BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 23:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 23 maja 2015, 19:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Lincoln napisał(a):
335i po programie idzie jak M3? Gdzie na prostej


Na prostej i sam program to za malo ;)

Krisu_K13TL,

Chodzilo mi o to ze nie zgadzam sie z tym ze "pare kabelkow" czy ESP zastapilo szpere, bo wywnioskowalem z Twojej wypowiedzi ze to miales na mysli.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 23 maja 2015, 21:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Krisu_K13TL napisał(a):

Inna sprawa, że 90% użytkowników nie odczuwa braku mechanicznej szpery, znajomy miał e92 330dA po programie na 270KM i jakoś mu szpery nie brakowało, boki stawiało aż miło i problem z paleniem jednego koła występował tylko przy nawrotach i niskich prędkościach...


To ja jestem w tych 10 % i musze powiedzieć ,że po lekturze kilku ostatnich postow dostałem objawienia. :szok:

Juz wyjaśniam . Moje pierwsze bmw to bmw m5 e 39. Wrazenia ? Ciężko opisać... Niechodziło o moc i przyspieszenie , ale o tę magie tył napedu...
Np jadąc sobie autostradą 120 na 6 biegu chciałem zrobić redukcje na 4 i przycisnąć gazem. Omyłkowo wrzuciłem 2bieg i auto dosłownie paliło laczka przy 120 :szok: czułem jak tył chce wyprzedzic przód jadac na prostej... Poezja - sama adrenalina. O chodzeniu bokiem nie wspomne bo to auto na prostej jechało jak wąż wijąc sie to od prawej to do lewej. Każde skrzyzowanie mozna było zrobic taaaak pięknym bokasem z taką latwością, precyzją ,ze ciezko opsiac. Szok , miłośc, pasja itp...
Ale były negatywne aspekty tzn spalanie zupy i oleju ... dlatego wpadłem na pomysl ,aby kupić r6 dizel w manualu i modzić - tak trafiłem na e91 manual 282 konie 649Nn które sam przerabiałem...
Ale to już nie było to... tzn była moc , Ale zrobienie ronda było zadaniem bardzo trudnym - wręcz nieprzyjemnym. Miałem doświadczenie z driftem po 3 latach z m5 i doszedłem do wniosku ,że chyba dizel się do tego po prostu nie nadaje...
A to nie wina dizla się okazuje tylko braku tej szpery :razz: Dobrze rozumiem?


Ostatnio edytowano 23 maja 2015, 21:26 przez alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 23 maja 2015, 21:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
alduwiel napisał(a):
rąda
alduwiel napisał(a):
nie przyjemnym



rondo w dieslu nieprzyjemne ? ,a i przejazd ronda w poślizgu z driftem wiele wspólnego nie ma :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 23 maja 2015, 21:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale jesteś szybki , zacytowałes nim zdązyłem poprawić :hyhy:

Chodziło mi o łatwość wprowadzania auta w poślizg i mozliwość kontroli tego poślizgu. Drifty w tym e91 mozna było porównac do próby zalożenia na nogi butów o 3 rozmiary za małe... fakt da się , ale cięzko i jak raz to zrobisz to potem się juz jakoś odechciewa powtórek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 23 maja 2015, 21:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 104
Moje BMW: E91/Compact e36
Kod silnika: S50B32
Garaż: BMW X1, Peugeot 208, BMW M3 COMPACT rally S50B32
Lincoln napisał(a):
Ludzie co Wy opowiadacie??? U mnie różnica w tym samym miejscu, sprzętem pomiarowym (SCS), i temperaturze wyniosła 0.27s ze szpera i bez na 1/4 i to nie jest subiektywnie odczucie, albo wydaje mi się, a konkretne dane. Dużo? Nie bardzo zważywszy, że przeciętny czas reakcji przy wyściach ze startu/rolki to 0.5sek.
335i po programie idzie jak M3? Gdzie na prostej - nie było tutaj na forum takiej sytuacji, na torze absolutnie nie, to szpera i moc to nie jedyne różnice między tymi autami i myślę że warto posłuchać w tej kwestii osób które miały takie auta jak Waldek czy Michał, a nie samemu budować nieprawdziwe teorie.
Co do Szpery to jeśli znacie drugiego najszybszego diesla w kraju to jego kierowca (barthezz) powiedział dokładnie to samo co Waldek - lepiej zainwestować w dobrą oponę niż szperę.



A kto powiedział że w opony nie trzeba inwestować...? Kto mówi że szpera zastąpi dobrą opone?? masakra :kwasny:
Pokażcie mi profesjonalny samochód do motorsportu ( oprócz 1/4 mili i driftu) który nie posiada szpery.

Panowie skoro macie wózki po 600 koni i jesteście Miszczami na nordschleife to powinniście mieć i opone i szpere :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 23 maja 2015, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
acik666 napisał(a):
Pokażcie mi profesjonalny samochód do motorsportu ( oprócz 1/4 mili i driftu)


A auta na 1/4 mili i te do driftu nie maja szpery ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 01:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
marcin92 napisał(a):
To wytłumacz dlaczego w toruniu mając 370km wyprzedziłeś 535d touring 274 km dopiero przed meta?
Po programie na 330km zaczęło brakować szpery w 535d.

wygrałem wiec chyba nie muszę się tłumaczyć :) ...dociekałem, rozmawiałem z właścicielem, który się upierał, że to seria i nic nie dłubał.....jeśli wiesz, że miał szperę w serii to przyznam Ci rację...było mokro i wile czynników miało na to wpływ jak wyszło...powyżej tych 400m już srogie baty by dostał od białej. Piszesz, że seria 274...udowodnij mi, że to auto było w serii to rzeczowo Ci odpowiem na pytanie ;)
Projekt tematu jest dość prosty i jasny, kwestia $.....wystarczy wydajny IC, DP i hybryda zamiast dużej turbiny i masz 400+....nic się nie posypie i będzie latać bezproblemowo o ile baza nie jest już trupem z posypanym osprzętem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 01:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Hipek napisał(a):
marcin92 napisał(a):
To wytłumacz dlaczego w toruniu mając 370km wyprzedziłeś 535d touring 274 km dopiero przed meta?
Po programie na 330km zaczęło brakować szpery w 535d.

wygrałem wiec chyba nie muszę się tłumaczyć :) ...dociekałem, rozmawiałem z właścicielem, który się upierał, że to seria i nic nie dłubał.....jeśli wiesz, że miał szperę w serii to przyznam Ci rację...było mokro i wile czynników miało na to wpływ jak wyszło...powyżej tych 400m już srogie baty by dostał od białej. Piszesz, że seria 274...udowodnij mi, że to auto było w serii to rzeczowo Ci odpowiem na pytanie ;)
Projekt tematu jest dość prosty i jasny, kwestia $.....wystarczy wydajny IC, DP i hybryda zamiast dużej turbiny i masz 400+....nic się nie posypie i będzie latać bezproblemowo o ile baza nie jest już trupem z posypanym osprzętem.


tamta 535d była hamowana niedaleko mnie i pokazała 274km pisałem kumplowi ze to niemożliwe ze 274km i robi takie czasy, dla potwierdzenia pojechali do agmy toruń i również na ich hamowni pokazała ok 270km po czym zrobili program na 330km i czasy na 1/4 robił na poziomie 13.6-13.8s. szpery tam nie było i na serii startowało mu się dobrze a po programie już nie było tak łatwo ruszyć;)
(możliwe ze właściciel 535d po prostu poprzez wieczne wyścigi miał taką wprawę w startach ale obecnie do wyścigów bmw zastąpiła ibiza 1.9tdi 1000kg z osprzętem na 300km)

alduwiel czekamy na wystrojenie 335d;) a o trakcji pomyślisz później :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 02:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
alduwiel, Przy 120km/h omylkowo wrzuciles 2 bieg,zaczales palic gume :zdziwko: nic sie nie zepsulo?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 08:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No właśnie nic się nie popsuło :P Tak się własnie buduje więź do marki. Moje pierwsze bmw ,a rożnice/doświadczenia motoryzacyjne jakich doswiadczyłem można by porównac do wyprawy na księżyc.

No coż na razie walczę o te 335d i po wczorajszej druzgocacej opini Pana Macieja Grabarza zaczynam powątpiewać w to czy da sie uzyskac te 440 koni, nie ruszając ukladu paliwowego. Dziś dostałem info od Pana Macieja ,że bez tego ani rusz. Choc ponoć nie chodzi o pompę CR ... ??? Więc o co? Końcówki wtryskow?(jest na wakacjach chyba czy urlopie i mi po jednym zdaniu odpisuje)

Hipek napisał(a):
..wystarczy wydajny IC, DP i hybryda zamiast dużej turbiny i masz 400+...


To skoro ja to wszystko zrobiłem i jeszcze dodatkowo zrobiłem hybryde z malej turbiny, zatkałem egra, wyczysciłem wtryski i zrobię wydech końcowy to powinnienem mieć sporo ponad 400 koni ... Pytanie brzmi dlaczego Pan Maciej mówi ze tyle nie wyjdzie. W końcu się zna na tym...

Pytam bo po chipie odpuszczam dalsze przerabianie tego auta pod względem mocy. Daletgo chcę się przygotować na tip top przed pierwszym chipem. Nie mam zamiaru robić kolejnego chipa i tak dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 09:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
alduwiel napisał(a):
To skoro ja to wszystko zrobiłem i jeszcze dodatkowo zrobiłem hybryde z malej turbiny, zatkałem egra, wyczysciłem wtryski i zrobię wydech końcowy to powinnienem mieć sporo ponad 400 koni ... Pytanie brzmi dlaczego Pan Maciej mówi ze tyle nie wyjdzie. W końcu się zna na tym...

Pana Macieja nie znam i nie wiem co to za tuner :) ...małej się nie robi bo ona w zasadzie nie ma znaczenia..ma dopompować dużą i tyle. EGR to ekologia wiec też bez większego znaczenia. Wtryski z tego co wiem to z 550xd/x5 50d się wkłada i lata + oczywiście IC i DP i strojenie....słabym punktem jest kolektor dolotowy, który nie potrafi dostarczyć tyle powietrza żeby dym wyeliminować, ale tu też podobno jakieś customy robią.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 09:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
O kolektor zadbałem. Wywaliłem klapki i wstawiłem zaślepki. Do tego 2 dni mył sie na myjce ultradzwiekowej. Stan jak nowy, zero dosłownie zero jakiegokolwiek tluszczu czy syfu w srodku. Nowe uszczelki i zatkanie egra ma cel zachowanie czystości w kolektorze. Niby to też cos daje bo więcej powietrza na dolocie.
Do tego wyczyściłem na tej myjce tez przepustnice gaszacą, a jeszcze mam zamiar zastapić zawór EGR pomiedzy przepustnicą gaszacą ,a kolektorem rurą na przelocie z nierdzewki. Myslisz ,że to wystarczy? Bardzo mi zalezy na bezdymnym projekcie.
Niby te turbiny jakie mam mają dac full powietrza...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 09:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 380
Moje BMW: E92 335D
Kod silnika: M57D30N2
Garaż: Było:
E90 330d
E46 330i
E36 318i
E36 323i
E36 318i
a co ze skrzynią biegów, wytrzyma te wszystkie Nm?

_________________
zibi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 09:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
acik666 napisał(a):
A kto powiedział że w opony nie trzeba inwestować...? Kto mówi że szpera zastąpi dobrą opone?? masakra :kwasny:
Pokażcie mi profesjonalny samochód do motorsportu ( oprócz 1/4 mili i driftu) który nie posiada szpery.


Przeczytaj jedną z wypowiedzi Marcina lub Dawida, wynika z nich, że bez szpery nawet na prostej było palenie kapcia na 1/2b, a blokada okazała się panaceum na ten problem przy 250/300ps.

acik666 napisał(a):
Panowie skoro macie wózki po 600 koni i jesteście Miszczami na nordschleife to powinniście mieć i opone i szpere :rotfl:


To o miszczach to nie porzebna nadinterpretacja, bo nikt nic takiego nie napisał.

Wracając do wyników z 1/4 to w killach jest jeden temat, a tam filmik jak startuje z Maćkiem gdy miał 420-430ps i pustą butle NX - czasy oscylowały w okolicach 12.6s.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Z założenia przy napędzie 4 x 4 napęd rozklada się na dwa takie same jak masz w aucie. Czyli, tez w przypadku zerwania przyczepności moc przekazywana jest na kolo ktore ma luzniej. Czyli naped moze rozłożyć się na prawe przednie i lewe tylne kolo... czyli jak założysz szpere i naped bedzie na oba kola równy.


To teraz co szybciej ruszy, 4x4 bez szper czy rwd z szpera?


Ogólnie zalewa mnie smiech jak czytam o problemach niutonometra wielkiego...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 12:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Dobra uwaga DJ, teoretycznie 4x4 bez szper (np golf R) ma taką samą przyczepność jak RWD ze szperą (2 koła) i jeszcze ma te koła dociążone, ale czy w rzeczywistości będzie szybsze? ;) Podam przykład: Golf R (620ps) 10.8s, 370Z z R888 i TC RaceLogic (~600ps) 11.9s

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 15:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wiecie co? Zrobię najpierw ten progam i w tedy się będę zastanawiał co z przeniesieniem napedu.

Mam pewną zagadkę. Może ktoś pomoże . Co to jest po tym lusterkiem? tzn po lewej jakies dioda/czujnik (też nie wiem po co) na dole lampka od alarmu, ale to wśrodku ala obiektyw od kamery? Co to jest?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 24 maja 2015, 15:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
Aktywny tempomat,a ten czujnik to pewnie fotochromowe lusterko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 25 maja 2015, 13:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jesteś pewny? A przypadkiekiem aktywny tempomat nie wygląda tak ?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 27 maja 2015, 10:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Siema, siema Vapor. Miło Cie widzieć :)

W przyszła środe jadę na chipa stage 3 ... zobaczymy co wyjdzie tak więc nareszcie.
Był plan przerabiania tego układu paliwowego , ale odpuszczam... Ktoś mi zagrał na ambicji, ale wporę oprzytomniałem.
Jak będzie 400 koni to mi wystarczy. Przesadzać tez nie można bo po co potem mam mieć jakieś klopoty z ciągle zepsutym autem.

Auto ma być szybkie , ale jednocześnie trwałe. Dalsze przerabianie z mojego punktu widzenia jest nie rozsądne.

Wczoraj rano spotkała mnie nie miła niespodzianka. Tzn zje*ka (między wierszami) na temat dzielenia sie tu z Wami tym co udaje mi się dowiedzieć. Tak rozumiem,że ktoś musiał wydać/stracić wuchte kasy ,aby metodą prób i błedów uzyskac wiedzę jak przerobic auto... Rozumiem ,że mając taką wiedzę chce zarobić sprzedając tę wiedzę innym... Ok, taki juz jest ten świat... ja to rozumiem, ale to nie znaczy ,ze to akceptuję! Moim zdaniem wiedza powinna być ogólnie dostępna.
Ja tez straciłem kupe kasy na przerabianiu mojej byłej 330d bo bez sensu przerabioalem to i tamto. Nikt nie chiał mi powiedziec co robic a czego nie - tylko te ,,tajemnice'' . A efekt modów za wuchte kasy mizerny...Po co inni w przyszłości mają tak samo stracić kasę?
Dlatego też między innymi założyłem ten temat.... Aby podzielic się wiedzą przezemnie zdobytą... Mam nadzieję ,że to niejednego uchroni przed niepotrzebnymi wydatkami ... Pomagajmy sobie nawzajem !
Dzielenie mnoży!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL