BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 03:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 2 lutego 2015, 19:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Auto dzisiaj zostalo zarejestrowane, czekalem na dpowiednia tablice 333 ;)
Zebralem sie tez zeby konczyc carbony ktore zaczalem. Na razie jest po drugiej warstwie zywicy, teraz tylko oszlifowac na rowno i lakier
Tak mniej wiecej sie prezentuja listwy na teraz

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 2 lutego 2015, 19:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 363
Moje BMW: CS
Klasa to wygląda...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 2 lutego 2015, 20:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
nooo ogarniete porządnie. podoba mi sie ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 3 lutego 2015, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: bmw e46
Broder, czy mógłbyś napisać krok po kroku jak te listwy zrobiłeś i czego użyłeś (najlepiej podałbyś linki) żeby uzyskać taki efekt. Jeśli to oczywiście nie tajemnica bo efekt jest naprawdę rewelacyjny. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 6 lutego 2015, 19:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 664
Lokalizacja: Leszno k/ Warszawy
Moje BMW: E46 316 Ti
Kod silnika: N42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 4#p2213424
No i co z tymi wskazówkami... :) Malowałeś czy przekładałeś ? Jeśli malowałeś... to czym i jak ?

_________________
byłe
miłe wspomnienia E90 viewtopic.php?f=6&t=93850
miłe wspomnienia E34 viewtopic.php?f=6&t=115176
miłe wspomnienia E46 viewtopic.php?f=6&t=144578
miłe wspomnienia E91 viewtopic.php?f=6&t=157257


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 7 lutego 2015, 02:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
zerD napisał(a):
No i co z tymi wskazówkami... :) Malowałeś czy przekładałeś ? Jeśli malowałeś... to czym i jak ?


Nie kazdy chce sie dzielic swoimi patentami :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 8 lutego 2015, 14:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Wskazowki malowane... czym? Troche kreatywnosci :hyhy:
Co do listew w carbonie to chyba opisywalem to kilka razy ale sam nie wiem gdzie ;) Trzeba zalozyc temat o carbonowaniu i tam wszystko opisac. Materialy biore z http://www.surfpol.pl

Znow wyszlo pare kwiatkow przy aucie...
Od poczatku mialem bledy czyjnikow walkow - ssacego i wydechowego , oraz solenoid dolotu i wydechu. Auto jezdzilo, wkrecalo sie jak powinno , wiec stwierdzilem ze pewnie rozrzad jest minimalnie przestawiony i stad bledy.
Zeby zaraz ktos nie wyskoczyl ze zajalem sie tuningami a nie mechanika to tylko przypomne ze na tym silniku mi nie zalezy i nosze sie ze swapem.
Z silnika tez standardowo lal sie olej, wiec postanowilem odzalowac te pare pln na mechanike :rotfl: i zakupilem uszczelki solenoid i czunikow walkow, z ssacego lalo sie jak z kranu.
W kazdym razie w N42 kable do tych w sumie 4 czujnikow ida przy pasku wieloklinowym i nie podobalo mi sie juz to ze peszele sa w slabym stanie.
Jak sie okazalo obie solenoidy mialy poprzecierane po 1 kablu, czyli nie dzialaly w ogole! Niestety wiazka w tym miejscu jest chyba stalowa i nie dalo sie jej polutowac, wiec poszlo na skretke i izolacje termokurczliwa.
Podlaczylem inpe, wykasowalem bledy i voilà! Zniknal blad solenoid, a wraz znimi walkow rozrzadu bo dostaly sygnal od solenoid! Tak wiec teraz ecu 100% sprawne i bez bledow! Co prawda jeszcze nie jezdzilem bo zakonczylem prace przy aucie w nocy, ale mam nadzieje ze nie wskocza ponownie. Wczesniej po wykasowaniu od razu pojawialy sie wszystkie 4 beldy.
Zauwazylem tez ze sa solenoidy bez i z filterkami ze stalowej siateczki, akurat mialem te drugie. Po wymontowaniu na ssacym byl mega syf, wiec radze sprawdzic u siebie od czasu do czasu.

Obrazek

Zostaly jeszcze uszczelki czujnikow walkow. Jak pisalem strasznie sie lalo z czujnika walka wydechowego, szczegolnie po dolewce oleju. Mialo prawo, bo na nim w ogole nie bylo o-rignu..... :rotfl: a ze wlew oleju jest praktycznie w linii pirostej nad walkiem ssacym, to po dolewce olej od razu spierniczal po bloku ;)

Mam tez jakis dziwny stukot po odpaleniu auta, myslalem ze ktoras z rolek, wiec wymienilem obie. Niestety to nie to, ale i tak rolki wymagaly wymiany.
Slysze z okolic pompy wody/wspomagania i teraz stawian na pompe wspomy bo kolko na pompie ma luzy. Ma ktos jakies DIY do wymiany pompy wspomagania bez demontazu pompy wody? Da sie tak w ogole w tym silniku czy trzeba calosc zdemontowac, a dopiero pozniej je rozdzielac?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 8 lutego 2015, 14:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Broder napisał(a):
Trzeba zalozyc temat o carbonowaniu i tam wszystko opisac.


jest taki temat ;)

viewtopic.php?f=2&t=102038&start=0

elementy na które nakładałem carbon, kilka warstw żywicy i lakieru po latach nadal są w bdb stanie, pewnie jeszcze coś "okleję" ;)

Broder napisał(a):
Tak wiec teraz ecu 100% sprawne i bez bledow!


:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 12 lutego 2015, 01:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
DaaN, napisz jak mozesz jakiej zywicy uzywasz do przyklejenia wlokna do podloza i ile schnie mniej wiecej, bo to najbardziej wkurzajaca mnie rzecz w carbonowaniu - czekanie az wlokna sie przykleil i sprawdzanie czy sie nie podnioslo.

akis czas temu malowalem wycieraczke tylna i przycisk otwierania tylnej szyby, nie wiem czemu ale rozebralem ten przycisk i juz go nie poskladalem. Zmuszony bylem kupic nowy.
Obrazek

Zalozony i dziala elegancko. Niedlugo zaczne budowac z carbonu chyba jakas oslone termiczna stozka ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 12 lutego 2015, 08:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Broder napisał(a):
DaaN, napisz jak mozesz jakiej zywicy uzywasz do przyklejenia wlokna do podloza i ile schnie mniej wiecej, bo to najbardziej wkurzajaca mnie rzecz w carbonowaniu - czekanie az wlokna sie przykleil i sprawdzanie czy sie nie podnioslo.


robiłem to dawno i już nie pamiętam, jak odgrzebię maile to napisze konkretnie

wszystko brałem z http://www.havel-composites.com/home.html?newlang=pl

żywica z utwardzaczem łapała włókno od razu i nie było żadnych problemów (pozwalała na jedną poprawkę jak źle nałożyłeś włókno i amen), schła dość szybko i można było działać dalej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 12 lutego 2015, 10:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43B19
Wszystko na + jak tak przejrzałem całą galerię od A do Z ! :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 18 lutego 2015, 19:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Kolejne tuningi w daily... ale waham sie poniewaz kolo miescilo sie z opona 205/40 bez problemu i szkoda zuzywac opon w daily negatywami ktore w tym przypadku sa niepotrzebne.
Zreszta bedzie tez zmiana opon na przedniej osi na 205/35 Toyo T1R , czyli moje ulubione gumy do naciagu. Bedzie znacznie lepiej przod lezal, a przy tym bedzie mozna dolozyc dystansu :D
Cambery nowki D2, jeszcze pomysle, ale mozliwe ze beda na sprzedaz ;)
Obrazek

i jeszcze taka zabaweczka dzis przyszla
Obrazek

Mam drugi wlacznik swiatel z CI34 wiec bede chcial go przekodowac i uruchomic BFD ;)
Ponoc BFD mozna uruchomic juz od CI32 , moze ktos to potwierdzic? Bo obecnie taki mam wlacznik i moze obeszlo by sie bez zapaby z przebiegami i vin?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 19 lutego 2015, 00:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 15
Lokalizacja: Kraków , Berlin
Garaż: Kawasaki 636 ninja
Autko pierwsza klasa , i ten kolorek :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 19 lutego 2015, 21:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46
Gdzie kupiłeś ten BMW Scanner? Wszystko działa jak należy? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 20 lutego 2015, 00:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Interfejs kupilem na Aliexpress ;) wyszlo polowe taniej niz allegro, a przesylka szla dokladnie 11 dni
Dziala wszystko jak trzeba, bardzo latwy program w uzyciu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 22 lutego 2015, 21:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Up
Kierunki US dzialajace z DRL i tez z Xenonem , zolte halogeny (folia)

Obrazek

Wlacznik swiatel z softem CI35 i opcja auto

Obrazek

no i zapowiadane toyo 205/35 niestety mocno sredni stan

Obrazek

mam nadzieje z ejutro uda sie podmienic opony i zakodowac w pelni LSZ tak jak bym chcial ;)
W planie uruchomienie czujnika zmierzchu ktorego nie mam.
Dzisiaj mialem tez przymiarke ori zegarow M3, niestety nie dzialalo w nich podswietlenie wiec zrezygnowalem. Szkoda bo obrotomierz, i wszystkie inne wskazniki (oprocz temp oleju) dzialaja poprawnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 23 lutego 2015, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Z włacznikiem swiatel jednak lipa, nie dziala samopoziomowanie xenonow. Wyczytalem ze wlaczniki od coupe po lifcie maja inaczej rozwiazane poziomowanie i nie bedzie to dzialac w innych nadwoziach :(

Udalo sie za to naciagnac dzis oponki na przod, jest duuuzo lepiej!

Stare oponki naciagnely sie tak, ze nie bylo widac nawet krawdzi felg

Hankook 205/40

Obrazek

i Toyo 205/35

Obrazek

Obrazek

i jeszcze dotarla tez nowa odma , zastanawialem sie nad Febi bo sporo tansza, ale czytalem ze co niektorzy mieli problemy, wiec jest ori

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 23 lutego 2015, 20:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1421
Lokalizacja: Sulechów
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
Garaż: Jest: E36 320iC
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142418&start=0
Było: E36 323i:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=104755&start=0
Zmieniłeś opony w bdb stanie na śmietnikowe tylko po to, żeby był większy naciąg?

Może to tylko moim zdaniem, ale chyba nie na tym powinien polegać "tuning"... ;) Nie wiem skąd i za ile miałeś Toyo, ale nowe Nankangi w tym rozmiarze (205/35/18) kosztują 550zł, a na pewno będą lepsze niż tak zjechane markowe... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 23 lutego 2015, 20:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Kupujac uzywane czesci przez neta czasem ciezko jest okreslic stan faktyczny od tego na zdjeciach (toyo w ogloszeniu wygladaly calkiem ok). Az tak smietnikowe nie sa, co nie zmienia faktu ze sa gorsze od tych co mialem poprzednio i dzisiaj chwile sie wahalem, ale hankooki juz sa zaliczkowane.
Niestety nankang dla mnie na pewno nie bedzie lepszy, nie przemawia do mnie jesli chodzi o naciag, o wlasciwosci jezdne zreszta tez srednio. Mialem nankangi, jezdzilem i nikt mi nie powie ze jest inaczej, co innego gdybym nie jezdzil, byl bym w stanie uwierzyc komus ze sa super ;) tym bardziej ze ten tani nankang to NS20, a nie (przez wiekszosc uwazany za lepszy) NS-II.
Takie same rozmiary Toyo mam na M3, tez na feldze 8,5j i dlatego chcialem dokladnie takie opony zeby znow (tak jak w przypadku hankooka) nie wejsc na mine z rozmiarem.
Ceny nankangow widze teraz sa w mega promocji, niedawno 400pln za sztuke.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 23 lutego 2015, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1421
Lokalizacja: Sulechów
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
Garaż: Jest: E36 320iC
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142418&start=0
Było: E36 323i:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=104755&start=0
Wiesz, nie wiem jak jeździsz ale ja mam takie Nankangi. Nie z wyboru, tylko dlatego że w rozmiarze 205/35/18 po prostu nie ma nic innego :D Kupę czasu szukałem jakiś markowych używek 6mm+ w sensownej cenie i jak nic nie znalazłem to kupiłem nowe "shitkangi". Powiem szczerze, że są lepsze niż się spodziewałem. Na mokrym oczywiście trzeba jeździć ostrożnie, ale na suchym można (względnie) poszaleć. Jak za tą kasę i auto budowane bardziej pod styl niż osiągi to moim zdaniem są do zaakceptowania. :) No i nie wierzę że (na oko) 4mm Toyo będą trzymały lepiej niż nawet Nankang, ale za to 8mm :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL