BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 11:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 835 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 29 lipca 2014, 07:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
haha dobre! :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 29 lipca 2014, 08:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
Panowie jak by co to mam jeszcze parę sztuk tych wlepek wiec zapraszam do kontaktu na Pw lub na maila sklep@odjazdowenaklejki.pl

Dzięki DanyU za reklamę

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 29 lipca 2014, 13:37 
DanyU napisał(a):
To taka informacja dla mechaników żeby nie dotykali, bo tu się nie ma prawa nic psuć


mi sie nie podoba, bo:

1) troche jak dla mnie niegramatyczne.

2) jak juz Ci sie cos zepsuuje, to co ma Mechanik powiedziec ''wsadz se w buty ten silnik i mi nie zawracaj gitary'' ?

3) W obcym jezyku, w dodatku po angielsku (z tego co zauwazylem, najwiecej mechanikow w PL jak juz z obcych jezykow, to tylko po hiszpansku rozmawiaja).

troche nie kumam czaczy w tym wydaniu. na szczescie to tylko naklejka :D ale spoko, dobry hejt nie jest zly :chytry:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 29 lipca 2014, 13:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Fryderyk, :padam:


:rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 29 lipca 2014, 20:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Fryderyk napisał(a):
to tylko naklejka
.. i to by wystarczyło jako komentarz :] ale odniosę się do Twoich wątpliwości :P
Fryderyk napisał(a):
1) troche jak dla mnie niegramatyczne.
ale fajnie wygląda :hyhy:
Fryderyk napisał(a):
2) jak juz Ci sie cos zepsuuje, to co ma Mechanik powiedziec ''wsadz se w buty ten silnik i mi nie zawracaj gitary'' ?
i tak nie zrozumie co jest napisane, bo przecież mechanicy w PL nie znają obcych języków, a tak fajniej wygląda ta wlepa :hyhy:
Fryderyk napisał(a):
3) W obcym jezyku, w dodatku po angielsku
bo fajniej wygląda, niż po niemiecku :hyhy: if ju noł łoraj min :rotfl:

Ta naklejka ma takie samo, praktyczne zastosowanie jak "OchTySmokuMaszJebnięcie" na mojej tylnej szybie, jak sztywny zawias i niski profil opony na feldze 19" w samochodzie do jazdy codziennej, jak 200 konny silnik w rodzinnym kombi, jak podnoszenie mocy w 1.6PB lub 2.0d :rotfl: Nad tym się nie myśli, to się robi i się człowiek cieszy, po to to wszystko jest, żeby dawało nam odrobinę radochy w tym nudnym codziennym tyraniu na kawałek chleba :cwaniak:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 29 lipca 2014, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
DanyU napisał(a):

Ta naklejka ma takie samo, praktyczne zastosowanie jak "OchTySmokuMaszJebnięcie" na mojej tylnej szybie, jak sztywny zawias i niski profil opony na feldze 19" w samochodzie do jazdy codziennej, jak 200 konny silnik w rodzinnym kombi, jak podnoszenie mocy w 1.6PB lub 2.0d :rotfl:

ja tam wolę podnosić moc w 2.0d niż naklejać naklejki bo dzięki temu mogę sobie objeżdzać 200 konne rodzinne kombi jak chce i kiedy chce a naklejka ...ja nie wiem co Wy macie z tymi naklejkami :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 29 lipca 2014, 23:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 477
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134889
DanyU napisał(a):
Ta naklejka ma takie samo, praktyczne zastosowanie jak "OchTySmokuMaszJebnięcie" na mojej tylnej szybie, jak sztywny zawias i niski profil opony na feldze 19" w samochodzie do jazdy codziennej, jak 200 konny silnik w rodzinnym kombi, jak podnoszenie mocy w 1.6PB lub 2.0d Nad tym się nie myśli, to się robi i się człowiek cieszy, po to to wszystko jest, żeby dawało nam odrobinę radochy w tym nudnym codziennym tyraniu na kawałek chleba


:ok: :ok: :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 07:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
///david napisał(a):
ja tam wolę podnosić moc w 2.0d niż naklejać naklejki bo dzięki temu mogę sobie objeżdzać 200 konne rodzinne kombi jak chce i kiedy chce a naklejka ...ja nie wiem co Wy macie z tymi naklejkami
A aa nie wiem co wy macie z tymi dieslami :oczami: :P nie bardzo rozumiem po co te rozkminki :zdziwko: nakleiłem taką naklejkę, bo mi się spodobała i chciałem taką mieć, i mam.. koniec.. nie doszukujcie się w tym większego sensu, bo go raczej nie znajdziecie :niepewny:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 08:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
///david napisał(a):
ja tam wolę podnosić moc w 2.0d niż naklejać naklejki bo dzięki temu mogę sobie objeżdzać 200 konne rodzinne kombi jak chce i kiedy chce a naklejka ...ja nie wiem co Wy macie z tymi naklejkami :]

Powiadasz że swoim kompotem oblecisz 200konne e46 w kombi? :luka:

Cytuj:
A aa nie wiem co wy macie z tymi dieslami :oczami: :P nie bardzo rozumiem po co te rozkminki :zdziwko: nakleiłem taką naklejkę, bo mi się spodobała i chciałem taką mieć, i mam.. koniec.. nie doszukujcie się w tym większego sensu, bo go raczej nie znajdziecie :niepewny:

Mi się naklejka podoba, sam bym też taką przykleił :ok:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 08:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Pawel! napisał(a):
Powiadasz że swoim kompotem oblecisz 200konne e46 w kombi? :luka:

bez dwóch zdań :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 lipca 2014, 14:57 przez ///david, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 14:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
compact z pomodzonym dieslem.. lekkie i mocne, dużo niutu.. myślę że nawet bym nie próbował startować :zakrecony: :)

Dobra dobra, mu tu pitu pitu, a straszne rzeczy się dzieją..
Jak się okazało, "udało" mi się zatankować zasyfiony gaz na BP, który zawalił syfem reduktor i był problem z ciśnieniem zaraz po przełączeniu, jeszcze nie rozgrzanego reduktora. Toudi oczywiście szybko zdiagnozował trafnie co się stało. Oddałem więc turasa na czyszczenie reduktora i poprosiłem o porządną regulację instalacji.
Reduktor wyczyszczony.. szkoda tylko że ciśnienie na reduktorze nie ustawione kompletnie, mapy nie ruszone, o ile zauważyłem, to auto nawet nie drgnęło z placu, więc coś mnie podkusiło żeby sprawdzić czy filtr fazy lotnej był sprawdzony/wymieniony ??

Obrazek

Chyba nie :(

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 16:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Siara... straszna siara...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 18:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Na lpg-forum warto podkreślić taki "profesjonalizm".

Nigdzie nie da się znaleźć wiarygodnego miejsca do serwisowania auta ... :dobani: :dobani:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 18:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Cytuj:
Siara... straszna siara...

Jeszcze jaka.

DanyU napisał(a):
filtr fazy lotnej był sprawdzony/wymieniony ??


Otóż tak był wymieniany.
Problem polega na tym że niestety od jakiegoś czasu na polskim rynku paliw pojawiło się coś co tankujemy jako LPG, a to zawiera tyle asfaltu co i mieszaniny propan-butan.
Głowica w reduktorze była tak zaklejona że trzeba ją było wymienić na nową, wkład filtra wymieniony, ciśnienie ustawione na 1.1 bar. Po jeździe próbnej korekty STFT utrzymywały się na poziomie +/- 5%.
Przykro mi że post sugeruje iż "oszukuje klientów" bo takie wrażenie można odnieś czytają to co Napisałeś.
Natomiast wszystko sprowadza się do jakości gazu w naszym kraju.
Ten cały bród w filtrze prawdopodobnie wziął się z węży pomiędzy reduktorem a filtrem fazy lotnej (przy demontażu reduktora wszystko to co było na ściankach węży skruszyło się i "poszło" w nowy filtr). Natomiast gdyby ktoś pokazał mi taki filtr, sam bym opiniował że niebył on wymieniany w przeciągu conajmniej 20 tyś km.
Z tego co kojarzę nie zrobiłeś więce niż 5 tyś. od montażu.

Reasumując; filtr (a raczej jego wkład) był wymieniony, gaz który zatankowałeś pozostawi po sobie ślady brudu jeszcze przez kilka tankowań, filtry które zostały zamontowane spełniły swoje zadanie rewelacyjni (cały brud pozostał po stronie wejścia filtra), nic nie przedostało się do wtryskiwaczy.

Samo to że odpaliłeś samochód umnie na placu zimny, przełączył się na gaz bez najmniejszego problemu. Gdybym nie zrobił co domnie należało dalej byłby problem z przełączaniem, nie prawdasz???

Naturalne jest że reduktor po takiej "regeneracji", zmieni swoje ciśnieni robocze i po to właśnie przewidywany jest przegląd po tak zwanym 1000 km.

W dniu dzisiejszym byłbym Ci wstanie dostarczyć nagranie z monitoringu warsztatu, które ukazuje co w aucie było, czy nie było naprawiane.

Mam nadzieje że wszystko zostanie wyjaśnione, bo nigdy nie dopuściłbym do czegoś takiego w mojej firmie. Dążę do takiego świadczenia usługi aby się jej nie wstydzić.
Jak wcześniej wspomniałem, widząc taki filtr sam bym powiedział że był nie wymieniany (tyle że wkład tego wymieniłem sam, zresztą widać że obudowa na zewnątrz jest czysta bo wyjmowana do wymiany wkładu, a w środku "burdel", ).
To wszystko jest doskonałym przykładem co powoduje największy problem z działaniem instalacji gazowych, czyli "SYF", a nie gaz.

Tu jeszcze raz mogę zacytować Bobiego
Cytuj:
Siara... straszna siara...


woytek13 napisał(a):
Na lpg-forum warto podkreślić taki "profesjonalizm".

Nigdzie nie da się znaleźć wiarygodnego miejsca do serwisowania auta ...


Tak staram się być profesjonalistą i w tym wypadku zostałem niesłusznie oskarżony. :zly:

Kolega zatankował taki gaz i nie ma mowy żeby wszystko usunąć z układu za jednym razem.
Trzeba by wymienić reduktor na nowy, a za tym zbiornik i przewody. Generuje to koszty rzędu 1500 zł. Ponieważ bród w gazie nie podlega gwarancji instalacji gazowej.
Zapłacił byś tyle???
Więc uważam że profesjonalnie podeszłem do rzeczy.
Naprawiłem reduktor, wymieniłem filtry, a za całość Daniel zapłacił 70 zł.
Filtry wymieni jeszcze ze 2 razy, aż wreszcie układ oczyści się samoczynnie.

Szkoda że tak sformułował swój post, wcześniej nie wykonując nawet jednego telefonu z pytaniem czy filtr wymieniłym i co mogło spowodować takie zanieczyszczenie (zważywszy na to że od montażu minęło 2 do 5 tyś. km. Normalnie filtry wymienia się co 10 tyś km. i są prawie jak nowe, a tu syf, syf i jeszcze raz syf).

Łatwo jest tylko krytykować Panowie IDEALNI "rzucajcie dalej kamieniami" niewinni i idealni.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Ostatnio edytowano 30 lipca 2014, 18:37 przez Toudi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dlatego trzeba jeździć na benzynie, albo dieslem :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 18:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 129
Lokalizacja: Żabia wola
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b30
Poczekamy na twojego posta nt. Diesla gdy zaliczysz pierwszą regenerację wtryskiwaczy po jeździe na krystalicznie czystej ropce :) Nie bez powodu auta przyjeżdżające zza granicy robią mniej km na Polskim paliwie oraz świecą "check'a" :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 19:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
spokojna głowa - kondycja silnika/auta jest na bieżąco monitorowana

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 19:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 129
Lokalizacja: Żabia wola
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b30
Nie wątpię,bo widzę,że jest świadom swojej decyzji odnośnie jednostki napędowej i ewentualnego kosztu serwisu sądząc po wypowiedzi :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 19:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
oraz wiem jak i gdzie serwisować auto :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DanyU-->E46 325iT !WARNING! :D str.12
PostNapisane: 30 lipca 2014, 19:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Toudi napisał(a):
Z tego co kojarzę nie zrobiłeś więce niż 5 tyś. od montażu.
od ostatniej wizyty u Ciebie zrobiłem poniżej 1000km dlatego, jak sam przyznałeś, nie uwierzyłbyś że ten filtr był dopiero co wymieniany, stąd moja wątpliwość, którą wyjaśniłeś podczas rozmowy telefonicznej.
Toudi napisał(a):
Samo to że odpaliłeś samochód umnie na placu zimny, przełączył się na gaz bez najmniejszego problemu. Gdybym nie zrobił co domnie należało dalej byłby problem z przełączaniem, nie prawdasz???
tego nigdzie nie podważyłem, reduktor został wyczyszczony, pracuje OK, sama diagnoza telefoniczna tez była trafna :ok:
Toudi napisał(a):
Naturalne jest że reduktor po takiej "regeneracji", zmieni swoje ciśnieni robocze i po to właśnie przewidywany jest przegląd po tak zwanym 1000 km.
Dla Ciebie to naturalne, ja nie miałem takiej wiedzy, nie wspomniałeś o tym jak odbierałem turasa, więc jak zobaczyłem inne ciśnienie niż to w sofcie, to dla mnie było jednoznaczne że nie zostało ono ustawiane.

Post faktycznie mogłem sformułować bardziej w formie zapytania, nie mniej jednak, wiedziałem, że szybko zweryfikujesz moje wątpliwości odpowiadając na moje "zarzuty". W sumie to swego rodzaju reklama wręcz :hyhy:

Ważne że wszystko zostało wyjaśnione zarówno tu, jak i między nami telefonicznie. Szkoda że mamy tak słaby gaz w PL i to jeszcze na BP :kwasny:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 835 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 165 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL