BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 12:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun Foty noca z E32 str 7
PostNapisane: 12 lipca 2014, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
odrazu można było sprawdzić jak kropelkuje ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun Alpina vs Mpak
PostNapisane: 17 lipca 2014, 23:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Alpina vs Mpak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun Alpina vs Mpak
PostNapisane: 17 lipca 2014, 23:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
Muszę powiedzieć, że bardzo podobne te nasze e39 :) Fajna sesja :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun Alpina vs Mpak
PostNapisane: 18 lipca 2014, 07:21 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Zielona ładniejsza :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun Alpina vs Mpak
PostNapisane: 18 lipca 2014, 11:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Kamil_ napisał(a):
Zielona ładniejsza :P

Toć wiadomo :P
Alpina to większy rarytas niż Mpak których jak psów na forum :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun Alpina vs Mpak
PostNapisane: 18 lipca 2014, 14:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Dokładka Alpiny jest dobra, ale jakbym miał wybierać co mi się bardziej podoba to wybrałbym M-pakiet. Tylko najlepiej kompletny u kolegi brak tylnego zderzaka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun Alpina vs Mpak
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, 19:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Mała aktualizacja.
Stwierdziłem, że lampy mogę zrobić trochę lepiej. Wcześniej zaczynałem od papieru 1200 teraz robiłem od 600 w górę. Jest sporo lepiej. Przy okazji zrobiłem już obydwie, poprzednia lampa kierowcy była na próbę.
Więc przed:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W trakcie:
Obrazek
Obrazek

Efekt prawej, bo lewej zapomniałem cyknąć
Obrazek
Obrazek

No i podziwianie mojej pracy i zielonej :)
Obrazek

W międzyczasie przyszła paczka od Darexa. Durna poczta zamiast zostawić awizo trzymała mi 2 tygodnie! Skandal.
Zatem nowe wycieraczki szyby przednie, nowe końcówki przewodów zapłonowych i rolka SKF do klimy.
Obrazek

Stara i nowa (Bremi ori różni się lekko od Boscha):
Obrazek

Świeczka irydowa Denso, w ładnym stanie. Szkoda że tylko jednoelektrodowa.
Obrazek

No i wymiana po nocy na parkingu. Już zapomniałem jak to jest.
Obrazek

To auto jest w tak dobrym stanie, że prawie nie ma co przy nim robić. Niestety jak mówię to postanowiła pokazać że jednak pozwoli mi coś przy sobie porobić i strzeliła focha. Raz ma dobrze raz nie pracuje na 3 cylindrze (angine roughness w INPA na poziomie 8-10K).
Podmieniałem miejscami na cylindrach świece, wtryskiwacze, cewki. Cały czas albo wszystko działa dobrze, albo lipa na 3 cylindrze. W tym momencie przychodzi mi tylko do głowy jeszcze błąd sterownika silnika. Podobna sytuacja była chyba u Krzyśka_E34. Dzisiaj wgram na nowo mapę silnika, zobaczymy co się będzie działo.

Na koniec coś co spowodowało mój uśmiech nad zieloną. Małe rendesvous z nieznajomą "bliżniaczką" :D
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, 20:27 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Nie stawaj koło takich "kibli" bo zaraz będziesz miał więcej do roboty :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, 22:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Kamil_ napisał(a):
Nie stawaj koło takich "kibli" bo zaraz będziesz miał więcej do roboty :rotfl:

Mam. Wygląda na to że wysrała się przepływka, lub też jest coś nie tak z wtyczką/wiązką.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 5 sierpnia 2014, 05:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Piekne E39 :P

Kup moze inne swiec moze te maja juz dosc ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 5 sierpnia 2014, 21:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
No to tak. Dzisiaj rano odpalam auto. Telepie. Popinam kompa i w końcu pokazuje błąd na wtryskiwaczu innego cylindra, tam gdzie podmieniłem ten podejrzany. Od kolegi dostałem sprawny wtrysk. Wymieniłem i po odpaleniu pracuje idealnie. I zasuwa jak dzikie. Jeszcze tylko przepływkę wymienię jutro jak mi przyjdzie i będzie rakieta. Mam nadzieję że to tylko kwestia tego wtryskiwacza była i że będzie już działać jak należy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 07:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Trzymam kciuki :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 12:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52
a jak przed po wymiane wtryskiwacza wygląda sytuacja w engine roughness?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Lukaszenko napisał(a):
a jak przed po wymiane wtryskiwacza wygląda sytuacja w engine roughness?

Na początku było git. Teraz się znów porąbało dla auta i jest lipa. Cały czas na tym samym cylindrze wywala. Po wymianie kilku różnych wtrysków. Prawdopodobnie sterownika padł/pada. Ktoś może z Białegostoku miałby do M52B25 użyczyć do testów? Jak nie to zakupię drugi. Kwestia tylko EWS te immobilisery, czy to będzie grało, czy grunbsza sprawa żeby zmienić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 21:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Problem rozwiązany chyba. Zobaczymy jeszcze jutro. Diagnoza z uszkodzonym podłączeniem wtryskiwaczy gazowych do benzynowych okazała się być trafna. Otóż odsłoniłem osłonę przewodów nad listwą wtryskową i podpiąłem kompa na engine roughness. Miętoliłem wszystkie połączenia gdzie wpinał się przedtem gazownik aż w końcu zaczął źle chodzić na innym cylindrze, a cała reszta się uspokoiła. Wszedłem w błędy, pokazały się dwa błędy wtryskiwacza i po skasowaniu auto już dobrze pracuje a błędy nie wróciły. Przedtem było tak że kasuję błąd, wchodzę w pamięć błędów, a on już tam znowu jest, więc prawie pewne że to to. Także auto śmiga znów, jestem happy :)

No i kolejny powód do radości. Pomierzyłem sprężanie na zimnym silniku (może błąd w sztuce, bo powinno się na gorącym z tego co wiem, ale miałem jak raz wykręcone cewki do sprawdzenia i nie chciało mi się już bawić w zakładanie ich po 10 razy) i wyszło równiutko na każdym garze 6x12,8 bara.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, 21:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Dzisiaj już ogarnąłem temat. Przelutowałem osobiście z kolegą i jest gitara. Auto śmiga jak dzikie. A luty same w sobie to pożal się Boże były. Nie dziwię się że takie szopki się działy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 września 2014, 22:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Zielona odwiedziła lakiernika. Oczywiście w efekcie generalnym więcej szkody jak pożytku, nienawidzę partaczy zasranych.

A więc po kolei:
Podczas wystawiania przyczepki z garażu, który miał próg wyżej niż podłoże, przyczepka podskoczyła i nie utrzymałem jej, co poskutkowało tym:
Obrazek

Z czasów kiedy miałem rozwalony plastik osłony pasa tylnego, odbój mi wchodzi za głęboko i drobne ocierania były:
Obrazek

Do tego jeszcze ranty tylnej klapy zaczynały żyć:
Obrazek
Obrazek

No i pod podstawkami na lewarek zaczynał się kolor zmieniać:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oraz odpryski duże na błotnikach i rogi bez lakieru:
Obrazek
Obrazek

No i tak. Zostało to zrobione. Pas tylny wyklepany. Progi wyczyszczone, wypiaskowane, nie było dziur. Zakonserwowane i pomalowane. Błotniki pomalowane dołu, do listwy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i co zostało spie7dolone:
-zapylone pół auta lakierem po wierzchu
-sporo drobnych rys typu przejechane po lakierze brudną łapą czy szmatą
-hologramy w miejscach gdzie coś było lakierowane.

W tym momencie się zastanawiam co z dziadem zrobić. Bo pod warstwą brudu przy odbiorze tego w większości widać nie było. A na chwilę obecną się nie mogę na auto patrzeć. I tak. skoro narobił hologramów, to nie zrobi typ tego dobrze. Najlepiej to samemu ręcznie wyprowadzić pastą wykańczającą, albo jakimś Mleczkiem korekcyjnym ściernym typu Meguiars Swirl remover lub Ultimate Compound. Z tym że na to dzień pracy, bo prawie całe auto w takich kwiatkach. Pomiajam, że większość spinek poszła w błoto, dosłownie. Nie ma ich. Typ chęci do wyrównania kosztów nie przedstawia, ewentualnie że sam to poprawi. Ale po dwóch razach jak mu auto dałem, to wiem że zrobi to na odpieprz, bo hologramy już się drugi raz pojawiły. A jak będzie miał prawie całe auto pojechać, to na pewno się przykładać nie będzie.
Co radzicie?

Plus kilka fotek po myjni z kolegą Mateuszem AKA na forum m16, resztę wrzucę jutro:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 29 września 2014, 06:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Niech kupi spinki a hologramami i polerka sam bym sie zajal bo juz wiesz jak on to profesjonalnie zrobi :zakrecony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 29 września 2014, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 57
Lokalizacja: BGR
Moje BMW: E36
7ka napisał(a):
Niech kupi spinki a hologramami i polerka sam bym sie zajal bo juz wiesz jak on to profesjonalnie zrobi :zakrecony:


x2

_________________
Obrazek

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 30 września 2014, 21:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Wgrały się w końcu fotki i znalazłem chwilę na wrzucenie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Hakelbery i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL