BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 13 grudnia 2018, 00:25


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: ciapek94 -->> e39 540iA Niestety na sprzedaż!
PostNapisane: 1 listopada 2015, 21:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Hello!

Jak wszyscy wiecie moja perełka a mianowicie Compii 320td został sprzedany.
Przyszedł czas na nowe wozidło z trochę konkretniejszym motorem pod maską

Z chęcią pochwale się nowym nabytkiem jakim jest e39 540iA z końca 2001r.
Pod maską siedzi M62B44TU

Vehicle information
VIN long WBADN61000GG91672
Type code DN61
Type 540I (EUR)
Dev. series E39 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M62/TU
Cubical capacity 4.40
Power 210
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Prod. date 2001-09-26

Order options
No. Description
216 SERVOTRONIC

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

265 TIRE PRESSURE CONTROL (RDC)

302 ALARM SYSTEM

337 M SPORT PACKAGE

352 DOUBLE GLAZING

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

416 SUNBLINDS

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

620 VOICE INPUT SYSTEM

630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

690 CASSETTE HOLDER

705 M SPORT SUSPENSION II

710 M LEATHER STEERING WHEEL

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

780 M LT/ALY WHEELS PARALLEL SP.MIXEDTYRE

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

915 NO OUTER SKIN PROTECTION

937 REQUEST CD-ROM ON DELIVERY

Series options

No. Description
202 STEPTRONIC

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

438 WOOD TRIM

520 FOGLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

555 ON-BOARD COMPUTER

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Zdjęcia niestety słabej jakości, lecz jak zrobię lepsze od razu zostaną dodane.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autko posiadam troszkę ponad miesiąc. Oczywiście filtry już kupione, na dniach wpadnie 8L oleju Motul X-Cess 8100 5w40.

Co do modyfikacji to został zamówiony wydech końcowy firmy MG Motorsport z Siemianowic Śląskich.
Zobaczymy jak będzie buczeć na tym wydechu :)

W dalszych planach odpowiedni felunek czyli ori Stylingi 65 z e39 M5

Obrazek

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 22:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Dobra zmiana :super: fajnie, że jest Mpak :)

Dobrze, że będzie inny końcowy, bo ta jedna rurka wygląda słabo :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 22:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 4833
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47
Garaż: E90 320d: viewtopic.php?f=6&t=159224

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
Fajna sztuka :super: takie E39 to mógłbym mieć :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 22:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 7699
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
jak nówka :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 22:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Wojt4S90, stan samochodu faktycznie bardzo dobry. W środku znikome ślady użytkowania (fotele/kanapa w super stanie, przyciski/boczki/kierownica/listwy - stan igła!) Z zewnątrz lakier bardzo zadbany, brak korozji. Nic nie jest popękane, poprzecierane, oczywiście wszystko sprawne!

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 22:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3653
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: E92 LCI / F34
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
bardzo ładny samochód :)

jak z pakietem startowym? chciałem swego czasu x5 z tym motorem i odstraszyły mnie wszelakie pompy, vanosy, rozrząd i uszczelki...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 23:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Sądzę że z utrzymaniem nie ma tragedii :) Moim zdaniem łatwiej utrzymać 4.4 v8 niż np 3.0d. W dieslach non stop jak nie wtryski to turbo, jak nie turbo to czujniki ciśnienia, jak nie czujniki to pompy i tak w koło :)
Więcej będę w stanie powiedzieć jak trochę pośmigam tym e39 :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 23:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 26
Posty: 2871
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
ciapek94, piękna i zadbana 5er :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 23:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3653
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: E92 LCI / F34
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
ciapek94,
jednak V8 to tak jak byś miał dwa silniki patrząc na koszt eksploatacji
z jednej strony są nie do zdarcia, z drugiej eksploatacja jest potężna

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 23:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
ppatryk, V8 nie jest tanim motorem w utrzymaniu, oczywiście dużo zależy od jego kondycji. Jednak 4/6 wtryskiwaczy / turbosprężarka / czujniki cr/ pompy / świece żarowe / i inne duperela na ziemi nie leżą a swoje kosztują tak że wiesz :) Miałem kilka diesli w tym m47n w e46 i podziękuję :) Compota miałem w dobrej kondycji (200k oryginalnego przebiegu, śmigał na 5w30) A jednak non stop coś, tu wtryski, tu turbo itp itd

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 23:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2207
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: BMW F30 328i
Kod silnika: N20
No takie E39 to rozumiem.Mpakiet,4.4 litra,bogate wyposazenie-same plusy.Bezawaryjnosci zycze :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 1 listopada 2015, 23:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 475
Lokalizacja: Poddębice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=162425&p=2149556#p2149556
Super 5-tka z dobrym serduchem :serce: , fajnie się prezentuje :ok:
Bezawaryjności i zadowolenia życzę ;)

_________________
E46 330i Cosmosschwarz Metallic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 00:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Dziękuje panowie :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 03:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6499
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Ladne E39 :super: miałem ten sam silnik w E53 i bardzo ladnie radził sobie z 2 tonowa buda

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 03:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 265
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: viewtopic.php?f=55&t=164256
Też miałem ten silnik tylko, że w e38. Sam silnik jest mało awaryjny. Problemy pojawiają sie w skrzyni biegów. Miej ją na oku ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 09:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18373
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Przyjemna seryjka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 16:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 1030
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Moje BMW: 320td+ -> 120D
Kod silnika: M47N -> N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=139620

viewtopic.php?f=6&t=162450
Ładne E39 :)
Przeskok wedlug mnie bardzo duzy :P Z malego kompota z klekotem na E39 z V8. Uwazam ze utrzymanie diesla i tak jest tansze niz takiego motoru. Rzeczy, ktore wymieniles sie oczywiscie przytrafiają, ale tez trzeba miec naprawde pecha zeby wymieniac tyle osprzetu ;/ Z tego co pamietam u siebie robiles turbo i wtryski. Nowy wlasciciel moze spac spokojnie :)
Podobno w M62tu jest klopotliwy ten vanos. W razie wpadki naprawa tez malo nie kosztuje ;/
Jest gaz bo nigdzie nie doczytalem? :P Spalanie to pewnie na spory minus po kompocie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 16:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 24109
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 335i
Kod silnika: N54B30A
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166842

viewtopic.php?f=55&t=159106&start=0

było E39 530i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019
było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było E91 325d+ 6gang mpak
było E46 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było E46 330i polift
było E39 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było E34 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
podoba mi się :ok:

ciapek94 napisał(a):
Moim zdaniem łatwiej utrzymać 4.4 v8 niż np 3.0d


nie zgodzę się ;)

ciapek94 napisał(a):
Co do modyfikacji to został zamówiony wydech końcowy firmy MG Motorsport z Siemianowic Śląskich.


viewtopic.php?f=16&t=153615

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 19:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
DaaN, Co do wydechu kupiłem akurat nowy od MG. A jeżeli chodzi o koszty utrzymania diesla a v8 no to wiadomo każdy będzie bronił swojego :D Miałem kilka diesli i po prostu mam dość napraw typu wtryski/turbo/egr/czujniki cr/pompy/świece żarowe itp itd :D W sumie V8 zawsze mnie kręciło i udało się spełnić w jakimś stopniu moje marzenia :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 19:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Dante182, W Compim zrobiłem turbo / 4szt wtryskiwaczy / pompe podprogowa / świece żarowe z problemami typu dwie urwane / czujnik sterowania turbosprężarkom i dużo innych części. Jeżeli chodzi o spalanie no to w porównaniu do Compota jest szatańskie :) Compot według komputera palił 7,5 a e39 według kompa 18 :D Mówię o jeździe w mieście. Co do realnego spalania, nigdy nie tankowałem pod korek i nie sprawdzałem ile przejechałem km. Brakowało w baku to się tankowało hehe.

Powiem szczerze że przejście z Compiego na e39 z moim silnikiem było strzałem w dziesiątkę :) Wrażenia z jazdy bez porównania, aczkolwiek nie ukrywam że 192km/400nm też robiło robotę :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Kunio i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL