BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 09:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 27 lutego 2014, 22:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Kamil_, jeszcze nie wiem. Jako że to jest auto na codzień a odkładam na lalkę E34, to nie chcę zbyt dużo kasy niepotrzebnie ładować. No i muszę moje 16 upłynnić najpierw :) Ale generalnie najchętniej coś w 17 calach. Ostatnio mi trochę w głowę OZ Ceres weszło :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 27 lutego 2014, 22:51 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
bombel535, nie chcesz moich BBS RX?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 28 lutego 2014, 01:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Kamil_ napisał(a):
bombel535, nie chcesz moich BBS RX?

Za moje 16 chętnie zamienię :) Plus dobrą flachę itd :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 28 lutego 2014, 21:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
W międzyczasie doszła paczka od Sybira, serdeczne dzięki za jak zwykle najlepszej klasy obsługę.
Obrazek

Uszczelka przedniej szyby. Stara sparciała. Jak tylko zrobi się ciepło, biorę się za wymianę.
Obrazek

Guma dolotu. Przy wymianie elektrozaworków, okazało się że stara jest popękana trochę. I że zrobiła się plastikowa.
Obrazek

Kolejne elementy układanki do montażu haka holowniczego. Wzmocnienie zderzaka pod zaślepkę.
Obrazek

Klapka haka holowniczego
Obrazek

To już widzimisię. Mocowanie tempomatu jest pordzewiałe co mnie irytuje, więc nowe :)
Obrazek

Zaślepka śrubki mocującej kieszeń z narzędziami:
Obrazek

Coś co mnie mocno cieszy. Cały komplet, właściwie wszystkie elementy wybieraka biegów. Cel - całkowite zniwelowanie luzu na lewarku. Nie jest mocno duży, ale ostatnio się najeździłem nowiutkimi samochodami prosto z taśmy to mnie zaczęło mocniej wkurzać :)
Obrazek

Spinki mocowania osłony wentylatora chłodnicy
Obrazek

Zestaw jakichś potrzebnych spinek i wkrętów, co gdzie brakuje. W nadkolu, gdzieś indziej itd.
Obrazek
Obrazek

Zaczep gumy porządkowej w bagażniku. Mój okazał się być lekko ułamany i niefunkcjonalny.
Obrazek

Na koniec coś dla duszy po skończonej robocie, kilka katalogów do poczytania
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 18 marca 2014, 18:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Wymiana gumy dolotu. Porozbierane. Syf. Trzeba umyć po zimie. Aczkolwiek na jesień było myte i nie wiem skąd tyle piachu tu pod maską przy tej ilości osłon. W E34 tego nie było.
Obrazek

Było:
Obrazek

Porównanie w trakcie:
Obrazek

Jest:
Obrazek

Nowe filterki do gazu:
Obrazek

Stary kontra nowy:
Obrazek

Przy okazji gaz został wystrojony. Chodzi duużo lepiej teraz.

Było uszkodzone mocowanie:
Obrazek

I jest nowiutkie całe:
Obrazek

Wymieniona podstopnica z połamanej na całą:
Obrazek

Wpadł nieuszkodzony przycisk klimatronika, który wypadał. Przy tym śmieszna akcja. Wsiadam ze znajomym do auta, najpierw wyjmuję stary przycisk, a on się tak patrzy i mówi: pewnie zaraz drugi z kieszeni wyjmiesz :D Zgadł :)
Obrazek

Krasek zwrócił mi uwagę że mam niewłaściwy olej do skrzyni wlany przy wymianie. I faktycznie na zimno ciężko wchodzą biegi. Zatem kupiłem właściwy Castrol Syntrans B 75W. Teraz tylko nigdzie nie mogę kanału obczaić aby go wymienić. U każdego zajęty...
Obrazek

No i ostatnio jak auto było na podnośniku zauważyłem, że mam poparciałe tylne elastyczne przewody hamulcowe. Zatem nówki TRW:
Obrazek

I przy okazji nowy płyn hamulcowy:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 18 marca 2014, 20:19 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Byłeś na hamowni?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 18 marca 2014, 21:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Jeszcze nie. Ale koniecznie muszę się wybrać. Zakładając że sam silnik mam w podobnej kondycji co w Twojej 523 kiedyś, to powinno wypluć faktyczną wartość po chipsie. Ciekawe ile wyskoczy. No i krzywa bardzo mnie interesuje :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 20 marca 2014, 22:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Dzisiaj zmieniłem ponownie olej w skrzyni biegów. Zobaczymy rano co będzie, póki co jest ok. Weszło coś około 1.2-1.3 litra.

No i tym razem udostępnienie kanału się udało, więc w końcu zrobiłem wymianę elementów wybieraka biegów. Wrednie i opornie szło, ale się udało.

Zatem zaczynamy, zdejmujemy gałę:
Obrazek

Wyjęty wodzik, wyierak i reszta gratów:
Obrazek
Obrazek

Stare łożysko:
Obrazek

I już nowe łożysko:
Obrazek

I tulejka nad której wyjęciem musiałem się trochę pogłowić:
Obrazek

Całość operacji zakończona powodzeniem i rękami które nie dają się odmyć nawet płynem do mycia silników.

Wrażenia. Luz około 0.5-1.0cm na boki jest nadal. Aczkolwiek całość chodzi znacznie sztywniej i precyzyjniej.

Nie ma róży bez kolców. Miałem wymieniać elastyczne przewody hamulcowe tylne, lecz dopatrzyłem, że mam zardzewiałe przewody hamulcowe metalowe.
Obrazek

W związku z tym będę je wymieniał, a resztę zrobię przy okazji (płyn i przewody gumowe).
Teraz porada do was. Czy lepiej rzeźbić przewody miedziane, będą wieczne, czy zakupić gotowe stalowe w ASO. Zdaje się elementy nr 3 i 4?
Cenowo wyjdzie w miarę podobnie za materiał, trochę taniej za miedź, trochę drożej za montaż za to pewnie, ale łatwiej będzie to z kanału zrobić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 23 marca 2014, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52B25
witam
sorki że dopiero się odzywam ale jak wiesz nie mam za dużo czasu, e38 to wcale inna klasa pod względem komfortu i osiągów-4.0 V8, z dobrych rąk kupiona więc jest ok, idzie wiosna więc szykuję się troszkę do sezonu, obecnie szlifuję ranty na lustro w BBS-ach 16 cali-większych nie chcę ze względu na komfort, a już z remontów to wymieniłem skrzynię bo w starej czasami lekko kopało jak była zimna ale mi to przeszkadzało a teraz już jest super-ale mechanik mówił że i tak przesadzam z tym kopaniem :) , starą zostawię sobie na części, w tym miesiącu jak czas pozwoli to jeszcze muszę wymienić drążek główny bo czasami potrafi mi puknąć z prawej od pasażera, podmalować trochę bo mam burchelek na klapie i z przodu na nadkolu-biedy nie ma ale myślę że w pierwszej kolejności to zrobię aby nie poszło głębiej i jeszcze muszę poświęcić popołudnie na porządne nawoskowanie skóry-środki już kupiłem (kosmos jaka cena) i będzie wszystko ok, jak już ogarnę i będę w Białym to się złapiemy i dasz mi się przejechać "swoją" 5er po modyfikacji programu a Ty ogarniesz moje V8 :) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 5 kwietnia 2014, 20:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Trochę się działo, ale zaktualizuję fotostory później.
Na razie najnowszy nabytek:
Jedna sztuka ładniutka:
Obrazek

Pozostałe 3 już niestety w takim stanie:
Obrazek

Czeka mnie polerowanie rantów i odświeżenie śrubek. Na srebrno jak są, lub na złoto, do zielonego by pasowało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 5 kwietnia 2014, 20:08 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
bombel535, Ty łobuzie! Gdzie żeś to kupił i za ile?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, 14:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Śrubki zrobiłbym na srebrno. Razem ze Styling 32 to jedna z najciekawszych 17" do przedliftowej E39 :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, 15:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Kamil_ napisał(a):
bombel535, Ty łobuzie! Gdzie żeś to kupił i za ile?

A, na straganie jakaś babcia miała, to mówię mieniamy się na worek kartofli? Ona się zgodziła :D

kupiec_fkl napisał(a):
Śrubki zrobiłbym na srebrno. Razem ze Styling 32 to jedna z najciekawszych 17" do przedliftowej E39 :ok:

Kolor śrubek, to się jeszcze obada. Koleżka ma takie same felgi i je odnawia, to hurtem by się śrubki zrobiło, tylko najlepiej na jeden kolor to by taniej wyszło, także się musimy zdecydować :D

Niektózy twierdzą że to zła felga do E39, bo postarza itd, albo wręcz nie pasuje. Mi się podobało zawsze styling 5, strasznie lubię ten wzór i u Daana jak zobaczyłem, to mi bardzo łądnie to wyglądało. Jeśli zaś mi nie podpasuje, to nie problem taką felgę, tymbardziej odświeżoną, z lustrami zamiast rantów sprzedać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 7 kwietnia 2014, 21:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Dobra. Kilka rzeczy zaktualizuję.

Auto dostało się w ręce PLOTKA w Białymstoku, gdzie zrobił korektę lakieru.
Tak było przed:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i po kuracji:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lakier trochę przeszedł, więc głębsze rysy pozostały, ale lśni pięknie, jest lustrzany. Wszystkie swirle, drobne ryski itd zostały zlikwidowane. Dobre podejście do sprawy i pacjenta.

I któregoś deszczowego dnia po pracy, na gładkim lakierze fajnie się deszcz skropelkował:
Obrazek
Obrazek

Kolejna rzecz. Dotarła mi z malowania zaślepka haka:
Obrazek

Więc zabrałem się za montaż zakupionego wcześniej żelastwa.
Zacząłem od demolki:
Obrazek
Obrazek

Trzeba było trochę śrubek odkręcić i pozbyć się odbojników (są na sprzedaż)
Obrazek

Zrobić małe cięcie w belce:
Obrazek

Założyć wzmocnienie zderzaka:
Obrazek

No i to co bolało mnie najbardziej... Zrobić otwór w karoserii aby przeprowadzić wiązkę.
Co ciekawe, otwornica się poddała... Dobrze że miałem dobre ostre wiertło fi4 to raz przy razie i potem bokiem, aby wykonać otwór fi40mm. Potem konserwacja brunox i smołą do podwozi oraz przeprowadzona już wiązka:
Obrazek

No i tworzenie otworu w zderzaku na klapkę. Niestety brak jakichkolwiek oznaczeń gdzie ciąć. Musiałem duużo mierzyć, oraz robić przymiarki. W końcu udało się wyciąć dobry otwór i klapka idealnie pasuje. Niestety noc złapała i brak foto. Będzie przy okazji.

Felgi trochę odmyłem z grubsza, ale jeszcze spróbuję użyć środka w stylu IRON X, jako że DIMER wymiękł trochę:
Były:
Obrazek
Obrazek
Są:
Obrazek
Obrazek

W takim stanie poszedłem przymierzyć je do auta, jak będą leżeć.

S33 VS S5 RC
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I oba kółka z jednej strony już:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mi się podoba. Jak zregeneruję śrubki i spoleruję ranty będzie bajka.

Aby nie było tak różowo (bo to tylko 4x8J) ukazują się takie braki szerokości:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W związku z powyższym i pomiarami będą dystanse 17 i 20 mm. Od razu ze zmianą otworu centrującego na felgę, aby mieć uniwersalne.

Jako że nie chcę mieć większych szpar w nadkolach niż na 16" oponę przewiduję na 225/50R17. Bo na tych 17 się zrobiła koza (235/45R17 VS 225/55R16)

Na chwilę obecną felgi rozkręcone.
Mam teraz taką fajną miseczkę śrubek, tylko niezbyt mam pomysł gdzie dać aby najszybciej i za rozsądną kasę odnowili.
Obrazek

Rotor z jednej wyjęty, pozostałe trzeba będzie wycisnąć na prasie.
Obrazek

Po 5 minutach ze środkiem 3V3 (rewelacja!!) lakier wyglądał już tak:
Obrazek

No i oczyszczony z tej jakby folii:
Obrazek

Tak jedna felga przygotowana jest do polerki. Jeszcze tylko zdjąć opony i można w pełni działać.
Opony na sprzedaż za ile kto da. Jestem w stanie wysłać za jakieś 50zł. Fulda rok 2010, wszystkie po 3mm. Bez uszkodzeń jakichkolwiek.

CDN...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, 06:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 44
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Uwielbiam takie fotorelacje :ok:

Dokladka Alpiny?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, 11:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
RC 17" idealnie usiadły do przedliftowej E39. Mają klimat te felgi po renowacji będzie świetnie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, 11:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetnie działasz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 11 kwietnia 2014, 22:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Auto jeździ. Ostatnio wskoczył taki fajny przebieg:
Obrazek

Do felg zakupiłem opony jedynej słusznej marki, czyli Continental Sport Contact 3 rok w rozmiarze 235/45R17 w bardzo ładnym stanie.
Obrazek
Obrazek

Niniejsze oponki mają fajny bajer jakim jest powłoka wewnątrz, która uszczelnia oponę w razie przebicia. Taki klaister. Nazywa się to Conti Seal jakby ktoś chciał poczytać:
Obrazek

Przyszły też dystanse do felg 17 i 20mm. Dystanse mają kołnierz na felgę 72,5mm czyli od normalnych BMW. W przyszłości będzie można założyć dowolne felgi, czy też dystanse, do dowolnego BMW:
Obrazek

Oczywiście do tych dystansów konieczne są pierścienie centrujące:
Obrazek

Śrubki dałem do ocynkowania w celu odświeżenia. Może szału nie ma, ale jest schludnie i nie ma rdzy, a cena 50zł za komplet jest świetna. Tak to wygląda:
Obrazek

No i wypolerowałem jedną felgę:
Obrazek

Przymierzyłem na próbę rotor i pojedyncze śrubki:
Obrazek
Obrazek

I całokształt:
Obrazek

To była ta najlepsza felga. Teraz czeka mnie niestety takie coś z wżerami:
Obrazek

Roboty będzie, ale wiem jaki efekt można osiągnąć, więc mnie to zachęca do pracy :)

Na chwilę obecną wżery są już z jednej usunięte, w efekcie czego wyglądałem jak górnik. Ale już z górki będzie.
Do felg planuję chromowane wentylki.
Po zrobieniu rantów pozostanie jeszcze dokładnie domyć rotory z pyłu oraz oczyścić bębny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 12 kwietnia 2014, 07:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Fajnie idziesz z tematem :) Felgi świetne, będą idealnie pasowały do przedliftowej e39 i do koloru (którego mimo wszystko nie lubie :D)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 12 kwietnia 2014, 07:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23095
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dużo działa w temacie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL