BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 15 października 2018, 20:15


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 308 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Andrew E36 -->> BMW E65 745i - str. 15
PostNapisane: 8 września 2014, 11:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 10117
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 & E63
Kod silnika: M52B28 - 240KM 306Nm
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=11308 & viewtopic.php?f=6&t=144130
New Daily Car po E38, którym latam już od jakichś 2-ch miechów i przejechałem ponad 3tyś km.

BMW E65 745i,
333KM & 450Nm
2002r.

No i jak przystało na typowe "daily" oczywiście z podtlenkiem. :)


Po sprzedaży E38 szukałem jako dupowozu E46 330i lub 330d M57N w m-paku z jakimś sensownym wyposażeniem.
Jedną coupete już miałem dograną, obejrzana, cena przyklepana, miałem jechać następnego dnia rano zabrać,
ale wieczorem dostałem od miłej Pani sms’a, że się rozmyśliła i nie sprzedaje jednak.

Czasem te kobiece wahania nastroju wychodzą mężczyznom na dobre jak się później okazuje… :cool:

Po sytuacji z tą 330Ci było już tylko gorzej bo ludzie cenią te ulepy po 30 – 35tyś PLN
co jest dla mnie w ogóle nie adekwatną ceną do tego co reprezentuje to auto.
Poza tym już mi się przejadła mocno ta buda.

Jak to powiedział jeden gość którego E46 oglądałem i zaproponowałem cenę, żeby się z nią przespał...
„Chciałbym kupować auto z takim podejściem jak Ty, mieć wy*ebane i po prostu znaleźć samochód jakiego się szuka za odpowiednią cenę,
a nie podniecać od razu jak się zobaczy coś niezłego i brać za wszelką cenę bo jest sobota, świeci słońce i pojechał bym już się pochwalić nowym autem”

W konsekwencji w ogóle oszczałem E46 i zacząłem przeglądać E90ki, potem E60ki, aż dotarłem do E65 i stwierdziłem, że nie ma się co pierd*lić w tańcu i szukam następnej 7er.

Z początku same diesle wpadały mi w ręce, w tym naprawdę ładna i doinwestowana sztuka 730d, z tym,
że miała jeden problem – ABW – Absolutny Brak Wyposażenia. :dontgetit:
Po przespaniu się z tematem stwierdziłem, że jednak nie chcę jeździć E65 bez grzanych foteli, no bo k*rwa bez przesady !
Po tym strzeliłem focha również na 730d i zacząłem już szukać jedynie 735i lub 745i.

Ostatecznie po wycieczce z LeSiEm na drugi koniec Polski kupiliśmy E65 745i z 2002r z podtlenkiem eLPiDżi
i całkiem przyjemnym wyposażeniem m.in. EDC, Dynamic Drive, elektryczne rolety tylnych bocznych szyb, wentylowane i grzane fotele, podgrzewana tylna kanapa, hydrauliczna klapa etc.

Zarzekałem się, że nie kupię nigdy BMW z szarym wnętrzem... i jak to bywa w takich przypadkach - kupiłem ! :chytry:
Nawet bym powiedział, że się z tym kolorem polubiłem... w myśl zasady: "Jak się nie ma co się pragnie to się .... co popadnie"

Obrazek



Typ 745I (EUR)
Typoszereg E E65 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik N62
Pojemność skokowa 4.40
Moc 245
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Tapicerka LEDER NASCA FLANELLGRAU (U6FA)
Data prod. 2002-06-25

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) EDC
S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive
S238A LM RAEDER/ DOPPELSPEICHE 93 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 93
S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy
S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego
S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów
S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Klimatyzowane fotele przednie
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego
S601A TV-FUNKTION Funkcja TV
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
S631A ZWEITHOERER IM FOND, SCHNURLOS Słuch. podw. w siedz. tyln. (bezprzew.)
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Wyposażenie seryjne

S202A STEPTRONIC Steptronic
S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic
S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Kolumna kierownicza regul. elektrycznie
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki




W 7er świeżo przed zakupem były zrobione tarcze i klocki przód + tył ATE, nowe opony 4szt., zregenerowana przekładnia, geometria i wszystkie
przeglądowe tematy, także nie było źle.

Ale żeby nie było zbyt kolorowo na start poszło wyprostowanie tematu LPG bo instalacja podpierała się paliwem
powyżej 5000obr. i włożone były reduktory wątpliwej trwałości i niezawodności.
Wpadły nowe wtryski LPG Tech Dragon, nowe reduktory KME Tour, nowe węże gazowe, poprawione podciśnienie,
zmieniona lokalizacja czujnika temperatury gazu.
Zwiększona pojemność butli (teraz wchodzi około 70l.), no i na koniec strojenie. Temat ogarnął Nikodem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Wszystkie szyby, łącznie z przednimi bocznymi zostały ściemnione na high-end’owej folii Armorlite Raycer 36%.
W tym miejscu polecam Viker’a bo gość jest naprawdę profesjonalistą.
Obrazek
Obrazek

Nowe odmy olejowe
Obrazek

Nowe emblematy przód i tył
Obrazek

Lusterko dla pasażerów tylnej kanapy było połamane, kupiłem drugie
Obrazek

Nerki zostały polakierowane w czarny kolor shadow-line
Obrazek
Obrazek

Nowe żarniki Zenonów Osram Xenarc D2S
Obrazek

Dokupiłem kilka brakujących plastików.
Nie działały też dwie regulacje elektryczne fotela pasażera, ale to udało mi się naprawić przy pomocy samego komputera diagnostycznego.
Obrazek

7er obniżyłem na sprężynach FK 40/40 mm
Obrazek
Obrazek

Na koniec E65 dostało poler lakieru w MB Cars Detailing i nałożona została Ceramika Nano Tech DLS 9H.
Nad autem cały tydzień pracował Adriano Celentano - również polecam, jestem bardzo zadowolony z efektu :ok:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W porównaniu do E36, trochę większy gabaryt
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

E38 & E65
Obrazek
Obrazek

Na tył wpadły dystanse
Obrazek

Dywany i tapicerka wyprane
Obrazek

Przyciemniona listwa nad tablicą rejestracyjną
Obrazek

Graty na najbliższy przegląd
olej, filtry, świece, tuleje tylnego zawieszenia etc.
Obrazek


Wypadało by jeszcze przywrócić felgom oryginalny srebrny kolor bo są pomalowane w grafit, wyglądają na cal mniejsze przez ten kolor i jak by były cały czas ujeba*e od pyłu z klocków hamulcowych.
Trzeba też rozebrać i wyczyścić w środku przednie lampy bo są zasyfione… ale na razie mi się nie chce. :looka:




Jeszcze 3 zdania w ramach porównania do E38 bo każdy zadaje to pytanie.

W porównaniu do E38 to inna liga komfortu. Dużo cichszy samochód, o niebo większa wygoda podróżowania, szczególnie przy prędkościach 150km/h +.
Naprawdę mało co dociera z nawierzchni na kierownice, czy na budę jeśli chodzi o nierówności, dziury, wyboje etc.

W E38 nie lubiłem parkowania/manewrowania, jeśli chodzi o siłe działania servotronic’a, tutaj znacznie lepiej to odbieram.

W porównaniu do E38, E65 nie jest w ogóle intuicyjnym samochodem, włączając w to popier*olony przeliftowy I-Drive,
4 manetki przy kierownicy czy panel regulacji foteli który jest tak chóYowy, że poświęcę mu za chwilę oddzielny akapit.

Nie przepadam za cyfrowym ekonomizerem w E65, ale możliwe, ze to kwestia wieloletniego przyzwyczajenia do wskazówki.
Generalnie zegary przejrzyste z możliwością wyłączenia części podświetleń w trasie z bardzo czytelnymi testami zegarów, w końcu brak tych archaicznych pixeli i komunikatów BC jak na Atari.

E65 ma kilka do licha-upowych plastików jeśli chodzi o wykonanie i dźwięki z nimi związane, ale nie ma tragedii jak w E60.
Myślałem, że będzie większa padaka pod tym względem.

Lepsze fotele niż w E38 – więcej regulacji, contoury w E38 są dużo twardsze od comfortów co mi nie odpowiada.
W E65 jest idealnie, do tego dostępna wentylacja foteli, czego bardzo brakowało w E38 w lecie.

Z audio też progress między generacjami, System Hi-Fi w E65 lepszy niż w E38, troche więcej basu którego najbardziej brakowało w E38,
niestety nie ma u mnie Logic 7

Wspomniany panel regulacji foteli… Inżynier płakał jak projektował, a potem śmiał się to weszło do produkcji :szok:
Dobrze, że są pamięci fotela pasażera (plus względem E38) i mam zapamiętane opcje dla wyższych i niższych pasażerów
bo tłumaczenie każdemu OCB z tymi przyciskami bądź czekanie, aż uda im się ustawić fotel to koniec świata…
Nayebali przycisków z fragmentami fotela, zamontowali pokrętło jak od radia do regulacji wszystkim i dumni w GmbH.

ZaYebisty plus za spryskiwacze szyby dla E65, nie upier*olisz maski, dachu i połowy samochodu spryskując szybę bo dysze są przy samych piórach wycieraczek.
Niby bzdura, ale jednak nie do końca. Lubie takie bystre rozwiązania :ok:

No i nie sposób nie wspomnieć o lusterkach bocznych kopiuj/wklej z E46.

E65 - manetka przy kierownicy zamiast lewarka od automatu w tunelu środkowym.
Niby ergonomicznie jak się przyzwyczaisz, ale nadal coś ku*wa nie gra, niektórych rzeczy po prostu nie powinno się zmieniać.

Porównując wersje z silnikami 4.4 M62 E38 vs. N62 E65 mimo prawie 50KM różnicy przepaści nie ma.
Odczuwalny dla kierowcy w E65 jest na pewno lepszy dół, ale możliwe, że to kwestia samej skrzyni biegów. Nie mniej jednak wrażenie dla kierowcy: jest lepiej.
Przy wyższych prędkościach to trzeba by już prędkościomierz obserwować bo tak jak pisałem w środku jest ograniczona percepcja względem tego co się dzieje poza autem.
Katalogowo w E65 jest jednak trochę lepiej z osiągami.
Ale ani jeden ani drugi na problemy z wyprzedzaniem, czy włączaniem się do ruchu raczej nie cierpi.


Podsumowując WIELKA PJONA dla projektantów i inżynierów BMW bo E65 to niezły dowcip który w całokształcie jest poYebany jak „Lato z Radiem” i już polubiłem to auto !

Co do wyglądu to … jaki jest kasztan, każdy widzi.
E65 przed FL jest po prostu brzydkie, wygląda jak dziecko jeża w porównaniu do E38.
Nie mniej jednak do "starszej 7er" bym już niechętnie wrócił, po prostu mi się już przejadła ta generacja, podobnie jak E39 i E46


Założenia Daily Cara spełnione. Nie udało mi się przy mojej jeździe przekroczyć spalania 20l/100km LPG w mieście, może w zimę jak temperatury spadną to ulegnie zmianie.
Nie jeżdżę w korkach, szybko rozgrzewam auto, raczej obwodnice Warszawy, często prędkości 150km/h + i raczej dłuższe odległości.
Na razie średnio 18 l. LPG. Trasa 16 - 17 l. LPG



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Andrew Performance - Niezależny Serwis BMW & MINI
https://www.facebook.com/AndrewPerformance/
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 23927
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 335i
Kod silnika: N54B30A
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166842

viewtopic.php?f=55&t=159106&start=0

było E39 530i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019
było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było E91 325d+ 6gang mpak
było E46 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było E46 330i polift
było E39 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było E34 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
wzorowa galeria lochy :super:

fajna jest :ok: zaczyna mi się podobać e65 :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:17 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 10373
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
dobre..... ale ja mam jedno pytanie:
Idzie to bokiem? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 7699
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
jak się spisuje ta skrzynia w połączeniu z n62? też taki mongoł jak e38 740i?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
Dobry dupowóz,

u mnie na minus czarna nerka - po prostu nie w 7er ;)

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1671
Lokalizacja: LLU
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153279

viewtopic.php?f=6&t=132039
Z zewnątrz brzydka ale środek mi się podoba :) no i jak każda twoja galeria wzór :ok:

_________________
Moje cabrio http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153279
Obrazek
Moje byłe COUPE viewtopic.php?f=6&t=132039


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35305
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
masz świetne podejście do każdego auta :ok:
urzekła mnie Twoja historia :zawstydzony: ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 10117
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 & E63
Kod silnika: M52B28 - 240KM 306Nm
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=11308 & viewtopic.php?f=6&t=144130
Wojt4S90 napisał(a):
jak się spisuje ta skrzynia w połączeniu z n62? też taki mongoł jak e38 740i?


Nie mam żadnych zastrzeżeń


mars napisał(a):
u mnie na minus czarna nerka - po prostu nie w 7er ;)


Gdyby nie zaprojektowali jej tej nerki "na czole" to bym sie z Tobą zgodził ;)

Obrazek

_________________
Obrazek
Andrew Performance - Niezależny Serwis BMW & MINI
https://www.facebook.com/AndrewPerformance/
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3653
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: E92 LCI / F34
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
bardzo fajna galeria :)

i kasztan też fajny :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 476
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134889
Tak brzydka, że aż ładna :rotfl: Podoba mi się ta generacja, chociaż patrząc na zdjęcie z e38, długo bym się nie zastanawiał, które ładniejsze :)

Mody na plus z wyjątkiem czarnej nerki.

Niech służy! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 11:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Fajny Wieloryb, zdecydowanie spełnia założenia daily cara. ;)
Jedynie "wypchnać" koła na zewnątrz bo giną w ogromie tej budy. :P

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 12:20 
Offline
Moderator

Wiek: 33
Posty: 10069
Moje BMW: E46 | E46
Kod silnika: M54B30| S54B32
Andrzej ja Cie prosze zacznij brac połowe ;)
Obrazek
:niepewny:
ogolnie to bardzo podoba mi sie pomysl limuzyny jako daily :D ale nie ma co ukrywac dopiero lift jakos zaczyna wygladac
na duzy plus wypasy, i jestem ciekaw relacji po czasie czy nie bedzie to problematyczne

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 12:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2077
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
7er jako daily car :hyhy: nieźle hehe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 12:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2678
Lokalizacja: Chorzów
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Gratki Andrew bo auto na dupowoz kupiłeś idealne wręcz :padam:
Co do wyglądu to jak się pojawiło e65 to też miałem na jej widok odruchy wymiotne ale teraz jakoś mnie już tak nie straszy ( nawet przedlift ) fajnie, że wyposażenie konkretne ale kolor wnętrza odbieram tak jak Ty nigdy w życiu szary ( ale wiem, że przy kupnie schodzi to na drugi plan jeśli wszystko inne Ci pasuje )
Felga jest OK ale szału nie robi, będziesz coś zmieniał czy masz wyj bane na to bo to dupowóz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 12:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 10117
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 & E63
Kod silnika: M52B28 - 240KM 306Nm
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=11308 & viewtopic.php?f=6&t=144130
kri100s napisał(a):
Felga jest OK ale szału nie robi, będziesz coś zmieniał czy masz wyj bane na to bo to dupowóz ?



Felga zostaje, nie zmienię, przemaluję tylko na srebrny kolor jak ori, w tym lub przyszłym sezonie
Przemyślę jedynie, czy zostawić chromy dookoła okien (pewnie zostaną) czy założyć shadow i na tym koniec zmian ;)
aha, no i wydech, pewnie w przyszłym tygodniu jakoś...

_________________
Obrazek
Andrew Performance - Niezależny Serwis BMW & MINI
https://www.facebook.com/AndrewPerformance/
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i New Daily Enterprise
PostNapisane: 8 września 2014, 12:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 12802
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: F10
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Gratulacje Andrew, przede wszystkim pomysłu i troche tez odwagi. E65 nie jest specjalnie popularnym autem, opinią najprostszego w utrzymaniu tez się nie cieszy, jesli chodzi o złozonosc obsługi. Takze ciekaw jestem jak się bedzie spisywac w codziennym uzytkowaniu.
O stylistyce juz wszystko napisano, takze nie ma co drążyć tematu, faktem jednak jest ,ze pokolenie E38/39/46 moze się przejesc i przychodzi czas na cos nowszego.
Podobają mi się uwagi o komforcie, potwierdzają pewne moje spostrzezenia o ulepszaniu kolejnych pokolen 7er ( identyczne miałem wzgledem E32/E38 czy E65/F01 ).
Na pewno atutem 745i jest świetna w działaniu i zestopniowaniu szesciobiegowa skrzynia biegów i moim zdaniem to pierwsze 7er w historii, gdzie nie ma się do czego doczepić w tej materii.

Szerokości :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i - Enterprise New Daily !
PostNapisane: 8 września 2014, 13:19 
Jezdzilem i e38 i tym trupem wiec moge cos powiedziec.

Duzo ciezej ogarnac gabaryty auta, widocznosci szczegolnie przy cofaniu duzo gorsza niz w e38.
No i wlaczyc cokolwiek bez przyzwyczajenia sie to tragedia, pietnascie manetek i to pokretlo na srodku sprawiaja mi problem.
Za to jest duzo ciszej, mimo ze mialem podwojne szyby, duzo wygodniejsze fotele, i troszke dyniamiczniejsza jest, srodek ciekawszy, wentylacja foteli fajny bajer, niby nic nie czuc ale plecy nie sa mokre.
Podoba mi sie to auto, mozna w nim odpoczywac i nie denerwuje sie czlowiek tak bardzo w jakis korkach albo na dziwne manewry ciot drogowych. Potrafie sie w nim wylaczyc i nie przejmowac sie niczym.
Na dupowoz idealny wybor :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i - Enterprise New Daily !
PostNapisane: 8 września 2014, 13:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13300
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156108&start=0
A mi nawet udało się objechać tego wieloryba na trasie swoim e46... ale potem Andrew mnie zauważył i sobie pojechał :rotfl:

Fajny dupowóz, nie ma co :oczami:

_________________
Obrazek


"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"
-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i - Enterprise New Daily !
PostNapisane: 8 września 2014, 13:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 26
Posty: 1526
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=161768
fajny ten kaszalot :D i czarna nerka tu pasuję, wyposażenie mega :D ale pokrętło od świateł wygląda jak kurek od kuchenki gazowej :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Andrew E36 -->> BMW E65 745i - Enterprise New Daily !
PostNapisane: 8 września 2014, 13:54 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6478
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Andrew a mówiłeś ,że e38 jest za drogie jaki daily :]

gratulacje :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 308 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ///david, Marcin'ek i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL