BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 01:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 30 sierpnia 2015, 23:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 110
Lokalizacja: Kraków / Bochnia
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146517
auto jak marzenie...chyba najladniejsze e92 jakie do tej pory widzialem..poprostu ideal :super:

_________________
<---------------------BMW Passion--------------------> nisko...szeroko...twardo...ciemno...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 16:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Fajno auto , sprzęt najlepszy.
Łupie nie miłośernie?
a jak z jakością?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Dzięki panowie :piwo:


alduwiel napisał(a):
Fajno auto , sprzęt najlepszy.
Łupie nie miłośernie?
a jak z jakością?



Bardzo fajnie gra i czysto,z tych wszystkich aut jakie miałem gra najlepiej.
Nawet w porównaniu z E46 330d w której było porobione audio.



Myślę nad podniesieniem mocy i momentu w swojej E92 ale dotarła do mnie informacja że automat cieżko znosi moment obrotowy powyżej 650 Nm.W serii jest ok. 580 Nm czyli nawet po programie powinno wyjść powyżej 650 Nm,nie mówie nawet po montażu IC i wydechu.
Ma ktoś jakieś sprawdzone info w tej sprawie.Nie chciał bym skrócić żywotności mojej skrzyni.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 18:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Można ograniczyć przyrost momentu przy chipie...
Wedle zf twója skrzynia wytrzyma maks moment 650Nn
Ale 700 nn to spokojnie powinno wytrzymać. Jeden Pan ma z tego co mi mówil juz prawie 500koni 950Nn w tej skrzyni i jakoś chula. Tzn w czasie ostatnich lat raz mu korba bokiem wyszla z silnika , ale skrzynia dziala bez zarzutu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Tylko, że on skrzynie wzmacniał. I na ostatnich zawodach na 1/4 mu nawaliła. Tzn. bardzo długo przerzucała z 2 biegu na 3. Jeżeli masz na myśli McGraba bo o nim mówie. Co do normalnej skrzyni to te 750Nm powinna znieść bez problemu.

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 21:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja mam jeszcze stara skrzynie do 650Nm, ale pisalem z gosciem z ZF i one wytrzymuja spokojnie 700Nm. Nowszy model 6hp28 bez problemu da rade ponad 700Nm i juz to wielu uzytkownikow tutaj sprawdzilo. Ja mam ok 700 i jest od, a latam juz rok po programie bez problemu.

Ten koles ma wieksze turbiny i do tego nitro, wiec to naprawde obciaza silnik i skrzynie.
Poza tym ma juz 557KM i 957Nm
https://www.youtube.com/watch?v=G0wlsYIULSU

Jesli sie boisz to wrzuc cooler i wydech, a program zrob do 680NM i pogadaj, aby dowalili wiecej mocy, a moment zjechali. Ogarniety tuner zrobi to bez problemu.
Powiedzmy,ze zrobi 360KM i 680Nm i bedzie dobrze. Spalanie troche spadnie, a poczujesz duza roznice w osiagach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, 21:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wszystkie skrzynie w 335d od 2007 rok powinny być 6hp28 wedle producenta do 650 Nn, ale jak juz wspomniałeś 700 bez problemu powinny dawac radę.
ja niby powinnienem mieć 6hp26 ,a też niby mam 6hp28.

Ps . Wzmacniał? Nic mi o tym nie mowil , a pytalem sie i o to. Nawet nie wiem czy idzie ją jakoś wzmocnić no bo jak? tzn czym?
Z tego co się dowiadywałem i czytalem w innych tematach ktoś już probował wzmacniać tę skrzynię. Niby części tam zastosowane to już najwyższa pułka. Jeżdziła ta skrzynia po polsce po kilku serwisach od skrzyń i nic nie wymyślili na końcu. (mozliwe ,że koszta były gwoździem tego wszystkiego... bo wiadomo jak jest kasa to wszystko można :] )
Może masz na ten temat jakieś informacje tzn jak wzmocnić te skrzynię lub kto by cos takiego zrobił ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 09:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Patrzyłem na stronie realoem.com i ja mam niby ta skrzynie GA6HP26Z,ale numer części jest inny.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp ... 335d&mg=24
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=24_1016
Ale nie mogę znaleść żadnej 335d nawet z końca lat produkcji która by miała inne oznaczenie skrzynie.

A co momentu powyżej pisałem do kolegi Hipek on w swojej E91 335d miał ponad 730 Nm i u niego nic się nie działo jak z resztą u innych u których moment był powyżej 650 Nm. Także można modzić. :hyhy:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 09:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jeśli nie będzie się często ruszać na "pełny gwizdek" to skrzynia dużo wytrzyma
dla każdego automatu najgorszy jest moment ruszenia
i podstawowa rzecz - jak zimny olej w skrzyni (oraz silniku) to się jedzie spokojnie

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 11:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
rorafalki święte słowa . Można też dodać ,aby bezwzględnie zatrzymawać się do zera przy zmianie jadzy z tylu do przodu i na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Skrzynie montowane byly w roznych modelach i dwa typy. Pierwsze roczniki mialy 6hp26 do 650Nm, a pozniejsze modele od wrzesnia 2008 w coupe skrzynie 6hp26, ale miala inny przetwornik momentu do 700Nm. Podobnie bylo ze skrzyniami do 325 z roku 2009-2010 m57, ktore byly najpierw hp19, a pozniej hp21 z wyzszym potencjalem przetwornika momentu.
Pisalem z kolesiem z ZF-a i znalazlem na stronie producenta, a takze w necie.
Juz kiedys ktos pytal czy mam nowsza skrzynie, bo spotkal sie z mocniejsza, a my mamy jeszcze hp26.
Dodatkowo nowsze modele skrzyn byly troche lzejsze ze wzgledu na inne materialy i mialy inne oprogramowanie, ktore pozwalalo na szybsza zmiane biegow-tzw aktualizacja, ktora ja mam u siebie zrobiona. Skrzynia plynniej i szybciej zmienia biegi i nie poszarpuje na zimnym.
Niestety i tak nie ma porownania do tej, ktora ma np N57 330d. Czas zmiany biegow skrocil sie z 800ms do ok 200ms i jest to na stronie ZF. Sam chcialem sie jak najwiecej dowiedziec, zanim zdecydowalem sie na program i dalsze mody.


Alduwiel-co mozna zmodyfikowac w skrzyni? Pierwsze to inny przetwornik momentu obrotowego. Wrzucamy od hp32 i jest granica jak sie nie myle na 750Nm, ale mamy tez wieksza rezerwe, jak to jest w hp26 i hp28. Do tego nowy soft i zmiany w poziomie momentu obrotowego na poszczegolnych biegach. Ja mam po aktualizacji cos z kontrola trakcji-jedno kolo tak nie ucieka, wiec moze ucina moment, aby w miare rowno bylo, a przed tym modem czulem, jak wyrywa w lewo przewaznie.

Tu dowod, ze byly dwie skrzynie
http://www.zf.com/media/media/document/ ... atalog.pdf
tu dowody, ze stosowane je w innych samochodach, jak bently, ale inny przetwornik

https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission

Tu dobry artykul w naszym jezyku
http://www.prnd.pl/6hp26-skrzynia-autom ... ,4,41.html

Nie do konca sie zgodze, ze hp28 byly montowane w 2006 roku. Owszem byly, ale nie we wszystkich modelach. Serie 3 najpierw zaszczycily swa obecnoscia w sedanie w 2008 roku w wersji lci, ale moge sie mylic. Napewno najszybciej dostaly ja 7er. Jak widac byly wersje do diesela (600Nm) jak i benzyny, np 7er (440NM) i chyba tez wszystkie 5er i 6er w silnikach V8.


Ostatnio edytowano 1 września 2015, 19:50 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 19:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Ja mówiłem o tej E90:

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Punisher, dokladnie tez to sprawdzalem przed chwila 335d do 2008 r mialy 6hp26z u mnie niby tez jest takie oznaczenie 6hp26z ( na bmw-store.pl ) ale to juz skrzynia od 2009r montowana ma inny nr czesci byla produkowana do 2011r . Z tego co mowisz to 6hp28 ? tak ?
czemu tak nie jest opisana w katalogu czesci ? tylko takie samo ma oznaczenie jak stara skrzynia ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 20:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tak masz juz nowa Forest i dlatego sie takszybko Twoja 330 zbiera i zadziwia uzytkownikow 335d. W katalogu ZF jest oznaczona inaczej, ale niestety bmw tego nie zmienilo. Pytanie tylko w jakim celu?

Rodzaj skrzyni mozna sprawdzic tu
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

Nie pamietam tylko jakie oznaczenie bylo po hp26, aby oznaczalo, ze jest to skrzynia hp28.

Poza tym 330d mialy inna skrzynie niz 335d. Niby jest to hp28 lub hp26, ale to zupelnie inna czesc.
Tak mi napisal koles z ZF-a.
To dlatego do takich poziomow mozna modowac 335d, a 330 az tyle nie wytrzyma. Starsze 330d m57 nie mialy takiej wytrzymalosci jak n57, ale one dalej nie ogarna takiego momentu, jaki jest mozliwy w 335d.

Poprostu 335d ma mocniejsze wszystkie materialy i czesci, jak wal, tloki,tarcze sprzegiel i przetwornik momentu obrotowego. W 330d lepiej nie przesadzac, chyba, ze wymienimy ten przetwornik momentu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 20:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
Panowie z tym momentem to też nie jest tak do końca...po sofcie ogranicza się moment na 1 biegu do ~500NM i 2 też chyba nie ma 100%...o ile pamiętam u mnie tak było...dopiero 3 bieg w górę. Generalnie te skrzynie są pancerne...bardzo mało awaryjne. Warto zmienić olej co 100k km choć wedle BMW się go nie wymienia :rotfl: ...ZF za to wskazuje na wymianę po 125k mil. Ja po modach bym wymieniał co 50k km....ale wymieniłem raz bo nawet tyle autem nie zrobiłem :)
6HP28 to oznaczenie ZF'a...bmw oznaczało to 6hp26 tu (technical update) i te skrzynie wychodziły już od 2007r

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmissions
6-speed auto[edit]
6HP19 — longitudinal smaller version of 6HP26
6HP21 — longitudinal 2nd generation of 6HP19 2007–
6HP26 — longitudinal 2000–
6HP28 — longitudinal 2nd generation of 6HP26 2007–[2]
6HP32 — longitudinal bigger version of 6HP26
6HP34 — longitudinal 2nd generation of 6HP32 (was planned, but never went into production)[3]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 20:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Adrianno_e90 napisał(a):
Ja mówiłem o tej E90:



Czyli to nie ta, ktora widzialem na youtube.
Musze powiedziec, ze wymiata niesamowicie, ale jaki miala czas? Jesli 14.5, to nie za szybko.

Gdybym nie mial jednego samochodu, to pobawilbym sie w mody, ale niestety jest inaczej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 1 września 2015, 20:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Hipek napisał(a):
Panowie z tym momentem to też nie jest tak do końca...po sofcie ogranicza się moment na 1 biegu do ~500NM i 2 też chyba nie ma 100%...o ile pamiętam u mnie tak było...dopiero 3 bieg w górę. Generalnie te skrzynie są pancerne...bardzo mało awaryjne. Warto zmienić olej co 100k km choć wedle BMW się go nie wymienia :rotfl: ...ZF za to wskazuje na wymianę po 125k mil. Ja po modach bym wymieniał co 50k km....ale wymieniłem raz bo nawet tyle autem nie zrobiłem :)
6HP28 to oznaczenie ZF'a...bmw oznaczało to 6hp26 tu (technical update) i te skrzynie wychodziły już od 2007r

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmissions
6-speed auto[edit]
6HP19 — longitudinal smaller version of 6HP26
6HP21 — longitudinal 2nd generation of 6HP19 2007–
6HP26 — longitudinal 2000–
6HP28 — longitudinal 2nd generation of 6HP26 2007–[2]
6HP32 — longitudinal bigger version of 6HP26
6HP34 — longitudinal 2nd generation of 6HP32 (was planned, but never went into production)[3]


Pamietam wlasnie Twoje posty na racingforum o ograniczeniu, aby skrzyni nie rozwalic.
Jak widze sa tu jeszcze inne dane niz ja znalazlem. Wrzucilem strone gdzie dekodujemy model skrzyni i u mnie wychodzi, ze dalej mam hp26z, a nie ta wersje po modernizacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 2 września 2015, 18:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp


Adrianno_e90 ja też o tej mówilem :) Teraz ma już ponoc 500 koni na samej ropie i jeszcze lepsze czasy. Z tego co mi mowił to skrzynia ori , ale ją wywala i wymienia na tę nowszą , chyba ona ma 8 biegów, ale jest dużo słabsza jesli chodzi o wytrzymałość. Jest już kupiona i czeka na zalożenie niby przed zimą (duzo roboty ,aby dzwon dopasować ponoć)
Nie wiem dlaczego bmw tak oznacza swoje czesci oraz co wychodzi po vinie. Mi mechanicy twierdzili ze patrzyli i widzieli z boku napis 6hp28 tzn ,ze już była wymieniana?
Druga sprawa ,że mój znajomy z innego forum ma pocżatek 2007 rok i też 6hp28...

Ja bym się nie martwil o skrzynię. W razie wu całe dobre 6hp28 na alegro są za stosunkowo małe pieniądze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 2 września 2015, 19:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Najlepszy czas jaki udało sie wykrecic to bodajze 11.5s. Rozmawiałem z McGrabem jakos dwa tygodnie temu na zlocie 1/4 i mówił ze skrzynie wzmacniał.

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukasbmw-->>E92 335d
PostNapisane: 2 września 2015, 19:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mi jakieś 3 miesiące temu mówil o 11,6 na ćwiartkę i 3,6 do setki... mmm.... mi by w pełni wystaczylo 4 do setki :P ale pewnie obejdzie się na marzeniach....
Tak czy siak te skrzynie mogą wytrzymać lekko te 700Nn, ja będe się mogł niebawem wypowiedzieć bo po wyjatkowo burzliwej drodze moje auto wreszcie trafilo wczoraj na chip tuning na ktory się finalnie zdecydowalem.
Tylko ze to potrwa zanim auto odbiore na testy ... jutro mam miec informacje co wyjdzie na tym ukladzie paliwowym, a ktory mam zamiar przerabiac w przypadku nie zadawalających wyników.
Jak wyjdzie gruby mod i skrzynia padnie to się nie omieszkam pożalić... Pan Maciej nie zdradzi co zrobil i co przerobił . Czy skrzynie robił? Z tego co ja pamietam to mi mowil ,że nie , jak tobie że tak to ... sam nie wiem co mam mysleć... Fajnie by było wiedziec co zrobić ,aby uchronić się przed zbędnymi kosztami... Niestety bez metody prób i blędow się nie obejdzie...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL