BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 09:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 21 lutego 2015, 20:30 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Kurcze daj znać jak będziesz sprzedawał! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 21 lutego 2015, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
///david, dzięki ale to nie talent a upór (ślepy opór?).

Berbel007, zapamiętam ;)

Nie dodałem jeszcze, że przygotowałem swoje felgi na nowy sezon. Nic nowego, ale s32 zostały dokładnie wyszorowane, umyte i nawoskowane tak żeby ja kilka dni (albo tygodni) założyć już gotowe na auto.

Obrazek

W związku z tym, że prowadzę dokładną dokumentację tego co robię przy aucie mogę podać trochę statystyk po ponad 9 miesiącach posiadania "złotego":

    Dni od zakupu: 282
    Przejechane kilometry: 17000km
    Liczba zmian w aucie : 43 (Są to naprawy, wymiany, tjuningi czyli wszystko co kosztuje lub robię sam za darmo ale chcę uwzględnić że coś takiego miało miejsce)

Koszt zainwestowany zachowam dla siebie :P ale jako ciekawostkę podam, że w excelu komórka która zawiera sumę wydatków ma ustawiony biały kolo czcionki żeby nie bolało gdy dopisuję kolejne pozycje :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 21 lutego 2015, 20:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
woytek13, mój kumpel robil taka kalkulacje jak kupił sobie nowego peugeota 308 za prawie 60 tys. Po 5 latach wyszlo na to ze wpakował w auto (serwisy, przeglądy naprawy, opony) prawie 20tys a sprzedal go za 33...to jest dopiero masakra...może czasem lepiej nie robić takich kalkulacji dla własnego dobra :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 21 lutego 2015, 20:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
woytek13 napisał(a):
Nic nowego, ale s32 zostały dokładnie wyszorowane


to r17 8j et20 ???

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 21 lutego 2015, 20:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
///david napisał(a):
woytek13, mój kumpel robil taka kalkulacje jak kupił sobie nowego peugeota 308 za prawie 60 tys. Po 5 latach wyszlo na to ze wpakował w auto (serwisy, przeglądy naprawy, opony) prawie 20tys a sprzedal go za 33...to jest dopiero masakra...może czasem lepiej nie robić takich kalkulacji dla własnego dobra :P


Aż tak źle to nie jest ... jednak z drugiej strony gdybym auto miał jeszcze 4 lata i szedł tym samym tempem to jego 20tys wydane w auto wydaje się śmieszną kwotą :zakrecony: :zakrecony:

Black Dynamite napisał(a):
woytek13 napisał(a):
Nic nowego, ale s32 zostały dokładnie wyszorowane


to r17 8j et20 ???


Nie nie, to zestaw z tamtego sezonu czyli: 8x18 et47 i 8,5x18 et50 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 21 lutego 2015, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wszystko ładnie pięknie, ale
woytek13 napisał(a):
Nie dodałem jeszcze, że przygotowałem swoje felgi na nowy sezon. Nic nowego, ale s32 zostały dokładnie wyszorowane, umyte i nawoskowane tak żeby ja kilka dni (albo tygodni) założyć już gotowe na auto.

felgi powinny być tak przygotowane przed zimą :cisza:


;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 22 lutego 2015, 10:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
rorafalki napisał(a):
wszystko ładnie pięknie, ale
woytek13 napisał(a):
Nie dodałem jeszcze, że przygotowałem swoje felgi na nowy sezon. Nic nowego, ale s32 zostały dokładnie wyszorowane, umyte i nawoskowane tak żeby ja kilka dni (albo tygodni) założyć już gotowe na auto.

felgi powinny być tak przygotowane przed zimą :cisza:


;)



;)

Wiem, tak chciałem ale zimowe zakładałem po nocy w garażu i nie było wtedy okoliczności do mycia. Chociaż nieskromnie powiem, że stan w jakim je zostawiłem jest lepszy niż większość felg na autach jeżdżących po ulicach. Teraz celem było mycie od środka bo rok po odnawianiu felg na przednich było już trochę pyłu z klocków (ehhh te automaty i ciągłe katowanie hamulca) więc konieczne było usunięcie tego. Dzisiejsza pogoda mówi mi, że w zasadzie wczoraj mogłem te koła już założyć na auto bo słoneczko daje od rana i 10stopni ciepła mocno zachęca do implementacji letniej konfiguracji kół. Czas zamówić tylko nowe dystanse na tył (20 zamiast 15mm) i można działać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 5 marca 2015, 15:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 165
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52TU B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1762832
woytek13 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
wszystko ładnie pięknie, ale
woytek13 napisał(a):
Nie dodałem jeszcze, że przygotowałem swoje felgi na nowy sezon. Nic nowego, ale s32 zostały dokładnie wyszorowane, umyte i nawoskowane tak żeby ja kilka dni (albo tygodni) założyć już gotowe na auto.

felgi powinny być tak przygotowane przed zimą :cisza:


;)



;)

Wiem, tak chciałem ale zimowe zakładałem po nocy w garażu i nie było wtedy okoliczności do mycia. Chociaż nieskromnie powiem, że stan w jakim je zostawiłem jest lepszy niż większość felg na autach jeżdżących po ulicach. Teraz celem było mycie od środka bo rok po odnawianiu felg na przednich było już trochę pyłu z klocków (ehhh te automaty i ciągłe katowanie hamulca) więc konieczne było usunięcie tego. Dzisiejsza pogoda mówi mi, że w zasadzie wczoraj mogłem te koła już założyć na auto bo słoneczko daje od rana i 10stopni ciepła mocno zachęca do implementacji letniej konfiguracji kół. Czas zamówić tylko nowe dystanse na tył (20 zamiast 15mm) i można działać

Pamiętaj tylko że dystans 20mm na tyle przy oponie 255/35 będzie tarło a przy 235/40 już nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 5 marca 2015, 18:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Hmmm teraz mam 255/35 i dystans 15mm. Szczerze mówiąc, moje przeczucia mówią że nie powinno. Ale każdy może się mylić ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 5 marca 2015, 19:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
gronus79 napisał(a):
woytek13 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
wszystko ładnie pięknie, ale
woytek13 napisał(a):
Nie dodałem jeszcze, że przygotowałem swoje felgi na nowy sezon. Nic nowego, ale s32 zostały dokładnie wyszorowane, umyte i nawoskowane tak żeby ja kilka dni (albo tygodni) założyć już gotowe na auto.

felgi powinny być tak przygotowane przed zimą :cisza:


;)



;)

Wiem, tak chciałem ale zimowe zakładałem po nocy w garażu i nie było wtedy okoliczności do mycia. Chociaż nieskromnie powiem, że stan w jakim je zostawiłem jest lepszy niż większość felg na autach jeżdżących po ulicach. Teraz celem było mycie od środka bo rok po odnawianiu felg na przednich było już trochę pyłu z klocków (ehhh te automaty i ciągłe katowanie hamulca) więc konieczne było usunięcie tego. Dzisiejsza pogoda mówi mi, że w zasadzie wczoraj mogłem te koła już założyć na auto bo słoneczko daje od rana i 10stopni ciepła mocno zachęca do implementacji letniej konfiguracji kół. Czas zamówić tylko nowe dystanse na tył (20 zamiast 15mm) i można działać

Pamiętaj tylko że dystans 20mm na tyle przy oponie 255/35 będzie tarło a przy 235/40 już nie


W sedanie bądz touringu. Coupe jest trochę "szersze" wiec wydaje mi sie również, ze nie powinno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 5 marca 2015, 19:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Zawsze podobało mi się E46 coupe w tym kolorze, ma w sobie "to coś"...

Fajne, zadbane, nie zniszczone modami, oby tak dalej :)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 6 marca 2015, 10:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 165
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52TU B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1762832
Miałem wcześniej założone oponki 255/35 + dystans 20mm przy tej same feldze w coupe i trze,przy 15mm dystans było ok
przy oponie 235/40 i 20mm dystans zatrze przy większych uskokach drogi przy większych prędkościach do normalnej jazdy jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 6 marca 2015, 11:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
gronus79, nie wiem jakie masz u siebie zawieszenie ale w tym aucie są założone bilsteiny b8 a to tez ma znacznie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 6 marca 2015, 12:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Dokładnie tak, co wiążę się z tym że tak jak napisałeś:

Cytuj:
przy większych uskokach drogi przy większych prędkościach


ugina się najwyżej mój kręgosłup :oczami:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 6 marca 2015, 12:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 165
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52TU B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1762832
u mnie goszczą springi eibach pro-kit


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 6 marca 2015, 12:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
gronus79 napisał(a):
u mnie goszczą springi eibach pro-kit

na seryjnym amortyzatorze bmw ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 6 marca 2015, 13:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 165
Moje BMW: e46 328ci
Kod silnika: M52TU B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2#p1762832
tak,jak załaduję dwie osoby na tył,będzie niżej i mocniej by obcierało wiem to z doświadczenia :)
woytek13 niech robi jak chce ja się sprzeczć nie będę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 6 marca 2015, 16:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
A po co się sprzeczać ;) Założę lato to będzie wiadomo :)

A z tyłu nikogo nie wożę :P Przez ostatnie dziesięć miesięcy tylko raz miałem pasażera (no pasażerkę) z tyłu, to auto sportowe (dwa-osiem w końcu! :rotfl: ) a nie van ;)

Myślę, że w przyszłym tygodniu założę letnie felgi bo to już chyba ostatnie podrygi zimy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 14 marca 2015, 18:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Dzisiejsza sobota zaczęła się dość poważnie, bo dosłownie miałem stracha jak nigdy. W sumie to już wczoraj zaczęły się cyrki gdy podczas manewrowania na parkingu zacząłem czuć jakby coś się paliło. Bardziej wydawało się, że to spalona guma. Nie miałem pojęcia co się dzieje więc jeździłem dalej, bo musiałem z pracy pod blok podjechać z dziewczyną. Ona wyczuła właśnie, że śmierdzi z kratki po stronie pasażera, u mnie nic z kratek nie waliło. Po drodze kolejne cuda-wianki czyli miganie kontrolki ładowania. No i tu już miałem przed oczami uszkodzony pasek, albo alternator. Myślałem też, że to może pompa wody "ciasno" chodzi, albo jedna z rolek przez co pasek się ślizga i wolno kręci alternator. Mnóstwo pomysłów...

Dziś rano podrzuciłem dziewczynę na zajęcia a sam do garażu szukając poważnej awarii. Wtedy zobaczyłem też, że jadę na benzynie i przycisk od lpg nie działa. Nie ma w nim prądu... Kolejne czarne myśli - zjarałem instalację lpg, tzn jej elektrykę. Dojechałem do domu zgasiłem .... i nie odpaliłem :przestraszony: Tutaj pierwszy raz w gaciach było pełno ze strachu. Bo to już nie żarty.

No ale są sprawy ważne i ważniejsze, więc poleciałem do domu zmienić strój na jakieś eleganckie, garażowe dresiwo :cwaniak: i przy okazji opitolić kanapeczkę i kawkę.

Wracam do auta, dalej nic nie działa. Rzut oka na bezpieczniki i jest ok. Miernikiem sprawdziłem akumulator i też nie ma powodów do zmartwień. Jednak gdy podpinałem się do plusa zobaczyłem niedokręconą śrubę i latające pod nią konektory pod przewodów lpg oraz ten gruby silnikowy. Tak sięakurat ułożyły, że nie łączyło nic i dlatego nie zapalał. A luźno latające przewody od gazu były dosłownie stopione. Pokleiłem, polutowałem, zaizolowałem, dokręciłem i działa wszystko cacy :) Strachu mnóstwo a koszt naprawy to jedynie jazda do domu na benzynie zamiast na lpg :rotfl: :rotfl:

No ale jak już auto pod garażem to grzech nic przy nim nie zrobić, więc zabrałem się za pasek wielorowkowy który kupiłem już jakieś 2 tygodnie temu. Ze względu na minimalne różnice cenowe wziąłem contitecha, bo niby dobry. Cholera wie.

W porównaniu do starego wygląda to tak:
Obrazek


Popękany w zasadzie nie był, tylko ta górna warstwa taka mocno nadszarpnięta. Koszt nieduży więc dla spokoju wymieniłem.

Małpując pomysł jednego kombi z forum pomalowałem też zbiorniczek na czarny mat:
Obrazek

Obrazek

No i od poniedziałku śmigam już na st32 :) ale jedyne zdjęcia to takie, ponieważ leje, wieje i bagno mam wszędzie dookoła garażu
Obrazek

Obrazek

Dystansów jeszcze nie zamówiłem, więc ciągle na 4x15mm :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: woytek13-> E46 328ci lightgelb refactoring układu chłodzenia
PostNapisane: 14 marca 2015, 19:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Dobrze ze awaria okazała się mało poważna :ok:

Pasek miałeś słaby, dobrze że zmieniłeś ;)

Czarny zbiorniczek, wiadomo :super:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 87 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL