BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 17:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saper1008 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm CARBON FMIC
PostNapisane: 4 listopada 2013, 17:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 3503
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: ///Z3
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=173199
KU84 napisał(a):
godzio napisał(a):
kiedyś najlepsze E46 w PL

A skąd takie wieści :zdziwko: ?

Auto za czasów Makssa zdobyło jeśli dobrze pamiętam 1 miejsce na E46 Fest w Poznaniu w 2010r. Byłem, widziałem i podziwiałem - jeśli wizualnie się nie zmieniła to jak nówka sztuka :ok:

_________________
BMW ///Z3
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm CARBON FMIC
PostNapisane: 4 listopada 2013, 17:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Saper1008 napisał(a):
znajomy ma e36 328 przejechałem sie i nie zrobiło na mnie jakiegos wielkiego wow ani kultura pracy w porówaniu do diesla D


LOL

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm CARBON FMIC
PostNapisane: 4 listopada 2013, 17:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Heh, juz wtedy bylo kilka ///m e46 ktore dzis nadal by zrobily wow, aczkolwiek to e46 widzialem na zywo nawet miałem okazję się przejechać i jest naprawdę zajefajne ;) co do kultury pracy to lepsza niz 2.0d ale do r6 benzyny nie porownywal bym go... ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 4 listopada 2013, 17:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Dla mnie osobiście kultura pracy miedzy 320d i 330d to dwa światy 320d to klekot nie ma co się oszukiwać a 330d pracuje bardzo przyjemnie i cicho 328 chodzi może i ładniej przy wysokich obrotach ale ogólnie nie ma jakiejś wielkiej różnicy w kulturze pracy jedyne co to 328 gaśnie łagodniej bo odpala tak samo. 330d duuuużo lepiej jedzie niż 328 jest bardziej elastyczny z każdego biegu, praktycznie od 1200 obrotów juz zaczyna przyśpieszać czego nie mozna było powiedzieć o 320d bo ona szła dopiero od 1800 obrotów, ogólnie jestem mega zadowolony 320d mnie drażniło niedelikatnym odpalaniem i gaszeniem wszystko wymieniłem koła pasowe poduszki sprzęgło z dwumasa i dalej nie odpalala i gasla tak jak bym chciał ale widocznie ten typ tak ma bo znajomy ma sedana z tym samym silnikiem i odpala i gaśnie identycznie jak u mnie, najdziwniejsze jest to że 330d mi pali mniej niz 320d ... 330d pali i 7,2 l a 320d palila mi 9l w trasie jest tak samo 6l

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 4 listopada 2013, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Z zewnątrz piękne,a co w środku???
Dziwne zestawienie Ori BBS LM i TA Technik :chytry:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 4 listopada 2013, 20:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Jutro cykne srodek zapomniałem dziś :p Ta tesco wyleci na wiosne i bedzie AP :) Narazie do wiosny nic nie ruszam

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 4 listopada 2013, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
chyba miałeś niesprawną 320d żeby paliła średnio 9l;o albo cały czas pedał w podłodze..
u mnie żeby 7 spaliła to już musi być cały czas gaz do oporu.
u mnie średnie 6l.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 4 listopada 2013, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
super silniczek :) auto tez bardzo zadbane, czekam na te prawie 300ps :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 4 listopada 2013, 20:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 336
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E90 335i Xdrive
Kod silnika: N54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161695
marcin92 napisał(a):
chyba miałeś niesprawną 320d żeby paliła średnio 9l;o albo cały czas pedał w podłodze..
u mnie żeby 7 spaliła to już musi być cały czas gaz do oporu.
u mnie średnie 6l.


Panowie co pojawia się na wyświetlaczu a rzeczywistość to dwa różne światy. Jedziesz na stacje lejesz pod korek, latasz jakies 300-400km i znowu zalewasz pod korek, najlepiej na tej samej stacji, wtedy wyniki jest miarodajny. U mnie w mieści BC wyświetla 8,2 a faktycznie 9-10, zależy od nogi. Trasa BC waha się 5,2-7,2 a faktycznie 6-7,8 też dużo zależy od stylu jazdy. Wskazania BC można korygować :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 4 listopada 2013, 21:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 545
Lokalizacja: Sieradz / Heerhugoward
Moje BMW: E91 330i
Kod silnika: N52B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123373

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156112 e91
pablo8004 napisał(a):
Panowie co pojawia się na wyświetlaczu a rzeczywistość to dwa różne światy. Jedziesz na stacje lejesz pod korek, latasz jakies 300-400km i znowu zalewasz pod korek, najlepiej na tej samej stacji, wtedy wyniki jest miarodajny. U mnie w mieści BC wyświetla 8,2 a faktycznie 9-10, zależy od nogi. Trasa BC waha się 5,2-7,2 a faktycznie 6-7,8 też dużo zależy od stylu jazdy. Wskazania BC można korygować :hyhy:


U mnie zawsze pokrywa sie dystrybutor z bc sprawdzałem juz wiele razy a jezlie mam róznice to MAX 0,5 litra :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 08:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
pablo8004 napisał(a):
marcin92 napisał(a):
chyba miałeś niesprawną 320d żeby paliła średnio 9l;o albo cały czas pedał w podłodze..
u mnie żeby 7 spaliła to już musi być cały czas gaz do oporu.
u mnie średnie 6l.


Panowie co pojawia się na wyświetlaczu a rzeczywistość to dwa różne światy. Jedziesz na stacje lejesz pod korek, latasz jakies 300-400km i znowu zalewasz pod korek, najlepiej na tej samej stacji, wtedy wyniki jest miarodajny. U mnie w mieści BC wyświetla 8,2 a faktycznie 9-10, zależy od nogi. Trasa BC waha się 5,2-7,2 a faktycznie 6-7,8 też dużo zależy od stylu jazdy. Wskazania BC można korygować :hyhy:


na bc mam średnie z 600km 5.3l dlatego napisałem ze mam realne średnie 6l
jak miałem umierający katalizator palił około litra więcej;o


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 11:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Saper1008 napisał(a):
330d duuuużo lepiej jedzie niż 328 jest bardziej elastyczny z każdego biegu


Dużo lepiej tzn. ? Wojt4s brał się w sprzyjających dieslowi zimowych warunkach z 3.0d też zrobionym na 260 koni i diesiel oczywiście dostał baty...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 12:05 
marcin92, mieszkasz wmiescie w ktorym jest dwoch mieszkancow z czego jeden nie ma prawa jazdy wiec moze i twoje spalanie jest prawda.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 15:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Bobby Vintage napisał(a):
Saper1008 napisał(a):
330d duuuużo lepiej jedzie niż 328 jest bardziej elastyczny z każdego biegu


Dużo lepiej tzn. ? Wojt4s brał się w sprzyjających dieslowi zimowych warunkach z 3.0d też zrobionym na 260 koni i diesiel oczywiście dostał baty...

Jezeli Diesel dostał baty to albo było zimno i nie miał trakcji albo był zajechany ewentualnie kierownik nie ogarniał auta bo to nie realne 328 łykam jak chce różnica w osiągach jest bardzo duża 328 jeździ trochę lepiej niż moja była 320Cd zrobiona na 190 Koni i 390 Nm i nie jest to wymyślone tylko mówie autentycznie jak przesiadłem sie z jednego auta do drugiego z miejsca troche lepiej odchodzi ale w trasie jade mu na zderzaku oczywiscie mowa o 320Cd chip i 328 E36 100% seria w trasie 330Cd to jest masakrato jak kupiłem auto i wracałem to jechałem za X6 4.0d (oznaczenie z boku auta) nie wiem jaka tam moc ale podejrzewam że ponad 300 bata to wyprzedzał auto i cisna do dechy bo mocno odchodził ale zdążył tylko zjechac i zaraz go wykasowałem bez problemu chwila mocnego duszenia gazu i juz było 210 na blacie 328 nawet nie pierdnie ...
A co do spalania, jak wracałem z Białegostoku to raz leciałem sobie 100-120 ale czesto wyprzedzałem żeby komus skopac dupe i wtedy but w podłodze i jazda po 200 nawet raz miałem 240 musiałem sie nacieszyć nowym autem :hyhy: i spalanie wyszło mi na kompie 6l a rzeczywiste 6,2 l w mieście na kompie mam chyba 7,4 ale pali okolo 8 rzeczywiscie a nie jezdze jak emeryt, duzo zalezy od stylu jazdy w 330d jest o tyle dobrze ze mozna jezdzic sobie 1200-1700 obrotów bo auto jedzie odrazu a 320d trzeba krecic do 2,5 tys bo od 1800 dopiero zaczyna jechać i stąd może większe spalanie, też felgi mialem 19 Styling 230 które są ciężkie BBS LM są lżejsze i 18 i tez może to mieć wpływ na mniejze spalanie ale tak czy siak nie zwracam uwagi na spalanie już od dłuższego czasu bo frajda z jazdy najważniejsza a przebiegów dużych nie robie i tak pali tyle co ford focus 2.0 albo inny opel vectra :)

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 16:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Saper1008 napisał(a):
Jezeli Diesel dostał baty to albo było zimno i nie miał trakcji albo był zajechany ewentualnie kierownik nie ogarniał auta bo to nie realne 328 łykam jak chce różnica w osiągach jest bardzo duża


Prawda! :super: Nie ma bata żeby niecałe 200KM dało radę 260ciu z takim momentem.
Nie przejmuj się hejterami, bo za chwilę będą pisać że ich 2.8 łyka nowe EM-PIŃĆ :D Taka dziwna mentalność. Na forum powinno się pojawić nowe określenie na takich delikwentów-DIESLOFOBY :rotfl:

PS. Gratki pięknego autka!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 57
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Czytałem wątek akurat i tak rzuciło mi się ''mozna jezdzic sobie 1200-1700 obrotów''.

Czy taka jazda nie zabija dwumasy? Swoje pierwsze BMW(i pierwsze auto z dwumasą) mam i staram się dbać jak najlepiej potrafię i staram się właśnie nie jeździć poniżej 1500-1600 obrotów, a tym bardziej np. na trójce zejść do 1100-1200 obrotów(typowo miejska sytuacja) i dodawać gazu tylko zbijam na dwóje i dopiero przyspieszam.

Dobrze kombinuję?

PS. Potwierdzam. Zdrowe M47N+ wciąga seryjne, mityczne 328 :)
Co prawda dużo zależy od kierownika, ale jak reprezentują podobny poziom to diesel>benzyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 16:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Saper1008, Na odczuciach nie ma co polegać, jak jadę brata 320d w dodatku seryjnym 150KM to mam wrażenie, że jedzie podobnie do mojego 328. To wrażenia a w praktyce do 160 dostaje z 80 metrów :rotfl:
Seryjne 328 nie ma z tobą szans ale czemu wy wszyscy chcecie się łapać z seryjnym :rotfl:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 16:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Dobra zmiana. Mocne auto. Jeżeli jest pewnie,doinwestowane i zadbane jak piszesz to dobry zakup :ok:

Bez przesady z tymi osiagami. 328i będzie szybsze od seryjnego 330d 204ps tak samo 330i będzie sporo szybsze w szczególności ze startu z miejsca diesel nie ma czego szukać. Sytuacja kiedy M57N jest zrobiony na 260ps/550nm już się zmienia i o ile ze startu zatrzymanego R6 majace fajnie długi pierwszy bieg może uciec o tyle z rolki od 3 biegu takie 330d objedzie benzyniaka bez problemu wiec w trasie takie auto ucieknie - widziałem jak to jeździ, jest kilka osób na forum majace mocne 330d M57N i wszystko widać... Do tego dochodzi wrażenie lepszego przyspieszania niż w rzeczywistości. Chętnie bym pojeździł tak mocnym dieslem ale mimo tego, że w 330d moge miec bezpiecznie 250ps i ponad 500nm i zrobić 330i do tego mieć mniejsze spalanie to jakoś wole benzynowe R6, dźwięk, kulture, możliwość kręcenia wyżej itp. bo tak po prostu mam. Jak ktoś woli diesla to spoko tym bardziej, ze to też R6 i bardzo dobrze brzmi i jest znakomity. Nie ma się co spierać.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 16:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
LeSiO napisał(a):
marcin92, mieszkasz wmiescie w ktorym jest dwoch mieszkancow z czego jeden nie ma prawa jazdy wiec moze i twoje spalanie jest prawda.


Nie mieszkam w mieście :) więc raczej trasa a jak jeżdżę po mieście to już rozgrzanym samochodem.


zdrowe e46 320d 200km niema żadnych szans ze zdrowym e36 2.8 po lekkich modach więc bez sensu się kłócicie.
e36 2.8 po lekkich modach wykręca na 1/4 mili et 14.50 więc nawet takie 330d 260km może mieć problem z takim e36...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> 330Cd M-Pakiet ORI BBS LM 260Km 540Nm
PostNapisane: 5 listopada 2013, 17:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Dobra koniec dyskusji na ten temat bo nie ten dział 2.8 to najmocniejszy motor na świecie objeżdża też M3.
Dostałem zdjęcia od fotografa ale mocno fotoszopowane ale wrzuce wieczorkiem bo teraz lece pakowac łapy SIŁA

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 191 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 111 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL