BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 23:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 stycznia 2017, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Postanowilem za jakis czas cos zmienic w wygladzie, wiec bedzie zmiana wydechu na 335 style, wiec wstepne kroki to kupno dyfuzora. Mial byc performance, ale w czarnym slabo widac roznice, a do tegio cena troche powala i wyrwalem tanio ori 335 malowany na czarno, zatem taki wpadnie.

Obrazek

Druga modyfikacja to spoiler performance style carbon, ktory zamowil dla mnie Saper.
Troche zabawy na granicy, ale skonczylo sie dobrze.
Dzieki Saper :ok:

Obrazek

Obrazek


Jutro zmiana gum w stabilizatorze przednim, a planowana zmiana tylnego od m3 spalila na panewce-musze opuscic cale tylne sanki, aby zmienic ori na m3.

W okresie miedzy swietami zmienilem olej na millers xf 5w40 z filtrem oleju mann.
Niestety problem z heblami jak opisalem wczesniej przez abs i bedzie pompa do rgeneracji, ale koszta nie powalaja jak cena nowego dsc- 8-10tys zl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 stycznia 2017, 20:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Zdjęcie jak z monitoringu i próby kradzieży :D

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 stycznia 2017, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
slavio napisał(a):
Zdjęcie jak z monitoringu i próby kradzieży


to samo pomyslałem jak zobaczyłem kogoś w kapturze majstrującego przy spojlerze :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Punisher napisał(a):
wiec bedzie zmiana wydechu na 335 style


Obejście koło wnęki na koło ? czy cięcie ?

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 stycznia 2017, 22:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
slavio napisał(a):
Zdjęcie jak z monitoringu i próby kradzieży
To fotka ze zdobycia spoilera a nie z jego przymiarki ;)

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 stycznia 2017, 23:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tutaj kradlem :rotfl: Obrazek


Te cholery nie maja kola zapasowego, ale mala wanna w bagazniku na pierdoly jest i trzeba albo zmienic na wanienke z 335 razem z oslona termiczna albo obejsc dokola seryjnej wanienki, ewentualnie za dyfuzorem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 12:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
:super:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 16:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pany pomozcie, bo nie kumam o co chodzi z gumami stabilizatora.
Zamowilem wedlug realoem te po prawej na zdjeciu, a obecnie mam te po lewej.

Obrazek

Zostawilem obecne, bo sa jakby twardsze od tych ktore dostalem i do tego uchwyty sa wezsze. Gumy sa przyklejone i ciezko jes ruszyc, a stabilizator nie rusza sie, wiec jest ok. Jak dla mnie zmiana na nowe bylaby gorsza, bo ona sa jakies gumowe, a te zalozone cos blizej pod poliuretan.

Druga sprawa jak opuscilem stabilizator to moglem niz ruszac na lewo i prawo, ale w gore nie. Laczniki maja tylko 2-3 miesiace, ale czy powinny sie tak ruszac na boki czy musza byc sztywne.
Na oatsrych zakretach troche przechyl, ale mysle, ze to wina tylnego stabilziatora, ktory jest cienki i gum, ktore sa slabsze niz przod. Czy mozliwe, ze bmw dodalo lepsze gumy czy moje sa gorsze od tych szerszych na zdjeciu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Sprawa z gumami stabilizatora rozwiazana-mam active steering i zadne gumy nie pasuja, wiec musza zostac seryjne, ktre sa w dobrym stanie. Numer czesci nie pasuje i nie ma go w zadnej bazie. Jak beda juz zjechane, wpadnie stabilizator z m3 e9x.
Do zalozenia tylnego stabilizatora musze opuscic cale sanki i wydech, wiec musze poczekac na lepsza pogode.

3.5 miesiaca z zycia filtra, ktory juz siedzi w smieciach.
Po zalozeniu nowego od razu lepiej ciagnie. Nie sadzilem, ze tu az tyle syfu jest na drogach i w powietrzu.

Moj seryjny mial 4 lata, wiec nie ma sie co dziwic, ze po zakupie brakowalo sporo mocy.

Obrazek


Tak wyglada juz filtr od wewnetrznej czesci. Za 3 miesiace mozliwe, ze syf moglby juz leciec do silnika, wiec co jest przy k&N i innych filtrach? Wole nie myslec i zostaje przy papierze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 22:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 173
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F32 430xi
Kod silnika: B48
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160972
https://www.instagram.com/f32_whitelady/
Bardzo ładne e92. Gratuluje :ok: Ach te 313.. to chyba jeden z najbardziej udanych wzorów felg BMW. Bardzo mi się podobają :serce:

_________________
Obrazek
https://www.instagram.com/f32_whitelady/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Juz myslalem, ze dostanie mi sie za opinie wnetrza, ale nie jest tak zle jak widze.
F32 jest naprawde super z wygladu i napewno kiedys pojawi sie w garazu.

Z palety bmw do f32 nie widze felg,ktore pasuja, ale jak wleca z performance i lekka gleba, to bedzie jeszcze lepiej niz jest.

Xdrive mnie przekonuje tylko przy startach-f30 330d odeszla ze swiatel tak szybko, ze nie zdazylem zareagowac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 23:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 173
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F32 430xi
Kod silnika: B48
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160972
https://www.instagram.com/f32_whitelady/
Punisher napisał(a):
Juz myslalem, ze dostanie mi sie za opinie wnetrza, ale nie jest tak zle jak widze.
F32 jest naprawde super z wygladu i napewno kiedys pojawi sie w garazu.

Z palety bmw do f32 nie widze felg,ktore pasuja, ale jak wleca z performance i lekka gleba, to bedzie jeszcze lepiej niz jest.

Xdrive mnie przekonuje tylko przy startach-f30 330d odeszla ze swiatel tak szybko, ze nie zdazylem zareagowac.


Każdy ma prawo do swojej opinii i każdy ma inny gust - na szczęście, bo inaczej jeździlibyśmy identycznymi autami :rotfl: :rotfl:
Przy starcie xDrive ma lekką przewagę - fakt i jest to zauważalne na codzień, bo auto jest bardzo stabilne na śliskiej nawierzchni.
Póki co masz bardzo ładne e92 i czekam na dalsze poczynania :ok:

_________________
Obrazek
https://www.instagram.com/f32_whitelady/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 23:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Punisher, z własnego doświadczenia musze przyznać, że mnie xdrive przekonał całkowicie. Dużo częściej wykorzystuje jego zalety (start na mokrym, jazda w deszczu po mieście, z dobrymi oponami zimowymi auto się po prostu katapultuje gdzie inni ledwo jadą) niż wady (wolniejszy czas 100-200, słabszy promień skrętu). Dlatego uważam, że w przypadku Eweliny jest to bardzo fajna decyzja ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 09:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Zapodaj wiecej zdjęć z tym spoilerem :hyhy:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 12:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 173
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F32 430xi
Kod silnika: B48
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160972
https://www.instagram.com/f32_whitelady/
pavell91 napisał(a):
Punisher, z własnego doświadczenia musze przyznać, że mnie xdrive przekonał całkowicie. Dużo częściej wykorzystuje jego zalety (start na mokrym, jazda w deszczu po mieście, z dobrymi oponami zimowymi auto się po prostu katapultuje gdzie inni ledwo jadą) niż wady (wolniejszy czas 100-200, słabszy promień skrętu). Dlatego uważam, że w przypadku Eweliny jest to bardzo fajna decyzja ;)


Zgadzam się. Ja też widzę same zalety xDrive. Na początku miałam spore wątpliwości jaki napęd wziąć, a teraz jestem przekonana w 100% :) :ok:

_________________
Obrazek
https://www.instagram.com/f32_whitelady/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nam sie spodobala 4er jak dopiero wchodzila do sprzedazy a w salonach byl tylko jeden egzemlarz w 2013 roku. Bylismy zdziwieni jakie to szerokie w porownaniu do e92.

Jak na chwile obecna podobaja mi sie coupe bmw i dalej bedziemy je kupowac.

Co do modow to spoiler performance, wydech a'la 335i i ponowny program, stabilizator m3 z tylu oraz pompa hamulcowa od m3, bo seryjna nie ma odpowiedniego cisnienia przy obecnym zaciskach, pro kit.
Naprawy-pompa abs, po jednym wahaczu przednim do wymiany.

To wszystkie plany jak na ta chwile.

Spoiler musi poczekac-za malo tasmy mialem, wiec trzeba bylo zamowic. Niestety pogoda sie psuje,a w weekend bylo +10 stopni i slonce :wstyd: .
Podejrzewam, ze montaz troche sie odwlecze niestety.

Ja lubie tyl naped i uslizgi a zakrety z dobra opona na mokra nawierzchnie tez szybko pokonuje. Sniegu tu nie ma, wiec tyl naped daje rade z wylaczonym czesciowo dsc.

Moze kiedys sie skusze na jakis model z xdrive.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 173
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F32 430xi
Kod silnika: B48
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160972
https://www.instagram.com/f32_whitelady/
Mnie zawsze się marzyło coupe (szyby bez ramek, długa linia itd.). Miałam kupić e92, ale wyszło tak, że wzięłam e90. Jak pojawiło się 4er to od razu zakochałam się w tym aucie. Początkowo marzyła mi się konfiguracja biała skóra + lakier tanzanite blue. Myślałam wtedy o cabrio, ale wydawało mi się, że takie auto pozostanie dla mnie jeszcze długo w sferze marzeń. Ale jak się przyłożyłam do pracy to i marzenie szybciej spełniłam ;) Przez ten czas podejście mi się zmieniło, dzięki Bogu, bo chyba bym się załamała czyszczeniem tej białej skóry co tydzień.

Powodzenia w dalszych modach i dawaj fotki, jak zamontujesz lotkę :super: :super:

_________________
Obrazek
https://www.instagram.com/f32_whitelady/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 23:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Z ciekawosci przewrotnie sie spytam, co chcesz osiagnac stabilizatorem z m3 na tylniej osi nie majac szpery?

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 stycznia 2017, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Po co jest szpera, a po co stabilizatory w samochodzie?
Szpera, aby uniknac poslizgu i ciagnac na oba kola rowno, a stabilizator zmniejsza wychyly karoserii na zakretach+ laczniki stabilizatora.

Przeciez kazde e9x ma seryjne stabilizatory, tylko ciensze niz m3, a z tylu to jest jakis zart.

Myslisz, ze m3 prowadzis sie tak dobrze dzieki samemu lsd?

Zawiecha ma inne wahacze z innymi gumami, ktore bez problemu mozna przelozyc do kazdej e9x, stabilizatory tak samo, co pozwoli na szybsze pokonanie zakretu. Do tego gorny tylny whacz powoduje inny kat pochylenia kol z tylu i z przodu dwa wahacze to samo.

Po zalozeniu wszystkiego samochod jest stabilniejszy w zaretach i przy wyjsciu z zakretu mozna szybciej przyspieszac.
Hakelbery ma caly zestaw wahaczy od m3 i napisal, ze jest duza roznica w prowadzeniu, a do tego poleca zalozyc stabilizatory, bo to tez duzo pomaga.

Na forach usa czy nawet uk jest mnostwo tematow ze zmiana wahaczy i stabilizatorow od m3, ktore pasuje do e9x i 135i (nie wiem czy inne wersje silnikowe tez). Po zmianach zakrety pokonuje sie duzo szybciej i pewniej.

Mam nadzieje, ze troche rozjasnilem dlaczego chce go zamontowac. Jest to piwreszy krok, bo dalej pojda whacze, sprezyny. Mocy nie ma tyle co m3, ale czesto jezdze 200 i nawet wiecej, a ostre zakrety to codziennosc, wiec musze miec wszystko lepsze niz seria w m techu. Jak dla mnie m tech za slaby do takiej jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 stycznia 2017, 22:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Spokojnie - bardzo dobrze wiem jak jest zbudowane zawieszenie w M3 a jak w e9x. Pamietaj tylko ze tuning zawieszenia to dosc delikatna i przede wszystkim wspolzalezna sprawa.

Jak przelozysz sobie stabilizator tylni z m3 tylnia os bedzie bardzo sztywna. Podczas agresywnego wejscia w zakret na nierownej drodze mozesz latwo zrobic baczka bo dyfer nie bedzie mial blokady obrotow. Tak wiec efektywnie bedzie w tej sytuacji trudniej opanowac Ci auto niz w przypadku bardziej elastycznego stabilizatora, bo kola po utracie przyczepnosci beda Cie wbijaly w zakret. Chyba, ze bedziesz mial szpere ktora zapewni Ci rowny ruch obrotowy kol co przelozy sie na kontrole :)

Nie zrozum mnie zle, uwazam ze sway bar z M3 / dinana / turnera to swietna modyfikacja, ale IMO powinna isc w parze z LSD. Popatrz sobie na fora w US bo tam tez ludzie maja te same spostrzezenia co ja :)

Co do reszty elementow zawieszki z M3 - czesc ma sens czesc nie, a czesc moze byc znacznie znacznie lepsza. Jak bedziesz musial zrzucic tylnie sanki to pomysl mocno nad sztywnymi tulejami dla nich.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 stycznia 2017, 22:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tylko, ze duzo osob ma eibacha syabilizatory i jakos nie narzekaja ani nie maja lsd. Tulei w sankach nie chce, bo nie latam po torze.

Poprostu mam odczucia nazakretach, ze tyl nie daje rady z przodem i buja jak cholera gdy przod jest sztywny.

Jak wrzucisz gwint to tyl tez robi sie sztywny i moze zachowac sie tak samo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL