BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 10 listopada 2013, 16:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
No wiec bez dwóch zdań u mnie jest lepiej zamontowane. Raz że mniej rzeczy widać, a dwa że wtryski gazowe mają krótsze przewody do króćów, więc wychodzi to na plus. Chodzi do tego jak złoto, nie ma bata żeby się przełączył na benzynę, idzie równo cały czas. Jak zawsze ciut słabiej niż na benz, ale jest ok. 218km/h na gazie to dobry wynik :) No ale wiadomo, najlepiej zamontowana instalacja gazowa, to taka której nie ma :D Wtedy nie ma się o co przyczepić, hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 12 listopada 2013, 00:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e32 730iA
Kod silnika: m30b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=126575
nono, zmany z lampami na plus. tak ja mowilem na tej feldze tez wyglada bez porownania lepiej :) pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 29 grudnia 2013, 15:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
W międzyczasie zaktualizuję trochę co się dzieje z autem.

Wymieniłem termostat, jako że auto sie długo nagrzewało. Jest OK.
Obrazek

Odpowietrzanie. "Kocham to" Oczywiście już umyte i uprzątnięte po tym.
Obrazek

Działalność jakiegoś wuja:
Obrazek

Poza tym została zrobiona konserwacja podwozia. Niestety nie mam jeszcze fotek. Ale wszystkie nadkola, cała podłoga, pod wszystkim osłonami zostało zakonserwowane.

Jak auto było na podnośniku, jakieś stare wycieki zostały umyte zmywaczem, potem osuszone. Będzie się obserwować czy nic się nie dzieje dalej.

Plany na najbliższą przyszłość:
-dokładka lub zderzak alpiny. Zastanawiam się czy kupować ORI, czy laminata z allegro. Różnica pieniężna spora. Jeśli ktoś zetknął się z tymi dokładkami byłbym wdzięczny za opinię.

Kolejny plan to felgi. Rozważam 2 rodzaje Alpin i S65. Te nowsze pewnie bym kupił DARE :D Mam VT zrobiony, ale każda z tych felg wygląda tak dobrze, że dylemat jest.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 29 grudnia 2013, 16:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 336
Lokalizacja: szubin k. bydgoszczy
Moje BMW: brak :(
Kod silnika: 1.6 sr
Garaż: było e36 m43b16,
było e39 m51d25
jest golf 4 1.6sr
Obrazek
spoko ale jeśli będzie dokładka
Obrazek
te też są spoko bez niczego

_________________
Bóg Mnie Wybrał
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 29 grudnia 2013, 18:20 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
I te i te są dobre. I te i te nie będzie łatwo kupić ;) Laminatu nie kupuj, zderzaki Alpiny na allegro się pojawiają i drogie nie są, a stary zderzak sprzedasz to jeszcze kasę odzyskasz. Generalnie czuję się prekursorem stylu Alpiny :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bombel -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 29 grudnia 2013, 21:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 626
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106495
W mojej skromnej opinii na alpinach lepiej ;)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 16 stycznia 2014, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52B25
witam ponownie
powiem tylko tyle że fajnie się zająłeś "moją" e39, zresztą tak jak mówiłeś, dalej trzyma formę na stylingach 33 :) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 18 stycznia 2014, 03:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
wojcio523i, miło mi powitać w galerii poprzedniego właściciela :) Dziękuję że nie jesteś zawiedziony tym co robię z autem a wręcz przeciwnie :)
PS. Jak E38 chodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 4 lutego 2014, 23:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Mały update.

Auto dzielnie pokonuje kilometry. Zimą jednak okazuje się gorsze od E34, bo tam co najwyżej centralny nie chciał zatrybić, a tutaj nagminnie przymarzają szyby i czasami zamki w drzwiach przez co trzeba z nimi walczyć aby zamknąć.

Z racji tego iż brakowało mi ogrzewania na wolnych obrotach, a po sprawdzeniu w INPA był błąd: auxiliary water pump, wleciały "nowe" elektrozaworki z pompką. Póki co wydaje się być dobrze.
Obrazek

Z racji iż doskwierał mi zbyt krótki podłokietnik, dzięki pomocy kolegów z forum dowiedziałem się że występuje przesuwany. Więc zakup:
Obrazek
Obrazek

Niestety jak w każdym, uchwyt pokryty gumą zadziera się i jest podrapany. Zatem obłażącą gumę usunąłem do końca, w efekcie wygląda bardzo dobrze.

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

I jeszcze takie pytanie. Mam ciągle ponawiający się błąd dotyczący wtryskiwacza. Może jakieś sugestie co i jak, bo niezbyt wiem jak to zinterpretować. Engine roughness na tym cylindrze jest 0.00 więc wychodziło by ok z tego co wiem:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 5 lutego 2014, 06:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 527
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: m57d30n
dla ciebie ta rączka wygląda dobrze ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 5 lutego 2014, 14:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
orzel napisał(a):
dla ciebie ta rączka wygląda dobrze ?

Na pewno lepiej niż przedtem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 5 lutego 2014, 14:15 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
bombel535, ogarnąłeś już coś, bo ciekaw jestem jakie będą wyniki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 5 lutego 2014, 16:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
bombel535 napisał(a):
Mały update.

Auto dzielnie pokonuje kilometry. Zimą jednak okazuje się gorsze od E34, bo tam co najwyżej centralny nie chciał zatrybić, a tutaj nagminnie przymarzają szyby i czasami zamki w drzwiach przez co trzeba z nimi walczyć aby zamknąć.


Wystarczy przed zimą dobrze nasmarować zamki i po kłopocie. Ja smaruje dodatkowo zawsze przed zimą uszczelki. Łatwiej się otwiera drzwi w ogóle nie przymarzają. Jedyny problem jaki miałem zimą to nie mogłem zamknąć maski na 2 zamki. Zaskakiwał tylko jeden zamek, ale tak jak mówię już są dobrze nasmarowane i jest gitara :)

Ps. nie masz problemu piszczących klamek zewnętrznych ? Ja co pół roku muszę nasmarować zawiasy klamek bo inaczej zaczynają piszczeć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 5 lutego 2014, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
kupiec_fkl, klamki mi akurat nie piszczą. Co do zamków, to już jak będzie ciepło i wiosna, zamierzam rozebrać je, porządnie oczyścić i nasmarować. Może jeszcze teraz wpuszczę troche stałego smaru teflonowego.

Kamil_, jeszcze w tej kwestii nic nie robiłem. Najpierw muszę wykonać parę testów stanu obecnego, a potem po, aby było miarodajnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 20 lutego 2014, 09:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Dzięki koledze Lipper wpadnie do mnie hak holowniczy westfalii z całą wiązką i dwoma niezgubionymi jeszcze kluczykami do głowicy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poza tym podstopnica w lepszym stanie:
Obrazek

I uszczelka lewej lampy która się uwzięła żeby parować:
Obrazek

Reszta fantów w trakcie zamówień i przesyłek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 25 lutego 2014, 20:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Kilka rzeczy zrobione.

Zakupione u Marcina gumy bagażnika:
Obrazek

I już zamontowane:
Obrazek

Niestety jedno mocowanie w wykładzinie okazało się peknięte i przedmiotu nie utrzymuje bo się wyciąga, ale już to zamówione w nadchodzącej paczce od Sybira

Wymieniłem olej w skrzyni biegów oraz w dyfrze. Niestety brak foto z wymiany. Przy okazji zamiast tego silnik został od spodu umyty zmywaczem ze starych jakichś wycieków i prowadzona jest obserwacja czy wszystko ok.
Obrazek

Było:
Obrazek

Jest filtr powietrza KN:
Obrazek

A z racji iż kupiłem używany dodatkowo zestaw KN do czyszczenia filtra:
Obrazek

Filtr w tym momencie się suszy po myciu i oczekuje na aplikację olejka. Po zamontowaniu do przetestowania jest różnica na spory plus w stosunku do filtra papierowego nieznanej mi firmy.

Dodatkowo od Kamila zakupiłem plik ze zmodyfikowanym wsadem do sterownika silnika, który miał w swojej poprzedniej 523i. Troszkę jakby lepiej chodzi auto, wydaje się bardziej elastyczne, także dziękuję za to Kamil i się cieszę że wszystko przebiegło pomyślnie (możliwe usmażenie sterownika).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 25 lutego 2014, 20:46 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
bombel535, powtórzę się jak na 5er. Głownie o elastyczność chodziło i jestem pewnie że małe różnice w osiągach są. Mapy które dostałeś są zupełnie inne od tych z 523. A najlepiej to garnij się na hamownię, powinno koło 180KM pokazać, dodatkowo pewnie wykres będzie dużo ładniejszy niż w serii ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 26 lutego 2014, 21:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Chłopaki takie pytanie odnośnie oleju w skrzyni. Według ASO co mi sprawdzili po VIN powinien do mnie do skrzyni biegów iść olej MTF-LT2. Odpowiednikiem tego oleju jest 75w80 który kupiłem i zalałem. Jednak biegi wchodzą na zimno trochę ciężko, dwójka trójka lekko haczy. Kolega powiedział mi że powinien być zalany olej Castrol Syntrans B 75w. Czy ktoś ma jakieś większe doświadczenie z tym i coś poradzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 27 lutego 2014, 21:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E32 735iA
Kod silnika: M30B35
Garaż: Jest:
E32 735iA:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153588

E39 528iAT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165393

Byłe E39 523i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133425

Było E34 535i:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124376
Dzisiaj po umyciu auta stwierdziłem, że zrobie mu kilka zdjęć, bo długo to było zaniedbywane. Niestety po umyciu przy wycieraniu zaczął mnie szlag trafiać ile rys wszędzie się pojawiło po zimie. No cóż. Życie. W międzyczasie oczekuję na paczuszkę od Sybira i działam dalej :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bombel535 -->> E39 523i M52B25 Oxfordgrun
PostNapisane: 27 lutego 2014, 22:09 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
bombel535, jakie w końcu koło na sezon będzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL