BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 06:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 1 grudnia 2015, 20:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Tylko po co 245 czy 235 na tyl, jak producent przewidzial szersze opony


Dlatego, ze nie potrzeba laczka 255 na tyl jak masz xdrive. Ja bym staral sie dac troche wezsze niz daje producent, a wiec np 215 i 245, skoro tak trzeba. Z rwd to co innego i tam juz trzeba dac cos konkretnego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 1 grudnia 2015, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ok ale mowimy tu oponie zimowej czy letniej ? Bo jesli zimowa to sie zgodze ze wezsza bedzie lepsza na zime ale na lato nie widze sensu zakladania wezszej gumy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 2 grudnia 2015, 15:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Ładnie się prezentuje na Styling 193 :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 2 grudnia 2015, 16:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Odnosnie xD, na zime mam 17 225/45/17 na feldze 8J natomiast na lato przod 225/35/19 felga 9j i tył 255/30/10 i wsumie żadne błedy mi nie wyskuja mimo to że mam rózne opony na osiach(choć to w następny sezonie sie zmieni i beda 4 tej samej marki) Powiem Ci że robiłem to według tablic i kalulatorów. A co do zuzycia opon to równie dobrze jak do jednej nabijesz 3.0bara a do drugiej 2.0 bara to wysokość już sie minimalnie zmienia ...

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 3 grudnia 2015, 00:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
TTom3k, Jeśli trzymasz się wytycznych producenta to nic się nie powinno dziać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 29 marca 2016, 03:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Mały update.
Kupiłem nowe opony Continental ControlContact Sport A/S. Opony całoroczne ;) Zdecydowałem się założyć rozmiar M-pakietowy czyli 225/40/18 przód i 255/35/18 tył. Po kilkuset kilometrach zauważyłem sporą różnice w porównaniu do runflatów. Jest ciszej i bardziej miękko. W szczególności na zakrętach. Troche to dziwne bo sama przyczepność jest świetna, natomiast czuć wyraźnie, swego rodzaju "pływanie" w zakręcie. Ciężko to inaczej opisać.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 29 marca 2016, 17:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Na poczatku tak sie wydaje, a pozniej sie przyzwyczaisz. Napewno lepsza kontrola bedzie na zakrecie, bo runflat mi sie wydawalo jakbym jechal w jakims rowku i za sztywno, a powinno sie lekko uginac.
Moze masz za malo wiatru w kolach?
Ja mialem 0.2 na kazde kolo za malo i po dopompowaniu bylo ok, chociaz moze nowy opony musza sie ulozyc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 29 marca 2016, 17:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Ja czułem różnice między bridgestonami turanza er300, a założonymi później conti csc5, w obu przypadkach nie były to runflaty, więc u Ciebie też różnica będzie wyczuwalna, właśnie to uginanie się opony w zakręcie. Ale za to komfort troszkę większy, choć mi się bardziej sztywność bridgestonów podobała, przyczepność na mokrym troszkę mniej :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 03:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Żeby nie było nudno to dodam kilka zdjęć zrobionych lepszym aparatem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 14:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dorzuciles po 0.2 do tych opon w porownaniu do rft, zeby nie bylo tak 'gumowato'?

Widzialbym u Ciebie glebe i byloby duzo lepiej. Mysle,ze nie trzeba byloby nic wiecej dodawac, bo dokladka alpiny mi nie lezy w polifcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 14:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Punisher, ciśnienie zostawiłem fabryczne. Teraz się już przyzwyczaiłem i jeździ mi się dobrze. Chyba była to kwestia przyzwyczajenia do twardych runflat-ów. Co do obniżenia to sobie odpuściłem. Wiem, że wyglądałoby to lepiej, ale za dużo kombinowania w stosunku do efektu. Przy napędzie xDrive nie wystarczy zmienić tylko sprężyny, więc koszt będzie duży.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 15:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dobrze wiedziec, ze xdrive jest ciezko obnizyc. Bede zatem wybieral dalej rwd.

Co do cisnienia, to bardziej czulbys roznice w przyspieszaniu, bo na ori cisnieniu mi sie wydaje, ze brakuje troche koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Piękny kolor skór :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
autko piękne :)

widział bym tu jednak styling 230

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 21:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
matraks224 napisał(a):
Przy napędzie xDrive nie wystarczy zmienić tylko sprężyny,


Nie zaleznie czy to rwd czy 4x4 zalkadanie sprezyn obnizajacych do seryjnych amortyzatorow wykonczy je bardzo szybko, przekonalem sie na swoim przykladzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 18 września 2016, 21:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Hakelbery, dokładnie tak jest, a amorki do x-a troszkę kosztują :kwasny: ja też zostawiam seryjny zawias mimo, że wysokość przodu w x-drivie troszkę wizualnie przeszkadza.
matraks224, dystansów żadnych nie planujesz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 19 września 2016, 03:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Hakelbery, amortyzatory to pierwsza rzecz, która się sypie po założeniu sprężyn. I to dopiero początek problemów w xDrive. Cały napęd powoli się psuje ze względu na naprężenia podzespołów po obniżeniu. Wszystko inaczej się wtedy układa i pracuje pod nienaturalnym kątem. Według mnie szkoda zachodu. W dodatku czasami zapuszczam się e92 w dzikie otchłanie chicagowskich ulic i tylko się modlę, żeby czegoś po drodze nie urwać. Na szczęście mieszkam na zachodnich przedmieściach, więc ulice Chicago odwiedzam tylko, gdy jadę na mecz Blackhawks lub na jakiś koncert do United :P
pavell91, Nie planuje żadnych dystansów. Po męczarniach z kołami w byłej e38 nic poza standardowym rozmiarem i ustawieniem nie zakładam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 19 września 2016, 20:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Ładnie jej w biabym kolorze i też doceniłem x drive, jak kupiłem BMW z tym napędem.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 20 września 2016, 02:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 35
Lokalizacja: Ełk/Chicago
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N54
matraks224 napisał(a):
Cały napęd powoli się psuje ze względu na naprężenia podzespołów po obniżeniu. Wszystko inaczej się wtedy układa i pracuje pod nienaturalnym kątem.


Masz racje... Mam teraz doczynienia z 328i Xdrive 11r... to jakaś porażka. Wystarczy mała usterka zawieszenia i już 4x4 się pokazuje... Troszkę geometria nie pasuje i znów 4x4... Jedziesz i znów coś... Speed sensor i 4x4 świeci się ponownie. Do tego wysypał się transfer case. Nigdy więcej xdrive. Jak 4x4 to tylko stałe quattro.

Naszczęście kupiłem już 335i w jedynej słusznej wersji RWD z Manual i M sport!

PS Mieliśmy się kiedyś spotkać pogadać. :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: matraks224 -->> e92 328i xDrive LCI, nowe zdjęcia s.2
PostNapisane: 24 września 2016, 16:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Kaczorrr, pecha miałeś z tym xDrive :P Pokaż lepiej 335i bo jakoś nie widzę nowej galerii. Powiedz kiedy i gdzie to sie umówimy i oblookamy Twój nowy nabytek :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL