BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 08:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 27 grudnia 2014, 22:41 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Standard w E39 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 27 grudnia 2014, 22:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
pół godziny temu dzwonił do mnie kolega, bo mu pozamarzały zamki :D ja jeszcze w żadnej nie przerabiałem tego :P

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 27 grudnia 2014, 22:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Kamil_ napisał(a):
Standard w E39 :)

Do tej pory mówiłem że ten model pod kątem zamarzających zamków to straszne dziadostwo, bo w E34 mi się nigdy nie zdarzyło. Ale koledze po tych deszczach i w E32 dopadło - na pocieszenie mnie chyba :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 00:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
Też dzisiaj nie mogłem zamknąć od kierowcy drzwi...
2 lata temu to samo w e34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 00:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Dzis spotkalo mnie to samo. Raz na pare lat mam powtorke z rozrywki :wstyd: (kierowca + pasazer)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 13:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 13
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=100
Przedwczoraj też mnie to dopadło :D
Musiałem walczyć suszarką...

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 176
Lokalizacja: EPD
Moje BMW: e39 530d +
Wczoraj moja e39 stała na dworze w nocy i rano też latałem z suszarka... Ale to chyba przez pogodę, raz deszcz, a za chwile mróz -8 stopni

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 20:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
U mnie to samo w E39 ... dziś rano od kierowcy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 21:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Patrzę jest nas dużo z tym problemem :P
A co zrobić żeby wyeliminować? Wg mnie mniejszym problemem jest fakt że same drzwi przymarzają uszczelkami i trudno je otworzyć. Największy problem to zamek który po pociągnięciu klamki zostaje w pozycji otwartej.

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... 134#part18
Na rysunku element 18 to cięgno klamki. A zawsze gdy jest problem mam uczucie przy pociąganie za klamkę że ta linka wychodzi, ale nie czuć żeby wracała. Klamka ma sprężynę i wraca, a cięgno nie, przez co zamek jest otwarty. Zastanawiam się, czy wystarczy tu smarowanie, wymiana elementów, czy jeszcze jakiś inny patent zda egzamin. Jutro wolne, to jadę do galerii i spróbuję posmarować to :) A że chwilę to zajmie, to najpierw umyję auto i od razu powycieram w galerii. A reszta w trakcie roboty powycieka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 21:21 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Osuszyć możliwie najlepiej i nalać w zamki/klamkę dużo wd40 i odmrażacza.... u mnie to pomagało na długo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 176
Lokalizacja: EPD
Moje BMW: e39 530d +
W e34 nie było takich problemów a nigdy niczym nie smarowalem uszczelek.

Kamil_ napisał(a):
Osuszyć możliwie najlepiej i nalać w zamki/klamkę dużo wd40 i odmrażacza.... u mnie to pomagało na długo.

W te zamki nie lepiej nalać jeszcze coś co je nasmaruje? Po wd40 jakimś smarowidłem w szpraju

A co kupić na uszczelki drzwi?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 21:38 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
W każdym e39 miałem ten problem. Nawet dziś byłem uruchomić e39 bo jutro klient odbiera i oczywiście też zamek zamarznięty :rotfl:
Wstawiłem auto do garażu, jutro osuszę.
Co do uszczelek, to nie mam pojęcia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 21:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Ja rano na hardkora - wlałem wodę do czajnika lekko podgotowałem i polałem na drzwi :D
Otworzyć się otworzyły ... problem z zamknięciem został :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 21:50 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Trzeba pamiętać że to zamarza ten mechanizm zamykania w drzwiach od środka, a nie klamka tu od frontu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 336
Lokalizacja: szubin k. bydgoszczy
Moje BMW: brak :(
Kod silnika: 1.6 sr
Garaż: było e36 m43b16,
było e39 m51d25
jest golf 4 1.6sr
ja u mnie w aucie przesmarowałem uszczelki wazeliną techniczną w sklepie rowerowym ją kupiłem do łańcuchów i jak na mrozie stał to się drzwi otworzyły bez problemu tylko kropelka na palec i po uszczelce wazeliną :D

_________________
Bóg Mnie Wybrał
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 22:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Moje BMW: E46 318d, E39 528iA
Kod silnika: m47n, m52b28
Zamarzanie zamków (nie uszeczelek) to wina zbyt dużej ilości starego smaru w zamku i tym podobnym. Miałem tak w mojej e39. Najlepiej wszystko wyczyścić i dać jakiś świeży smar. Jak tak 4 lata tem u w e39 i do tej pory odpukać ok. Użyłem czegoś zielonego do łańcychów rowerowych.
Ps. Nie wiem czy WD40 zda egzamin, może na jakiś czas-jest dość suchy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 7 stycznia 2015, 00:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
No to tak. Ostatnio miałem awarię... Auto niesprawne... Wg przepisów tylko :D Żaróweczka poszła. Zakup testowy jak niżej, polecam, dobrze świeci.
Obrazek

A tutaj kolejny powód dla którego nie lubię zimy...
Auto całe białe w soli, a dzisiaj w mróz -16 nie mogę umyć, brrr...
Po wycieczce na oględziny 540iA kamil6
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 14 marca 2015, 23:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Mały update.
Z rzeczy zaległych to regeneracja reduktora o której wspominałem wcześniej.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i po dzisiejszym myciu kilka shotów:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 15 marca 2015, 00:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B30
Wzór przedliftowego E39! tylko tymi słowami mogę określić Twój samochód ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i Oxfordgrun
PostNapisane: 15 marca 2015, 10:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Regenerujesz Alaskę? Ona w ogóle daje radę w tym silniku? Wydaje mi się, że nie ma prawa obsłużyć takiej mocy ale nie jestem aż tak doświadczony. Zamiast tego zestawu lepiej było dołożyć trochę i kupić pewny reduktor ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 165 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL