BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 19:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 10 kwietnia 2014, 22:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
nie lepiej by było założyć nowe dobre opony ? ale jakieś 225 albo szersze?
przecież przy takim lekkim samochodzie wgle nie powinno być problemów z trakcją dodatkowo ze szperą :)
ech szkoda ze do czaplinka mam 100km;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 10 kwietnia 2014, 22:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Żebym wiedział, do czarnej e36 kupiłem nowe nexeny 215/40 i to na naciągu na 10J i po strzale z 4tys obr mało fotel się nie odsuwał na szynach, a zachciało się slicków no to teraz mam zonka..

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 11 kwietnia 2014, 05:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
marcin92 napisał(a):
nie lepiej by było założyć nowe dobre opony ? ale jakieś 225 albo szersze?
przecież przy takim lekkim samochodzie wgle nie powinno być problemów z trakcją dodatkowo ze szperą :)
ech szkoda ze do czaplinka mam 100km;/


Szerokość tak dużo nie pomoże, np u mnie 285/35 nówka Contiego klei gorzej niż 255/35 R888. Szpera też niespecjalnie pomaga na prostej przy umiejętnym starcie, a Profile Xr01 sa naprawdę ok, tak mówił między innymi barthezz (ibiza 340ps/600Nm, ten sam rozmiar) ale to musisz obadać opone, przy jakich parametrach najlepiej się zachowuje, czy wymaga rozgrzania (a wtedy i ciśnienie rośnie, co wypadaloby kontrolować) itd, itd. Tak jak wczesniej Ci pisałem przy pewnym pułapie coraz ciężej coś ugrać i szczegoły zaczynają mnieć znaczenie. Np Marcin twierdzi, że trakcja na Wilczych była dobra, ale kilku zawodników mocnych aut jak i ja mamy z goła odemienne zdanie :P

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 11 kwietnia 2014, 08:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
tak jak piszesz to się rozgrzewa profesjonalne dragowe slicki, u ciebie nie trzyma bo jest za miękka i bieżnik sie rozpada/zwija, do tego 185 jest za wąskie, jest jeszcze kwestia tego ze powinno się ją trochę dotrzeć/zetrzeć wtedy będzie lepiej trzymała.nie martw się, jest tez plus ze na mokrym będzie rewelacja.

profil xr-01 215/45r17 średni trzyma znacznie lepiej niż jedna z najlepszych cywilnych opon michelin super sport 245/35r18 przy obecnych temperaturach(10-17 stopni), xr-01 to sa naprawdę bardzo dobre opony ale trzeba je odpowiednio dobrać do stylu jazdy,wagi auta,napędu i warunków pogodowych a to da się tylko zrobić metodą prób i błędów. ja tez miałem z nimi problemy ale jakoś się nie zraziłem i teraz bogatszy o wiedze umiem je wykorzystywać

do 1/4 w twoim przypadku była by dobra 205/50r16 średnia, biorąc pod uwagę ze idzie wiosna i lato. zawsze lepiej jest kupić oponę trochę twardszą niż za miękką

mam chyba dwie łysawe 205/50r16 średnie na 1/4 na kilkanaście startów spokojnie starczą, zobaczę i dam ci znać :)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 11 kwietnia 2014, 13:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
To popatrz jakbyś miał to dobili byśmy może targu ;) Dzisiaj rano jechałem po mgle i powiem że nawet trzymały. Muszę próbować bo inaczej się nie dobierze.

Znalazłem w gratach dwie opony pirelli p4000 205/60 r15. Ciekawe jakby trzymały ?

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 13 kwietnia 2014, 22:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
przecież przy takim lekkim samochodzie wgle nie powinno być problemów z trakcją
:oczami:


Cytuj:
do czarnej e36 kupiłem nowe nexeny 215/40 i to na naciągu na 10J i po strzale z 4tys obr mało fotel się nie odsuwał



To nie jest w 100 procentach zasługa opon tylko tego że e36 oraz nowsze trójki poprostu mają trakcję :)
Moją nowsze zawieszenie wielowahaczowe oraz inny rozkład mas(bliżej 50/50)W swojej byłej e36 nigdy nie miałem założonych dobrych opon ,zawsze jakieś śmietniki ,a na trakcję nie narzekałem-jak się chciało dobrze ruszyć to poprostu się ruszało i tyle.
W e30 nigdy nie będziesz tego miał niestety.Nie dość że całe auto lekkie to na dodatek dupa nic nie waży.

Jedyne co ci jeszcze pomoże oprócz szerszej opony (mysle że max 205 wystarczy) to miękki zawias z tyłu tak aby auto 'kucało" przy starcie.Spróbuj jeszcze dociązyć tył .Zobaczysz że przy+20-30kg nie poznasz auta ;) Oczywiście jeśli dociążać tylko pod 1/4mili to balast jak najdalej tyłu(najlepiej w tylnym zderzaku) tylko że wtedy jak będziesz chciał strzelić sobie boka to może być efekt wahadła :cool: a jeśli dociążać do jazdy na codzień i na 1/4 to kompromiem jest okolica tylnej osi możliwie jak najniżej.Auto powinno lepiej się prowadzić no i trakcja sie polepszy.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 14 kwietnia 2014, 10:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
W moim E30 powiększyłem wnękę na zapas, do tego aku do bagażnika, szpera, jakieś audio, zapasówka, jak wrócę do LPG to butla będzie. No i spokojnie 50% masy będzie z tyłu. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 12:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Heja, termin goni a u mnie wszystko stoi, dziś byłem na przeglądzie, wszystkie cztery sworznie do wymiany już zamówione, poza tym ok, wydech 84dB także w normie, teraz mam gwoździa czy najpierw stroić czy zmieniać przełożenie... Dyfer jaki chcę to S3.07 i z tego co czytałem bardzo odpowiednie przełożenie do tego zestawu, do tego 400m kończyłbym czwartym biegiem i przede wszystkim dwa pierwsze biegi byłyby dłuższe czyli w teorii mniejsza walka z trakcją i myślę że mogłoby to znacznie pomóc, z drugiej strony strojenie, tutaj można ugrać km i nm ale będzie się to wiązało z tym że o trakcje będzie jeszcze ciężej, wiadomo wystroić i tak będę to chciał bo obydwa zabiegi to koszt ok 1600pln za każdy ale do 11.05 nie mogę pozwolić sobie na oba :kwasny: i teraz czy najpierw stroić czy najpierw dyfer.. Pisałem do Michała i uświadomił mnie też że nie można sugerować się czyimś wynikiem po strojeniu bo wszystko zależy od stanu motoru i przede wszystkim wyjściowego sterowania. Może być tak że poprawi mi się dół a mocy nie przybędzie ani momentu znacznie a dołem się znowu nie jedzie na 1/4. Pomijając to i tak chcę wystroić tylko pytanie co może pomóc lepiej przed zbliżającym się 11.05..

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 12:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Na 1/4 liczy się trakcja i start, poszedłbym w dłuższe zeszperowane przełożenie.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 19:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
też bym szedł w szperę. tylko nie wiem czy 3.07 nie jest za długie. no, ale to Twoje auto, Ty nim jeździsz i mniej więcej potrafisz określić czego potrzebujesz. nie możesz od kogoś na próbę pożyczyć 3.15 albo 3.25? nawet bez szpery, ale żeby potestować prędkości obrotowe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b16
zestrojenie jezeli da przyrost km i nm to tym bardziej bd ciezej o trakcje tak jak pisales. lepeij z dyfrem cos pokombinowac, 3.15 słyszalem ze zdaje egzamin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
No 3.15 miałem w e36 i jest powiem że dla mnie najlepszy ale znaleźć do e30 to bez szans raczej, 3.25 hmm to szybciej 3.23 ale nigdy nie miałem styczności 3.07 to by było w miarę myślę chociaż też nie jeździłem ale miałem 2.93 i miałem 3.15 i wiem jaka była różnica no i 3.07 wydaje mi się że przy tej masie i mocy dał by radę. Mam też e32 m60b40 z 92 lub 93 roku do wzięcia i mi chodzi po głowie :rotfl:

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b16
ale do wziecia jako samochod do jezdzenia czy jako swap do e30 ? ; >


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 22:28 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
dzidzia24 napisał(a):
Spróbuj jeszcze dociązyć tył .Zobaczysz że przy+20-30kg nie poznasz auta

No coś w tym musi być, skoro można dokupić oryginalne "ciężarki", montowane w e30 bodajże cabrio :D
karole36qp napisał(a):
No 3.15 miałem w e36 i jest powiem że dla mnie najlepszy ale znaleźć do e30 to bez szans raczej

Trzeba wiedzieć, gdzie szukać ;) Uderz do Michała ze Strykowa (spec od szper), może coś będzie miał akurat na stanie (jeśli nie szperę, to otwarty dyfer o takim właśnie przełożeniu; jak nie będziesz mógł znaleźć kontaktu, daj znać na pw).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 16 kwietnia 2014, 09:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Nie myślałeś przenieś akumulator do bagażnika, w miejsce aku jakiś mały zbiornik do sprysków,
Stożek na zawody(lub coś takiego http://imagizer.imageshack.us/a/img43/945/tpvr.jpg )
tu akurat jest filtr paliwa z mana i podobno dobrze się sprawdza :) odchudzić przód ile się da, maska z laminatu siedzenie pasażera max do tyłu twoje również ile się da. pewnie tymi sposobami troszkę być zyskał na trakcji.

Wiadomo byś mógł tez tak zrobić jak dzidzia pisze tylko pewnie nie uśmiecha ci się dodatkowe obciążenie w samochodzie hehe :) chociaż to może być kluczem do sukcesu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 16 kwietnia 2014, 09:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
maaad - nawet nie wiesz jakie było nasze zdziwienie jak wyjęliśmy ten ciężarek z cabrio E30 z wnęki bagażnika. :hyhy:

Szukaj szpery 3.15, np. ja mam od Z3M. Trakcja będzie dobra jak będzie szpera, jak będzie Ci mało to dołożysz semislick i nie ma opcji by nie było trakcji, jeszcze jak dorzucisz zapasówkę do bagażnika i akumulator. ;)

Miałem 3.25, teraz mam 3.15 i nie załuję póki co. Na 3.07 nie wykorzystasz optymalnie czterech biegów imo na 1/4.

3.07 to za długie przełożenie według mnie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 16 kwietnia 2014, 09:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
a nie możesz ruszać 2 jak masz za krótki dyfer?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 16 kwietnia 2014, 10:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Żeby ruszać z dwójki i nie stracić to by musiał mieć przynajmniej 4.10. Jak auto na 1/4 robione to wstawić Małą głowę 4.10 albo jeszcze krótszą, pospawać i z dwójki ruszać, czwórka do 180 max, żeby była.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 16 kwietnia 2014, 10:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Z dwójki ruszam normalnie ale nie da się za bardzo ruszyć z trakcją bo trzeba z dość wysokich obrotów startować bo jednak ma trochę oporu, bardziej zaangażowane modyfikacje nadwozia pod 1/4 hmm, nie wykluczam ale też nie potwierdzę, nie wiem czy jest sens kupować laminaty i rzeźbić i w sumie zejść do 13.4 bo to i tak du...y nie urywa dlatego myślę nad usprawnieniem napędów i pieca. Na treningu miałem pół zbiornika paliwa z każdym przejazdem było go mniej i z każdym przejazdem było lepiej, przy lekkim kole zamachowym każdy kilogram jest odczuwalny proporcjonalnie bardziej niż przy ciężkim dlatego nie chcę zbyt dociążać, na bank postaram się na 11.05 z tyłu podnieść zawias z tyłu w celu uzyskania konta 0 lub nawet minimalnego pozytywu. Dyfer już sam nie wiem, ale 3.07 i tak nie będzie zły, moment max mam pewnie gdzieś między 3-5 tys/obr dlatego nawet lepiej jakbym kończył 1/4 na czwartym biegu w granicach tych obrotów, na 3.15 może być już około 5-6tys/obr. No ale zobaczę bo jeszcze to 4.0 v8 za jakieś 3 kilo złotówek mogę wziąć i nie wiem teraz na co się zdecydować :hyhy:

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Karole36qp-->> Bmw e30 wąska, m50b30- b25 i b30 film str4 !!
PostNapisane: 16 kwietnia 2014, 10:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Daj sobie spokój ze swapem, bo popłyniesz.

Masz M50, które kocha wysokie obroty, więc chyba lepiej, że dokręcisz każdy bieg do końca i wykorzystasz moc silnika. :)

PS. Kiedy hamownia?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL