BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 02:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Filipson -->> BMW E30 Cabrio 320i-->328i Remont, mody, swap
PostNapisane: 8 lipca 2014, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 52
Lokalizacja: Reda
Moje BMW: E30 cabrio
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142692
Witam!
Chciałbym przedstawić przebieg prac nad moim E30 Cabrio 89' model przejściowy (tył wąska, przód szeroka)
Ogólnie to 1,5 roku temu nie wiedziałem co to samochód a dopiero co BMW :D 1,5 rok temu jiGsaw przyjechał swoim E30 328 i zaczęła się zabawa w dłubanie, poprawy po swapie i modyfikacje. Przekonał mnie do E30, tak że we wrześniu kupiłem Cabrio. 328 dobiega do końca poważnych modyfikacji wiec czas na moje Cabrio :hyhy:
No to zaczynamy!
Przyjeżdżamy na miejsce (600km) A tu się okazuje że "dzisiaj" przestał odpalać na benzynie i nie ma ręcznego :zly: Ale wygląda dobrze i będzie i tak rozbierany, wiec nie jest tak źle. Sprawdzony miernikiem lakieru i tylko przy wlewie paliwa było coś robione.
Foty z ogłoszenia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek






Moje foty na zimowych 15', chyba ostatnie zdjęcia które ukazują samochód w całości:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dane Techniczne:

Wartość

Numer podwozia WBABA11060EB45198
Kod typu BA11
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E30 (C)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji CABRIO
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 95
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor STERLINGSILBER METALLIC (244)
Tapicerka (0203)
Data prod. 1989-09-06


Składanie Wyposażenie


Kod


Nazwa (interfejs)


Nazwa (ETK)

S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S370A STOFFVERDECK SCHWARZ Dach składany czarny
S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Przygotowanie pod Hardtop
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

Zmiany Jakie były w zakresie poprzednich właścicieli:
-przemalowanie na BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Wygląda dość solidnie
-Gleba cholernie źle spasowana (na skoku amortyzatora zmieściły by się 2 takie sprężyny) masakra nawet łapy podnośnika nie wchodziły pod progi, chyba 80/60. Zmienione aktualnie na mt najprawdopodobniej wleci 40/35
-Cienka laga???
-felgi w stylu Dezent c 16x9 pogięte ranty i wystające mocno poza obrys (wylatują)
-wycięte blachy za tylną kanapą, taki schowek (Tak wschodnia granica :D )
Obrazek

-"renomowanej" firmy janmor przewody zapłonowe (czyt. choinka pod maską)
-szpera mała głowa (chyba do regeneracji bo leciutko spina)
-Zamiast tulei metalowo-gumowych belki tylnej umiejętnie związane szmaty
Obrazek
Obrazek



-wydech przelot, tylko końcowy został (straszne dudnienie przy około 2000obr/min
-Zestaw audio w "bardzo dobrym" wykonaniu
Chamsko wycięte blachy aby głośniki weszły jako tako na oko
Obrazek
Obrazek



Założenia:
-Większość robiona we własnym zakresie
-Bez druciarstwa
-Nie od d*py strony, a więc najpierw mechanika-bezpieczeństwo
-Zmniejszyć i tak śladowe ilości rdzy
-Ograniczone koszty (nie wstawię gwintu za 4k, bo po prostu mnie nie stać)
-Skończyć przed 18-stką :D




Plany:
-Konserwacja podwozia
-Zawieszenie piaskowanie + malowanie proszkowo lub farbą epoksydową, poliuretanową
-Wymiana elementów metalowo-gumowych
-Regeneracja układu hamulcowego (zestawy naprawcze)
-Ślizg pod miskę
-Polerka i odmalowanie kolektora dolotowego + pokrywy zaworów
-Regeneracja szpery
-Usunięcie wycieków (wymiana simmeringów, uszczelek)
-Płukanie układów
-Ogólny przegląd
-Naprawa, wydechu
2.
-Polerka rantów, rotory na czarno (mam Borbety T 17x8)
-Wstawienie sekwencji
-Doprowadzenie elektryki do porządku
3.
-Wygłuszenie
-Wymiana Szyby tylnej (zrobione)
-System audio
-Alarm indywidualny
-Regeneracja skór (twarde, popękane ratowane malowaniem. Nie wiem co z tego wyjdzie)
-Hardtop
-40/35 mts technik

Dalekie plany jak już się nauczę jezdzić:
-Może M20B25 Stroker -->M20B28 :hyhy:

Prace;
Najpierw zaczęło się od diagnozy pracy tylko na gazie.Po paru próbach odpalenia na gazie strzał w dolot.
Diagnoza: strzelało wcześniej więc na pewno dolot.Gość gadał ze pompa walnięta i rzeczywiście tak było. Przepływka z wywaloną klapka, regeneracja, wymiana łożysk w przepływce, 3h roboty. Usuwanie lewego powietrza. Dobrze, dobrze i znów zaczęły się strzały. Chyba zapłon w nieodpowiednim miejscu.Przewody "janmor" spryskanie woda i efekt choinki :)
A więc: przewody, kopułka i palec BREMI świece NGK
Obrazek

Teraz działa bardzo dobrze nawet na gazie 2 gen :D

Odmalowanie nerek, pierścieni na lampy i naprawa mocowań lamp które zostało zrobione taśmą papierową (jeszcze mnie czeka wyciąganie ringów :zly: )
Obrazek
Obrazek
Kolejny problem. Paliwo w lewej komorze w prawej sucho. Prawdopodobnie coś z przelewem
Kiedyś stosowano rurkę metalową łączą dwie komory. Później wprowadzono coś na zasadzie strumienicy, eżektora na zasadzie działania zwężki Venturiego.
Chyba tak to działa:
Obrazek
widziałem w zbiorniku jakiś posypany wąż możliwe że jego kawałek zapchał ssanie paliwa

Stan budy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dziura:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dziura nr 2:
Obrazek
Obrazek


Tu najgorzej:
Obrazek


Po wstępnym czyszczeniu szczotką:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ciekawe, Obciążenie ze 20Kg nie wiem czy tylko cabrio miało aby obniżyć środek ciężkości
Obrazek


Dzisiaj przycisnąłem temat i trochę zdemontowałem :D
Obrazek
Obrazek
Wyjdzie? :D


Obrazek


Zapomniałem
Obrazek


Takie efekty dzisiejszej interwencji
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 lipca 2014, 23:04 przez Filipson, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 19:03 
Bedzie ciekawie!
Trzymam kciuki :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 19:09 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Fajny projekt :ok: Takie auta trzeba ratować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 22:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Zadbany środek i stan blacharski robi wrażenie, szkoda że ktoś polakierował tylko to co widać :wstyd:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 22:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1895
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136958
Trzymam kciuki dobra baza do modów :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 23:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Wdzięczne auto do renowacji :)

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 23:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Gratulację za zapał do tak daleko pojętych pracy i życzę wytrwania w projekcie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 23:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
fajnie, że ratujesz klasyka na wąskiej :) :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 8 lipca 2014, 23:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Auto naprawdę kupy się trzyma, sam wracałem nim zza Łodzi jak dobrze pamiętam. Co cabrio to cabrio, a ciężarek też tyłek dociąża lepiej. Niestety mój udział w projekcie jest ograniczony ze względu na obecny charakter pracy, ale na pewno jak tylko będę mógł to będę pomagał Filipowi. :) Założenia takie, że auto zostaje w mniej więcej oryginale, bo jego charakter i przeznaczenie jest zgoła inne, niż mojej E30, a jak będą modyfikacje mocy to będzie wyciskarka soków z m20 co by klimat pozostał. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 9 lipca 2014, 00:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Klasyka gatunku! Ile wagonow wchodzi w ten schowek? :D

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 9 lipca 2014, 00:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Ekstra plany liczę ze się uda, ogólnie auto w niezłym stanie a ciężko o cabrio w e30

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 10 lipca 2014, 00:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 52
Lokalizacja: Reda
Moje BMW: E30 cabrio
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142692
jiGsaw źle pamiętasz :) Wschodnia granica- okolice Białegostoku. Pewnie miliony za ten przemyt mieli, trochę miejsca tam jest :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja- Blacharka str 2
PostNapisane: 13 lipca 2014, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 52
Lokalizacja: Reda
Moje BMW: E30 cabrio
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142692
ostatnie parę dni czyściłem wszystko w benzynie z oleju wymieszanego z piaskiem
Zacząłem rozbierać tylne wahacze. Jedna nakrętka mocno siedziała a oto efekt :D
Obrazek

Chciałem zdiagnozować wycieki z silnika. Na 1 ogień poszła dziwnie wyglądająca odma cała od oleju. Ktos próbował uszczelnic silikonem a wystarczyło wymienić o-ring. Po lewej nowy o-ring po prawej stary miękki popękany
Obrazek


Silnik trochę umyłem
Obrazek


Trzeba oddać miskę do pospawania ponieważ przy tamtej glebie mięso przy korku oleju zostało zeszlifowane i powstało pęknięcie
Obrazek


Maglownica po oczyszczeniu z przeznaczeniem do wymiany uszczelniaczy.
Obrazek


Wszystko rozebrane spisuję wymiary uszczelniaczy patrze na wałek napędzający i załamanie, wytarty, listwa również. Przynajmniej znalazłem przyczynę luzu w układzie kierowniczym. Magiel od e36 zamówiony.

Przy okazji short shifter :D
Obrazek



Przejrzałem dokumenty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przebieg według książki serwisowej w 1997r był 77tys km wiec przebieg może być oryginalny


Ostatnio edytowano 30 lipca 2014, 17:39 przez Filipson, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 14 lipca 2014, 07:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Moje BMW: E46 318d, E39 528iA
Kod silnika: m47n, m52b28
Super sprawa. Powodzenia :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 14 lipca 2014, 09:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2138
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
powodzenia, e30 cabrio :serce:

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 15 lipca 2014, 11:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jakby to był 2007 to można polemizować, 1997 to już prehistoria, co nie znaczy, że przebieg nie jest oryginalny, bo to niewykluczone przy cabrio. :) Zdjęcia mi się tutaj nie odpalają niestety :(

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 19 lipca 2014, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 26
Posty: 52
Lokalizacja: Reda
Moje BMW: E30 cabrio
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142692
Wziąłem się za szperę
Oczyszczanie wstępne:
Obrazek
Obrazek



Graty do piaskowania:
Obrazek
Obrazek



A oto maszyna do piaskowania, Pójdzie raz dwa:
Obrazek










Nie no żart :D
Obrazek



Szpera w rozbiórce:
Obrazek
Obrazek


Trochę już wylizana ale nie będę już w nią inwestować zwłaszcza że mała głowa
Obrazek



Czasem warto zajrzeć do rozrusznika. Przesmarować tuleje, przekładnię planetarną a przede wszystkim sprawdzić stan szczotek. Może rozrusznik działać, wszystko ok a już po komutatorze jeździ przewód szczotki, starty komutator zwarcie i po rozruszniku
Stare szczotki kwestia czasu aby się skończyły:
Obrazek




Nowy kompletny szczotkotrzymacz BOSCH 30zł
Obrazek
Obrazek







Doszła maglownica od E36 (nie patrzcie na te trytki nie miałem opasek) :zly:
Obrazek




Zaciski, Tu się narobiłem chyba z 6 godzin :]
Wypiaskowane:
Obrazek


Tłoczki przeszlifowane drobnym papierkiem (koniecznie obwodowo nie wzdłużnie!!!)
Obrazek



Zaciski doczyszczone z rdzy i odtłuszczone:
Obrazek



Zestawik do malowania zacisków:
Obrazek

Zaciski po malowaniu, śruby przewody, odpowietrzniki i górne częsci tłoczków oczyszczone i pomalowane cynkiem w sprayu (zobaczymy co z tego wyjdzie)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 20 lipca 2014, 15:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
Zapowiada się fajnie! Wytrwałości!

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 20 lipca 2014, 15:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Jak doprowadzisz ten projekt do końca to będzie ''miazga'' :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Filipson-->> BMW E30 Cabrio 320i Renowacja
PostNapisane: 20 lipca 2014, 15:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
Genialna baza, ale jeszcze lepsze podejście do tematu :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL