BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 02:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 6 czerwca 2015, 10:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Sprawy serwisowe prawdopodobnie na dzień dzisiejszy można uznać za zakończone :hurra:
Ostatnią rzeczą która była do wymiany to przewód uziemiający po którego wymianie na akumulatorze mam ładowanie 14.2 na ful obciążeniu (tj. między innymi włączone światła, grzanie tylnej szyby czy grzanie foteli).
Ogólnie to ten przewód chyba nie występuje w originale ale gdy mierzyłem jakie napięcie daje alternator na silniku a jakie na akumulatorze to była przepaść, mianowicie na silniku było 14.3 a na akumulatorze 13.4 czasem nawet poniżej 13 :przestraszony: gdy siedziałem pod autem ten przewód rzucał się w oczy gdyż był strasznie poharatany trochę poczytałem na temat uziemienia i słabego ładowania, skojarzyłem fakty i proszę po wymianie jak ręką odjął :ok:

Stary przewód wyglądał okropnie:

Obrazek

I porównanie z nowym zakupionym w zwykłym sklepie motoryzacyjnym za 12zł :P

Obrazek

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 7 czerwca 2015, 04:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Bardzo dobry ruch :ok: . Jeszcze trochę i mogłaby być za słaba masa dla rozrusznika i nie mógłbyś odpalić auta, miałem tak ja i znajomy...

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 czerwca 2015, 11:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Autko znowu na kanale :/
A oto winowajca:

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie wpadło nowe koło:

Obrazek

Niestety przez te naprawy nie mam kiedy fotek porobić całości w jakiejś ładniejszej scenerii :zdegustowany:

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 18 czerwca 2015, 12:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
W rozruszniku padła cewka :dobani: po wymianie wszystkie bule zażegnane :super:

No i najgorsza z czynności zakończona czyli szlifowanie listew, które poprzedni właściciel pomalował sobie na czarno chcąc tanio mieć ShadowLine :/ wyglądało to okropnie bo farba zaczęła po prostu się łuszczyć i zrobiła się jakaś taka chropowata :(

Obrazek

Obrazek

Po mozolnym szlifowaniu w taki sposób:



około trzech metrów listew wygląda całkiem zgrabnie

Obrazek

Przy okazji prezentacja nowych kapci :cwaniak:

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 28 czerwca 2015, 21:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Takie tam z wypadu w las :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 29 czerwca 2015, 13:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
Piękności :) dawno nie widziałem tak ładnej 5-er :rotfl: i ten środek powala :padam: :padam: :padam:

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 29 czerwca 2015, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
killer23 napisał(a):
Piękności :) dawno nie widziałem tak ładnej 5-er :rotfl: i ten środek powala :padam: :padam: :padam:


Piękna to dopiero będzie ;)

Strona zewnętrzna powoli się zmienia i traci połysk :przestraszony:

Przy okazji naprawy łączników zderzaka LaCocainy które Dawid nie wiem jakim cudem połamał :orany:

Obrazek

Moje e39 tak jak pisałem powoli traci połysk :rotfl:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Fotki są jakości jakie są bo gumka do ścierania z opcją cykania fot nie radzi sobie zbytnio wieczorami :cisza:
Na chwile obecna zmiana dopadła tylko ramki szyb bo listew dokoła auta jeszcze nie posiadam :zawstydzony:

No i kolejna porcja z grzybobrania :rotfl:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I takie tam od narzeczonej :cwaniak:

Obrazek

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 1 lipca 2015, 06:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 834
Lokalizacja: Wyszków
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B25
podejscie do auta i samo bmw super :D

_________________
Oceń moje BMW

viewtopic.php?f=6&t=150015&start=0

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 1 lipca 2015, 08:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E39 530i
Kod silnika: M54B30
Fajne auto i dobrze działasz :ok:

Tylko te tylne lampy, chyba nie są ori??

_________________
Obrazek
Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79483
Jest: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=30617
A tu mój diamencik: http://www.srt4.fora.pl/projekty,6/srt- ... ra,46.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 1 lipca 2015, 16:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 726
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: 330cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155308
Świetna robota :ok:
bardzo ładna e39 :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 2 lipca 2015, 12:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
kamilsrt napisał(a):
Tylko te tylne lampy, chyba nie są ori??

Racja tył to jakaś chińszczyzna ale to wizja poprzedniego właściciela
Przód niby oryginał, ma wszędzie znaczki bmw :] ale coś z nimi nie tak bo jak rozbierałem w celu wymiany regulatorów to zauważyłem że przesłona którą da się zmienić strumień światła oświetlający pobocze jest nieregulowana i jest prosta :szok: wyczytałem że niby amerykańce tak mają :suchy: ale mi nie przeszkadza bo ksenon ładnie daje rade ;)

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 lipca 2015, 11:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Do autka wpadł mały dodatek ale jak że cieszący oko :hyhy:

Tak było:

Obrazek

Tak jest:

Obrazek

Oczywiście w międzyczasie jak zawsze wyszły jakieś kwiatki mianowicie z licznika wyciągnąłem takie cuś

Obrazek

Co to jest? a no to jest czujnik zużycia klocków :zdegustowany:

Obrazek

I teraz do poniedziałku prawdopodobnie będzie kontrolka koić oko :/

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 11:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Minęło już prawie pół roku ;) autko nie stoi więc w między czasie coś musiało pójść nie tak
Pompa wody zrobiła taki psikus

Obrazek

Sprawne oko od środka dostrzeże pęknięcie

Obrazek

Pompa została wymieniona na nową, zapodałem RUVILLE puki co jest OK
Na fotce z cieknącą pompą, widać na dole rurkę z dziwnym zaciskiem, nie wiele myśląc zamówiłem nową w ASO by mieś spokój na przyszłość ;) niestety fotki nie mam ale wygląda to mniej więcej tak

Obrazek

Coś tam zawsze trzeszczało podczas otwierania maski :| podejrzewałem że linka coś teges :zdegustowany: no i w końcu trach :przestraszony: Jedyny plus to taki że strzeliło w odpowiednim miejscu :super:

Obrazek

Najpierw zakupiłem na allegro jakiś zamiennik za 30zł :wstyd: Podczas pierwszego otwierania połamał się cały plastik ten co na fotce wyżej :chytry: chwila namysłu, wymiana z oryginalnego i do tej pory wszystko działa :hurra:

Następnie któregoś pięknego dnia odpalam auto włączam światła a tu dym z prawej strony :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: Otwieram maskę a tu reflektor dymi :zdziwko: nie wiedzieć czemu powstało jakieś zwarcie na palniku ksenonowym aż upaliło wtyczkę od przetwornicy

Obrazek

Nie mogłem znaleźć samej wtyczki więc na znanym portalu aukcyjnym zakupiłem używaną oryginalną przetwornicę
No i oczywiście trzeba kupić nowe palniki :niepewny: przy kawce poczytałem trochę forum i wybór padł na OSRAM Xenarc D2S Night Breaker Unlimited :cwaniak: Polazłem do zaprzyjaźnionego sklepu zamówiłem bo na miejscu nie było a następnego dnia otrzymałem takie coś

Obrazek

Nie wiem ile poprzednie palniki miały "przebiegu" ale te nowe świecą 100% lepiej :super: jak zwykle nie zawiodłem się na forumowiczach :piwo:

W między czasie wchodząc kontrolnie pod auto zauważyłem że gumy stabilizatora przedniego są już liche
Dopiero po demontażu widać że sporo przeszły i trwale się ugniotły

Obrazek

Zostały wymienione na nowe oryginalne bo 50zł za sztukę to w sumie nie drogo jak na produkt prosto z ASO ze znaczkiem BMW :rotfl:

Obrazek

Nie wiem czemu ale robiąc fotkę stare VS nowe nowych nie wyjąłem z paczki :mur:

Po dalszych oględzinach spodu auta zauważyłem jeszcze że jedna tuleja wahacza przedniego nie wygląda najlepiej
dokonałem zakupu nowych takich ze znaczkiem sowy :ok: czytając trochę jak to wymienić stwierdzam że sam nie dam rady bo nie będę miał z czego wykonać ściągaczy a kupno nie wiem czy mi się opłaci bo na tyle lat użytkowania kilku aut po raz pierwszy mam do wymiany takie coś ;)

Obrazek

Tuleje leżą w bagażniku i czekają na 8-go stycznia bo znajomy mi mechanik który mi to ładnie ogarnie ma wtedy chwile wolnego :P ale spoko nic nie stuka więc mogą sobie leżeć :cool:

No i coś z innej beczki, mianowicie zamontowałem sobie takowe światełka

Obrazek

ładnie oświetlają to co mają oświetlać ale oczywiście fotki robione skrobaczką do szyb tego nie oddają

Obrazek Obrazek

Puki co tylko przód ale spoko będzie i tył, tylko może jak się ociepli bo miejsca w garażu teraz nie mam :wstyd:
No i tyle przygód aktualnie czekam na śnieg aby zrobić sobie sesje zimową ale jakoś pogoda płata figle i za oknem jest jak jest :zakrecony:

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
porządny UP w galerii :ok:
PS jakie miałeś palniki w aucie? może to ich wina (chińczyki)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 20:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
rorafalki napisał(a):
porządny UP w galerii :ok:

No nie ma żadnych konkretów to galeria stoi :wstyd:
rorafalki napisał(a):
PS jakie miałeś palniki w aucie? może to ich wina (chińczyki)

napisane było Philips ale kto to wie ile poprzedni właściciel za nie zapłacił

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 7
Lokalizacja: ERW
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B35
Ładna 5er. Swietny srodek.

_________________
Bayerische Motoren Werke E38 735iA
Chociaż w domu głód i nędza 8 garów mnie napędza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 20:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
Kostek napisał(a):
killer23 napisał(a):
Piękności :) dawno nie widziałem tak ładnej 5-er :rotfl: i ten środek powala :padam: :padam: :padam:


Piękna to dopiero będzie ;)

Strona zewnętrzna powoli się zmienia i traci połysk :przestraszony:

Przy okazji naprawy łączników zderzaka LaCocainy które Dawid nie wiem jakim cudem połamał :orany:

Obrazek

To e46 to była Pitera? jest gdzieś galeria na forum?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 20:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Conrad napisał(a):
To e46 to była Pitera? jest gdzieś galeria na forum?


Tak ta sama :)

Niestety Dawid nie dotrzymuje obietnic i galerii nie ma :(
Auto obecnie śmiga po Warszawskim Rembertowie, jak chcesz coś się o nim dowiedzieć to pisz do OmenSkce czyli do Dawida

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 21:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Świetne wnętrze mimo że drewno nie jest w moim guście, bardzo dobre wyposażenie. Nieźle działasz z autem, oby jak najmniej awarii.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 7 lutego 2016, 12:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
W oczekiwaniu na śnieg który już raczej się nie pojawi :( z nudów czytam różne rzeczy i natrafiłem na temat odbłyśników soczewek że potrafią się wypalić hmmmm przecież niedawno rozbierałem reflektory i było OK ale jednak coś mnie podkusiło i zajrzałem do wnętrza przez pokrywkę do regulacji przesłony reflektora no i co, ku mojemu zdziwieniu odbłyśnik nie był już odbłyśnikiem a szarą powierzchnią :przestraszony: poczytałem dalej i wyczytałem mój błąd - odbłyśnika w żaden sposób nie można nawet dotykać a ja przecież przetarłem go płynem do mycia szyb :cwaniak: pewnie zaszła jakaś reakcja i wszystko poszarzało :zawstydzony: no dobra zamówiłem nowy odbłyśnik poczekałem 2 dni paczka jest więc reflektory znowu na stół

Obrazek

Po mozolnym rozklejaniu mamy klosz oddzielony od reszty :)

Obrazek

Dobieram się do soczewek

Obrazek

Obrazek

I porównuje nowe odbłyśniki ze starymi chociaż gołym okiem widać różnice i nic nie trzeba porównywać bo różnica jest kolosalna

Obrazek

Obrazek

Przy okazji dowiadujemy się że mamy reflektory od anglika :wstyd:

Obrazek

Obrazek

Niby przesłona wydaje się że jest w dobrą stronę wycięta ale chwila uwagi na lekcjach fizyki i przypominamy sobie że przecież soczewka odwraca obraz do góry nogami oraz tworzy negatyw czyli prawa strona jest lewą :cwaniak:
No trudno nic z tym na chwilę obecną się nie zrobi, można jeździć na zamkniętej przesłonie i nie oświetlać pobocza, w sumie to już się do tego przyzwyczaiłem ;)
Można zacząć składać wszystko do kupy, zadowolony że idzie fajnie zgrabnie i szybko po skręceniu coś nie pasuje :wstyd: :wstyd: :wstyd:

Obrazek

Obrazek

Po poprawnym skręceniu i posklejaniu reflektora przyszedł czas na drugą stronę poszło w miarę szybko może dlatego że już to robiłem :) cała operacja wymontowania reflektorów, wymiany odbłyśnika soczewki w obu reflektorach oraz ponowny montaż w aucie zajęła jakieś 3h.
Na podsumowanie dodam że po wymianie żarników na OSRAM Xenarc D2S Night Breaker Unlimited byłem bardzo zadowolony z oświetlanej drogi przede mną ale po wymianie odbłyśnika dowiedziałem się że nocą w ciemnym lesie przed autem może być dzień :szok: :szok:

Przy okazji otwartej maski oraz kolejnym ciekawym pomysłem wyczytanym gdzieś w czeluściach internetu, postanowiłem zamontować inne spryskiwacze szyby czołowej gdyż te w E39 to jakaś porażka, leją płyn do spryskiwaczy na potęgę w 4 miejsca na szybie i jakoś sobie nie radzą :zdziwko:, postanowiłem zapodać kropelkowe spryskiwacze od E60 :cwaniak: powstaje tylko problem gdyż moja oryginalna instalacja e39 posiada system intensywnego mycia czyli jakoś to trzeba wszystko połączyć aby zdawało egzamin, zakupiłem zaworki zwrotne, które są potrzebne aby płyn nie przelewał się z jednego zbiorniczka do drugiego podczas spryskiwania szyb, w oryginalnych dyszach od e39 po rozebraniu okazuje się że takie zaworki są tam wbudowane ;) ale już od E60 ich tam nie ma bo E60 nie posiada intensywnego mycia więc zaworek zwrotny jest nie potrzebny.

Po niżej mały schemat zrobiony tak na szybko więc się nie śmiać jak przerobiłem instalację aby było OK :P

Obrazek

Zestaw jaki zakupiłem to dwa zaworki zwrotne oraz dwa kropelkowe spryskiwacze od E60 - takie dysze były montowane w przedlotowych E60 w poliftach jest znowu lanie płynu w cztery punkty tak jak w E39 :wstyd: (niektórzy dokupują jeszcze 2 trójniki i łączą oba wężyki zaraz przed spryskiwaczem ja postanowiłem rozebrać trochę więcej i z wykorzystaniem oryginalnych trójników poskładać wszystko do kupy :cool: )

Zaworki zwrotne zakupiłem chyba najmniejsze jakie można kupić o średnicy przyłącza 5mm

Obrazek

Poniżej małe porównanie dysz spryskiwacza po lewej od E39 po prawo E60

Obrazek

A tu widać przyłącza dysz u góry jedno przyłącze w dyszy od E60 a u dołu przyłącze na dwa wężyki w E39

Obrazek

W odpowiedzi na pytania wtyczki od podgrzewania dysz są identyczne w E39 i w E60 ;)

Obrazek

Obrazek

Efekt jaki uzyskałem po operacji jest powalający, podczas spryskiwania szyby jest ona cała mokra i wycieraczki pracują jakby lżej :super:
Niestety nie mam foto ani wideo porównującego efekt ale od czego jest Google i YouTube ;)



Filmik przedstawia E39 ze spryskiwaczami od E46 ale efekt jest identyczny :) z tego co wyczytałem to któreś X5 miało jeszcze takie spryskiwacze, które bez problemu pasują do E39

Pozdro :piwo:

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL