BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 20:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 23 września 2013, 19:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Przyszły w końcu nowe zabawki od Sybira. Trochę to trwało, bo z Niemiec coś długo szło, ale fajna paczka przyszła :)

Uszczelka pod pokrywę zaworów ORI
Obrazek

Filtr oleju, cały zestaw z uszczelkami ORI
Obrazek

Oryginalny lakier BMW do jakichś zaprawek
Obrazek

Zaślepki śrub na pokrywce na silniku
Obrazek

Schowek na narzędzia zamykany na dziwny patent ze zwykłą metalową śrubą.
Zatem gniazdo gwintowane:
Obrazek

I pokrętło śrubowe:
Obrazek

Do uzupełnienia stanu narzędzi bardzo fajny śrubokręt ORI
Obrazek

Skoro jesteśmy w bagażniku to brakujące spinki tapicerki
Obrazek

Oring do pojemniczka z płynem od wspomagania
Obrazek

Co by samochód nie był mądrzejszy od człowieka, zaopatrzyłem się w instrukcję obsługi.
Gruba kniga, 2x grubsza niż od E34. I podobno jedna z ostatnich dostępnych sztuk. Uff zdążyłem nabyć to do kolekcji.
Obrazek

I na koniec, bardzo fajny grat jakim jest elektroniczna zmieniarka.
Podpina się pod gniazdo zmieniarki, i działa z pendrive i kart pamięci.
Jedyna wada - brak nazw utworów. Poza tym rewelacja
Obrazek

Jutro w końcu wymiana oleju i dalsza relacja z montażu gratów.
Pora też na wymycie auta pod maską żeby było ładnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 30 września 2013, 22:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Parę rzeczy do przodu. Od czego zacząć.
Auto już na moich blachach:
Obrazek

Wymieniona już uszczelka pod pokrywą zaworów i olej - Liqui Moly 5w40 pełny syntetyk.
Po zdjęciu pod pokrywą czysto, śladowe ilości syfu:
Obrazek

Wałeczki czyściutkie, aż miło popatrzeć:
Obrazek

Okazało się że palce do świec zapłonowych trochę nadgryzione zębem czasu. Jeszcze ujdą, ale w planach jest wymiana:
Obrazek

Ale co ciekawe to oryginały:
Obrazek

Zamknięcie schowka na narzędzia wyglądało następująco:
Obrazek
Aktualnie jest fabrycznie. Niestety patrzę że nie zrobiłem fotki.

No i po robotach pod maską ładnie umyłem, można jeść :)
W paru miejscach można jeszcze by poprawić ale i tak jest ślicznie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i pobawiłem się NCS'em i zrobiłem coś takiego:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 1 października 2013, 09:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2138
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
ile dałeś a ten gadżet na pendrive może być pw

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 1 października 2013, 16:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Wpisz w allegro zmieniarka bmw i będzie. Jest to jeden z kilku rodzaji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 1 października 2013, 17:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 13
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=100
Zmien wtryski od lpg! ;)

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 1 października 2013, 18:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
kadlobekk napisał(a):
Zmien wtryski od lpg! ;)

Po co? Chodzą jak złoto. Jak się coś będzie działo to zmienię. Póki co jest git więc nie mam zamiaru wydawać kasy tylko po to żeby nie mieć Valteków a wstawić coś innego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 1 października 2013, 18:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 13
Posty: 1238
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 E39
Kod silnika: M30B30 M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=100
Jak cos wiesz gdzie mnie szukać:)

_________________
Obrazek
523iA in progress
Moja była 7er ;(
5er Automatyczna Bieda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 1 października 2013, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
kadlobekk napisał(a):
Jak cos wiesz gdzie mnie szukać:)

Haha, ukryty przekaz :D Co by mi sprzedać towar :D Jak będę potrzebował dam znać :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 6 października 2013, 14:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Od lusterka z wtyczki potrzebne są piny 10 i 3. Tutaj zapożyczone z innego forum foto z rozkładem pinów we wtyczce.
Generalnie są porady żeby podpinać 3 przewody - plus, minus i sygnał od wstecznego aby rozjaśniało się lusterko.
Wg mnie to do niczego nie potrzebne, więc ograniczyłem się do samego zasilania. Sprawdzone to działa dobrze.
Obrazek

Pacjent:
Obrazek

Zatem tak. Zacząłem montaż od przedłużenia wiązki o około pół metra, co by za krótko nie było oraz oplecenia przewodów taśmą materiałową, aby był porządek:
Obrazek

W tym momencie zdejmujemy zwykłe lusterko. Przekręca się jego mocowanie do szyby o 45 stopni i jest zdjęte.
Następnie trzeba się dostać pod podsufitkę. Zatem odkręcamy mocowanie słonecznika i słonecznik po jednej stronie. Są tam wkręty TORX
Wyjmujemy lampkę spod słonecznika. Od obydwu odpinamy wtyczki.
Dalej sprawdzałem gdzie jest prąd. Potrzebny jest prąd po zapłonie. W efekcie trzeba podłączyć lusterko pod jeden z przewodów od lampki a drugi do przewodów od czujnika otwarcia słonecznika. Plus fioletowy minus brązowy. Nie da się podłączyć tylko pod lampkę, ponieważ obieg prądu jest wyłącznie wtedy kiedy lusterko jest odsłonięte i lampki zapalone. Wg mojego przepisu lusterko działa niezależnie od włączonych świateł, na pierwszej pozycji kluczyka.
Obrazek
Obrazek

Do podłączenia trzeba obrać trochę izolacji z przewodu, i przylutować lub zakręcić przewód od lusterka i zaizolować.
Obrazek
Obrazek

Istotna uwaga. Przy testach może wam nie działać, jeśli robi się w dzień to. Powodem jest czujnik światła z przodu lusterka, aby w dzień nie ściemniało się. Wystarczy zatkać to palcem i można testować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 3 listopada 2013, 10:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Coś tam się dzieje. Powoli, jako że specjalnie przy aucie nie ma co robić.

Niedawno dokonany zakup nowego obuwia:
Obrazek
Obrazek

I tu już na felgach na których będę jeździł w zimie.
Obrazek

Było tak:
Obrazek
Obrazek

I już tego nie ma. Błotnik zrobiony, bardzo ładnie. Przy okazji były drobne ślady rudej na klapie przy lampkach od tablicy, oraz jedna kropka na progu. Zostało to wypiaskowane, zabezpieczone i pomalowane.

Wpadły też pomarańczki z przodu. Podziękowania dla dawido_zn za ogarnięcie zamiany. Moje czarne są teraz u niego. Czekam na paczkę z pomarańczowymi bocznymi jeszcze i obaj będziemy mieli komplet jednolitego oświetlenia.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 3 listopada 2013, 13:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Po 535i w takim 523i musisz czuć niezły niedostatek mocy :P Ten gaz zamontowany trochę niechlujnie. Tak to seryjna E39 :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 7 listopada 2013, 19:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Przyszły w końcu pomarańczowe kierunki. Zatem jutro montaż i będzie spójne auto, i w pomarańczy, tak jak lubię.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 9 listopada 2013, 18:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Mały update i zapowiedź innego wizerunku auta.
Jak widać wleciały już pomarańczowe kierunki w błotniki, więc etap przywracania jednolitości oświetlenia auta uznaję za zakończony.
Jest mój ukochany od zawsze pomarańcz.
I tak zdałem sobie sprawę że jeszcze chyba nie mam ani jednego foto ze zmiany kół w żadnym z samochodów które miałem, więc tu uwieczniłem :)
Jutro wrzucę fotki jak się auto prezentuje, bo już się ściemniło nim z myjni wróciłem. A moja "lustrzanka" Nokia nie ogarnie już po ciemku ładnych zdjęć :(

W międzyczasie zostały wyczyszczone skóry środkami Colourlock, jutro będzie jej konserwowanie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 9 listopada 2013, 21:49 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
O tak zmieniasz wszystkie koła? Korbkujesz koło po kole? To ci się nudzi.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 10 listopada 2013, 14:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Kamil_ napisał(a):
O tak zmieniasz wszystkie koła? Korbkujesz koło po kole? To ci się nudzi.....


Ja też tak zmieniam zawsze koła ok. 15 min max wychodzi na każde koło ;) Pozatym potem nie ma strachu, że Ci dokręcili śruby kluczem pneumatycznym i w trasie nie możesz odkręcić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 10 listopada 2013, 14:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Koła zmieniam oczywiście na piechotę, lewarek i każde koło :) Jak inaczej, trzeba mieć swój podnośnik :D Aczkolwiek mi wyszło z pomocą kolegi we dwóch około pół godziny tylko :)

Obiecane fotki :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 10 listopada 2013, 15:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Z pomarańczami jakbym widział swoją tyle, że w innym kolorze i bez chrome-line. Dobra sesja :ok:

Jedyne co to bym się czepił niechlujnie zrobionej instalacji gazowej. Tak to auto wygląda bardzo dobrze :ok: Jak się jeździ z servotronikiem ? Masz porównanie do E39 bez tego bajeru ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 10 listopada 2013, 15:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
kupiec_fkl napisał(a):
Jedyne co to bym się czepił niechlujnie zrobionej instalacji gazowej.

Wychodzi na to że jeszcze nie widziałeś niechlujnie zrobionej instalacji.

bombel535, rurka która wychodzi z obudowy filtra powietrza w stronę błotnika doprowadza powietrze do filtra??

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 10 listopada 2013, 15:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Tak, ta rurka doprowadza powietrze. Co do montażu instalacji, co tam niechlujnego? Że widać reduktor i jeden wąż wychodzący spod osłony? Wg mnie jest dość ładnie zrobiona ta instalka. Różne dziwy widziałem więc tak jak Pawel! twierdzę że chyba jeszcze nie widziałeś niechlujnie zrobionej instalki :) Co do serwotronika to nie mam porównania do E39, tylko do E34. I szczerze powiedziawszy już zapomniałem jak było przed i słabe porównanie mam :) Tu się w każdym razie jeździ fajnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 10 listopada 2013, 15:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Nie wiem rób jak chcesz. Niechlujnie to może rzeczywiście przesada. Mi się nie podoba zamontowanie wtryskiwaczy to, że ktoś je zamontował tak wysoko pod osłoną wtryskiwaczy od benzyny. Może się czepiam bo mam teraz trochę inny widok pod maską bez LPG:

Obrazek

Jednak kiedyś sam miałem niezbyt pięknie zamontowaną instalacje w E34:

Obrazek

Uznać to można za poprawne, ale wiem że da się instalacje zamontować lepiej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL