BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 maja 2024, 19:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 667 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 29 listopada 2015, 18:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
sabbath napisał(a):
Gratuluje auta, jak widzę jest w bardzo podobnej specyfikacji jak moje, kolor, wnetrze (oprócz koloru skóry), manual, grzane stołki, ten sam kolor budy, te same fele.
Z rzeczy eksplatacyjnych jak widzę cewki, świece, solenoidy vanosa czyli typowe bolaczki 335i wyeliminowane :)
Nawet mamy podobny emblemat na tyle.
Obrazek
a tu do tychch nerek performance co czekają u ciebie na montaż:
Obrazek
Podoba mi sie bardzo u Ciebie ten spoiler Performance. Dupeczka tez zyskała na wygladzie z tym zestawieniem spoiler+dyfuzor. Daj czarno białe znaczki + dekle to uzupełni całość. Widzę że podobnie jak ja dodawałeś M-Pak :ok: Pomysl nad dolotem AFE bo spisuje się świetnie.

Hehe autka bardzo podobne rzeczywiscie, znaczki zamówilem na próbe czarne, w razie czego wroce do oryginalu, dzis autko pojechalo do lakiernika na malowanie maski, masz problem z westegate rattle ? Bo mnie ten problem jak i 90% użytkownikow N54 dopadl niestety, vanos salenoid jeszcze nie wymienialem bo nie mialem nic na kompie, planuje zrobic czyszczenie dolotu i wymiana filtra paliwa w zbiorniku, nerki performance tez juz mam zalozone razem ze zderzakami :)

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 29 listopada 2015, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 99
Moje BMW: E90 LCI
Fajna dokładka na klapę od bagażnika, jeżeli to nie problem to napisz mi na pw gdzie ją kupiłeś :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 29 listopada 2015, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
nequ1995 napisał(a):
Fajna dokładka na klapę od bagażnika, jeżeli to nie problem to napisz mi na pw gdzie ją kupiłeś :)

Dyfuzor i dokladke kupilem w Chinach

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 1 grudnia 2015, 18:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1904
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Nie u mnie nie było i nie ma na razie problemu z westegate rattle. Mam nadzieję że się nie pojawi :)

_________________
Był:
- Golf 1,8 MK III
- E36 320 coupe
- E46 328i coupe
- E46 330i FL coupe
Jest:
- E92 335i
- Z3 2,8i FL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 1 grudnia 2015, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 35
Posty: 2421
Lokalizacja: Łomża
Garaż: e91
e30

Było:
e36 320 Coupe
e46 323 Ci
e46 328 Ci
e39 530i
e46 325Ci
E34 V8
E38 740i
Tłusty tyłek!!! :)


Bardzo podoba mi sie pomysł na auto!

_________________
Byłe:
e38 740i- http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149182
e34 v8- viewtopic.php?f=6&t=134153
E46 325Ci- viewtopic.php?f=6&t=128638
e39 530i - http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119101
e46 328Ci- http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=111863
e46 323Ci-http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79339


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 4 grudnia 2015, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Panowie moze macie jakies propozycje odnośnie felg na 99% bylem przekonany na ISPIRI ISR10 czarny mat bo są mega wklęsłe i maja idealne parametry do e92 ale tak sobie teraz myśle może jest coś jeszcze lepszego slucham propozycji :) Oczywiscie 19 i tył minimum 10J :)
ISPIRI WYGLĄDAJA TAK
Obrazek

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 18:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
JEST JB4 JUTRO MONTAŻ :hurra:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 17:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Ej ale zgapił! :rotfl: Ja też zamawiam ISPIRI ISR10 19x8,5 i 19x10 :hyhy: Ale ja raczej te grafitowe ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 18:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Dobry mod z tym wydechem, świetnie wygląda :ok:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 19:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Adrianno_e90 napisał(a):
Ej ale zgapił! :rotfl: Ja też zamawiam ISPIRI ISR10 19x8,5 i 19x10 :hyhy: Ale ja raczej te grafitowe ;)

Chyba nic ciekawszego w tej cenie nie ma do E92 a felgi robią robote są mega wklęsłe :D ja Chce czarne bo z moim kolorem ladnie zgrywa sie czarny kolor :)

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Bardzo fajne auto i fajne modyfikacje rury bym wolał dwie ale tak też nie razi. Ciekawe co wypluje na hamowni po jb4 i czyszczeniu zaworów.
Razi mnie tez roznica w kolorach (ciemniejsze drzwi kierowcy) ja bym tego nie zaakceptowal to problem lakierowanych szarych i srebrnych samochodów.
Jak wychodzi spalanie?
Chodzi za mna 335i przed 650i myslalem o takim aucie i chciał bym kiedyś mieć tyle że racjonalniej jest kupić 335d (bardzo nie lubie diesli) sporo mniej awaryjny i pali 50% mniej. Ostatnio na warsztacie mieliśmy 335i prosto ze szwajcarii 112tys km (1000% oryginał) olej zmieniony 3 razy 30/60/90tys km i obrócone panewki. Po naprawie panewek problem z selenoid valve, cewki do wymiany,świece i zawalone kanały dolotowe.
Pompy paliwa też słabawe a jak zobaczyłem jak wygląda łańcuch rozrządu w 335i to się przeraziłem jak w rowerze nie ma nic wspólnego z porządnym rozwiązaniem z m50/m52.
W tym roku chłopaki robili też uszczelkę głowicy bo wstała w 535i oraz turbiny i pompy paliwa w innej 335i też z nie dużym przebiegiem troche mnie to przeraża ale życze bezawaryjności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 21:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
--==Mały==-- napisał(a):
Bardzo fajne auto i fajne modyfikacje rury bym wolał dwie ale tak też nie razi. Ciekawe co wypluje na hamowni po jb4 i czyszczeniu zaworów.
Razi mnie tez roznica w kolorach (ciemniejsze drzwi kierowcy) ja bym tego nie zaakceptowal to problem lakierowanych szarych i srebrnych samochodów.
Jak wychodzi spalanie?
Chodzi za mna 335i przed 650i myslalem o takim aucie i chciał bym kiedyś mieć tyle że racjonalniej jest kupić 335d (bardzo nie lubie diesli) sporo mniej awaryjny i pali 50% mniej. Ostatnio na warsztacie mieliśmy 335i prosto ze szwajcarii 112tys km (1000% oryginał) olej zmieniony 3 razy 30/60/90tys km i obrócone panewki. Po naprawie panewek problem z selenoid valve, cewki do wymiany,świece i zawalone kanały dolotowe.
Pompy paliwa też słabawe a jak zobaczyłem jak wygląda łańcuch rozrządu w 335i to się przeraziłem jak w rowerze nie ma nic wspólnego z porządnym rozwiązaniem z m50/m52.
W tym roku chłopaki robili też uszczelkę głowicy bo wstała w 535i oraz turbiny i pompy paliwa w innej 335i też z nie dużym przebiegiem troche mnie to przeraża ale życze bezawaryjności.

Chcialem 4 końcówki dlatego że 99% 335i ma 2 :) Na dniach może podjade na hamownie bo Jb4 już jest na pokładzie i jest katapulta popadalo i na 4 biegu nie mam trakcji na zimowkach nie mam jak jej sprawdzić na 100%.
Odnośnie drzwi to może tak wyszło na zdjęciu bo na żywo tego nie widać, spalanie wychodzi mi 12,5 -13,5 przy mojej malo oszczednej jeździe wiec jest bardzo dobrze jak na taki motor, odnośnie awaryjności jak sie dba wymienia wszystko na bieżąco to nie ma tragedii przy tym przebiegu który mam, powyżej 200 tys pewnie już sprawia wiecej problemow, świece cewki vanos salenoid pompa paliwa i westegate rattle to typowe usterki w tym silniku 4 tyś zł i masz wszystko z głowy wiec nie jest to jakis ogromny wydatek, JB4 eliminuje westegate rattle (u mnie zadzialalo) bo mialem już wymienić turbiny na nowe , diesle mialem 2 wpompowalem tyle kasy szczególnie w 320Cd że już podziękuje chociaż z 330Cd bylem mega zadowolony, 335i to napewno nie jest tanie auto w utrzymaniu, bede robił 8-10 tys rocznie nie więcej wiec wybór padł na ten silnik, narazie wszystko jest super nic złego z autem sie nie dzieje bo bylo serwisowane do samego końca i wszystko było robione na czas jak sie coś zepsuje to naprawie gdybym chcial plakać za każdym razem jak bym musial cos naprawiac to bym kupił sobie zwyczajne auto a 335i napewno takie nie jest :) Wszystko to co wydalem rekompensuje przyjemnością z jazdy :super:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
--==Mały==-- napisał(a):
selenoid valve, cewki do wymiany,świece i zawalone kanały dolotowe


To jest typowy zestaw startowy to N54 tuz po zakupie a juz napewno przed programem ;) Kanaly dolotowe czyscilem u siebie jakies 40kkm i teraz napewno sa zawalone od nowa i wypada je wyczyscic, BMW zaleca co 80kkm a moj mechanik co 40kkm. Oprocz tego pewnie turbo kleknie nie dlugo, mam przejechane ~160kkm, bo ucieka mi cisnienie doladowania a wszystko inne juz jest szczelne. Taki urok tego silnika ze trzeba sie liczyc z wiekszymi wydatkami na serwis ale za to odwdziecza sie duza przyjemnoscia z jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 22:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Koszty przy szybkich autach to normalna sprawa mnie bardziej tu denerwuje fakt,że zwykłe auto dupowóz bo 335i to nie egzotyk wymaga tak wiele uwagi, zachodu itd od właściciela. Lubie mieć wszystko na perfect a tutaj jest takie wiele elementów mogących zawodzić, ograniczać sprawność i moc auta, że trzeba samemu diagnozować analizować często podpinać pod komputer, hamować itd Mało kto ma czas i chęci w dzisiejszych czasach poświęcać tak wiele uwagi w sumie zwykłemu samochodowi a tutaj trzeba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Na codzien podczas normalnej dynamicznej jazdy nic mu sie nie dolega, nie potrzebuje wiele uwagi oprocz chlodzenia turbo po jezdzie. Nigdy mnie nie zawiodl czy to w codziennej jezdzie po miecie czy w trasie 2000kmWszystkie bolaczki tego auta wiaza sie z wykorzystywaniem jego mozliwosci na 100%, przy spokojniej jezdzie nigdy nie wyskoczyl mi zaden blad, zawsze podczas gazu w podlodze a to misfire, selenoid valve, czy teraz uciekajace cisnienie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 11 grudnia 2015, 02:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
--==Mały==-- napisał(a):
Bardzo fajne auto i fajne modyfikacje rury bym wolał dwie ale tak też nie razi. Ciekawe co wypluje na hamowni po jb4 i czyszczeniu zaworów.
Razi mnie tez roznica w kolorach (ciemniejsze drzwi kierowcy) ja bym tego nie zaakceptowal to problem lakierowanych szarych i srebrnych samochodów.
Jak wychodzi spalanie?
Chodzi za mna 335i przed 650i myslalem o takim aucie i chciał bym kiedyś mieć tyle że racjonalniej jest kupić 335d (bardzo nie lubie diesli) sporo mniej awaryjny i pali 50% mniej. Ostatnio na warsztacie mieliśmy 335i prosto ze szwajcarii 112tys km (1000% oryginał) olej zmieniony 3 razy 30/60/90tys km i obrócone panewki. Po naprawie panewek problem z selenoid valve, cewki do wymiany,świece i zawalone kanały dolotowe.
Pompy paliwa też słabawe a jak zobaczyłem jak wygląda łańcuch rozrządu w 335i to się przeraziłem jak w rowerze nie ma nic wspólnego z porządnym rozwiązaniem z m50/m52.
W tym roku chłopaki robili też uszczelkę głowicy bo wstała w 535i oraz turbiny i pompy paliwa w innej 335i też z nie dużym przebiegiem troche mnie to przeraża ale życze bezawaryjności.

I kolejna sytuacja z której wynika poniekąd, że przez interwał wymiany oleju co 30 tys km na gwarancji, silniki tracą wtedy swoja żywotność. Sądze, że gdyby lać dobry olej i od nowości wymieniać go co 10-12 tys, no takie max 15 tys km to żywotność poszczególnych elementów wzrosłaby o dobre 50%... Przykład F30 uzytkownika Łukasz_P, nie ma tam rzadnej filozofii, w silniku, w nowym aucie rozpadło się to co wymaga najlepszego smarowania czyli turbo i rozrząd.

Jak ktoś lubi dynamiczniej pojeździć to po 30 tys km olej jaki by nie był to będzie po prostu błoto. Dodajmy jeszcze do tego nieświadomość użytkowników aut, że olej trzeba rozgrzać i fakt, ze nowy silnik napewno zostawia trochę więcej opiłków i syfu niż dotarta jednostka to pomyślcie jak musi wyglądać olej w aucie przy pierwszej wymianie przy przebiegu 30 tys km gdzie nikt się nie martwił czy olej jest dogrzany czy nie, a silnik dotarty czy nie.. :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 11 grudnia 2015, 02:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wszystkie nowe silniki BMW sa doladowane wiec wymiana oleju co 30 to jakis zart. Pierwszy wlasciciel przejezdzi w ten sposob 100kkm i bedzie mial spokoj pozniej zaczna sie problemy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 11 grudnia 2015, 08:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Saper1008 napisał(a):
świece cewki vanos salenoid pompa paliwa i westegate rattle to typowe usterki w tym silniku 4 tyś zł

Dodaj do tego jeszcze wtryskiwacze, które też bezawaryjnością nie grzeszą ;)
Teraz w PL stoją ponad 900 zł za sztukę x6
Ja kupie sobie w USA na zapas, bo tańsze trochę ;)
Często pada też pompa wody, z której zaczyna się lać płyn i tylko wymiana Cię ratuje.

Prawda jest taka, że jeżeli ktoś kupi takie 335i i jeśli przydarzy mu się kilka którychś usterek to będzie klął na ten motor w niebogłosy. Jeśli ktoś naprawia sam tak jak ja to pół biedy, ale dodaj do tego koszty mechanika to wyjdzie już całkiem spora sumka.
Dochodzi jeszcze czyszczenia kanałów dolotowych, które w niewielu miejscach można zrobić a jeśli już to za chorą kasę. W ASO kasują za to koło 4kzł i robią to taką samą metodą jak ja w garażu w mnie w galerii :rotfl:
W mojej okolicy pytałem to znalazłem firmę co się podejmie za 2 kzł.
Jeśli będziesz to czyścił co 40-50kkm to też wydasz sporo kasy.

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Saper1008 -->> E92 335i Quad Carbon Diffuser M-Performance
PostNapisane: 11 grudnia 2015, 08:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja zazwyczaj jak wiem, że coś jest wadliwe to wymieniam na zapas (w przypadu v8, cewki, czujniki wałków i wału) żeby mieć pewność i awaria mnie nie zaskoczyła bo auto potrzebuje codziennie w tygodniu robie po 150-200km dziennie. W przypadku 335i żeby być pewnym pełnej sprawności auta musiał bym zmienić pompy paliwa, turbiny, wtryskiwacze, selenoidy vanosów, cewki, wyczyścić zawory i cholera wie co jeszcze koszt pewnie z 15tyś a te elementy są wadliwe więc temat za 80-100tyś wróci.
Po tym co ostatnio widziałem wymienił bym też panewki bo niestety kupno używanego auta które miało normalnie zmieniany olej graniczy z cudem 95% użytkowników stosuje zalecenia z ASO. Tutaj wymiany co 30k lepiej znosi 335d
Sory za OT :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 667 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL