BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 05:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 20:14 
Wymiana turbiny bez zmiany coolera da niewiele. Seryjny cooler zawsze puszcza na łączeniu alu rdzenia z plastykowymi bokami i wkrótce znowu zalepi się olejem.W nowszych modelach również :cwaniak:

Po za tym pomyśl co najmniej nad końcowym tłumikiem przelotowym, seryjny zawsze jest korkiem w dieslach.
Po tych zabiegach powinieneś pojechać na remap i dopiero wtedy wymiana turbiny a ma sens. Przy okazji zobaczysz jaką mocą i momentem dysponujesz ;) ,,,,,,,


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 20:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
Spokojnie wszystko w swoim czasie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 20:32 
zuki997 napisał(a):
Spokojnie wszystko w swoim czasie :)

Nie napisałeś o planach a zmiany mechaniczne są 'od sasa do lasa' , więc teraz wiesz co powinieneś zrobić. :cwaniak:


10km/h więcej v-maxa to nawet nie powód aby o tym pisać . :] Działaj ......................


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37029
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie dziwię się, że jesteś zadowolony po wymianie poduszek :)

sirek napisał(a):
Seryjny cooler zawsze puszcza na łączeniu alu rdzenia z plastykowymi bokami


nie zawsze :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 21:01 
rorafalki napisał(a):

sirek napisał(a):
Seryjny cooler zawsze puszcza na łączeniu alu rdzenia z plastykowymi bokami


nie zawsze :cwaniak:


Kwestia czasu i stylu jazdy , Rafale .................. ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 21:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
rorafalki napisał(a):
sirek napisał(a):
Seryjny cooler zawsze puszcza na łączeniu alu rdzenia z plastykowymi bokami


nie zawsze :cwaniak:


Zawsze nie zawsze mało ważne. Mój jest jeszcze szczelny będę myślał nad tym gdy coś puści.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 21:19 
zuki997 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
sirek napisał(a):
Seryjny cooler zawsze puszcza na łączeniu alu rdzenia z plastykowymi bokami


nie zawsze :cwaniak:


Zawsze nie zawsze mało ważne. Mój jest jeszcze szczelny będę myślał nad tym gdy coś puści.


Przecież był zawalony olejem i pyłem , to jest oznaka że już nie jest. Szczególnie od strony turbiny :P
Pojeżdzisz troche i zobaczysz taki sam nalot właśnie od strony wlotowej. A co wewnątrz to inna sprawa. wszystkiego nie wyczyścisz. Dlatego sugerowałem Ci zmianę coolera również . :zdegustowany:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 21:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
Zmiana intercoolera na nowy na pewno byłaby na plus.
Pojeździmy zobaczymy jak coś będzie to się wymieni. Raczej to było błoto bo pewnie nikt tam nie zaglądał od x czasu.
Wymiary IC mają być takie same czy mogą być inne. Większy intercooler nie zawsze daję większe osiągi bo przecież wraz wzrostem pojemności układu spada ciśnienie doładowania. Z tego co czytałem np. BMw e60 530d ma taki sam intercooler a tylko mocowanie się różni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 15 października 2014, 21:41 
Większy da na pewno lepsze chłodzenie , nowy jest zupełnie czysty w środku. Po za tym całkowicie aluminiowy będzie w 100% szczelny. Zobacz ofertę FMIC.pl. Powinien być wiekszy , z FMICA możesz zakupić ten 180/65/700.
Jeśli dasz cooler większy nawet o 40% nie będzie to miało wpływu na cisnienie doładowania i laga nie będzie . Po za tym
po wymianie coolera powinieneś pojechać na remap programu i wtedy będzie zupełnie ok.
Dokładnie cooler w 2.0 jest taki sam jak w 3.0.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 18 października 2014, 08:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
sirek napisał(a):
Większy da na pewno lepsze chłodzenie , nowy jest zupełnie czysty w środku. Po za tym całkowicie aluminiowy będzie w 100% szczelny. Zobacz ofertę FMIC.pl. Powinien być wiekszy , z FMICA możesz zakupić ten 180/65/700.

Pytanie gdzie jak taki upcham przecież on jest 2x większy(wyższy). Jeżeli to ten http://allegro.pl/intercooler-chlodnica ... 49131.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 18 października 2014, 18:52 
zuki997 napisał(a):
sirek napisał(a):
Większy da na pewno lepsze chłodzenie , nowy jest zupełnie czysty w środku. Po za tym całkowicie aluminiowy będzie w 100% szczelny. Zobacz ofertę FMIC.pl. Powinien być wiekszy , z FMICA możesz zakupić ten 180/65/700.

Pytanie gdzie jak taki upcham przecież on jest 2x większy(wyższy). Jeżeli to ten http://allegro.pl/intercooler-chlodnica ... 49131.html


Ori ma chyba 14cm wysokości ten 18cm więc tragedii nie ma . :P Trzeba bedzie odciąć ori końcówki rur i zakupić parę rurek od chłopaków z FMICa. ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 18 października 2014, 19:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
Ok to może wejdzie. No kolanka rury wyjdą w praniu. Chociaż wolałbym żeby w ic było wyjście 90 stopni niż na prosto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA str.2 kilka zdjęć ze środka
PostNapisane: 21 października 2014, 18:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 5 grudnia 2014, 19:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 286
Lokalizacja: Olecko
Moje BMW: E46/ E39
Kod silnika: M54B30/ M57D30
Garaż: E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304
E39 limo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 94&start=0
Elegancko, zmiany na plus;) Też chodzi mi po głowie wymiana IC na większy od chłopaków z FMIC

_________________
Obecna E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304

Obecna e39 viewtopic.php?f=6&t=105594

Była e46 http://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=6908


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 9 grudnia 2014, 21:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
Bazuka napisał(a):
Elegancko, zmiany na plus;) Też chodzi mi po głowie wymiana IC na większy od chłopaków z FMIC

Na razie nie zmieniam bo brak czasu i pomysłu jak go tam zmieścić. Jakbym miał m pakiet to myślę że było by łatwiej. Pozdro Dejf :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 9 grudnia 2014, 23:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 286
Lokalizacja: Olecko
Moje BMW: E46/ E39
Kod silnika: M54B30/ M57D30
Garaż: E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304
E39 limo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 94&start=0
Też przeszukałem internety i nigdzie nie mogę znaleźć żadnego poradnika jak to wygląda wymiana IC na większy w 530d... Pozdro mr Zuki :]

_________________
Obecna E46 330CI Coupe http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151304

Obecna e39 viewtopic.php?f=6&t=105594

Była e46 http://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=6908


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 10 grudnia 2014, 07:49 
zuki997 napisał(a):
Teraz chodzi jak prawdziwe R6


w dizlu hehe

kola nie fajne, zdjecia slabe, ale fajna ta kamerka i tv, dobry mod :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 10 grudnia 2014, 16:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7452
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Czarny napisał(a):
zuki997 napisał(a):
Teraz chodzi jak prawdziwe R6


w dizlu hehe


ejjj , masz co do dizla :zabawa:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 10 grudnia 2014, 16:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
///david napisał(a):
Czarny napisał(a):
zuki997 napisał(a):
Teraz chodzi jak prawdziwe R6


w dizlu hehe


ejjj , masz co do dizla :zabawa:

hehe tak pług przed stodołą :hyhy:

Też mi się wydaje że najpierw powinieneś zająć sie IC, a potem turbo i remap, choć tutaj w tuningach skutecznie będzie przeszkadzać automat Opla :kwasny:
Poza tym bardzo przyjemne E39 ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: zuki997 -->> E39 525dA Turbo z x5 GT2260v
PostNapisane: 10 grudnia 2014, 19:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6&start=20
Pawel! napisał(a):
choć tutaj w tuningach skutecznie będzie przeszkadzać automat Opla
Poza tym bardzo przyjemne E39

No to jest najgorsze,że skrzynia może długo nie wytrzymać tego remapu. Po za tym wszystko w swoim czasie. Narazie umyłem kolektor i wymieniłem wszystkie uszczelki w całym dolocie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL