BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 14:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 14:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Ostrzegam, będzie długo i nudno.

To już kolejne opisywane przeze mnie na forum auto i kolejne, z którym związana jest jakaś historia.

Dla mnie ta historia zaczęła się gdy poznałem Rafała i jego auto - to było jakieś 6 lat temu, jak jeszcze jeździłem srebrnym E46. Mam nawet zdjęcia z tego spotkania, poniżej jedno z nich:

Obrazek

Moje poprzednie E46 to było świetne auto, choć było zwykłym srebrnym sedanem.

Jeszcze wtedy nie myślałem, że E46 touring, w automacie, w dieslu i na dodatek z drewnem! będzie kiedykolwiek moim celem zakupowym, a jednak się stało.

Przez lata obserwowałem, jak Rafał zmieniał swoje E46 i w którymś momencie stwierdziłem, że jak będę potrzebował nieco bardziej użytkowego pojazdu, w nieprzesadnej cenie, który ponadto da mi trochę frajdy, to będzie właśnie to.

Kiedy Rafał zapragnął kupić E38, to nie miał problemu z pozbyciem się E46 - wziąłem je w ciemno.

Tutaj oczekiwała na odbiór w towarzystwie jego nowego starego nabytku.

Obrazek

Obrazek

Odbiór odbył się w rodzinnej atmosferze (jak wszystkie inne przygody w Kielcach, dzięki którym z przyjemnością zawsze odwiedzam tamte strony).

Tutaj już tankowanie przed wyjazdem do domu

Obrazek

Obrazek

a tutaj Rafał mnie odprowadzał do obwodnicy i tyle widział swoje byłe E46...

Obrazek

I tak to się zaczęło. Ja już wtedy miałem określone plany co do tego samochodu, które niestety wciąż ewoluują. Piszę "niestety", ponieważ liczyłem na to, że kupując go nie będę wydawał niepotrzebnie pieniędzy jak w przypadku E30. Okazuje się, że jest to nieuleczalna choroba.

Pierwszą rzeczą, którą chciałem zrobić to dołożenie podgrzewania i pompowania lędźwi do foteli.

Jeszcze przed odbiorem auta dogadałem się z kolegą rybikiem, który miał na stanie zwykłe stołki z pompowaniem i podgrzewaniem.

Tutaj u Roberta pod blokiem:

Obrazek

A tu już z bagażnikiem wypełnionym fotelami wracam przez urokliwe wsie:

Obrazek

I wpadam prosto do teścia, który to głowi się co z tym fantem zrobić

Obrazek

Generalnie było baaardzo dużo roboty i mnóstwo brzydkich słów wypowiedzianych. Ostatecznie udało się to wszystko schludnie poprzekładać, podłączyć zgodnie ze sztuką do fabrycznych złącz i gniazd bezpieczników, naprawić to co się kiedyś popsuło (blokada podparcia podudzi np.)... ale drugi raz bym się tego nie podjął.

Poniżej małe fotostory

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejna rzecz, którą chciałem od razu naprawić, to lekko wylany monitor nawigacji

Obrazek

Również nie było łatwo. W necie jest sporo tematów poświęconych usterkom tej jednostki, ale u mnie jak zwykle to nie wystarczyło. Choć samemu na elektronice praktycznie w ogóle się nie znam, to musiałem sobie z tym jakoś poradzić.

Sama rozbiórka monitora jest dosyć łatwa

Obrazek

Obrazek

Nowiutki wyświetlacz i folia ochronna 3mk już czekają

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I już na swoim miejscu:

Obrazek

Gorzej, że po podłączeniu w aucie poza grającym w tle radiem nic innego nie działało...Wielokrotnie wracałem do domu z garażu, z domu do garażu, każda kolejna próba poskładania tego na nowo nie dawała poprawy. Nawet powrót do starego wyświetlacza nie pomógł. Co się stało?

Po pierwsze na początku źle podłączyłem taśmę od napędu CD. Jak udało mi się dojść do tego, to już dwie rzeczy działały - radio i muzyka z CD. Monitor nadal czarny.

Po drugie po wyczytaniu w necie okazało się, że mógł paść bezpiecznik na płycie. Faktycznie, to małe ustrojstwo padło.

Obrazek

Obrazek

Nie takie to proste znaleźć w sklepach z elektroniką.

Jakoś to udało się posmarkać lutownicą.

Obrazek

Efekt? Monitor już nie był czarny!

Obrazek

Tylko kierwa biały...

Wielokrotnie resetowałem, odłączałem, łączyłem klemy (wg. zaleceń internetowych specjalistów) i nic to nie dawało.

Wydawało mi się nawet, że przez to wszystko popsułem sobie OBC...byłem na skraju, po czym kolega na forum napisał prostą rzecz, która dała mi trop - biały wyświetlacz = brak sygnału video.

Co się znowu okazało? Przy wielokrotnym rozbieraniu monitora musiałem naderwać bardzo delikatną taśmę wyświetlacza.

Obrazek

Dopiero sprawdzenie pin po pinie wykazało, że 6 z 24 nie przewodzi sygnału. Była to bardzo zła wiadomość jak się okazało,bo ta taśma jest totalnie niedostępna! Gdzieś w Stanach ktoś taką sprzedawał, ale sumaryczny koszt z przesyłką mijał się z jakimkolwiek celem. Efekt był taki, że własnoręcznie z użyciem nożyka do tapet wydłubałem pin po pinie z taśmy, kleiłem, skrobałem...generalnie rzemiosło 1 klasa, ale dało to wymierną korzyść

Obrazek

Obrazek

Navi zmusiła mnie do wgrania od nowa oprogramowania i już za parę minut mogłem się cieszyć jak dziecko!

Obrazek

Obrazek

Jako, że kto ma szczęście w motoryzacji, ten nie ma w miłości...to musiałem mieć kolejną przygodę.

Zachciało mi się podłączenia AUX. Miało to być dosyć proste, ponieważ w wiązce znajdował się dedykowany wtyk

Obrazek

Jednak jak się okazało, zakupiony na alledrogo kabelek

Obrazek

nie zadziałał. Ponownie moje nerwy zostały wystawione na próbę. Resetowanie, kombinowanie, podłączanie, wyłączanie...do zmęczenia materiału. Już miałem sobie całkiem darować, jednak tknął mnie kolejny wpis internetowy - "kable AUX z allegro potrafią być trefne". Potwierdziło się. Musiałem rozebrać dziadostwo i stwierdzić, że chińczyk pozamieniał piny...(bazując na OEM schemacie). Szybka poprawka i

Obrazek

działa. Jak widać zmontowałem sobie też uchwyt do telefonu z ładowarką indukcyjną

Obrazek

do której zasilanie ukryłem w zapalniczce. Całość z kabelkiem AUX prezentuje się tak

Obrazek

Wprawne oko dojrzy, że w aucie, w którym poprzedni właściciel zmontował listwy drewniane, nieco się zmieniło.

Stało to się za sprawą folii Oracal w kolorze Grafitowym

Obrazek

W skrócie proce tworzenia

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I całość

Obrazek

a do tego nowe spinki w drzwi i deskę aby się wszystko mocno i równo trzymało

Obrazek

To wszystko by uzyskać taki skromny efekt

Obrazek

W międzyczasie uzupełniałem jakieś drobne braki i usterki pierdółkami z ASO

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Podczas wyjmowania monitora okazało się, że pourywane są uszy mocujące kratkę wentylacji, którą to w praktycznie nowym stanie dostałem u kolegi forumowego ZuchLCT - polecam, naprawdę miły i uczciwy gość!

Obrazek

Z kolei od razu było wiadomo, że coś jest nie tak z lampami, bo świeciły mocno w dół jak odebrałem auto. Winnym okazał się pęknięty czujnik od pozycjonowania świateł.

Obrazek

Udało się go naprawić i wzmocnić za pomocą stalowego płaskowniczka (zapomniałem zrobić zdjęcie) - teraz już nie pęknie, a światła święcą jak trzeba :)

Auto kupiłem z kompletem felg letnich i zimowych. Gdy przyszła odpowiednia chwila to zabrałem się za wymianę.

Obrazek

Obrazek

I od razu inny wygląd.

W nagrodę za wytrwałość przy pracach kupiłem sobie breloczek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W mojej ocenie bardzo fajny, ciężki...no i mogę udawać, że mam mocne auto :p

A propos mocnego auta - E46 zbiera się całkiem nieźle dzięki większej turbinie, braku katów itd. Żeby zapewnić mu dobre smarowanie wziąłem na pakiet startowy lepsiejszy olej z oferty Millersa z nanotechnologią. A właściwie to wszystkie płyny eksploatacyjne obecnie w aucie (poza skrzynią) wyprodukowała ta firma. Wraz z filtrami Knechta udałem się na wymianę uprzednio zalewając dopalacz do baku :p

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widać na zdjęciach wymienione zostały też gumki w zaciskach i płyn hamulcowy.

I to z grubsza tyle historii. Na deser zostawiłem kilka zdjęć auta w całej okazałości i klasycznie rozkodowany VIN:

Numer podwozia WBAEL91080PA70952
Kod typu EL91
Typ 330D (EUR)
Typoszereg E E46 (3FL)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M57
Pojemność skokowa 3.00
Moc 135
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor STAHLBLAU METALLIC (372)
Tapicerka STOFF JACQUARD/ANTHRAZIT (H9AT)
Data prod. 2001-12-11
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S201A RAPSMETHYLESTER-AUSFUEHRUNG (RME) Zd. do pracy na estrze oleju rzep. (RME)
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S386A DACHRELING Reling dachowy
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S434A INTERIEURLEISTEN Wyp. wn., powierzchnia aluminium
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Biedy nie było, ale obecnie jest ciut lepiej ;)

Tutaj można jeszcze obejrzeć historię za kadencji poprzedniego właściciela: viewtopic.php?t=27555

Natomiast u mnie prezentuje się ono tak:

Po pierwszym dokładniejszym myciu

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tutaj w towarzystwie starszej siostry

Obrazek

Obrazek

Kolejne z cyklu rodzina na swoim (tak, X5 jest nadal z nami, może jej też zrobię mały up w temacie)

Obrazek

I to koniec zdjęć.

Ufff, kilka godzin ciężkiej pracy za mną.

Co dalej?

W planach jest ogólnie rozumiane dbanie o auto. Nie jest ideałem, trzeba to tu, to tam jeszcze powalczyć.

1. Silnikowo nie mam nic do zarzucenia, choć liczyłem na ciut niższe spalanie (na letnich kołach wychodzi mi między 9 a 10 l).

2. Lakierniczo do zrobienia mam lewy błotnik i drzwi, oraz jakieś drobne zaprawki przy listwach progowych. Przy okazji postaram się wyrównać ten błotnik, bo każdy kto śledził temat Rafała wie, że jest krzywo ;)

3. Dodatkowo chcę ogarnąć listwy shadowline tak jak wyglądać powinny (chwilowo jest folia, będzie lakier).

4. Zimówki zmieniam na s68, które mam już na stanie

Obrazek

5. W wolnej chwili chcę usprawnić układ wydechowy o lepszy tłumik końcowy i środkowy, ewentualnie większy DP.

6. Czekam na paczkę z FMIC - zmieniam IC na większy.

7. Kto wie...

Dziękuję za wytrwałość :piwo:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 14:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wiem jedno - auto trafić lepiej nie mogło :padam:
cieszę się, że z Jędrkiem mam dobry kontakt = będę również miał i z E46

powodzenia w "szlifowaniu diamentu" ;)

PS myślę, że +/- miesiąc będzie wspólna sesja - i może % :piwo:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 15:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
fajna galeria i opis :)
autko znane i zacne :)
gratuluję zakupu :)
:super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 15:10 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Przeczytałem od deski do deski , bardzo fajne auto i przede wszystkim z pewnych rąk ;) Przypomniałbyś ile jest obecnie mocy w turasie ? Gratki zakupu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 15:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29718
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
kryjok :D

gratuluję nabytku :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 15:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 475
Lokalizacja: Poddębice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p2149556
Wzorowe podejście do tematu :super: , świetny Turas , gratuluje :cool:

_________________
E46 330i Cosmosschwarz Metallic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ladny turas trafil w dobre rece :super: Dobrze ze zdecydowales sie na folie grafitowa a nie "karbon" ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 15:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
dobrze ze auto poszle w dobre lapy :ok: masz stara zimowke jeszcze na sell ? bo chce cos oem do siebie kupic w 17 calach na zime ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 16:37 
Gratuluję świetnego nabytku :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 16:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Szczęście ma to auto do właścicieli trzeba przyznać :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 16:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5071
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
rorafalki napisał(a):
wiem jedno - auto trafić lepiej nie mogło :padam:
Zgadzam się.
To E46 ma niespotykany fart do właścicieli.

ale od początku-przeczytałem całość - z resztą, bardzo fajnie jest czytać takie wpisy, a nie jedynie podrzucone szczątkowe informacje.
Jest to część historii tego auta, pewnie i forum. Wieloma detalami już się zająłeś, przy okazji dobrze, że "pozbyłeś" się drewna. O styl.158 nic nie powiem;) ale w zestawieniu z M-pakietem to jednak to koło nie pasuje.

Na pewno będę śledzić temat, i niech ci służy !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 17:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39 Individual
Kod silnika: M54B22
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157289
Sztos :padam: Przepiękny samochód, na tych felgach prezentuje się kozacko, gratulacje za wytrwałość podczas modzenia :P

_________________
Znawcom tematu nie trzeba tłumaczyć co znaczy magiczne ///M na tylnej klapie, a Ci którzy w temacie nie są, po jeździe próbnej wytatuują sobie ten symbol zaraz obok imienia swojej dziewczyny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 17:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Fajnie opisane. Co do fury... znana i lubiana :ok:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 18:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Auto od admina i tyle poprawek :szok: hehe taki zarcik, wyglada pieknie i wytrwalosci ci nie brakuje (navi :) )

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 18:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
U Rory miało jak w raju, u Ciebie, jak widać, będzie miało równie dobrze jak nie lepiej :ok:

Świetne auto, więc warto doposażać i usprawniać :super:

oby służyło Ci równie długo jak Rafałowi :hyhy:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 18:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Świetna galeria , bardzo fajnie się to czyta :ok:
Masz nerwy do tej Navi :D

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1491
Przeczytalem calosc, dobry z Ciebie elektronik dlubacz^^. Spinki do dekorow w aso brales? Bo tez chyba musze pare dokupic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 19:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
Chyba to auto będzie u Ciebie miał bardzo dobrze ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 19:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
świetne te beemki, obie robią niesamowite wrażenie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> E46 330D Touring by rora
PostNapisane: 15 maja 2016, 20:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Gratuluję! Poprzednik "uzbroił" auto, teraz czas na dopracowanie detali do perfekcji- to e46 w lepsze ręce trafić nie mogło. ;)

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 150 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL