BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 354 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 31 października 2013, 11:51 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
I to jest super podejście do tematu, zrobić najpierw mechanicznie dobrze auto, a nie jak większość tylko gleba, felga i pytania co myślicie o tym radiu, a błotniki gniją, hamulce ledwo hamują a zawieszenie napier*ala ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 31 października 2013, 12:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
takie 330Ci to jestem w stanie kupic ! :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 31 października 2013, 13:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Toć to praktycznie odrestaurowanie auta :przestraszony: świetna robota :ok:
nie masz zauważalnej różnicy w kolorach po lakierowaniu?


co do koła:
klasycznie:
rc
Obrazek
Obrazek
bardziej sportowo:
acs type 2
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 31 października 2013, 20:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 123
Lokalizacja: KT 34343 Tarnów
Moje BMW: E46 330ci
Kod silnika: M54B30
Dzięki za info, już zamówiłem oil catch tank i jak przyjdzie biorę się za podpięcie.
Co do brunoxa to wiem że trzeba odlewać małe ilości i przynajmniej ja tak robię że podbieram córce małe pędzelki i jednorazowo zużywam ich parę sztuk, na quadzie powiem że zrobił super sprawę.
Co do E46 coupe to tylko 19, ja mam zimówki na 18 i jakieś małe mi się to wydaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 1 listopada 2013, 21:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Chycu napisał(a):
nie masz zauważalnej różnicy w kolorach po lakierowaniu?


No wlasnie dosc dobrze lakiernik dobrał kolor, wiadomo nie jest to co jednolity lakier (malowanie calego auta) ale jestem zadowolony.

Miałem juz stycznosc z fatalnym doborem lakieru na srebrnym - podobno jeden z najgorszych jeżeli chodzi o dobór odcienia.

Felgi BBS RC sa świetne, ale bardziej pasuja mi do e36, sa takie customowe i nie bardzo widza mi sie w mojej :oczami: może jak bym mial 320ci :P

Style 32 z rantem sa swietne ale troche mi sie juz opatrzył ten wygląd, ale zastanawiam sie nad nimi lecz w innej odsłonie np. po polerce całości lub samego rantu :hyhy: Jeszcze pare miesięcy mam na decyzje :)

świr napisał(a):
Dzięki za info, już zamówiłem oil catch tank i jak przyjdzie biorę się za podpięcie.


Jak CI juz przyjdzie to daj znać na PW dam CI pare wskazówek co do montażu :)

świr napisał(a):
Co do E46 coupe to tylko 19, ja mam zimówki na 18 i jakieś małe mi się to wydaje.


19" - Szkoda mi troche świeżo wyremontowanego zawieszenia :/ szczegolnie, że w całej mojej miejscowosci jest robiona kanalizacja i praktycznie wszystkie drogi sa rozkopane ( 19" moze w sezonie 2015 )
Zimówki mam 17"ale ich nie użyje w tym sezonie :)

Podlaczyłem moja 330 pod kumputer, okazalo sie, że mam bład zaworu odpowietrzenia zbiornika paliwa
Obrazek
element nr. 1
Miałem używkę w bdb stanie (pochodziła auta o przebiegu 160 tys) i wymieniłem

Miał już ktos styczność z tym podzespołem ? na czym polega jego rola ? jak objawia sie zła praca tego zaworu ?
Bo u mnie nie odczułem tego w żaden sposób

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 1 listopada 2013, 21:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 346
Lokalizacja: Niepołomice
Moje BMW: E91
Kod silnika: N47D20
flex napisał(a):
jak objawia sie zła praca tego zaworu ?


Wydaje mi się, że powstaje wtedy podciśnienie w baku i przy odkręcaniu korka wlewu paliwa słychać dźwięk zasysanego powietrza.

_________________
Było sobie E46 330i touring SMG...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 1 listopada 2013, 22:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
kaczoro napisał(a):
Wydaje mi się, że powstaje wtedy podciśnienie w baku i przy odkręcaniu korka wlewu paliwa słychać dźwięk zasysanego powietrza


Za ta przypadłość akurat odpowiada niedrożny jeden z 3 przewodów wychodzacych z filtra weglowego (rurka) idaca do góry za zbiorniczek wyrównawczy.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 2 listopada 2013, 07:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29702
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
flex napisał(a):
Jest obniżona na springach H&R -35 przód i -10 tył, ale tak naprawde siadla niżej (ppatryk tez to potwierdził)


miałem to samo w E34 ;)

flex napisał(a):
Style 32 z rantem sa swietne ale troche mi sie juz opatrzył ten wygląd, ale zastanawiam sie nad nimi lecz w innej odsłonie np. po polerce całości lub samego rantu :hyhy: Jeszcze pare miesięcy mam na decyzje :)


oj nie rób tego :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 2 listopada 2013, 11:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
:szok: przeraziła mnie akcja z przechylaniem tak na bok E46.
Czy taka akcja z zabezpieczeniem antykorozyjnym była potrzebna???

Ogólnie fajnie że dbasz o auto :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 2 listopada 2013, 12:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Nooo, i to mi się podoba :super: Zwykle "doprowadzenie do stanu idealnego po zakupie" E46 polega na wrzuceniu gwintu TAT, Mpakietu, grubych 18" bez przejmowania się jakimiś "pierdołami", typu korozja (której nie widać), czy hamulce. A tutaj zostało zrobione dokładnie co, co być powinno. Wielki szacunek za podejście do tematu.

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 2 listopada 2013, 18:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 165
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52TU B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1762832
Autko dopracowane w każdym calu,
pomyśl nad stylingiem 32 z 5er w tej budzie chyba nie ma lepszej felgi z rantem
powodzenia w dalszych modach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 3 listopada 2013, 16:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
lukasbmw napisał(a):
Czy taka akcja z zabezpieczeniem antykorozyjnym była potrzebna???


Dla mnie tak :)

Dzieki za kolejne komenty z uznaniem do mojej pracy :)

gronus79 napisał(a):
pomyśl nad stylingiem 32 z 5er w tej budzie chyba nie ma lepszej felgi z rantem


Jestem wlasnie coraz bliższy temu rozwiazaniu, ale mam koncepcje na troche inna odsłone tej felgi ;) jezeli plany sie nie zmienia to na wiosne pokaze gotowy efekt ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 7 listopada 2013, 00:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Dzis wymieniłem swiece na DENSO K20TT. Wczesniej miałem NGK R made in japan 4 elektrodowe lecz nie bylem z nich zadowolony. Przejeździłem na nich coś ponad 5 tys. Miałem wrażenie że wypadaja zaplony na nich... i faktycznie po zmianie na denso jedno elektrodowe silnik zaczął pracowac aksamitnie, zdecydowanie lepiej niz na NGK.

Obrazek

Dodatkowo przeczyściłem element numer 5 ze schematu:
Obrazek

Ale nie bylo specjalnej potrzeby poniewaz byl tylko lekko zaolejony :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 7 listopada 2013, 07:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
też kiedyś miałem jednoelektrodowe, chyba champion, oraz nkg czterelektrodowe i wyraźnie lepszy był jednoelektrodowe :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 7 listopada 2013, 13:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Jak myslisz Patryk jaka jest tego reguła ? Może świeca jedno-elektrodowa ma po prostu mocniejsza iskre :niepewny: Ciekawe w jakich silnikach lepiej sie sprawuja 4-elektrodowe :suchy:

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 8 listopada 2013, 23:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 123
Lokalizacja: KT 34343 Tarnów
Moje BMW: E46 330ci
Kod silnika: M54B30
Mam takie pytanko czemu Wybrałeś Denso K20TT a nie IK20?
Jestem ciekaw bo u siebie też chyba wyrzucę nowe NGKi 4 elektrodowe na korzyść Denso tylko mam dylemat między właśnie K20TT a IK20 jedynie zmienię przerwę na 0.9mm i zobaczymy jak będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 9 listopada 2013, 10:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
świr napisał(a):
Mam takie pytanko czemu Wybrałeś Denso K20TT a nie IK20?
Jestem ciekaw bo u siebie też chyba wyrzucę nowe NGKi 4 elektrodowe na korzyść Denso tylko mam dylemat między właśnie K20TT a IK20 jedynie zmienię przerwę na 0.9mm i zobaczymy jak będzie.

k20tt jest nowszym modelem, poza tym, podobno jest do samochodow z lpg wiec rowniez wczoraj takowe zalozylem i lepiej silnik pracuje ;) poza tym mają przerwe 0,85mm wiec nic nie trzeba zmieniac, oraz plus taki, ze kosztuja 12zl za szt, wiec co dwie wymiany olej warto wymienic, gdyz ngk 4 elektrodowe kosztuja 35zl, wiec 3 razy drozsze.
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 10 listopada 2013, 20:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Szczerze to po prostu szukałem opinii na forum (od tego w koncu jest :ok: ) jakie świece będa najlepsze i wybór padł na K20TT. Nie załuje ;) ale chyba przepłaciłem bo dałem coś 16 za sztuke :kwasny:

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 10 listopada 2013, 21:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie no podejscie do auta masz odpowiednie :ok: Swietnie odnowiles ten egzemplarz , odma,disa , przeplywka i reszta czesci ktore wymieniles sprawiaja ze m54 na nowo ozywa :) niestety troche to wszystko kosztuje ale jest efekt. Konserwacja podwozia konkret :hyhy: sam tez musialbym na tym pomyslec. Jakies mody mechaniczne planujesz?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FLEX -> [e46] 330Ci - RETROSPEKCJA
PostNapisane: 11 listopada 2013, 23:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Forest plan na ten sezon wykonany, doprowadzenie do stanu niemal fabrycznego :) Teraz w planach z mechaniki: Bilstein B8 kpl, może jakis wydech kompletny z baranami. W dużej perspektywie bede sie starał zalozyc kompresor gpower (wtedy ten samochod wyjdzie mnie wiecej niz ladna M3 e46 z alledrogo ;) ) No nic teraz juz za pozno zeby sie wycofac :]

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 354 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL