BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 20:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 15 stycznia 2015, 23:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Teraz to az sie prosi o program :zabawa:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 08:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
marcin92 napisał(a):
jak większy ic to lepiej 550x220x65


Z tego co patrze to nie ma takiego jest 550x230x65, ale czy to w ogole wejdzie?
Podobno największy wchodzi 550x180x65

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 09:11 
Enzo napisał(a):
marcin92 napisał(a):
jak większy ic to lepiej 550x220x65


Z tego co patrze to nie ma takiego jest 550x230x65, ale czy to w ogole wejdzie?
Podobno największy wchodzi 550x180x65


18centymetrowy w zupełności Ci wystarczy , ori ma wymiary 140/50/550 bodajże i prędzej czy póżniej zacznie przepuszczać na łączeniu alu rdzenia z plastikowymi bokami. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 10:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 406
Lokalizacja: Kutno / Łódź
Moje BMW: e92
zajrzyj do tego tematu :)
viewtopic.php?f=6&t=123581


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 11:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
330d ma wentylator z przodu chyba, trochę utrudnia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 18:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 31
Posty: 688
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149730
Silnyy napisał(a):
zajrzyj do tego tematu :)
viewtopic.php?f=6&t=123581


dokładnie strona 44 ;)

jak by Ci się nie chciało wchodzić to wklejam foto:

Obrazek

Obrazek

A tutaj takie słabej jakości już ze zderzakiem:

Obrazek

Pozdro! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 21:50 
deejeys napisał(a):
330d ma wentylator z przodu chyba, trochę utrudnia.

Taki kaloryfer jak powyżej nawet uniemożliwia. :cwaniak: Po za tym więcej niż połowa jest przykryta przez zderzak a druga sprawa że to tylko 320d. :spi:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 22:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
sirek napisał(a):
deejeys napisał(a):
330d ma wentylator z przodu chyba, trochę utrudnia.

Taki kaloryfer jak powyżej nawet uniemożliwia. :cwaniak: Po za tym więcej niż połowa jest przykryta przez zderzak a druga sprawa że to tylko 320d. :spi:

przykryta czy nie ale tak spełnia swoje zadanie;) dorobić dobre kierownice powietrza i będzie git ;)
w 330d to bym zamontował elektryczny wiatrak z 320d i większy ic taki ma duużo większy przepływ powietrza :)
fabryczny IC za mały jest do seryjnego 320d a co dopiero do 330d po programie :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 22:19 
Owszem ,że spełnia swoje zadanie bo jest lepszy od serii ale nie w 100%. Cooler seryjny w 320d i 330d e46 ma te same wymiary i te samą wadę - prędzej czy póżniej zacznie przepuszczać na łączeniu rdzenia z plastikami bocznymi.

Sam miałem w swojej byłej 180/65/550 ICka od chłopaków z FMICa i wystarczył z zapasem do programu 290/640. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 22:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
ja mam taki w 320d 200km i jeszcze czuć latem w ciepłe dni jak puchnie więc dziwne ze w 330d 290km miał jeszcze zapas.. (i tu tkwi może problem z mocą, bo jak na 140 wysokim robi się max ok 260km a na troszkę większym aż do 290-300km więc niema bata ze taki 550/180/65 nadal ma słabe przepływy)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 16 stycznia 2015, 23:12 
Ori ma 140/50/550 , FMICowy 180/65/550 więc ma 30% więcej juz na samej powierzchni. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 10:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 31
Posty: 688
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149730
ten co ja założyłem to jest 600x300x76mm, mimo tego że jest dość duża część zasłonięta i tak daje radę. Przy -6 stopniach na dworze w dolocie miałem -3 a nawet -4 nie raz. Ciekawe ile będzie latem, ja wyszedłem z założenia że lepiej większy kupić niż na styk, a że kupiło mi się prawie największy to już nie moja wina :P jest jeszcze jedne, grubszy 600x300x100mm :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 10:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
przydalo by sie pomodzic z kietownicami powiettza na takim coolerze
;-) ale wielki jest

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 10:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 108
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 7#p1883757
Fajny furacz , zazdroszczę ksenonu , koloru i navi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 11:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Prawdę mówiąc to u mnie 230-stka w miarę fajnie współgra z wlotem zderzaka. Montowałem trochę już tego w życiu w tym w 330d i 180tka bez mpaka była tak trochę ciężko do upchnięcia, no chyba, żeby belkę ciąć - no ale nie chcieliśmy. Podcieliśmy mocowania wentylatora, coś tam trochę i weszło bez większej rzeźby :)


marcin92, co do porównywań 330d i 320d wstrzymam się od głosu, eh... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 12:05 
deejeys napisał(a):
Prawdę mówiąc to u mnie 230-stka w miarę fajnie współgra z wlotem zderzaka. Montowałem trochę już tego w życiu w tym w 330d i 180tka bez mpaka była tak trochę ciężko do upchnięcia, no chyba, żeby belkę ciąć - no ale nie chcieliśmy. Podcieliśmy mocowania wentylatora, coś tam trochę i weszło bez większej rzeźby :)


marcin92, co do porównywań 330d i 320d wstrzymam się od głosu, eh... :)


Czekałem aż sie wypowiesz Dawid , w końcu Ty tu grasz pierwsze skrzypce w 320d i nie tylko. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 12:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Wiem Dawid ze małe turbo robi dużo większą temperaturę w dolocie. ale mi nie chodzi tylko o temperaturę w dolocie. Chodzi o restrykcje, większy IC ma więcej kanałów przez co nie działa jak zwężka. warto spojrzeć do turbo benzyn jakie zakładają, ciśnienie małe 4 cyl. a intercoolery jak od tira :)
DJ pewnie nie raz czytałeś na Racingforum itp jak na małym IC spadało ciśnienie za IC :)
ciekawi mnie zamontowanie wskaźnika doładowania przed IC i za IC na małym intercoolerze i dość mocnym programie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 14:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 31
Posty: 688
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149730
koko2403 napisał(a):
przydalo by sie pomodzic z kietownicami powiettza na takim coolerze
;-) ale wielki jest


u mnie są już wloty na tarcze zamontowane, nawet przy tak dużym coolerze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 17 stycznia 2015, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
marcin92, różnica ciśnień zawsze będzie. Jest to zależne od temperatury. Nie potrafie policzyć różnic pomiędzy 230 a 180tka, nie chce mi się. 3 lata fruwalem na fmic 140x550 i 240, 2bary prawie na nim dmuchalem...

Sam oczywiście jestem zdania, ze cooler jak się da, to ładować duży bo krzywdy sobie tym nie zrobimy. Kwestia, że na sile tez nie ma co kombinować :)

Poczytaj zresztą dlaczego dolot od turbo do IC robią z średnicy zbliżonej do turbo a za turbo wiekszej ? :)


W benzynie jeszcze inna kwestia wg mnie, ale nie o tym temat :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Enzo -->> E46 330d M57N M-Pakiet
PostNapisane: 18 stycznia 2015, 21:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
wiec chyba zaloze 550x180x65 i tez bedzie git ;)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL