BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 09:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 08:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
1/4 obstawiam wysoką 12stkę, ale jak po tych modach będzie 10.x 100-200 to już będzie genialny wynik jak na diesla do jazdy na co dzień.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 08:38 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
dawidd3 napisał(a):
alduwiel napisał(a):

BMW E92 335d (360ps)
0-100: 5.5s
100-200: 12.3s
1/4: 13.7s@166.1km/h


To auto akurat ma bardzo słabe wyniki lub moc podana przez właściciela jest mocno przesadzona.

Kacpercio E92 330d 305KM miał wynik na 1/4 mili tylko o 0.1s gorszy.



wynik kacpercia nie jest z RL tylko z zawodów, na zawodach podają wyniki z 1ft rollout a na RL ta opcja jest domyślnie wyłączona.


alduwiel napisał(a):
Jak będzie 4,5 do setki i 10 do 200 to dla mnie i tak bardzo duzo. A jeszcze jak się zmieszczę w 8 litrach na trasie to będę w raju.
Ja nie mam zamiaru tym autem startować na zawodach czy scigać się na torze lub gdziekolwiek. Miło mi będzie jak czasem sobie wyprzedzę , ale to wszystko. Kupię racelogica i ponagrywam parę filmów bo sam jestem ciekawy wyników. Ale auto tuninguje bardziej dla przyjemności z jazdy , a nie dla samego wyniku.

A co sadzisz o tych 11,81 na ćwiartce? Z tego co porównuje to jest praktycznie wynik równy M3 e92 kopmresor. Jesli faktem jest aktualne 11,60 to by było 6 najszybsze auto w rankingu?


dawidd3 no właśnie miałem dopisać wczoraj wyniki jakie uzyskuje 330d w 300 koniach i juz samo to daje do myślenia co może zrobić 440 koni.



na 1/4 mili liczy sie bardzo start, często ludzie podają pierwsze 18m (60ft) u mnie ten czas z racji kiepskiej przyczepności jest duży i wynosi ponad 2s a aucie z dobrym startem wynosi 1.7s to 400m może okazać się za małym dystansem aby odrobić te 0.3s,
dlatego coraz popularniejsze są wyscigi na 1609 metrów (milę) bo tam może sprawdzić większy potencjał samochodu, na mile ów M3 z kompresorem na 27.8s, to czas chyba lepszy niz aventador czy 600konne gtry czy 650konne porschaki.
(auta z 4x4).

jako daily fajny bedzie diesel z 4.0s do setki i 10s 100-200 i niskie spalanie....;) nie wiem tylko jak z bezawaryjnością takiego zestawu...

i jezus chrystus jakie 6 najszybsze auto w rakingu?!.... boj sie boga :)
Zrob swojego diesla i nie patrz na tabelki... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 11:41 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Najlepiej się moc przydaje pod światłami. I z tąd też taka popularność chyba zyskały wyścigi na ćwiartkę bo najbardziej temu odpowiadają. Gdzie można się ścigać legalnie na polskich drogach? Uzyskac z tego najwięcej sadysfakcji nie łamiąc przy tym prawa? Z pod świateł do tych przepisowych 50 :oczami: mam nadzieje ,że nie wywołam tym burzy , ale tak mi się wydaje.
Po co moc od 200 do 300 jak za takie korzystanie z tego idziesz do pudła?

A mam jeszcze być może głupie , ale teoretyczne pytanie. Czy xdrive jest taki dobry? Tzn czy nie mozna uzyskac tej samej przyczepności na starcie stosując szerszą oponę z tylu? Np w sporcie F1 stosowany jest tylko napęd na tył. Gdyby naped na 4 patrząc od strony fizyki miał jakieś tam przeważające plusy nad napedem na tył to chyba w F1 by jeżdziły same 4x4 a jest na odwrót.
to tez dlaczego wszelakie auta sportowe ostatnich lat maja 4x4 zamiast na tył i szeroki laczek . np Lambo diablo ma na tył , ale już każde nowsze lambo ma na 4 kola napęd ... To mnie dziwi bo analizując F1 dochodzi sie do wniosku ,że lepszy musi być tył napęd.
Do czego zmierzam, chodzi mi o to dlaczego ten gośc załozył xdrive skoro CHYBA lepiej było iść w stronę przerabiania tyłu tak ,aby zmieścił sie tam mega szeroki laczek np 315 albo i lepiej. Auto było by lżejsze, po zastosowaniu odpowiedniej szerokości opony adekwatnej do mocy przyczepność została by zachowana, a czasy od 100 do 200 były by lepsze niż z xdrivie. Więc wydaje się ,że to same plusy. Nie wspominając o niższych kosztach instalowania z tyl szerszego laczka zamiast xdriva

Ps 11,60 to wedle Twojej rozpiski chyba 6 najszybsze auto (pozycja nr 7 na liście ma 11,70) ale nie znamy reszty czasów...


Ostatnio edytowano 22 maja 2015, 11:58 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 11:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
W napędzie X zawsze masz lepszy start, ale tak jak zauważyłeś później napęd na 4 koła "zabiera" moc. W Twoim przypadku zamiast kombinować z oponami 315mm na tyle założyłbym po prostu LSD i będziesz miał start z obu kół, a nie tylko z jednego, to wystarczy.


Ostatnio edytowano 22 maja 2015, 11:52 przez dawidd3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 11:51 
alduwiel napisał(a):
chodzi mi o to dlaczego ten gośc załozył xdrive skoro CHYBA lepiej było iść w stronę przerabiania tyłu

może dużo jeździ w zimie? :luka:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
alduwiel napisał(a):
A mam jeszcze być może głupie , ale teoretyczne pytanie. Czy xdrive jest taki dobry? Tzn czy nie mozna uzyskac tej samej przyczepności na starcie stosując szerszą oponę z tylu? Np w sporcie F1 stosowany jest tylko napęd na tył. Gdyby naped na 4 patrząc od strony fizyki miał jakieś tam przeważające plusy nad napedem na tył to chyba w F1 by jeżdziły same 4x4 a jest na odwrót.
to tez dlaczego wszelakie auta sportowe ostatnich lat maja 4x4 zamiast na tył i szeroki laczek . np Lambo diablo ma na tył , ale już każde nowsze lambo ma na 4 kola napęd ... To mnie dziwi bo analizując F1 dochodzi sie do takiego wniosku - lepszym rozwiązaniem musi być tył napęd.
Do czego zmierzam, chodzi mi o to dlaczego ten gośc załozył xdrive skoro CHYBA lepiej było iść w stronę przerabiania tyłu tak ,aby zmieścił sie tam mega szeroki laczek np 315 albo i lepiej. Auto było by lżejsze, po zastosowaniu odpowiedniej szerokości opony adekwatnej do mocy przyczepność została by zachowana, a czasy od 100 do 200 były by lepsze niż z xdrivie.

Auta wyscigowe maja naped na jedna os dlatego zeby uzyskac nizsza wage, oraz przewaznie lepiej prowadza sie w zakretach, przy wysokich predkosciach nie ma az takich strat na napedzie jak 4x4, oraz jak juz rusza to jada caly czas (nie liczac pit stopow) tak wiec plusy szybkiego startu bledna przy minusach ;)
w warunkach drogowych i scigach spod swiatel 4x4 jest duzo lepsze, bo na prosty rozum, polacz 4 opony powiedzmy 225mm to masz lacznie 900mm powierzchni styku, a nawet jak polaczysz 2 opony 315 to daje 630mm :)
pozatym dochodza warunki na drodze, przy deszczu, sniegu dostaniesz za kazdym razem od polowe slabszego 4x4 :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
alduwiel napisał(a):
Najlepiej się moc przydaje pod światłami.
to zmien projekt, w 335d zapomnij o dobrym starcie z ta skrzynia
alduwiel napisał(a):
Gdzie można się ścigać legalnie na polskich drogach?
niestety oprocz wspomnianych przez Ciebie zawodach na 1/4 mili lub amatorsko wynajac sobie w pare osob lotnisko - nigdzie...
alduwiel napisał(a):

Po co moc od 200 do 300 jak za takie korzystanie z tego idziesz do pudła?
chyba w norwegii.... ;)

alduwiel napisał(a):
Czy xdrive jest taki dobry?

nie, zapewnia wiekszy komfort w podrozowaniu i to wszystko...
alduwiel napisał(a):
Czy nie mozna uzyskac tej samej przyczepności na starcie stosując szerszą oponę z tylu?
nie, 4x4 z racji prostych praw fizyki te pierwsze pare metrow zawsze bedzie szybszy, moze sie okazac że powiedzmy oba 400konne auta AWD i RWD mają 4.5 do setki, to te AWD będzie z przodu przy 100km/h z racji dynamiczniejszego startu z miejsca.

alduwiel napisał(a):
np Lambo diablo ma na tył , ale już każde nowsze lambo ma na 4 kola napęd ...
ale ferrari oprocz FF, nawet la ferrari jest RWD, lambo to audi - liczy sie komfort no i masz:) - porownaj osiagi 500konnego gallardo do f430 490ps to zobaczysz fajna roznice w napedzie...


alduwiel napisał(a):
Ps 11,60 to wedle Twojej rozpiski chyba 6 najszybsze auto (pozycja nr 7 na liście ma 11,70) ale nie znamy reszty czasów...


Ranking jest posortowany po 100-200, chyba nie sadzisz ze 997 turbo S ma gorszy czas na 1/4 mili niz np ja ;) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:18 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
dawidd3 o co chodzi z tym LSD ? Co to jest ? Możesz rozwinąć ?

Smokin dobre ... :rotfl:


Np coś takiego z tyłu nie było by lepsze niż x drive? (chodzi o temat startów na ćwiartce)
Obrazek

i opis producenta :

Opony typu SLICK - opona przeznaczona tylko do użytku sportowego.
Można je podzielić na dwie gurpy (w dużym uproszczeniu) wg przeznaczenia
do wyścigów
do rajdów
Charakteryzuje się
cała budowa opony i jej mieszanka jest zoptymalizowana tylko w jednym celu - jak najlepszej przyczepności
slick do wyścgów jest lżejszy o około 30% od normalnej opony
slick do rajdów musi mieć pancerną budową aby przetrwać na najgorszych odcinkach specjalnych, gdzie nawierzchnia może być dziurawa
opony do wyścigów są zupełnie płaskie bez żadnych nacięć, jedynie zagłębienia kontrolne w celu weryfikacji ilości gumy pozostałej na oponie


A ile może mieć 440 koni na takiej oponie do setki ?


Ostatnio edytowano 22 maja 2015, 12:32 przez alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ja wstrzymuję się od głosu, bo mimo wszystko wiem jaki poziom reprezentują auta przez Ciebie alduwiel wymienione, i odnoszę wrażenie, że bardzo zesmutniejesz przy spotkaniu z jakimś mocnym autkiem w trasie bądź na mieście ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
LSD to szpera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
alduwiel napisał(a):
p coś takiego z tyłu nie było by lepsze niż x drive?

Bedzie na suchym asfalcie, jednak okona ta nie ma homologacji drogowej i kazdy patrol policji zabierze Ci dowód, oraz brak jazdy na mokrym, i jak nie dogrzejesz jej to i tak bedzie lipa.
dobrym wyjsciem do semi slick, to posrednia opona ;) gorsza niz slick na suchym lepsza niz slick na mokrym i ma homolgacje drogowa.
dawidd3 napisał(a):
LSD to szpera.

Limited slip diferential :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:30 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
Cytuj:
A ile może mieć 440 koni na takiej oponie do setki ?

4.8-5.0s - przy dobrych warunkach w tym aucie.


DJ: wlasnie...;)

Aczkolwiek ja kibicuje bardzo... e92 i 440ps brzmi fajnie i napewno bedzie to ciekawe auto...
tylko juz nie wiem do czego ono ma byc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:31 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Santino napisał(a):
alduwiel napisał(a):
A mam jeszcze być może głupie , ale teoretyczne pytanie. Czy xdrive jest taki dobry? Tzn czy nie mozna uzyskac tej samej przyczepności na starcie stosując szerszą oponę z tylu? Np w sporcie F1 stosowany jest tylko napęd na tył. Gdyby naped na 4 patrząc od strony fizyki miał jakieś tam przeważające plusy nad napedem na tył to chyba w F1 by jeżdziły same 4x4 a jest na odwrót.
to tez dlaczego wszelakie auta sportowe ostatnich lat maja 4x4 zamiast na tył i szeroki laczek . np Lambo diablo ma na tył , ale już każde nowsze lambo ma na 4 kola napęd ... To mnie dziwi bo analizując F1 dochodzi sie do takiego wniosku - lepszym rozwiązaniem musi być tył napęd.
Do czego zmierzam, chodzi mi o to dlaczego ten gośc załozył xdrive skoro CHYBA lepiej było iść w stronę przerabiania tyłu tak ,aby zmieścił sie tam mega szeroki laczek np 315 albo i lepiej. Auto było by lżejsze, po zastosowaniu odpowiedniej szerokości opony adekwatnej do mocy przyczepność została by zachowana, a czasy od 100 do 200 były by lepsze niż z xdrivie.

Auta wyscigowe maja naped na jedna os dlatego zeby uzyskac nizsza wage, oraz przewaznie lepiej prowadza sie w zakretach, przy wysokich predkosciach nie ma az takich strat na napedzie jak 4x4, oraz jak juz rusza to jada caly czas (nie liczac pit stopow) tak wiec plusy szybkiego startu bledna przy minusach ;)
w warunkach drogowych i scigach spod swiatel 4x4 jest duzo lepsze, bo na prosty rozum, polacz 4 opony powiedzmy 225mm to masz lacznie 900mm powierzchni styku, a nawet jak polaczysz 2 opony 315 to daje 630mm :)
pozatym dochodza warunki na drodze, przy deszczu, sniegu dostaniesz za kazdym razem od polowe slabszego 4x4 :)



Dzieki za odpowiedz. Rozumiem teraz ,że uzyskanie z tyłu aż takiej powierzchni styku/napędu jaką dadzą 4 koła jest praktycznie nie mozliwe. Ale tez napęd na tył nie potrzebuje CHYBA aż tyle ,aby uzyskac to co daje 4x4 . tzn 4x225 nie odpowiada tyłowi 2 x 450 bo cos z fizyki pamietam ,że latwiej jest pchać niż ciągnoć . Chodzi o siły i środek cięzkości. Poza tym czy nie liczac samej dodatkowej masy x driva i wynikajacej z tego straty czasów po wyzej 100 nie wynikają one też z wolniejszych skrzyń biegow w 4x4 ? Z tego co wiem to tez ma jakies znaczenie a, taka skrzynia nie jest wolniejsza zewzgledu na ilośc przekladni w środku itp?

ps nie zawiode się bo trafienie na coś szybszego jest bardzo trudne. Mając m5 e39 przez 2 lata na nikogo szybszegio nie trafilem i jesli to auto bedzie to samo reprezentowało sobą to będę w raju jak juz wspominalem. Debatę prowadzę czysto teoretycznie bo mnie ciekawi potencjal tego dizla


ps2 dawidd3 dzięki za info. Ale to w mojej nie ma szpery ? jaką wstawić? jak to zrobić i u kogo polecasz? na 100% ma być szpera ?


Ostatnio edytowano 22 maja 2015, 12:54 przez alduwiel, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
jeszcze za czasów białej myślałem o tym ale drogo ;)
http://www.birdsauto.com/quaife/search?m=bmw&s=26568&mi=335d
https://shop.quaife.co.uk/catalogsearch/result/?vehicle=4&product_type=11&sub_type=16&manufacturer=19&model=218&q=335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Drogo to mało powiedziane :P Jest firma, którą poleca bardzo wielu użytkowników RF, koszt przeróbki dyferencjału przez nich to ~3500zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Jak liczą się dla Ciebie start i prędkości użytkowe to trzeba było Golfa GTI albo R VI kupić, czipnąć na 350PS i żadne, kombinowane 335d nie ma podejścia, a frajda z jazdy zwinnym autem też dużo większa od ciężkiego kopciucha- to tak w ramach dysputy.


Ostatnio edytowano 22 maja 2015, 12:53 przez j27, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
alduwiel napisał(a):
Dzieki za odpowiedz. Rozumiem teraz ,że uzyskanie z tyłu aż takiej powierzchni styku/napędu jaką dadzą 4 koła jest praktycznie nie mozliwe. Ale tez napęd na tył nie potrzebuje CHYBA aż tyle ,aby uzyskac to co daje 4x4 . tzn 4x225 nie odpowiada tyłowi 2 x 450 bo cos z fizyki pamietam ,że latwiej jest pchać niż ciągnoć . Chodzi o siły i środek cięzkości. Poza tym czy nie liczac samej dodatkowej masy x driva i wynikajacej z tego straty czasów po wyzej 100 nie wynikają one też z wolniejszych skrzyń biegow w 4x4 ? Z tego co wiem to tez ma jakies znaczenie a, taka skrzynia nie jest wolniejsza?

To juz czysto teoretyczne rozwazanie ;) biorac pod uwage te 4xxKM wg mnie lepiej miec te xd, bo raz ze niuton jest z samego dołu i opona drogowa bedzie miec ciezkie zycie :) a dwa skoro to auto na codzien to te wszystkie mocno hardcorowe rozwiazania beda mocno uciazliwe.
alduwiel napisał(a):
ps2 dawidd3 dzięki za info. Ale to w mojej nie ma szpery ? jaką wstawić? jak to zrobić i u kogo polecasz? na 100% ma być szpera ?

w e9x tylko M3 ma fabryczna szpere, zeby ja wstawic trzeba wykrecic dyferencjał, i wymienic mechanizm roznicowy. Quaife to bardzo dobry wybor ta podana przez Hipka jakos mocno droga mi sie wydaje, w katalogu widze ze cene sie zaczynaja od 1300€ bez rabatów. co do wymiany srednio ogarniety mechanik to zrobi na luzie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 12:50 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
dawidd3 przekonałeś mnie . Fakt trzeba pomyślec nad tą szperą skoro mówisz ,że to da taki efekt.
Ma ktos informacje gdzie i za ile to przerabiają w Poznaniu lub okolicach? jakie są negatywne aspekty założenia takiej szpery?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 16:46 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ten szary sedan Pana Grabarza ma aktualnie 460 koni bez nitro i uzyskuje 3,6 do setki oraz 11,6 na Ćwiartkę. Niestety czasy od 100 do 200 nie były mierzone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 22 maja 2015, 21:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Najpierw zrób docelową moc, zainwestuj w dobrze klejące cywilne opony, a szperę zostaw sobie na koniec, będziesz miał porównanie, jaki jest progres 0-100 oraz 1/4. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Szczurek1986 i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL