BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 maja 2024, 14:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 14 listopada 2014, 07:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Fryderyk napisał(a):
Broder napisał(a):
M54B30 nie ma szans, raczej malo ekonomiczne na daily


jak to nie
m54b30 może być ekonomiczny, ale trudniej jest się powstrzymać przed wciskaniem pedału gazu w podłogę :P wiem po sobie, że jak miałem m43 to jeździłem spokojniej, teraz co chwila coś prowokuje dynamiczniejszej jazdy :P

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 14 listopada 2014, 07:44 
DanyU napisał(a):
m54b30 może być ekonomiczny, ale trudniej jest się powstrzymać przed wciskaniem pedału gazu w podłogę wiem po sobie, że jak miałem m43 to jeździłem spokojniej, teraz co chwila coś prowokuje dynamiczniejszej jazdy


ja mam odwrotnie :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 16 listopada 2014, 19:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 149
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Widziany na ul Legnickiej jakies 10min temu ;) akurat skrecalem ze Strzegomskiej w Legnicka i w oczy rzucil sie krwisto czerwony turas. Kolo miazdzy system!!! Takiego daily tez bym chcial.

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140696


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 11:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Masz takie same daily :P tyko felga inna ;)
Tez Cie przyuwazylem, kolo bunkra ;) Lecialem akurat pod milenijny

Nakretki i szpilki do kol zalozone, pierscienie centrujace rowniez, wiec wszystko jest juz jak byc powinno.
Teraz musze zabrac sie za dokonczenie listew carbon :zdegustowany: Wszyslkie elementy i splitery mam juz zrobione 1 warstwa zywicy, teraz zostalo przeszlifowac, poodcinac nadmiary wlokna i nalozyc druga warstwe zywicy... pozniej znow szlif, klar, polerka... ogolnie troche jeszcze zejdzie :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 11:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 624
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Lerę kierownicy też robisz? Przy okazji byś poprawił położenie znaczka ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 11:40 
Broder napisał(a):
Wszyslkie elementy i splitery mam juz zrobione 1 warstwa zywicy, teraz


na jakiej zywicy robisz, jesli to nie tajemnica? malujesz na koniec jakims zelkotem, czy Jakis lakier?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 11:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
materialy biore z surfpol.pl , a zywica to chyba lg735 czy cos takiego. Niby profesjonalna, do laminowania recznego, nie wymaga wygrzewania i jest odporna na wysokie temperatury. Praktyka pokazala ze czasem jednak potrafi siadac (ale ktora zywica nie siada...), choc na mojej bialej e36 nic takiego sie nie dzialo (a bylo to moje pierwsze zetkniecie z carbonem i zywica). Po 2 warstwach zywicy, klade lakier bezbarwny.

Lere nie bede poprawial, poluje na okazje calej kierownicy z ori lera ;) Czasem trzeba troche poczekac, ale akurat to nie jest priorytet.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 12:21 
hmmmm lg735? czeski epoksyd :D dokladnie nie znam, ale, pewnie robisz na utwardzaczu H cos tam, a z serii lg700 to kojarze, ze one faktycznie Maja HDT bardzo wysokie (powyzej 100st. C) , ale po wygrzaniu, jak bedzie dochodzila w temperaturze pokojowej, to faktycznie HDT bedzie bez szalu (jakies 60st. C) - z tym, ze umowmy sie, HDT nie jest Ci do niczego potrzebne w takim zastosowaniu, wiec ok ;). generalna zasada mowi, ze kazdy epoksyd powinno sie wygrzewac, no ale tam. troche w sumie sie dziwie, ze laminujesz na epoksydzie, zawsze to trudniej jednak, ale jednak z tego co wczesniej widzialem, to efekt masz dobry :ok:

a ten lakier na koniec rozumiem, ze z jakims stabilizatorem/ochrona przed UV?

Broder napisał(a):
ale ktora zywica nie siada...


oj, wez mi nic nie mow na ten temat :D

sa takie, ze jak zle zadozujesz/zle dodasz utwardzacza, to nie siadaja, albo nie Maja odpowiedniej twardosci (zwlaszcza, jak sie kombinuje z jakimis dodatkami), albo siadaja za szybko i tylko dym leci :D - generalnie rozne rzeczy sie dzieja, z roznych powodow, dlatego wlasnego doswiadczenia, najlepiej zrobic zawsze probe :ok:

Broder napisał(a):
poluje na okazje calej kierownicy z ori lera


:super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 12:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Ten epoksyd jest lekko niebieskawy, przez co uzyskuje troszke inny (wg mnie lepszy) odcien carbonow niz wiekszosc robiona na epidianach (zolte).
A co do przygód to ostatnio przygotowalem zywice w plastikowym kubeczku i troche za mocno podgrzalem (zeby pozbyc sie babelkow powietrza), przez co reakcja zaczela sie sama napedzac :rotfl: Musialem szybko kubeczek w zimnej wodzie zanurzyc zeby nie doszlo do samozaplonu, a pelne utwardzenie zywicy zamiast w kilkanascie godzin, zakonczylo sie po 10 minutach :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 13:01 
Broder napisał(a):
Ten epoksyd jest lekko niebieskawy, przez co uzyskuje troszke inny (wg mnie lepszy) odcien carbonow niz wiekszosc robiona na epidianach (zolte).


no wlasnie ja sie zastanawiam jak by bylo na lekko zielonkawym winyloestrze, mogloby byc tez dobrze :-k

Broder napisał(a):
roche za mocno podgrzalem (zeby pozbyc sie babelkow powietrza), przez co reakcja zaczela sie sama napedzac Musialem szybko kubeczek w zimnej wodzie zanurzyc zeby nie doszlo do samozaplonu,


:rotfl: dobre :D jak masz jednak czesto problemy z odgazowaniem, to sa 2. metody - albo otworzyc i sama sie odpowietrzy, ew. Jakis BYK dodac i wymieszac ;)

Broder napisał(a):
a pelne utwardzenie zywicy zamiast w kilkanascie godzin, zakonczylo sie po 10 minutach


tak naprawde, to pelne utwardzenie nastepuje znacznie pozniej... jak juz jest w zeplnosci twarde, tj. nie tylko nie przyczepia sie do palcow, ale w ogole czuc, ze jest kamien, to tak naprawde to jeszcze przez pewien czas "zyje" bez pozniejszego wygrzewania, Taki twardy Laminat po tym, jak siadzie, jest tak naprawde dotwardzony w 90%, dochodzi nawet do 30 dni do 100%. ale to oczywiscie tez nie ma znaczenia przy takich estetycznych pracach, ale jakbys kiedys robil cos, co ma pracowac wytrzymalosciowo... :luka: to pamietaj ;) ewentualnie moze miec to znaczenie, jak bedziesz skladowal np. czarne elementy, malo sztywne na sloncu, to moze pociagnac troche.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 13:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Fajnie by było założyć temat na forum na temat pracy na żywicy i włóknach od podstaw :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: e46, e30
Fajnie lecisz z tematem! Pomysł z lera bardzo fajny :D Bede sledził bo bardzo mi sie podoba :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 16:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Tak z ciekawości. Czemu pierścienie centrujące akurat te a nie inne? U siebie mam jakieś plastikowe z allegro i wydaje mi się, że działają tak jak powinny :)

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 18:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Dlatego te pierscionki bo BBS w niektorych modelach (akurat te RS2 i moje RC z M3) ma specyficzne otwory centrujace o srednicy 82mm, a takich pierscieni nie ma na rynku. Dodatkowo maja zawleczke dzieki ktorej siedza idealnie na miejscu w feldze. Trzeba kupowac ori pierscienie BBS, lub np te ktore kupilem (chyba nie sa ori, ale idealnie wykonane na wzor). W polsce nie spotkalem sie zeby ktos takimi handlowal.

Obrazek

Plastikowe pierscienie potrafia sie ugniatac, dlatego lepiej wybrac sie do tokarza ;)

a tu jeszcze takie 2 naturalne fotki bez wodotryskow, najlepiej ukazujace jak auto prezentuje sie na ulicy ;)

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 18:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29758
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Czarny napisał(a):
pewnie robisz na utwardzaczu H cos tam


Havel, ja ściągałem wszystko z czech ;)

Broder napisał(a):
a tu jeszcze takie 2 naturalne fotki bez wodotryskow, najlepiej ukazujace jak auto prezentuje sie na ulicy ;)


świetnie wygląda na tym kole :ok:

będziesz coś robił z tylnymi szybami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Powiem szczerze ze od zawsze u mnie mialy prawo bytu tylko wszystkie szyby ciemne. Zaraz po zakupie chcialem zrwyac folie, ale jednak je zostawiam. Lustrzana folia zdecydowanie lepiej chroni przed wscibskimi niz zwykla czarna, a i efekt wizualny chyba lepszy. Folia byla zakladana jeszcze w niemczech i mam jakies papiery na nia (chyba tuv i inne od montazu), a jest firmy FOLIATEC, wiec tez nie najtanszy badziew ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 18:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29758
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Broder napisał(a):
a jest firmy FOLIATEC


też miałem ale zerwałem, no to odwracam pytanie, okleisz przednie? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 19:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 109
Lokalizacja: RaDOMsko
Moje BMW: e91 330xd
Kod silnika: m57
Mega dobrze wygląda ten touring. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 17 listopada 2014, 23:35 
DaaN napisał(a):
Havel, ja ściągałem wszystko z czech


Havel to jest ta firma, a utwardzacz do LG to HG i chyba jeszcze jakiś jest o ile pamiętam :D HM? nieważne :P dobrze wyglada nawet z ta folia, nie rzuca się w oczy, jak ta czarna, przynajmniej na tych fotach :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 20 listopada 2014, 23:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
DaaN napisał(a):
Broder napisał(a):
a jest firmy FOLIATEC


też miałem ale zerwałem, no to odwracam pytanie, okleisz przednie? :D


Niestety nie ;) Przednie boczne lustrzane to strzal w kolano, ma byc daily driving, a nie daily szapanen z policjanten ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL