pojeździe)
3- kultura pracy silnika powala , jest cicho , jeśli wsłuchamy się w dźwięk, to do uszu dociera piękny miły dla ucha mruk.
4-elastyczności i dynamiki nie trzeba opisywać ,pomimo wielkości auta i masy nie czuje się przymulenia .BARDZO PRZYJEMNA JAZDA PO MIEŚCIE -ZNACZNIE GORZEJ Z PARKOWANIEM i SPORY KŁOPOT Z COFANIEM W NOCY -SZYBY OKLEJONE MOIM ZDANIEM ZBYT CIEMNĄ FOLIĄ.
5- Cisza w środku to coś co rozwala totalnie. Po zamknięciu w auta pojawia się uczucie jakby siedziało się w szczelnej kapsule. E46 przy tym to akustyczna puszka.
7- Wyposażenie...nie jest niczym nadzwyczajnym -fotele umożliwiają bardzo precyzyjne dopasowanie ich do własnych potrzeb , funkcja pamięci jest czymś doskonałym , nastawy klimy ,nadmuchu , siedzenia ,docisk kubełka po zapięciu pasa, kierowca , ulubione radio itd.
Iwona ma swój kluczyk ja swój i zapominamy o ciągłym przestawianiu fotela itd . Pozostaje jedynie lusterko wsteczne.
8- podróżowanie ..... do tego to auto zostało stworzone . Przy prędkościach 180 -200 a nawet 220 nie czuje się tej prędkości ..nadal jest cicho i ma się poczucie że prędkość jest bardzo bezpieczna. Przy prędkościach typowego przemieszania się 120 -160 obroty są niskie, słychach tylko delikatny szum z zewnątrz. NIE SAMOWITE I ZROZUMIAŁE DLA TYCH CO KOSZTUJĄ TEGO OD DAWNA a zarazem nie pojęte DLA TYCH CO ŚMIGAJĄ TIKAMI , GOLFAMI ,UNAMI ,FELICJAMI i innymi pojazdami z świata produkcji masowej dla "każdego"
9- doskonałe wspomaganie można przyjąć że w porównaniu z e46, został poczyniony milowy krok do przodu.
10- głośniki w suficie anie w bagażniku jak w E46 - kto to widział żeby grało w bagażniku.
11- boczne schowki w drzwiach z tłu i bardzo wiele miejsca to najbardziej raduje dzieci.
12- nadmuch klimy z tyłu na pasażerów ,mistrzostwo świata .
13- panoramiczny szyber , namiastka cabrio :ok:
14- DPF jest wadą ale i zaletą , teraz nikt nie może powiezie że to kopciuch :hurra: :hurra: :hurra:

Wady są również .

Zakupiłem auto na feldze 18c , dobre opony zimowe i letnie kosmicznie drogie.
Tarcze są olbrzymie i drogie
Klocki hamulcowe drogie.
Spala ropy " jak smok" :niepewny: :niepewny: :zly: :zly: auto technicznie sprawne ,bez wady jakiejkolwiek w układzie wtrysku ,czy zasilania w powietrze. PALI jak pisałem 11-13 litrów w mieście . W trasie zdecydowanie spada, jednak 7-8 litrów może okazać się zadowalającym wynikiem. Naturalnie można mniej, ale nie jest to już jazda i na pewno nie daje przyjemności.

Wnioski :
Auto wiele daje ale i wiele zabiera.

Dostajemy niebywały komfort , spory wręcz luksus.... o prestiżu już raczej nie można mówić bo to stara łupa, choć w kręgach nie siedzących w temacie myślą że auto opisywane jest czymś nadzwyczajnym bardzo drogim i tylko dla bogaczy. Co nie jest prawdą.

Sądzę że bilans tego co auto daje i zabiera się wyrównuje . I osobiście mogę płacić za droższą eksploatacje otrzymując , przestrzeń w samochodzie ,poczucie bezpieczeństwa , wygodę ,dynamikę i coś tam jeszcze ;)

Teraz z życia autka....

Jak pisałem w poprzedniej galerii , auto zostało zakupione w naszym kraju od handlarza bez komisu ;)
Co zrobił ...

UKRĘCIŁ LICZNIK OKOŁO 100 TYŚ.
Przerejestrował auto w Niemczech przed sprowadzeniem, zrobił z e61 auto ciężarowe :niepewny: :niepewny: .
W związku z tym nie musiał płacić akcyzy.
Zarejestrował je jako ciężarowe pół roku temu w naszym kraju .
W dowodzie widniało " auto ciężarowe" dwa miejsca siedzące. Tak samo w książce pojazdu.
Maiłem wielkie obawy w związku z tym, czy kupić czy nie.

Jak widać kupiłem.

Okazało się również że auto ma opłacone ubezpieczenie -pierwszą składkę . Jako że minęło ponad pół roku od pierwszej wpłaty, handlarz powinien był zapłacić drugą składkę . Nie uczynił tego !!!!

W firmie ubezpieczeniowej rozwiązałem umowę handlarza , podpisałem swoją i zapłaciłem składkę na cały rok od dnia zakupu.
Na 100% firma ubezpieczeniowa zapuka do drzwi handlarza aby zapłacił składkę nie opłacona do dnia sprzedaży auta.

Auto " oddałem" do firmy która profesjonalnie przerobiła auto z ciężarówki na osobowe , zdemontowali grodź , kratkę wygłuszenie i coś tam jeszcze . Zamontowali siedzenia , pasy , tapicerkę ,poduszki pow. i inne. TAK ABY WYPOSAŻENIE BYŁO ZGODNE Z - vin.
Zrobiono zdjęcia i całą dokumentację dotyczącą przebudowy a raczej przywrócenia auta do stanu pierwotnego.
Auto przeszło przegląd w okręgowej stacji diagnostycznej i zostało zakwalifikowane jako auto osobowe 5 miejsc siedzących.

Następnie urząd skarbowy ..tu pani wyliczyła podatek w wysokości 940zł. Liczyłem na mniej ,żona nie powalczyła że auto przeszło przebudowę i było ciężarówką. PANI brała ŚREDNIą AUT OSOBOWYCH :zakrecony: :zakrecony: :rotfl: :rotfl:

Z kompletem papierków żona udała się do wydziału komunikacji , auto dostało od razu nowe lokalne blachy a za około miesiąc dodanie nowy dowód rejestracyjny .

Od dzisiaj mogę legalnie , wozić pasażerów, nikt nie doczepi się że auto ciężarowe , że przekroczyłem prędkość dla ciężarowych , że jadę pasem niewłaściwym dedykowanym ,tylko dla osobowych itd. ...

Co do "gałki zmiany biegów" wszyscy macie rację i ci co mówią ze się da i ci co mówią że się nie da.

Gałkę otrzymałem i widzę pewne komplikacje ... stara skrzynia jest sterowana elektronicznie ale stany starowania ma stałe. czyli włącz wyłącz -co skutkuje zamknięciem obwodu na stałe dla danego trybu pracy . Jedyny pokrewny tryb to DS. Zapięty na stałe tryb DS plus impulsowe zmienianie biegów (góra ,dół) .
Tak działa nowa gałka, działa impulsowo. Czyli pchnięcie do przodu to jakby podanie impulsu jednorazowego z poleceniem zmień tryb pracy tak samo do tyłu i w bok.

Aby profesjonalnie zgrać całość ,nie tylko na poziomie światełek , bo to ogranicza się do zmiany gałki i odpowiedniego podpięcia diodek w jojstkiu , nalewy stworzyć odpowiedni układ elektroniczny który bezie odbierał impuls jednorazowy i konwertował ko na stały (zamknięcie obwodu lub przerwa) .
Czyli pchnięcie do przodu dwa impulsy (dwa razy to zamknięcie obwodu dla trybu R )
Dwa impulsy do tyłu to zamknięcie obwodu dla D. Jeden impuls z trybu D lub R to zamknięcie obwodu dla N.
Oraz jeden impuls z pozycji D w bok to zamknięcie obwodu dla trybu DS . Każdy z impulsów zamyka nowy obwód rozłączając stary.
W trybie DS zliczanie bez zmian jak w serii, impuls góra, dól zmiana biegów.

Planuję to zrobić na jakimś programowalnym kontrolerze „atmel „ lub na zasadzie elektronicznych przełączników izostatycznych w połączeniu z przekaźnikami jako elementem wykonawczym.

Zaznaczam że rozważanie powyższe jest czysto teoretyczne i nie wykluczam że będzie podlegało modyfikacji – zmian teorii działania i tym podobnych .Na ten moment powyższy pomysł można traktować jak łomy i nie wykonalny. Mile widziane sugestie i własne przemyślenia , chętnie przebrnę przez problem i kimś zainteresowanym ,gotowym na swój własny wkład intelektualny.

SZUKAM KOGOŚ KTO DOKŁADNIE OPISZE JAK DZIAŁA GAŁKA NA ZDJĘCIACH W WARUNKACH SERYJNYCH . Nigdy nie miałem przyjemności , pstrykać czymś takim ,więc nie wiem jak jest naprawdę, jak zachowuje się auto po przyciśnięciu P i co dzieje się gdy naciśnie się przycisk boczny.

Co do łopatek kierownicy , łopatki działają w trybie DS ,zatem każdy przelicznik nie stabilny można podłączyć równolegle do instalacji i będziemy mieli przełączanie biegów góra dół.

Podłączenie oryginalnej kierownicy z łopatkami jest banalnie proste.... jeszcze tego nie robiłem ale jestem tego pewny.


Pozdrawiam Krzysiek

_________________
Auta Ci nie umyję.... ale jeśli mi zaufasz sprawię że Twój diesel zacznie jeździć .Jak jeździć ? - Szybko i oszczędnie. Zapraszam do Nysy „All Inclusive" Inpa ,dis
Pełna diagnostyka -wtryski ,turbo ,kodowanie kompa ,aktualizacja sofu, klapki zawirowań ,moduł świec,serownik turbiny a nawet podgrzewacz .
Obrazek
Dzwoń i pytaj po 16:00 TEL. 600218347 Krzysiek


Ostatnio edytowano 13 maja 2013, 12:20 przez Roger-Nysa, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 12:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1961
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Było:
e36 325tds
e36 318i

Jest:
e46 323Ci
e90 318d
Peugeot 3008
SEAT ALTEA
A nie lepiej zamiast męczyć się to kupić coś takiego?

http://www.bimmian.com/Updated-Look-Aut ... 1-5-Series

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 13:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2496
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: E61 535D
Kod silnika: M57TU TOP
Bauer, zgadza się , można zrobić coś prostego , w przypadku mojej gałki również podłączenie podświetlenia i nabicie gałki na pal rozwiązuje problem estetyki.

Nadal pozostanie toporne przesuwanie gałki do przodu i tyłu zmienianie trybu pracy.
Ja chcę uzyskać sterowanie impulsowe .... Zastanawia mnie ta nieszczęsna linka .. nie wiem jak to jest czy zmiana stanu pracy -przesunięcie gałki z jednej strony zmienia zamykane obwody elektryczne a z drugiej strony zmienia mechanicznie w skrzyni stany pracy ? Zakupiona prze zemnie gałka i cała jej podstawa również ma linkę.
Nie zagłębiałem się dalej , bo nigdy nie miałem automta ... Prześledziłem procesy na podstawie schematu podłączenia nie znalazłem nigdzie informacji o lince i co ona robi w skrzyni. Może okazać się że moje marzenie o przystosowaniu 100% gałki to utopia.


BŁAGAM NIE !!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
Auta Ci nie umyję.... ale jeśli mi zaufasz sprawię że Twój diesel zacznie jeździć .Jak jeździć ? - Szybko i oszczędnie. Zapraszam do Nysy „All Inclusive" Inpa ,dis
Pełna diagnostyka -wtryski ,turbo ,kodowanie kompa ,aktualizacja sofu, klapki zawirowań ,moduł świec,serownik turbiny a nawet podgrzewacz .
Obrazek
Dzwoń i pytaj po 16:00 TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 15:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1961
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Było:
e36 325tds
e36 318i

Jest:
e46 323Ci
e90 318d
Peugeot 3008
SEAT ALTEA
Rozumiem. Myślałem, że chodzi tylko o estetykę. Ta jest fajna, bo działa też podświetlenie :). No cóż, pozostaje życzyć powodzenia :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 16:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4430
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
wow. mam nadzieje że przeczytałeś coś o tych przeróbkach na LKW. w ciągu 5 lat skarbowy może zrobić ci nalot i nałorzyć vat, który nie był zapłacony. było już o tym na bmw-klub i gość miał przesrane

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 16:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
darcyn napisał(a):
wow. mam nadzieje że przeczytałeś coś o tych przeróbkach na LKW. w ciągu 5 lat skarbowy może zrobić ci nalot i nałorzyć vat, który nie był zapłacony. było już o tym na bmw-klub i gość miał przesrane


Podobnie może być z akcyzą.....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 17:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 7484
Lokalizacja: prawie Bydgoszcz
Moje BMW: e92&Księżniczka
Kod silnika: 325i & 318i
Garaż: e92: viewtopic.php?f=6&t=142265

Cabrio: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=260
Konkretna zmiana :ok:

Historia zakupu naprawde ciekawa, taka "polska" :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 17:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1961
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Było:
e36 325tds
e36 318i

Jest:
e46 323Ci
e90 318d
Peugeot 3008
SEAT ALTEA
darcyn napisał(a):
wow. mam nadzieje że przeczytałeś coś o tych przeróbkach na LKW. w ciągu 5 lat skarbowy może zrobić ci nalot i nałorzyć vat, który nie był zapłacony. było już o tym na bmw-klub i gość miał przesrane

Ale jaki VAT? Jak Roger nic nie odliczył?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 17:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1124
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
darcyn napisał(a):
wow. mam nadzieje że przeczytałeś coś o tych przeróbkach na LKW. w ciągu 5 lat skarbowy może zrobić ci nalot i nałorzyć vat, który nie był zapłacony. było już o tym na bmw-klub i gość miał przesrane

Kredki będzie miał handlarz.Albo ktos kto zarejestrował to auto jako pierwszy.Ćwiczyłem już podobny temat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 17:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1380
Lokalizacja: WA
Moje BMW: E46 M3
greg27 napisał(a):
darcyn napisał(a):
wow. mam nadzieje że przeczytałeś coś o tych przeróbkach na LKW. w ciągu 5 lat skarbowy może zrobić ci nalot i nałorzyć vat, który nie był zapłacony. było już o tym na bmw-klub i gość miał przesrane

Kredki będzie miał handlarz.Albo ktos kto zarejestrował to auto jako pierwszy.Ćwiczyłem już podobny temat.

oczywiście, że tak...nie będzie miał żadnych problemów jak już jest druga woda po kusielu nie straszcie Rogera. Przecież nie odliczył żadnego vat'u ani nic. Moja też została sprowadzona jako ciężarówka 2 osobowa i tak mi wylesingowana, a ja sam dokonałem przerobienia przeznaczenia auta choć nikt tam nigdy żadnych przegród ani kratek nie montował...to taki znany wał :rotfl:

Roger-Nysa napisał(a):
Prześledziłem procesy na podstawie schematu podłączenia nie znalazłem nigdzie informacji o lince i co ona robi w skrzyni. Może okazać się że moje marzenie o przystosowaniu 100% gałki to utopia.
BŁAGAM NIE !!!!!!!!!!!!!!!

obawiam się niestety chyba to utopia ale życzę powodzenia....ja jestem w trakcie dokładania łopatek i wyobraź sobie, że kupiłem kierownice z łopatkami tylko pre-lci i kupa...pan wystkie kabelki ładnie poprowadził i nie działa, musiałem kupić multifuncje z LCI, na które czekam i dopiero ruszy mam nadzieje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 9 maja 2013, 20:26 
Offline
Mądrala
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 24179
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=27555
wg mnie podłączenie nowej wajchy i fajery to kwestia czasu ;)
na pewno fajnie zmieni wnętrze

PS co do porównania E46 vs. E6x: nie spodziewałem się czegoś innego, było nie było model nowszy i klasa wyżej. W każdej generacji widać zmiany (m.in. komfortu - szeroko pojętego - bo o nim głównie mowa) na +. Tym bardziej skok będzie większy, jak porównamy auto z klasy niższej z wyższą. Najważniejsze, że jesteś zadowolony :)

_________________
Obrazek :luka: Obrazek
moje E46 330d OEM+


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 11:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2496
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: E61 535D
Kod silnika: M57TU TOP
Bauer napisał(a):
A nie lepiej zamiast męczyć się to kupić coś takiego?

http://www.bimmian.com/Updated-Look-Aut ... 1-5-Series


Bauer .. zgłębiłem temat , Twoja propozycja okazała się najrozsądniejszą jeśli chodzi o gałeczkę.

Przy zakupie 3 sztuk pojawia się 10 % rabatu na sztuce , przy zakupie dla większej ilości osób istnieje możliwość zaoszczędzenia jeszcze na koszcie wysyłki.

Estetycznie robi to fajna robotę , tylko przycisk P jest imitacją . Poza tym funkcjonalność zostaje taka sama jak w serii.

Szukam osób do zbiorowego zamówienia gałki z podświetleniem.
Dokładnie tego co na zdjęciu:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Hipek napisał(a):
obawiam się niestety chyba to utopia ale życzę powodzenia....


Niestety miałeś rację , to co zakupiłem stanowi jakby zespół wybieraka elektronicznego ,bazującego na rozpoznawaniu pozycji dzięki czujnikom Hala .
Układ jest mega wyspecjalizowana elektronika która komunikuje się po CAN.

Wybierak wysyła polecenie zmiany trybu pracy ,lub begu po Can ,jak skrzynia zmieni tryb odpowiada wybierakowi po magistrali LIN że bieg został zmieniony , wtedy wybierak zapala lampkę wybranego stanu pracy.

Nie do ogarnięcia w warunkach amatorskich .

Skrzynia przedliftowa w trybie SD przechodzi zna załączanie biegów w innym obwodzie , podajemy wtedy minus na jeden z dwóch przewodów "bieg góra " , " bieg dół" To bardzo łatwo zrobić w przedlifcie.

Natomiast w polifcie polecenia są zawarte w transmisji po CAN.

Powiem wam że zagłębiając się w rozwiązania sterownia skrzynią w LCI jestem pod wrażeniem jak duży krok został zrobiony pomiędzy 6HP26 a 6HP26TÜ pod kątem zarządzania pracą.


Hipek odnośnie twojej skrzyni , masz LCI czy taką skrzynie jak ja ?
W takiej jak ja mam od manetek przy kierownicy ciągnie się 2 przewody do gałeczki to wszystko .

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
Auta Ci nie umyję.... ale jeśli mi zaufasz sprawię że Twój diesel zacznie jeździć .Jak jeździć ? - Szybko i oszczędnie. Zapraszam do Nysy „All Inclusive" Inpa ,dis
Pełna diagnostyka -wtryski ,turbo ,kodowanie kompa ,aktualizacja sofu, klapki zawirowań ,moduł świec,serownik turbiny a nawet podgrzewacz .
Obrazek
Dzwoń i pytaj po 16:00 TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 11:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 658
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E92 330d
Kod silnika: M57N2+
Garaż: Był: Ford Mercury Monterey 1950, Browning M1911, Jati-Matic
Jest: BMW e92 330d i proca na kasztany
u Hipka to jest jeszcze jakaś przejściowa wersja bo niby skrzynia 6HP26TU (6HP28) ale sterowanie łopatkami działa jeszcze na zasadzie zwarciowej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 11:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1961
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Było:
e36 325tds
e36 318i

Jest:
e46 323Ci
e90 318d
Peugeot 3008
SEAT ALTEA
Roger-Nysa, ciekawe tylko jak z wykonaniem? Zeby to nie byl chinski szajs, z ktorego farba zejdzie po pol roku. Z drugiej strony automatem tak czesto sie nie wachluje ;). Gdybym mial automat to sam bym sobie taka galeczke kupil ;)


Tutaj tez to sprzedaja:

http://www.eurosportdesign.com/p-4315-b ... -look.aspx

Na jebaju tańsze ale bez lampek i "MPAŁER" :)
http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-E38-E39 ... b4&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-E46-E38 ... d8&vxp=mtr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 12:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 768
Lokalizacja: ostroleka
Moje BMW: e 30 i e46
Kod silnika: m40b18 i m47n
przesliczna ta twoja e 61 , modz a ja bede sledził prace!! :super:

_________________
tomaszzebrowski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 16:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 28
Posty: 44
Moje BMW: E60
Kod silnika: n62b44
tylko tam jest napisane, ze wersje z podświetleniem ma odwrócony + i -
tak więc słabo... szkoda, ze nie zrobili wersji dla obu modeli poprawnie (e46 i e60)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 16:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 36
Moje BMW: e46 Compact
Kod silnika: M47N
tu gosciu ktore piny trzeba zmienic i po sprawie aby dzialalo tak jak trzeba na przykladzie e46 http://www.youtube.com/watch?v=4DjQqI9iYhY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 18:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 559
Lokalizacja: Neuhofen/Zamosc
Moje BMW: E46 320d +
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=129411
Dla mnie ideal... wszystko na plus :super: :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ROGER-NYSA-->> E61 535D touring
PostNapisane: 10 maja 2013, 19:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 34
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=131887
Roger-Nysa napisał(a):
Szukam osób do zbiorowego zamówienia gałki z podświetleniem.


Myśle, że pisałbym się na to :P

PS. autko zacne, a będzie jeszcze lepsze :)

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: flex, Google Adsense [Bot], jiGsaw i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL