BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 18:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 stycznia 2017, 23:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Zauwaz, ze eibach ma 15mm srednicy a m3 22.5 - to wielka roznica w sztywnosci. Zgodze sie, ze z 15mm idzie jezdzic i zyc na normalnym dyfrze. Jestes chyba w UK - zorientuj sie czy nie chcesz sobie Quaife'a u Birda zamontowac. IMO jedna z najlepszych modyfikacji.

Gwint az tak nie usztywnia, chyba, ze ktos kupil jakas taczke. Dobre amory przede wszystkim dbaja o to by kola byly zawsze na ziemi.

Znam dolegliwosci bo sam planuje duze przerobki u siebie. Sztywniejsze tuleje w belce poczynia cuda - nawet jakies poli. Pamietaj, ze wszystko jest przymocowane do tylniej belki, jesli ona jest ruchoma to zyje wlasnym zyciem. Wiec to nie jest torowa modyfikacja.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 stycznia 2017, 23:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie jestem az tak szalony, aby wywalac na quaife 2.5k funtow, bo wtedy moge dolozyc i kupic 335i. Po za tym Saper pisal, ze z lsd dopiero dupa bokiem na mokrym leci, a tego tu dostatek.

Ja nie planuje duzych zmian, a tylko stabilizator, sprezyny i wahacze z przodu m3. Tyl bedzie na ori whaczach.

Chce zmniejszyc przechyly na zakretach, bo czuje jakby dupa miala wyleciec i opony tylko trzymaja z dsc.

Po zmianie lacznikow stabilizatorow o wiele szybciej pokonuje zakrety, wiec mysle, ze stabilizator jeszcze bardziej pomoze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 stycznia 2017, 23:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Polecam stabilizatory antiroll z eibacha :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 stycznia 2017, 23:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czytalem, ze dobre sa jak juz kupilem tyl m3. Doczytalem, ze dobrze polaczyc tyl i przod m3, wiec musze drugi kupic.
Wahacze przod m3 i praktycznie zero podsterownosci wedlug kilku uzytkownikow.

U mnie jest duzo sztywniejszy przod niz m tech na zwyjkych gumach-cos miedzy m3 a m tech


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 stycznia 2017, 08:51 
Punisher napisał(a):
Po zmianie lacznikow stabilizatorow o wiele szybciej pokonuje zakrety, wiec mysle, ze stabilizator jeszcze bardziej pomoze.

Punisher, jakie wrzuciłeś?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 stycznia 2017, 16:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
By sie pozbyc podsterownosci to nie tylko stabilizatory ;) Tak na szybko:

1) Geometria - e9x maja 0 camberu. Wahacze z M3 - gorny i dolny dadza ci -0.7 camberu (by bylo milo celowalbym w -2.5 / -2 i gdzies -1.5 / -1 na tyle) - przy okazji wymien sobie tuleje na sankach - w M3 sa lite.
2) Kola Staggered - jesli bedziesz mial dysproporcje miedzy szerokoscia tylnich kol a przednich to oczywiste ze jadac agresywniej poleci ci przod zamiast tylu (to tez powod czemu ludzie by pozbyc sie podsterownosci jezdza w US/UK na torach w setupie 255x4)
3) Szpera i Stabilizator - bez szpery bedziesz mial problem z kontrola, nie mowie ze nie idzie - mowie ze nie bedzie przyjemnie :)

Co do stabow przednich - po co chcesz wymieniac przedni jak masz MSporta? Patrzyles na przekroje - MSport i M3 maja dokladnie takie same, a gumy juz wymieniles.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 stycznia 2017, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Punisher, jakie wrzuciłeś?


Lemforder, ale nie jest juz taki sztywny jak po montazu. Nastepnym razem bedzie raczej ori albo moze jakas firma robi lepsze zamienniki?


Cytuj:
Polecam stabilizatory antiroll z eibacha :)


Zapewne w nastepnej e92 bedzie cala zawiecha na maxa, a tu albo ori+ sprezyny albo wahacze m3.

Cytuj:
By sie pozbyc podsterownosci to nie tylko stabilizatory ;) Tak na szybko:

1) Geometria - e9x maja 0 camberu. Wahacze z M3 - gorny i dolny dadza ci -0.7 camberu (by bylo milo celowalbym w -2.5 / -2 i gdzies -1.5 / -1 na tyle) - przy okazji wymien sobie tuleje na sankach - w M3 sa lite.
2) Kola Staggered - jesli bedziesz mial dysproporcje miedzy szerokoscia tylnich kol a przednich to oczywiste ze jadac agresywniej poleci ci przod zamiast tylu (to tez powod czemu ludzie by pozbyc sie podsterownosci jezdza w US/UK na torach w setupie 255x4)
3) Szpera i Stabilizator - bez szpery bedziesz mial problem z kontrola, nie mowie ze nie idzie - mowie ze nie bedzie przyjemnie :)

Co do stabow przednich - po co chcesz wymieniac przedni jak masz MSporta? Patrzyles na przekroje - MSport i M3 maja dokladnie takie same, a gumy juz wymieniles.


Preciez tyl w e92 ma lekki negatyw, ale to jest kropla w morzu.
Jak to jest z tymi whaczami?
Musze miec oba z przodu m3 czy moge sobie zmienic najpierw jeden komplet, a pozniej drugi, bo jedne mam dobre. Ewentualnie wahacz dolny na 0.75 chyba, a gorny seria?

Tylny wahacz gorny jest krotszy i on daje negatyw. Wystarczy ten i reszta ori czy musze wszystkie m3 miec?

Doszukalem sie dzis, ze mozna stabilizator, ale wlasnie moze kolo sie unosic i tracic trakcje.
O tym nikt nie pisal na forach gdzie polecali stabilziator od m-ki.
Wymienie gumy z tylu, bo pewnie juz martwe sa i moze dlatego tak tyl buja na zakretach, co niszczy laczniki.

Przednich gum nie moge nigdzie znalezc ze wzgledu na active steering, do ktorych nie ma gum zastepczych. Kupilem do m sport/tech gumy, ale sa inne i zalozone sa twardsze niz nowe, zatem zostawiam, bo moge pogorszyc. Przod mam 26.5 a m3 ma 28, wiec zawsze cos i w duzej mierze mocowania i gumy stabilizatora m3 daja duza przewage.

Fe;g zmieniac nie bede a opony mi sie podobaja dlatego 4x taka sama odpada.

Trzeba sprezdac stabilizator i zrobic co trzeba.
Dzieki za podpowiedz, bo moglbym sie zdziwic pozniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 stycznia 2017, 19:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: ZPL
Moje BMW: F30 320d
Kod silnika: N47T
Tylni z E93 m pakietu ma średnice 15mm jak z antiroll eibacha , u siebie kiedyś zakładałem do E91 i przedni z m3 , była znacząca poprawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 stycznia 2017, 19:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
wioslarz napisał(a):
Tylni z E93 m pakietu ma średnice 15mm jak z antiroll eibacha , u siebie kiedyś zakładałem do E91 i przedni z m3 , była znacząca poprawa



Jak sprawdzalem w realoem sa takie same do wszystkich e9x. Jednak jesli tak jest to poszukam i bedzie fajny upgrade bez problemu z trakcja z tym z m3.

Dzieki Wioslarz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 stycznia 2017, 22:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
O tym wlasnie mowilem z tym stabilizatorem - bo bedzie kolo tracic trakcje i na to lekiem jest szpera;)

Mozesz wymienic tylko dolne z przodu to da ci negatyw. Z tylu tylko dwa gorne wahacze sa p&p. Z czego chcesz miec wychylenie jak najblizej 0 na tylniej osi. Jak przeniesie sie masa na tylnia os to i tak siadze i bedziesz mial lekki negatyw :)

Generalnie upgrade tylnich wahaczy na m3 niesie za soba wieksza sztywnosc i to tyle -> oem sa z gietej blachy a m3 ma alu. Dolnego nie wymienisz tak latwo bo zmienia sie mocowanie amora, ale tez podobno gra nie warta swieczki.

Z przodu wahacze sa grubsze oraz tuleje sa lite wiec bardzo mocno wplywa to na "czucie"

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 20 stycznia 2017, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
W1lQ napisał(a):
O tym wlasnie mowilem z tym stabilizatorem - bo bedzie kolo tracic trakcje i na to lekiem jest szpera;)

Mozesz wymienic tylko dolne z przodu to da ci negatyw. Z tylu tylko dwa gorne wahacze sa p&p. Z czego chcesz miec wychylenie jak najblizej 0 na tylniej osi. Jak przeniesie sie masa na tylnia os to i tak siadze i bedziesz mial lekki negatyw :)

Generalnie upgrade tylnich wahaczy na m3 niesie za soba wieksza sztywnosc i to tyle -> oem sa z gietej blachy a m3 ma alu. Dolnego nie wymienisz tak latwo bo zmienia sie mocowanie amora, ale tez podobno gra nie warta swieczki.

Z przodu wahacze sa grubsze oraz tuleje sa lite wiec bardzo mocno wplywa to na "czucie"


Ok dzieki za podpowiedz, bo bym sie przejechal i sorry z atak. Czasem nie mam racji i nawet moja dziewczyna mi to powtarza, a ja sie upieram.

Bede szukal 15mm od e93, ale musi byc 3.0, inaczej 13mm.

Nie chce za duzego negatywu zrobic, aby nie bylo tak

Obrazek

U mnie zewnetrzna czesc opony sie szybciej zjezdza, bo za ostro wchodze w zakrety.

Co do wahaczy z tylu to jeden jest krotszy i zapewne on powoduje nachylenia kola

Obrazek

Wlasnie widzialem, ze roznica w tulejach i materiale. Widzialem testy wyginania serii i m3, to m3 maja kilkukrotnie wieksza wytrzymalosc, co sie przeklada na trzymanie.

Czucie z przodu potrzebne wlasnie przy ostrej jezdzie, bo sa momenty, ze albo tyl za bardzo wygina i opony dobrze trzymaja oraz dsc albo przod czuc, ze chce wypasc z zakretu, wiec musze przod wzmocnic sprezynami i whacz z lekkim negatywem, ale minimalnym a tyl szukac 15mm stabilizatora i tez zrobic lekki negatyw. Patrzac na samochod od przodu widze lekkie nachylenie kol na obu osiach i tak samo bylo na geometrii. Moze wystarczy na seryjnych whaczach zrobic lekki negatyw podczas geometrii?

Chce wymienic te whacze

Obrazek

tylko pytanie jakie wybrac? Chcialem meyle hd, ale podobno duzo reklamy, a produkcja chiny, tylko pakowane w DE. TRW podobno tez do m tech nie daje rady, chyba, ze m3, ale to juz inne tuleje sa. Zostaje lemforder, tylko tez juz kilka osob pisalo, ze to juz nie to samo, co kiedys. Jeszcze przewinela sie firma MOOG, ale nigdy o niej nie slyszalem.
Latam 80% autostradami, chociaz tam sa takie nierownosci miejscami albo uskoki, ze przydaloby sie komus rece przetracic za naprawde drog w taki sposob.
Miasta to tez dwupasmowki dobrej jakosci.

Podpowiedz jaka firma jest godna uwagi, czy tylko ori, chociaz przelot mam 105tys realny i wahacze rozprezne do wywalenia. Zaczely w Polsce pukac na malych nierownosciach w miescie, a teraz juz luz na tulei i sworzniu, ze moge lekko reka przekrecic.


EDIT

Zjechana opona na zdjeciu u gory przez zle ustawienia geometrii, takze lekki camber bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 stycznia 2017, 11:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
A lemforder? Oryginały dużo droższe?

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 stycznia 2017, 13:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Trw masz oryginał z zeszlifowanym numerem w e92 więc nie ma co kombinować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 stycznia 2017, 13:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tylko duzo osob narzeka na trw, ze nie wytrzymuja juz tyle. Nad trw mysle tylko jesli mialbym brac wahacze m3. Maly zmieniales u siebie jakies wahacze, czy nie zdarzylo Ci sie?
M3 trw moge miec za mniej niz lemforder, tylko trzeba geo ustawiac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 stycznia 2017, 14:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
2-3 % negatywu nie da Ci takiego zuzycia :) Normalnie przednia os ma 0 a jak sam wspomniales wahacze daja Ci to co w M3 czyli -.75. Jesli chcesz isc dalej to albo podkladki dinana albo cambery.

Wahacze TRW to jest dobra droga -> sam bede je kupowal za jakis czas jak zabiore sie za przerobki przedniej osi. Co do tulei, kup te co pakuja oem i git, najwyzej wymienisz pozniej jak sie zepsuja.

Jesli nie masz zamiaru wymieniac calej tylniej osi na M3 to Toe Arm nie pasuje P&P. IMO o wiele lepsza opcja sa jakies customowe toe army - np. Megan Racing. Ten wahacz przy okazji kontroluje zbieznosc tylnich kol nie wychylenie.

Nie pytalem sie ale jakies sensowne sportowe amorki i sprezyny masz? KW ? Ohlins? - napewno sporo pomoze.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 stycznia 2017, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zle zaczalem wszystko opisywac i teraz wychodzi, ze ja chce zrobic dosc ostre przerobki.

Kupilem tylny stabilizator m3 , bo myslalem, ze bedzie lepiej trzymal, a tu niespodzianka, wiec zmienie same gumy w 13mm, bo 15mm nigdzie nie moge znalezc, a na allegro ciezko kontakt ze sprzedawcami zlapac jaka grubosc jaki ma.

Wahacze m3 chcialem wymienic, bo po pierwsze primo : mam rozprezne do wymiany i raczej cale, bo sworzen tez nie wiem w jakim stanie, skoro reka moge lekko ruszac, a dolny wahacz sie nie rusza.
Po drugie primo :rotfl: :czytalem, ze lepiej sie prowadzi przod na zakretach i nie ma wrazenia, ze ucieka na boki.

Po trzecie tez primo: :hyhy: gumy sa raczej bardziej wytrzymale niz w zwyklym wahaczu, ktory mam kupic czy to trw czy lemforder.

Teraz wymiana zwyklym rozpreznych a pozniej dolnych m3 moze spowodowac, ze ten rozprezny zwykly padnie szybciej, bo nie da rady temu sztywnemu od m3.

Z tylu mozna dwa m3 rownej dlugosci, co my mamy wymienic, a ten gorny zostawic ori, czy dac soebie spokoj z m3 i poprostu wymienic na lemforder albo trw?

Zawiecha ori m tech. Czekam az sie amory wysypia i wtedy msylalem o vogtland, aby nie bylo twardo, ale sztywniej na zakretach.
Ewentualnie m pakowe amory i sprezyny pro kit albo vogtland. Mam pro kit, wiec bede chcial na m techowych amorach zrobic kit, tylko odboje musze zmienic, bo chyba juz czas-lekko dobija na poprzecznych nierownosciach.

Ja u siebie mocy wiecej niz 330-340km i ponad 600nm nie bede robil, bo musialbym worek kasy wlozyc, a to nie 335d, ze skrzynia, silnik i przelozenie napedy wytrzyma tyle samo. Samochod dosc mlody i przebieg mam 106kkm, wiec wszystko w zawieszeniu jeszcze dosc dobre, tylko dwa wahacze do wymiany.

Najwiekszy problem to zbyt duze wychylenie na zakretach podczas szybkiej jazdy

Na seryjnych whaczach mozna delikatnie zrobic negatyw?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 23 stycznia 2017, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Punisher napisał(a):
Na seryjnych whaczach mozna delikatnie zrobic negatyw?


Mozesz zeszlifowac piny blokujace z gniazd amortyzatora. To powinno dac Ci mala mozliwosc regulacji ~ tyle samo co wahacze z M3. Nie lubie tego moda bo mi zalatuje druciarstwem. Lepiej kupic dinan camber plates.

Punisher napisał(a):
Czekam az sie amory wysypia i wtedy msylalem o vogtland, aby nie bylo twardo, ale sztywniej na zakretach. Ewentualnie m pakowe amory i sprezyny pro kit albo vogtland.


Idz w vogtlandy. Mozesz jeszcze pomyslec nad ST albo KW v1. Z tego co pamietam KW robi amortyzator do Vogtlanda a Vogtland pakuje wlasna sprezyne. ST = KW tylko zmienia sie material, przynajmniej jesli o V1 chodzi. W wszystkich wypadkach wklad amora jest od Koni.

Budzetowo ewentualnie kup Bilsteiny B8.

Punisher napisał(a):
Z tylu mozna dwa m3 rownej dlugosci, co my mamy wymienic, a ten gorny zostawic ori, czy dac soebie spokoj z m3 i poprostu wymienic na lemforder albo trw?


Generalnie co do wahaczy - p&p wymienialbym te -> 1 2 3 Reszte z czasem wymienilbym na customowe.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 lutego 2017, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Panowie podpowiedzcie mi jak zrobic koncowy wydech, aby nie bylo zle na styl 335

1 straight pipe z koncowkami- nie zabiera to momentu po takim rozluznieniu i czy nie jest za glosny gdy jest srodkowy i dpf zalozony?

2 przelotowy tlumik na koncu

Czytalem, ze rozluznienie moze odebrac troche niuta i trzeba robic program od nowa.

Wiem, ze 325d/330d ma troche przytkany koncowy, wiec troche pomoze to na gorze gdy bedzie sie lekko dusil, aby backpressure troche obnizyc, chociaz wiem, ze dpf najwiecej blokuje.


Druga sprawa to chce kupowac olej na wymiane, ale w ilosci 20L w plastikowych pojemnikach. Jak wyglada jakosc takiej ilosci do 4L baniek?

Mozna je spokojnie brac? Mialbym 2 banki na 5 wymian i jeszcze troche by zostalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 lutego 2017, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Punisher napisał(a):
Druga sprawa to chce kupowac olej na wymiane, ale w ilosci 20L w plastikowych pojemnikach. Jak wyglada jakosc takiej ilosci do 4L baniek?

Mozna je spokojnie brac? Mialbym 2 banki na 5 wymian i jeszcze troche by zostalo


Warsztat otwierasz?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 11 lutego 2017, 09:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Punisher napisał(a):
chce kupowac olej na wymiane, ale w ilosci 20L w plastikowych pojemnikach. Jak wyglada jakosc takiej ilosci do 4L baniek?

Mozna je spokojnie brac? Mialbym 2 banki na 5 wymian i jeszcze troche by zostalo

jeśli pewne źródło to nie ma znaczenia jak jest oliwa pakowana - jakość zawsze powinna być taka sama, bez względu czy opakowanie 1L czy większe

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL