BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 18:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 grudnia 2015, 22:20 
mocna ekipa :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 grudnia 2015, 22:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Punisher napisał(a):
Chlopaki pomoze mi ktos z tym coolerem?
Mam mozliwosc kupienia takiego czegos-podobno wagner dla ecotune w uk to robi, ale nie mam pewnosci. Wiem tylko, ze pasuje do 320d i 123d, ale czy podejdzie pod moje rury?

http://www.ebay.co.uk/itm/like/Bmw-inte ... RTM2203644


120d/320d 177KM i 123d 204KM ma inne średnice tych szybko złączy niż u Ciebie, jak przerobisz wlot i wylot to będzie pasować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 grudnia 2015, 23:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tylko jak to przerobic? Ciac rury w coolerze? Wole nie kombinowac, bo moze byc niewypal


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 6 grudnia 2015, 23:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Wszystko zależy za ile uda Ci się wylicytować, czy gra będzie warta świeczki. To bardzo wydajna chłodnica, ale kupując ją musisz się liczyć z przeróbkami, sam na pewno tego nie zamontujesz.

Na stronie Wagnera widać, że różnią się gniazda szybko złączy w chłodnicy, kąty króćców, a nawet wymiary chłodnic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 01:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
dawidd3 napisał(a):
Punisher napisał(a):
Chlopaki pomoze mi ktos z tym coolerem?
Mam mozliwosc kupienia takiego czegos-podobno wagner dla ecotune w uk to robi, ale nie mam pewnosci. Wiem tylko, ze pasuje do 320d i 123d, ale czy podejdzie pod moje rury?

http://www.ebay.co.uk/itm/like/Bmw-inte ... RTM2203644


120d/320d 177KM i 123d 204KM ma inne średnice tych szybko złączy niż u Ciebie, jak przerobisz wlot i wylot to będzie pasować.


I pewnie też inna średnicę w środku rdzenia żeby nie było turbo dziury.
Więc obawiam się że jak ten przerobisz to nie uzyskasz zamierzonego efektu albo mniejszy niż powinien być w przypadku IC do 325/330/335d.

Albo szukaj dedykowanego do twojego silnika albo castoma takiego jak mam ją i jeszcze kilka osób z forum.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 22:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Wszystko zależy za ile uda Ci się wylicytować, czy gra będzie warta świeczki. To bardzo wydajna chłodnica, ale kupując ją musisz się liczyć z przeróbkami, sam na pewno tego nie zamontujesz.

Na stronie Wagnera widać, że różnią się gniazda szybko złączy w chłodnicy, kąty króćców, a nawet wymiary chłodnic.


Koles trzeci raz go wystawia, ale nie chce zjechac z ceny niestety. Nie dziwie sie, bo kupil za 500 funtow, a ponizej 200 nie ma sensu, bo ebay,paypal kasuja za sprzedany przedmiot lacznie ok 30 funtow i jeszcze wysylka, zatem koles dostanie mniej niz 1/3 ceny. Ja puscilem wagnera za 350 i dostalem tyle do reki.


Cytuj:
I pewnie też inna średnicę w środku rdzenia żeby nie było turbo dziury.
Więc obawiam się że jak ten przerobisz to nie uzyskasz zamierzonego efektu albo mniejszy niż powinien być w przypadku IC do 325/330/335d.

Albo szukaj dedykowanego do twojego silnika albo castoma takiego jak mam ją i jeszcze kilka osób z forum.


Tez tak mysle, bo za duzo zabawy bedzie i nie wiadomo czy gorzej nie bedzie niz seria, chociaz widziales jaki maly byl w Twojej 325d.

Jaka jest roznica miedzy tym, ktory masz w swojej 335d, a 335i ? Cena w 335d jest wyzsza, tylko dlaczego?
Jest jeszcze takie cos, ale to chinczyk
http://www.ebay.co.uk/itm/Twin-Turbo-In ... Sw8-tWWVDK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 22:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Gorzej niż na ori na pewno nie będzie, 123d w serii dmucha już sporo więcej niż Twoja ori turbina jest w stanie dmuchać na maxa po modzie, także o ten aspekt bym się nie martwił, na pewno byłoby o wiele chłodniej w dolocie, tylko za dużo kombinacji, skoro to Wagner to już niech pasuje p&p tak jak powinien.

Ten IC, który teraz wysłałeś wygląda bardzo podobnie do tego z FMIC.pl, tylko ma inne boczki i wloty. U mnie przy 2.15 bara daje radę, także u Ciebie po modzie i ciśnieniu ok 0,5 bara mniejszym tym bardziej. Zastanów się nad nim.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 22:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Masz zatem u siebie ten, ktory lukasbmw?
Tania alternatywa dla wagnera, ale wiem, ze nie ma porownania. To jest kopia coolera forge motorsport, tylko jaki wydajny jest rdzen, tego nie wiem, bo nigdzie nie znalazlem opinii na jego temat.
To oryginal
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=601797


druga opcja z wejsciami jak wagner, ale cena wyzsza
http://www.ebay.co.uk/itm/Forge-Motorsp ... 1544174393


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 23:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Tak, mam tego ICka: http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bm ... bmw-diesel

Tylko Forge kosztuje 4x tyle co ten, a naprawdę nie można narzekać. Do single turbo jest aż za natto, naprawdę. Chyba, że planujesz jakieś hybrydowe turbo i mega dmuchanie rzędu 2,5 bara i więcej. Pisałem już w innym dziale, ale powtórzę się również u Ciebie w galerii.

Seryjna chłodnica w 123d, seryjny program boost ~1.9 bara, temp. otoczenia 25st, max 67st. w dolocie.
FMIC 550x150x150mm w 123d, program zmodyfikowany, boost 2,15 bara, temp. otoczenia 25st, max 45st w dolocie.

Oba pomiary wykonane na szóstym biegu przy długotrwałym obciążeniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie, nie planuje zmieniac turbiny, bo to niepotrzebne koszta sa. Wole dolozyc do nastepnej betki, niz pakowac taka kase, bo wtedy wlasnie na muszli sie nie skonczy.
Po za tym ta turbo ma zmienna geometrie, zatem wystarczy spokojnie na ok 320km i 660nm z takim coolerem. Jakby co to mam dpfa i wydech, a wtedy 330-340 i pod 700nm spokojnie. Zatem jak na jedno turbo to wystarczy, inaczej nie sprzedalbym 335d.
Najpierw doprowadze ja do porzadku-chce sprobowac nowego oleju w technologii nano, rura odmy i zalozyc cooler. Do tego pozbede sie runflatow i powinno byc ok (w tej chwili juz czuje poprawe osiagow w porownaniu do dnia kiedy ja kupilem) Pozniej program i bedzie kolejny szybki dieselek
Tak mi sie te samochody podobaja i te silniki, ze az nie moge sie doczekac nastepnych modeli.
Przymierzalem sie tez kiedys do 123d w coupe, ale nie wiedzialem, ze miala 180tys mil, wiec odpuscilem. Fajny maly gokart, ktory zapewne super sie prowadzi i tez fajnie przyspiesza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 23:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Skoro zostajesz przy seryjnej sprężarce to w dolocie będziesz miał jeszcze chłodniej niż ja w tej chwili, także na pewno będziesz zadowolony, a przy tym zostanie jeszcze sporo kasy w kieszeni. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 23:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Napewno bede zadowolony z wyniku, a kasa zostanie na inne pierdoly.
Czy w 123d nie byl to ten sam silnik, co w alpinie d3 2.0?
Zastanawia mnie to, bo wiele modeli mialo silniki z ta samo pojemnoscia, co alpina, ktora w koncu bazowala na silnikach bmw, np 4.6 x5, czy 4.8is. Alpina chyba jako pierwsza wypuscila tez bi turbo diesel w e39 z moca 245km albo 254 i ciekawe czy to nie byl protoplasta 535d w e60.
Dzieki za pomoc dawidd3
Nie bede sie obawial tanszych coolerow, bo cos tam jednak daja, skoro nie jedna osoba ich uzywa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 7 grudnia 2015, 23:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Nie, to zupełnie inna jednostka napędowa. Pojemność tego coolera jest ponad dwukrotnie większa od seryjnego, także daje i to całkiem sporo. Cieszę się, że mogłem troszkę pomóc. ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 20:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja lubie sluchac dobrych rad, bo zawsze mozna z tego wyciagnac wnioski. Zawsze bylem dobrej mysli, ale teraz sam sprobuje i zobaczymy, co ten da albo ten, ktorego macie zalozonego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Skoro u mnie przy ciśnieniu +250mbar jest ok 20st mniej niż na serii no to jest naprawdę bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 22:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja mam ori cooelr 335d za 400zł. Zawsze lepszy od 325d i będzie pasował bez problemów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 22:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
U mnie tez nastąpił problem z IC jest mokry i gdzies w rogu puszcza powietrze i własnie bede musiał cos kupic ...pewnie poleci fmic

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 09:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
Punisher napisał(a):
chyba jako pierwsza wypuscila tez bi turbo diesel w e39 z moca 245km albo 254 i ciekawe czy to nie byl protoplasta 535d w e60.


raczej nie był, a alpinie były dwie turbiny ale tej samej wielkości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 18:55 
TTom3k napisał(a):
U mnie tez nastąpił problem z IC jest mokry i gdzies w rogu puszcza powietrze i własnie bede musiał cos kupic ...pewnie poleci fmic


Seryjne coolery puszczają prędzej czy póżniej na łączeniu alurdzenia z plastykowymi bokami --- czas na zmianę. ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 19:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jest jeszcze opcja coolera z 535d/635d
http://grapa.bazarek.pl/opis/8045303/in ... -nowy.html
http://www.ebay.co.uk/itm/Bmw-E60-E61-E ... 7675.l2557
Zapewne tej samej wielkosci co 335d, ale metalowe laczenia, ktore sa wedlug mnie lepsze niz plastik. Najgorsze, ze w seriiach F znowu powrocili do plastiku w kazdym modelu. Chyba nawet audi ma cale alu.

Cytuj:
Skoro u mnie przy ciśnieniu +250mbar jest ok 20st mniej niż na serii no to jest naprawdę bardzo dobrze.

Dlatego na wiosne przy okazji wymiany plynu chlodniczego, wpadnie nowy cooler dla poprawy osiagow i ochrony sprezary.

Cytuj:
Ja mam ori cooelr 335d za 400zł. Zawsze lepszy od 325d i będzie pasował bez problemów :)

Myslalem o tym, ale wlasnie problem to ten plastik, ktorego chce sie pozbyc, bo puchnie i kiedys pusci cisnienie, jesli juz tak nie jest gdy jest goracy

Cytuj:
U mnie tez nastąpił problem z IC jest mokry i gdzies w rogu puszcza powietrze i własnie bede musiał cos kupic ...pewnie poleci fmic

Wlasnie dlatego mysle o zmianie i drugi powod to wielkosc jest za mala, jak do 320d

Cytuj:
raczej nie był, a alpinie były dwie turbiny ale tej samej wielkości

Niestety, ale pamiec mam dobra, tylko moc inna
http://www.alpina-archive.com/?page_id=187

Cytuj:
Seryjne coolery puszczają prędzej czy póżniej na łączeniu alurdzenia z plastykowymi bokami --- czas na zmianę.

Zapewne na wiosne cos sie ruszy i podejrzewam, ze kilka osob zaskoczy wszystkich nowymi modami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL