BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 13:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 15 maja 2015, 20:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Ładne E90 z idealnym silnikiem.
Co do IC tak to jest jak się kupuje taki IC,trzeba było kupić IC na wzór serii tylko większy.
Odnośnie tylnych lamp teraz wygląda tragicznie.
Albo Blackliny albo LCI moim zdaniem.

Ile KM I Nm ma teraz obecnie auto?Masz jakiś wykres?

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 15 maja 2015, 20:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
alduwiel ciekawy projekt :ok: ogólnie to fajna e90 z M-pakietem itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 15 maja 2015, 22:00 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fajny projekt, powodzenia życzę :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 00:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 513
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
Fajne auto, z planowanym momentem będzie pewnie ostro wciskać w fotel :) Co prawda nie rozumiem tak grubego tuningu jednostek diesla, ale zawsze to jakaś fajna odmiana ( sam mam diesla po programie, ale mega tęsknie za dźwiękiem, wkręcaniem się na obroty i reakcją na gaz R6 benz.) Auto ma być dupowozem na codzień czy używane tylko od święta?:) Przy tych mocach pomyślałbym nad natryskiem wody ;) Kibicuje! :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 07:04 
Bardzo ciekawy projekt. Warto tu zaglądać :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 08:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dziekuję Wam wszystkim serdecznie za ciepłe przyjęcie i jest dla mnie wielkim zaskoczeniem , aż taki odzew z Waszej strony. Przyznam się ,że identyczny temat załozyłem na BKP i w ciągu 48 godzin miałem 3 wpisy (2 były moje).
Doszedłem do wniosku ,że pewno ludzie mają mnie za głupka skoro zabieram się za taki tuning. Dziś juz wiem ,że tam na forum jest po prostu bieda i mało kto tam zagląda , więc i wpisów mało.

kinko ja tez kocham dzwięk bęzyny, klekot nigdy tego nie zaoferuje :( ale co zrobić , na m3 mnie nie stać, a to może być godna alternatywa (choć wstyd gazować dizlem)

lukasbmw napisał(a):
Ładne bmw z ładnym silnikiem
Co do IC tak to jest jak się kupuje taki IC,trzeba było kupić IC na wzór serii tylko większy.
Odnośnie tylnych lamp teraz wygląda tragicznie.
Albo Blackliny albo LCI moim zdaniem.

Ile KM I Nm ma teraz obecnie auto?Masz jakiś wykres?

Dziekuję za milą opinię na temat bmw, co do lamp i wydechu to tak oczywiście masz rację. Mam juz gotowe klamoty i czekają na malowanie/zakładanie
Obrazek

Obrazek

Jak widac tył jest pogięty, mam zamiar wymienić cały zderzak na ten od m3 + wstawic wydech
Ogólnie auto jest zaniedbane. Felgi do renowacji, parę elementów do malowania, trochę rzeczy do naprawy itp

Aktualnie moc jest w seri. Tzn tak nie do końca bo mam do wymiany chyba przekaźnik podciśnienia - małe turbo nie działa i auto od dołu nie jedzie. Efekt jest taki ,że auto od dołu jedzie jak normalne auto (a chyba powwinno mieć mega kopa? nie wiem bo nigdy 335d nie jechałem) potem przy 3 tys obrotów trzeba czekać z 2 sekundy zanim sie duze turbo rozkula i wiksa na amen... Ale to chyba wina tego ,że małe turbo nie napedza dużego i z tąd ta turbo dziura?

Co do ICka to ktoś obezny w temacie , kto dzieli się ze mną wiedzą na temat jak przerabiać te auto (a chyba jest to wiedza tajemna bo raz ciężko coś znaleść w necie na temat jak przekraczać 400 koni w tym 335d to dwa nawet jak już dotarłem do ludzi którzy to robili to za chiny sie tą wiedzą dzielić nie chcą-mówiąc przyjedz, przerobimy, zapłacisz i bedziesz zadowolony :) ) doradził mi tego ICka . Niby jest lepszy od wagnera , ma starczyć na 500 koni bez problemu.

Zapomniałem napisać ,że celem moim jest uzyskanie jak najwiekszej mocy bez efektu kopcenia na czarno- to wybitnie ograniczy projekt , ale nie uśmiecha mi się jeżdzić lokomotywą , a i środowiska/zdrowia mi szkoda , więc :
(proszę o rady/korekty i przypominam ,iż nie jest to moja wiedza potwierdzona moim doświadczeniem tylko to co gdzieś zaslyszałem od trzeba przyznac paru mądrych gości)
Aby uzyskać +-430 koni trzeba
-wymienić koło kompresji w dużej turbinie na większe o 5mm
-zrobić wydech na przelocie (katalizator może zostać)
-doczyścić dolot do perfekcji
-wstawić przeogromny ICek

Aby uzyskać ponad 500 koni to trzeba zrobic to wszystko co wyżej +
-wymienić w turbinach koła kompresji na jak największe i wymienić wirniki na gorącej stronie na większe
-zwiększyć moc pompy wysokiego ciśnienia (wtryski niby daja rade bo w 335d sa juz ponoć największe)
-wydech na 100% przelocie

https://www.youtube.com/watch?v=x8qMAw0WDJo

Ale taki efekt to chyba jest jakieś nie porozuminie?
Niby jeżdzi po Łodzi takie 335d w okolicach 500 koni i tak nie kopci, więc to by była kwestia dobrego programu?
I następne pytanie, czy ktoś ma informacje o jakichkolwiek innych x35d o mocach w okolicach 500 koni?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 10:33 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Po trójmieście też jezdzi e90 335d a raczej juz xd
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... =3&theater

moc chyba juz ponad 500


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 15:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Z tym "przeogromnym" ic to przesada; ) wystarczy wiekszy od seri. FMIC nie podnosi mocy tylko pozwala na jej powtarzalność. Do modow dodałbym chłodnice oleju jak nie masz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 16:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Miłosz napisał(a):
Po trójmieście też jezdzi e90 335d a raczej juz xd
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... =3&theater

moc chyba juz ponad 500



Z tego co się dowiedziałem to w tym 335d wstawiono nowy IC + inny wydech + nowe turbiny ,a wynik kiepski 370 koni... To wszystko nie jest takie proste :/
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... permPage=1
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... permPage=1
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... =1&theater

Hakelbery Ale chodzi Ci o dodatkowe chlodzenie oleju w skrzyni biegow czy silniku?
Zastanawiam się czy nie wstawic nowej chłodnicy wody, ta jest mega brudna i po czyszczeniu karcherem jest poprawa , ale to chyba nie bedzie to co nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 16:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Świetnie działasz z autem, grube mody. Powodzenia życzę i czekam na efekt końcowy.

Miłosz napisał(a):
Po trójmieście też jezdzi e90 335d a raczej juz xd
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... =3&theater

moc chyba juz ponad 500


Widziałem to auto ostatnio w Wilczych Laskach na GP 1/4 mili. Zamiata niesamowicie. Ale czy nie kopci? Tego nie da się zrobić przy takiej mocy.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 16:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Chodzi mi o olej w silniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
grzeszak napisał(a):
Świetnie działasz z autem, grube mody. Powodzenia życzę i czekam na efekt końcowy.

Miłosz napisał(a):
Po trójmieście też jezdzi e90 335d a raczej juz xd
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... =3&theater

moc chyba juz ponad 500


Widziałem to auto ostatnio w Wilczych Laskach na GP 1/4 mili. Zamiata niesamowicie. Ale czy nie kopci? Tego nie da się zrobić przy takiej mocy.


a wiesz może jaki obecnie ma silnik?
Znajomy pare miesięcy temu mówił ze podobno mu silnik wybuchł i wstawia z jakiejś nowszej bmw.
W zeszłym roku miał 400km i 100km strzał nitro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 17:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1082
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
U widzę gruby projekt będzie trzymam kciuki i czekam na dużo zdjęć z modzenia :hurra:

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 17:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Bardzo interesujący plan dotyczący auta. Gratuluję odwagi i z przyjemnością będę tu zaglądał ciekaw postępujących prac i wynikających z nich efektów.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 17:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
marcin92 napisał(a):
grzeszak napisał(a):
Świetnie działasz z autem, grube mody. Powodzenia życzę i czekam na efekt końcowy.

Miłosz napisał(a):
Po trójmieście też jezdzi e90 335d a raczej juz xd
https://www.facebook.com/WarsztatMcGrab ... =3&theater

moc chyba juz ponad 500


Widziałem to auto ostatnio w Wilczych Laskach na GP 1/4 mili. Zamiata niesamowicie. Ale czy nie kopci? Tego nie da się zrobić przy takiej mocy.


a wiesz może jaki obecnie ma silnik?
Znajomy pare miesięcy temu mówił ze podobno mu silnik wybuchł i wstawia z jakiejś nowszej bmw.
W zeszłym roku miał 400km i 100km strzał nitro


Nie rozmawiałem z nim, nie mam pojęcia.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Frank napisał(a):
Bardzo interesujący plan dotyczący auta. Gratuluję odwagi i z przyjemnością będę tu zaglądał ciekaw postępujących prac i wynikających z nich efektów.


Bardzo dziekuję za pozytywna opinię. Pana opinia jako administratora liczy się dla mne 10x :40:

Dziś takie mody przyszły
Obrazek

A dla ciekawostki dodam to
Obrazek

Pewnie to gratka dla importerów samochodów z niemiec, parę drobnych modyfikacji i auto bedzie mialo 220 tys :rotfl:
te 3,0d są naprawde godne podziwu. :szok:
Hakelbery chyba wstawię i jedno i drugie czyli nową chlodnicę wody + chłodnica oleju silnika. Ceny za te sprzęty nie są wysokie, a jak mam wszystko rozebrane to lepiej za wczasu pomyśleć nad rozwiązaniem nadchodzących problemów.

Czy lepiej wstawić podwójny wentylator ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:37 
alduwiel napisał(a):
Pewnie to gratka dla importerów samochodów z niemiec, parę drobnych modyfikacji i auto bedzie mialo 220 tys :rotfl:
te 3,0d są naprawde godne podziwu. :szok:


Nie porównuj jakościowo silnika 3,0d (2,9) 184KM do 3,0d, którego Ty posiadasz.
Zanim zaczniesz robić te grube modyfikacje sprawdź dokładnie rozrząd.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8238
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Masz 100% racji, ale trzeba przyznać ,że ten 2993 cm2 dizel jest bardzo udaną jednostką.
A co do tego rozrządu to święta racja , ale jak go sprawdzić? Aktualnie nie ma jakichkolwiek problemów z nim...


Ostatnio edytowano 16 maja 2015, 19:52 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
alduwiel napisał(a):
Problem generalny to ze S65 ma ewidentny problem z utrzymaniem cisnienia oleju przy standardowych wymianach i oleju zalecanego czyli 10W60. Wynika to prawdopodobnie z dwoch przyczyn :
- wada konstrukcyjna jednoczesnie glowicy (znowu) oraz cylindrow w szczegolnosci cylindra 5 oraz korowodow ktore po prostu sa zle smarowane prze zly system rozprowadzenia oleju
- dwuznaczne wykorzystanie samochodu. Bo M3 w zaleznosci od wlasciciela to 3 rozne samochody. Samochod pana prezesa po 50 ce ktory lubi miec 500 kni pod maska mimo ze wykorzystuje efektywnie 200 i sie czuje młodo bo ma M3 i tutaj olej 10W60 jest absurdalnym wyborem przy tym ukladzie olejowym. drugi to fanatyk toru ktory modował swoj silnik na 650 koni i wozi go na lawecie i po kazdej probie torowej wymienia olej co i tak duzo nie zmienia przy tak wysilonym silniku, przy 80 tys km silnik jest nie do odzyskania ,ale to normalne przy uzytkowaniu torowym. Ale jest jeszcze trzeci typ : to gosc ktory jezdzi codziennie M3 do pracy w korkach warszawskich ,a w sobotę niedzielę jedzie na tor i po dwoch godzinach zapierdalania... wyrzuca opony, klocki hamulcowe... ale nie olej no bo przeciez bmw mowi 30 tys km wymiana i widzialem to na wlasne oczy i to standard. I ten silnik tez jest martwy przy 80/100 tys.


Amerykanie, ludzie jednak mimo to co onich mowimy duzo lepiej zorganizowani o ogarnieci w sprawach motoryzacyjnych, uznali ze dopoki BMW nie zmieni ukladu olejowego pod wplywem np sadu to mozna tylko miec rozwiazania czesciowe a sa one :
- dla M3 uzywanych w ruchu cywilnym, olej lany to 5W30 maksymalnie 0W40 a wymiana nastepuje co 8 tys km. Dodatkowo sa lane tonami wspomagacze na bazie dwusiarczku wolframu albo podniesione dawki boru lub graphitu a podstawa to potas aby chronic przed przedwczesna korozja. To wszystko jest oczywiscie kompletowane przez powloki ceramiczne. Duzo zabawy ale silniki przekraczaja 200 tys km bez remontu a remont jest o wiele tanszy bo nie trzeba wymieniac wszystkich uszczelek silnika np... oraz korobowodow, panewki tez nie sypia sie wszystkie ale jest bardzo malo udekumnetowanych przypadkow aby to brac za stake.
- Dla tych co jezdza tylko na torze te same dodatki tylko olej typowo wyscigowy (motul, Amsoil, inne) 15W50 albo 15W60 spuszczany na koniec wyscigu.
- A dla tych co robia i to i to to jest M4 bo bez wymiany olej przed i po torze nie ma jak zawojowac.

Sporo w tym racji.
Bardzo fajny projekt, zastanawia mnie tylko jedno - czemu automatyczna skrzynia biegów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D Przeróbka na 440 koni
PostNapisane: 16 maja 2015, 20:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Rafał, do nie ma 335d w manualu.


alduwiel napisał(a):
Z tego co się dowiedziałem to w tym 335d wstawiono nowy IC + inny wydech + nowe turbiny ,a wynik kiepski 370 koni... To wszystko nie jest takie proste



To nie ma tylko 370KM, a zdecydowanie więcej. To 335d było przez dwa sezony praktycznie niepokonane na zawodach w swoich klasach... ;) Też doszły do mnie info o wystrzelonym, podobno jest wstawiony nowy 286KM. W sumie i tak dużo wytrzymał, mocne te silniki.

Co do tego co tam było porobione, to jednak trochę więcej niż tu piszecie, bo moje oko wychwyciło parę elementów pod maską dość ciekawych. Jeśli uda Ci się go przebić - będę pełen podziwu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 136 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL