BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 17:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 14 maja 2016, 21:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Bardzo lubię tą galerię, bo zawsze są ciekawe mody. Montaż dekielków na wyjeździe pokazuje, jak bardzo pozytywnie jesteś zakręcony, dzięki temu Alpina wygląda coraz lepiej.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 08:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
dawno nic nie pisałem w moim temacie ale to bardziej z przyczyn osobistych jak i natłoku roboty /stety niestety przy autach innych a nie przy moim - np montaż Logic7 plus wymiana lusterek na fotochromy itd/
W mojej strzale nie dałem jeszcze rady założyć soft close ale myślę że już blisko /i wszystko leży przygotowane :) /

No ale nie wszystko zawsze działa na plus.
Z tych osobistych powodów bardzo często robiłem trasę Wrocław - Barcin i niestety wyszło że moja hydrokinetyka zaczęła dawać o sobie znać /lekkie falowanie obrotów, dziwnie zmieniane biegi i np efekt tarki przyspieszając delikatnie pod górkę/
W związku z tym diagnoza poprzez kilka tel i konsultacji i akcja planowana czyli wymiana lub regeneracja konwertera.
Zakupione w międzyczasie miska olejowa plus tulejka do wtyczki i olej do skrzyni od kolegi z ap-oil http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=26209178

Obrazek

Obrazek

No i oczywiście z nim też porozmawiałem czy moje przypuszczenia są słuszne.
Decyzja padła na regenerację w firmie ASB z Długołęki http://asb-dlugoleka.pl/
Głównym aspektem oczywiście była cena /1000 vs 2400/ i gwarancja też 12 miesięcy.

Pozostało poszukać fachury aby wyjąć skrzynię dać do reg i złożyć wszystko z wymianą oczywiście filtra i oleju.
Więc auto wylądowało w MP Servis w Dyzio garage http://www.maxbimmer.pl/f45/mp-serwis-c ... zia-27275/
Akcja jak w pit stopie bo ja auto w czwartek zostawiłem o 9:20 a o 10:15 tel że konwerter jedzie do reg.
W piątek odebrany konwerter i auto wróciło do żywych. Oczywiście wszystko zrobione zgodnie ze sztuką, czyli skasowana adaptacja i sprawdzenie czy skrzynia działa prawidłowo. Dodatkowo jako bonus Dyziu nie mógł patrzeć na moja zakurzoną i nie mytą komorą silnika i mam teraz czyściutko pod maską

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz odnoszę dziwne wrażenie jak by moja droga do domu była równiejsza / bo chyba już nawet efekt tarki był przy niskich prędkościach /.

Teraz odkorkujemy się z czasem to wrócimy do soft close i reszty pomysłów.

Oli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 08:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29694
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
fachowa robota :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 08:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak zwykle świetne podejście :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 23 czerwca 2016, 21:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
Kolejny mały update.

Nareszcie znalazłem czas i siły (ostatnio wróciły problemy z kręgosłupem) i założyłem soft close.

Kilka szczegółów.

W aucie z 2004r nie ma oryginalnych wyjść z bezpiecznikow na SC więc poszukałem troszkę i sie udało znaleźć dwa wolne sloty bezpiecznikow i do nich właściwe piny we wtyczkach.

Zasilanie puszczone jak nakazuje sztuka czyli osobno na prawą i na lewą stronę.
W drzwiach zgodnie z ori panami wiecie się w słupek no i zamontowanie nowych zamków wraz z silniczkami SC.
Dociagniecie wiązki do silniczków to już formalności :)

Efekt oceńcie sami

Drzwi kierowcy

https://plus.google.com/117230539706920639040/posts/56CTDdyabFe

No i najważniejsze drzwi czyli mojego kochanie :)

https://plus.google.com/117230539706920639040/posts/DhmEuRnaVuq

Jutro odbieram brakujące piny na drzwi tył i dokończymy temat /oczywiście od strony samochodu już wszystko jest na top top/ pozostaje zamontowanie zamków z silniczkami i wiązka w drzwiach tylko. Dodatkowo nareszcie pociągniete jest też zasilanie do lampki dolnej w tylnych drzwiach bo jakoś wcześniej o niej zapomialem.

Jako bonus jest też zamontowana przepustnica w wydechu aby można było sterować głośnością auta. Przełącznik jest już wyciągnięty do przodu na tunel środkowy aby mieć go pod ręką.

Filmik z efektu postaram się jakoś nagrać ale dziś padam już na twarz.

Poki co to na tyle idę się wykąpać i spać bo jutro do roboty trzeba jakoś wstać.

Oli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 12:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29694
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
soft close dobra opcja :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 26 czerwca 2016, 13:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
ładnie tu się dzieje............

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 12 lipca 2016, 20:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
DaaN napisał(a):
soft close dobra opcja :ok:


Potwierdzam, miło jest nie trzaskać drzwiami :)

aniołki napisał(a):
ładnie tu się dzieje............


Musi się coś dziać

A teraz mały update.

Jako że ciepło się zrobiło wrócił temat foteli z wentylacją......

i jak to u mnie czasem bywa przeszedłem do czynów :P

Pojawiło się takie coś w małym pokoju /i tu ukłony dla Ani że ma do mnie jeszcze cierpliwość :wink:/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiście /i to też już chyba u mnie choroba :bag:/ jak się bawić to na bogato i jest to opcja full czyli wentylacja i........ masaż.

Komplet wraz z modułem i całą resztą.

Popracowałem trochę nad dopasowaniem instalacji i takie tam no i fotele wylądowały w aucie.

Obrazek

Jak widać logo ALPINY też już na miejscu aby wszystko było jak trzeba.

Po zamontowaniu trzeba było pomyśleć jak tym wszystkim sterować więc poszukiwania panelu w wersji full wystartowały. Niestety na necie tylko jeden jegomość ma takie coś i oszalał z ceną 700 pln za takie coś. Więc z pomocą kolego Szelu doktorat jak z mojego zrobić coś więcej i tak to w międzyczasie wyglądało:

Obrazek

Zabawa z płytką która nadal trwa wymagała odczytywania wszystkich elementów na niej

Obrazek

Obrazek

I obecnie wygląda to tak jako etap przejściowy z pełną funkcjonalnością przycisków ale niestety jeszcze bez działania diod /ale to się zmieni jak dotrą do mnie elementy SMD / i wyglądem samego panela /ale to też jest w trakcie przygotowań - wyprowadzenie powierzchni pokrywki i przygotowywanie sitodruku do zrobienia właściwych logo na poszczególnych przycisków/

Obrazek

Zdam relację jak wyjdzie ten panel na gotowo ale na razie koszt jaki poniosłem to 60 pln więc do 700 daleeeeko :)

Jako że póki co diody statusowe nie dają mi informacji na jakim poziomie mam wentylacje a mam w swoim czołgu CICa przy pomocy Kamcia /dzięki Panocku wielkie/ uaktywniłem wszystkie funkcje w CICu i teraz wygląda to tak:




Jeżdżę już kilka dni z tymi fotelami i powiem że już nie chcę auta w skórze bez wentylacji szczególnie w ciepłe dni a masaże może nie są mega dynamiczne ale nawet na niedługich trasach miło pracują nad komfortem tylnej części ciała.

Dodatkowo taki mały bonusik Alpinowy pojawił się w aucie a mianowicie

Obrazek

I na aucie razem z nowymi fotelami i emblematem na fotelach :)

Obrazek

Póki co to tyle.

Kolejne mody już w realizacji i dam znać jak będą się zbliżać ku końcowi

Oli


Ostatnio edytowano 30 lipca 2016, 21:21 przez niunia i oli, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 13 lipca 2016, 07:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29694
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
nie wrzucajcie zdjęć na imgura bo się nie wyświetlają na forum...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 13 lipca 2016, 09:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
DaaN napisał(a):
nie wrzucajcie zdjęć na imgura bo się nie wyświetlają na forum...


To na co wrzucać ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 13 lipca 2016, 10:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
niunia i oli napisał(a):
To na co wrzucać ???

można tutaj : https://postimage.org/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 11:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
photobucket.com np.

A co do auta...nie nadążam :D Czy ono zostaje dożywotnio ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 13:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Poprawie foty, bo lubie zaglądać do tej galerii

__________________________________________________________________________________________________
A teraz mały update.

Jako że ciepło się zrobiło wrócił temat foteli z wentylacją......

i jak to u mnie czasem bywa przeszedłem do czynów :P

Pojawiło się takie coś w małym pokoju /i tu ukłony dla Ani że ma do mnie jeszcze cierpliwość :wink:/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiście /i to też już chyba u mnie choroba :bag:/ jak się bawić to na bogato i jest to opcja full czyli wentylacja i........ masaż.

Komplet wraz z modułem i całą resztą.

Popracowałem trochę nad dopasowaniem instalacji i takie tam no i fotele wylądowały w aucie.

Obrazek

Jak widać logo ALPINY też już na miejscu aby wszystko było jak trzeba.

Po zamontowaniu trzeba było pomyśleć jak tym wszystkim sterować więc poszukiwania panelu w wersji full wystartowały. Niestety na necie tylko jeden jegomość ma takie coś i oszalał z ceną 700 pln za takie coś. Więc z pomocą kolego Szelu doktorat jak z mojego zrobić coś więcej i tak to w międzyczasie wyglądało:

Obrazek

Zabawa z płytką która nadal trwa wymagała odczytywania wszystkich elementów na niej

Obrazek

Obrazek

I obecnie wygląda to tak jako etap przejściowy z pełną funkcjonalnością przycisków ale niestety jeszcze bez działania diod /ale to się zmieni jak dotrą do mnie elementy SMD / i wyglądem samego panela /ale to też jest w trakcie przygotowań - wyprowadzenie powierzchni pokrywki i przygotowywanie sitodruku do zrobienia właściwych logo na poszczególnych przycisków/

Obrazek

Zdam relację jak wyjdzie ten panel na gotowo ale na razie koszt jaki poniosłem to 60 pln więc do 700 daleeeeko :)

Jako że póki co diody statusowe nie dają mi informacji na jakim poziomie mam wentylacje a mam w swoim czołgu CICa przy pomocy Kamcia /dzięki Panocku wielkie/ uaktywniłem wszystkie funkcje w CICu i teraz wygląda to tak:




Jeżdżę już kilka dni z tymi fotelami i powiem że już nie chcę auta w skórze bez wentylacji szczególnie w ciepłe dni a masaże może nie są mega dynamiczne ale nawet na niedługich trasach miło pracują nad komfortem tylnej części ciała.

Dodatkowo taki mały bonusik Alpinowy pojawił się w aucie a mianowicie

Obrazek

I na aucie razem z nowymi fotelami i emblematem na fotelach :)

Obrazek

Póki co to tyle.

Kolejne mody już w realizacji i dam znać jak będą się zbliżać ku końcowi

Oli

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 19:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Auto świetne :ok: , osłony pasów jak dla mnie tragiczne :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
osłony pasów są niepotrzebnym agro dodatkiem który tylko psuje to piekne wnętrze ale poza tym to to co Ty wyprawiasz z tym e60 to jest po prostu szok. Szczerze podziwiam :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Kurcze te nakładki na pasy wyglądają jak gadżet z tuning szopu :kwasny:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Moje BMW: e90 325i
Kod silnika: N52B25A
Auto mega zadbane, widać że dbasz o szczegóły :padam: Nakładki na pasy do kosza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 lipca 2016, 10:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Może lepiej ogarnąć jakieś przeszycia Alpiny na tych pasach, chociaż przy całokształcie nakładki można przeboleć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 30 lipca 2016, 11:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
rashkiet13 napisał(a):
Auto świetne :ok: , osłony pasów jak dla mnie tragiczne :dobani:


Nakładka na pasy musi być jakaś na miejscu pasażera bo moja Panią pasy drapią. Ale na szczęście szybko można zmienić :)

///david napisał(a):
osłony pasów są niepotrzebnym agro dodatkiem który tylko psuje to piekne wnętrze ale poza tym to to co Ty wyprawiasz z tym e60 to jest po prostu szok. Szczerze podziwiam :ok:


Co do pasów jw. A robię to co lubię więc spoko:) Cieszę się że się podoba

Ostatnio udało mi się dorwać przycisk ori Sport i na dniach postaram się go podłączyć do auta

Obrazek

Obrazek

Z innych rzeczy to miałem bardzo pracowity okres w pracy ale też troszkę się też działo z autem

Najpierw z rzeczy na minus.

Miałem wyjazd w mega deszczu i podczas jazdy już dziwne rzeczy się działy w aucie /mrugała nawi i liczniki / okazało się że mam wodę w kole zapasowym i moduł MPM zalał się wodą. Najgorsze jest to że wypompował przez noc aku a rano żona miała jechać autem :(
Po wysuszeniu i wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.

Dodatkowo pewnego pięknego dnia lusterko kierowcy zrobiło sobie psikusa i nie rozłożyło się jak powinno tylko pojechało aż w kierunku maski. Na szczęście już kilka lusterek z tą przypadłością wyleczyłem to i ze swoim sobie poradziłem :) Zmotywowało mnie to też do zrobienia czegoś co już jakiś czas koliło mnie w oczy ale nie było chęci a mianowicie..

Zaśniedziały i odłażący lakier z trójkąta mocującego. Wyglądało to tak

Obrazek

Nowy trójkąt po odebraniu od lakiernika wyglądał tak:

Obrazek

Obrazek

No i obok siebie stary trójkąt i nowy wmontowany w naprawione lusterko

Obrazek

Na aucie nie mam fotek bo jest u...ne :(

Poza tym znalazłem chwilkę żeby podjechać do Leo i sprawdzić heble i przymierzyć coś. A dokładniej jak będzie wyglądał zacisk od ALPINY B5 biturbo w feldze 20" i na tarczach moich.

Kilka fot poglądowych

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Niestety zacisk nie do końca chce współgrać z tym modelem felgi i dodatkowo tarcza jakaś taka za mała wygląda więc....

W trakcie wycieczki do kuj-pom zakupy i tel do Walusia aby wszystko było jak trzeba i w wyniku tego taka mała wersja nr2 :)

Obrazek

I przy feldze

Obrazek

Teraz jak wrócę do Wrocka praca nad wkomponowaniem tego w auto z Walusiem /bo ma być pełna profeska/

W piątek zamontowane moje byłe komforty u kolego Waco i jego 550i

Kilka fotek zaiwanionych z jego tematu /mam nadzieję że się nie obrazi :) /

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więc dla potomnych fotele z pre LCI można zapodać do LCI i to bez większego problemu /praktycznie P&P z drobnymi modyfikacjami ale to kosmetyka wręcz/

Natomiast do mnie dotarły tuż przed wyjazdem potrzebne diodki i oporniczki i reszta SMD do kontynuacji prac nad panelem środkowym.
Jak wrócę do Wrocka to sobie porobię te rzeczy i oczywiście pokażę wynik końcowy.

Na razie tyle

Łoli


Ostatnio edytowano 30 lipca 2016, 21:06 przez niunia i oli, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 30 lipca 2016, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
niunia i oli, zdjęć nie widać :(
użyj innego hostingu

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL