BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 14:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 281 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 20 marca 2017, 10:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Co tam za świeczki wrzuciłeś? Ps z kierą dobry ruch, szkoda, że 2 lata za późno :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 20 marca 2017, 13:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: '97 E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161610
Kierownica dobrze uzupełniła wnętrze. :ok:

Czyżby kolega był z Wawra ?

_________________
Było: '98 316i (E36) Compact - Ascotgruen
Jest: '97 323i (E36) Coupe - Madeiraviolett


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 20 marca 2017, 15:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Jak się jeździ na acentrykach ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 20 marca 2017, 15:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1082
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
kupiec_fkl napisał(a):
Jak się jeździ na acentrykach ?


Dokładnie mam te same pytanie bo się nad nimi zastanawiam :D

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 20 marca 2017, 22:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Na acentrykach jeździ się... gorzej i lepiej.
Gorzej, bo duużo bardziej czuć na kierownicy koleiny, wszystkie dziury, krawężniki itp. Koleiny są wręcz upierdliwe. W moim przypadku chyba trochę ciężej chodzi układ kierowniczy ale może to złudzenie bo jednocześnie zmieniłem kierę na mniejszą i ostatnio dużo jeździłem Toyotą w której kierownica chodzi leciutko.
Lepiej, bo koło mniej się kładzie w pozytyw na zakręcie i więcej opony klei do asfaltu - większy grip przodu, mniejsza podsterowność.
Ogólnie do normalnej cywilnej jazdy to nie ma sensu, bo i tak nigdy nie jeździ się na granicy przyczepności. Natomiast na tor i do szaleństw się przydaje a kosztuje grosze.
Zamierzam w tym roku odwiedzić tory Jastrząb, Słomczyn i Łódź dlatego założyłem te tuleje.

grabolek363 napisał(a):
Co tam za świeczki wrzuciłeś? Ps z kierą dobry ruch, szkoda, że 2 lata za późno :rotfl:

Lepiej późno niż wcale ;) Świece to nie wiem dokładnie, jakieś zwykłe Bosch.

Wateusz napisał(a):
Czyżby kolega był z Wawra ?

Obecnie tak :)

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 20 marca 2017, 23:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 101
Moje BMW: e46 330i
Kod silnika: m54b30
Garaż: E46 330i Touring, Yamaha Thundercat
Bardzo ładna e36 - marzenie mojej małżonki, zaraz po e30 :D

_________________
https://www.facebook.com/Fafikowe-E46-3 ... 5715312771


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 21 marca 2017, 08:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
_KL_ napisał(a):
Na acentrykach jeździ się... gorzej i lepiej.
Gorzej, bo duużo bardziej czuć na kierownicy koleiny, wszystkie dziury, krawężniki itp. Koleiny są wręcz upierdliwe. W moim przypadku chyba trochę ciężej chodzi układ kierowniczy ale może to złudzenie bo jednocześnie zmieniłem kierę na mniejszą i ostatnio dużo jeździłem Toyotą w której kierownica chodzi leciutko.
Lepiej, bo koło mniej się kładzie w pozytyw na zakręcie i więcej opony klei do asfaltu - większy grip przodu, mniejsza podsterowność.
Ogólnie do normalnej cywilnej jazdy to nie ma sensu, bo i tak nigdy nie jeździ się na granicy przyczepności. Natomiast na tor i do szaleństw się przydaje a kosztuje grosze.
Zamierzam w tym roku odwiedzić tory Jastrząb, Słomczyn i Łódź dlatego założyłem te tuleje.


Trochę namieszałeś bo acentryczne tuleje stawiają koło w jeszcze większy pozytyw :) Zmieniają dodatkowo WSZ co ma wpłynąć na lepsze wracanie kierownicy. Ja miałem tuleje pełne nie-acentryczne i nie czułem tylu wad, a miały jedną wielką zaletę mianowicie lepszą precyzję prowadzenia więc tym razem również wybiorę pełne tuleje centryczne (dokładnie od M3 3.2).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 21 marca 2017, 10:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Hmm może mamy pomieszanie pojęć ale chodzi nam o to samo. Po zwiększeniu KWSZ w zakręcie, na skręconych kołach, wewnętrzne koło ustawia się w pozytyw (odchyla się na zewnątrz, dodatni camber), natomiast zewnętrzne koło pochyla się do środka - ujemny camber - czyli tam, gdzie jest potrzebny i tego chcemy. Po wyprostowaniu kół camber wraca do wyjściowego ustawienia. Zwiększa się w ten sposób powierzchnia styku opony z podłożem w zakręcie bo zewnętrzne koło się mniej pokłada.
Poczytałem, że faktycznie zwiększa się opór na kierownicy od tego. Samochód chętniej utrzymuje kierunek na wprost i mocniej wraca kierownica, więc potrzeba więcej sily żeby to przezwyciężyć.

Wyczucie samochodu i reakcja na ruchy kierownicą jest oczywiście dużo lepsza niż na seryjnych niepełnych tulejach.

Muszę jeszcze ustawić zbieżność, może będzie trochę lepiej i przy okazji zobaczę o ile stopni zwiększył się KWSZ.

cezary1808 napisał(a):
Bardzo ładna e36 - marzenie mojej małżonki, zaraz po e30 :D

Dzięki :)

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 21 marca 2017, 11:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
_KL_ napisał(a):
Hmm może mamy pomieszanie pojęć ale chodzi nam o to samo. Po zwiększeniu KWSZ w zakręcie, na skręconych kołach, wewnętrzne koło ustawia się w pozytyw (odchyla się na zewnątrz, dodatni camber), natomiast zewnętrzne koło pochyla się do środka - ujemny camber - czyli tam, gdzie jest potrzebny i tego chcemy. Po wyprostowaniu kół camber wraca do wyjściowego ustawienia. Zwiększa się w ten sposób powierzchnia styku opony z podłożem w zakręcie bo zewnętrzne koło się mniej pokłada.
Poczytałem, że faktycznie zwiększa się opór na kierownicy od tego. Samochód chętniej utrzymuje kierunek na wprost i mocniej wraca kierownica, więc potrzeba więcej sily żeby to przezwyciężyć.


W sumie nie analizowałem jak się zachowuje koło podczas skrętu, ale jak wcześniej miałeś koła tak: | | tak teraz teoretycznie są tak: \ /. Oczywiście to tyczy się wyprostowanych kół. Sprawdź jak będziesz ustawiał zbieżność wartość pochylenia przednich kół. Jeżeli masz poprzedni pomiar to by można było porównać czy robi się poztyw \ / czy negatyw / \


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 21 marca 2017, 12:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Hm faktycznie może tak być, że przy kołach ustawionych na wprost camber się zwiększa. Ciekawe, że praktycznie nikt o tym nie wspomina a ja 28 filmów o tym widziałem.
Bazowałem m.in. na tym artykule http://tqmm.pl/2016/10/05/zrozumienie-wyprzedzenia-pochylenia-kwsz/ oraz filmie https://www.youtube.com/watch?v=5ve9sKwEzE0
Sprawdzę przy ustawianiu zbieżności, mam całą geometrię na wydruku przed zmianą i zobaczymy co będzie po zmianie. Ciekawa sprawa!

EDIT: jestem umówiony na czwartek na geometrię. Jak tak sobie o tym myślę to chyba jednak zmiana KWSZ nie powinna wpływać w żaden sposób na pochylenie kół w pozycji na wprost. Ale zobaczymy, jestem cholernie ciekawy jak się zmienią kąty dzięki tym tulejom.

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 19:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
No dobra więc tak się sprawy mają:

Geometria przodu na zwykłych Lemforderach
Obrazek

Geo na acentrykach
Obrazek

Jak widać kąt pochylenia koła (PK) się nie zmienił (marginalna zmiana rzędu błędu pomiarowego), KWSZ zwiększył się ale niewiele, myślałem że więcej będzie, w E30 miałem jakieś +6 stopni (ale też obniżenie 40/40).
Zbieżność poprosiłem o ustawienie max rozbieżnie w granicach normy. Czyli nadal na plusie wyszło ale jest to głównie auto drogowe więc nie ma co szaleć.
W każdym razie różnicę czuć na drodze a na torze Słomczyn było dzisiaj całkiem przyjemnie ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wnioski jakie mi się nasuwają po dzisiejszej wizycie:
- sportsitze są "sport" tylko z nazwy. Nie wiem jak ja kiedyś mogłem na tym jeździć w KJSach i mi to nie przeszkadzało. Sporty z E30 są jakieś 2487 razy lepsze. Większość czasu wisiałem na kierownicy albo zapierałem się o boczek/tunel żeby nie wylecieć przez szybę w zakrętach.
- zawieszenie galareta, wskazana zmiana przynajmniej amorów na usztywnione Bilsteiny.
- RaceChrono to zaejbista apka
- całą nitkę Słomczyna w obecnej konfiguracji na dyfrze 2.93 przejeżdża się na dwójce. Nie powachlowałem sobie :rotfl:
- mogę jechać dużo szybciej tylko jestem tchórzem i się boję wydzwonić. Mimo to seicenta i słabsze civiki objeżdżam :cwaniak:
- pierwszy raz zdarzyło mi się zagrzać/przegrzać wspomaganie, chyba pora na kontrolę poziomu płynu w zbiorniczku ;)
- Intergra Type-R to fantastyczny sprzęt

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 09:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Super sprawa, szkoda że tylko 2bieg, wiem już że się tam nie wybiorę....
co do foteli to zgadzam się w 100%, wsadziłem ostatnio to po tyg znowu wywaliłem i już ich nie wsadze....
dawaj next time na jastrząb :ok:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 10:21 
Fajna impreza :ok:
przetestowałeś zawieszenie,sporty hehe a przede wszystkim umiejętności.
:super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 16:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
HansiO napisał(a):
Super sprawa, szkoda że tylko 2bieg, wiem już że się tam nie wybiorę....
co do foteli to zgadzam się w 100%, wsadziłem ostatnio to po tyg znowu wywaliłem i już ich nie wsadze....
dawaj next time na jastrząb :ok:

Gdybym miał dyfer 3.15 (albo był szybszym kierowcą ;) to na najdłuższej prostej wbijał bym 3, na 2.93 idealnie dochodziłem do końca obrotomierza. Na lepszych oponach pewnie też doszedł bym do trójki bo wypadał bym z zakrętu z większą prędkością.
Jastrząb mam w planach w tym sezonie ale muszę się zastanowić czy dostosować ten samochód (przynajmniej opony + zawias) czy kupić sobie coś innego ;) Gdyby nie podwyżki OC to nie miałbym dylematu a tak to nie wiem.

Waldek100581 napisał(a):
Fajna impreza :ok:
przetestowałeś zawieszenie,sporty hehe a przede wszystkim umiejętności.
:super:

Dzięki :super:

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 20:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Integra typer-R fantastyczny sprzęt pod jakim kątem? Kiedyś w takim czymś brał ode mnie gumy do upalania... Mnie totalnie nie kręcą ośki, tam pewnie jest szpera itp, ale przygotowując auto typu e36 do poziomu nawet stockowego zdlubania tej integry, to wiadomo co człowiek by wybrał... No a poza tym zrób tą integra coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=t27GoKJtbuU

:rotfl: :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 22:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
No pod takim kątem, że to sportowy samochód nie udający czegoś, czym nie jest. Głośny, spartański, bezpośredni, ze szperą, wielkim chamskim spoilerem i Recaro Speed z fabryki. O podobnej filozofii co E30 M3, E36 LTW etc. Dla mnie gra w tej samej lidze, szanuję jak cholera.
A że nie podriftuje to wiadomo, latanie bokami jest tylko jednym ze sposobów czerpania funu z jazdy i nie wszystkich to jara.

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 00:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
_KL_ napisał(a):
No pod takim kątem, że to sportowy samochód nie udający czegoś, czym nie jest. Głośny, spartański, bezpośredni, ze szperą, wielkim chamskim spoilerem i Recaro Speed z fabryki. O podobnej filozofii co E30 M3, E36 LTW etc. Dla mnie gra w tej samej lidze, szanuję jak cholera.
A że nie podriftuje to wiadomo, latanie bokami jest tylko jednym ze sposobów czerpania funu z jazdy i nie wszystkich to jara.


Tak tak, dla mnie honda fwd, to nadal honda i jak widzę to mam przed oczyma tylko taki obrazek:
https://www.youtube.com/watch?v=yZtqCXASN6I

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 07:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
grabolek363, równie dobrze możnaby nagrać wersje zamiast hondy e36, a zamiast BMW byłby Mercedes :D ja tam do Hond mam szacunek moja dziewczyna ma Civica VI i świetnie się to prowadzi i jest bardzo komfortowe (mało kto wie że stary Civic ma wielowahacz przód i tył). Taka Integra to musi być gokart


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 08:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
grabolek363 napisał(a):
_KL_ napisał(a):
No pod takim kątem, że to sportowy samochód nie udający czegoś, czym nie jest. Głośny, spartański, bezpośredni, ze szperą, wielkim chamskim spoilerem i Recaro Speed z fabryki. O podobnej filozofii co E30 M3, E36 LTW etc. Dla mnie gra w tej samej lidze, szanuję jak cholera.
A że nie podriftuje to wiadomo, latanie bokami jest tylko jednym ze sposobów czerpania funu z jazdy i nie wszystkich to jara.


Tak tak, dla mnie honda fwd, to nadal honda i jak widzę to mam przed oczyma tylko taki obrazek:
https://www.youtube.com/watch?v=yZtqCXASN6I


:rotfl:
Własciwie to można by spokojnie podciągnąć pod dział Kille na takim jednym forum BMW ze sport w nazwie :rotfl:

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> qp E36 328i Hellrot
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 19:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
kupiec_fkl napisał(a):
grabolek363, równie dobrze możnaby nagrać wersje zamiast hondy e36, a zamiast BMW byłby Mercedes :D ja tam do Hond mam szacunek moja dziewczyna ma Civica VI i świetnie się to prowadzi i jest bardzo komfortowe (mało kto wie że stary Civic ma wielowahacz przód i tył). Taka Integra to musi być gokart


Ok dla dziewczyny jak Cię moge, ale moja akurat nie trawi civicków, jak widzę hondy to prawie wszystkie do VI gen mają jakieś wstawiane progi, reperaturki i to wszystko z gazety do tego wydech jak wiadro, a to tylko 1.4...

http://memy.pl/show/big/uploads/Post/83 ... 451396.jpg

:rotfl: :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 281 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL