BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 13:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: altay530-> 323Ci - przeróbka na "torówkę"
PostNapisane: 27 lipca 2019, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 29
Posty: 28
Moje BMW: 323Ci
Kod silnika: M52B25
witam wszystkich po długiej przerwie ;) Nie uczestniczę aktywnie w życiu forum, ale czytam od paru lat na bieżąco, jakoś tak weszło mi w nawyk :) Swoją przygodę z bmw zakończyłem w 2016 roku, ale po czasie powróciła zajawka na coś z rzędową 6tką pod maską. Było mi dane pojeździć trochę po torze, złapałem bakcyla ale nigdy nie było odwagi żeby coś kupić i przystosować do takiej jazdy. Przypadkowo śledząc lokalne ogłoszenia wskoczyło mi to 323, wystawione za 2200e, kupione za 1300 więc całkiem okej. Auto z pierwszej ręki, technicznie było ok, optycznie ruda na błotnikach. Postanowiłem wziąc ze względu na cenę i zdrowe serducho. Poniżej rozszyfrowany VIN :WBABM31080EZ72197
typeCode BM31
type 323CI (EUR)
series E46 (2)
serie 3
bodyType COUPE
steering LL
doors 2
engine M52/TU
displacement 2.50
power 125
drive HECK
transmission MECH
color TOPASBLAU METALLIC (364)
upholstery STOFF FLOCK RAUTE/GRAU (E3TT)
prodDate 2000-05-20
individualInteriorCode
S279A LM RAEDER/STERNSPEICHE 45 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45
S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S464A SKISACK Worek na narty
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Plan jest prosty i powoli się realizuje. Auto na zdjęciach już po blacharce, czeka na nowy lakier, do tego dokładka zderzaka przedniego i lotka. Głównym założeniem jest przygotowanie auta do użytku torowego. Mechanicznie zrobione praktycznie całe zawieszenie wraz z amortyzatorami, w planach :
- hamulce od 330i/d
- wymiana pompy wody, oraz chłodnicy
- montaż czujnika temperatury oleju
- fotele kubełkowe ( tu pytanie do was, jakie warto w powiedzmy rozsądnym budżecie )
- felgi maks. 17, możliwie lekkie i wytrzymałe
- w grę wchodzi także ogołocenie wnętrza.
Będę wdzięczny za wszystkie rady dotyczące takich przeróbek, przeczytałem już chyba wszystkie możliwe wątki, ale dodatkowych informacji nigdy za wiele. Co Waszym zdaniem warto jeszcze zrobić, kupić albo przerobić. Dzięki i pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 173 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL