BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 18:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
dobrą modelkę wyrwałeś, wygląda jakbyś ją ze salonu dopiero odebrał a latka już jej nieco poleciały :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Miło słyszeć :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 22:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
ciapek94, to zrobiles niezly prezent nowemu nabywcy hehe. No ale niestety do kazdego auta trzeba dokladac :)
540 to juz dobry przeciag robi :D Wydech na pewno zrobi robote. Czekam na film jak zalozysz koncowy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 2 listopada 2015, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 20
Lokalizacja: Głogów
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52
Nice :D !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 3 listopada 2015, 12:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Nowy nabywca w pełni zadowolony. Co do wydechu to gwarantuję że filmik zostanie dodany

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 3 listopada 2015, 18:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
ppatryk napisał(a):
ciapek94,
jednak V8 to tak jak byś miał dwa silniki patrząc na koszt eksploatacji
z jednej strony są nie do zdarcia, z drugiej eksploatacja jest potężna


To jakiś mit, że są nie do zdarcia. Często gęsto puszcza któraś uszczelka pod głowicą (moja padła przy 303tys, u kumpla przy 309 - przebiegi oryginalne), siadają vanosy, rozrząd. Co do kosztów eksploatacji to pełna zgoda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 3 listopada 2015, 22:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Dlaczego miałby nie padać rozrząd oraz vanosy?? Są to zwykłe części eksploatacyjne które z biegiem lat/kilometrów się zużywają. Nie dość że taki rozrząd wytrzymuje ogromne ilości kilometrów to ludzie jeszcze narzekają jak mają go wymienić. Co ma powiedzieć przysłowiowy Janusz jak wymienia rozrząd co 70/90tys w TDIKU :)

Vanos też jest w stanie przejechać sporą ilość km pod warunkiem pilnowania odpowiedniego poziomu oleju w silniku oraz jego jakości. Nie którzy płaczą że silnik ma usterkę ale jak oszczędzał na oleju (tani bubel) oraz nie pilnował poziomu to co się dziwić.

No i śmiać mi się chce jak ktoś kupuje V8 a nastawia się na koszty utrzymania jak przy 2.0 r6 lub jakiejś cztero cylindrowej benzyny.
Skoro wchodzi się w silnik który jest na vanosie, to trzeba brać pod uwagę że prędzej czy później przyjdzie jego kres. Kupujesz diesla też bierzesz pod uwagę że prędzej czy później padnie turbo/wtrysk.

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 3 listopada 2015, 22:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
No zależy co rozumiemy przez określenie "nie do zajechania" :) Otóż wszystko jest do zajechania i nie lubię gdy ktoś tak pisze :D No... może W124 200D były nie do zajechania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 3 listopada 2015, 22:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Nie przypominam sobie żebym napisał że V8mka jest nie do zajechania. Każdy motor eksploatuje się szybciej lub wolniej. Tak że nie ma silnika na świecie bez awaryjnego. Każdy jeden trzeba naprawiać, lecz jeden jest wytrzymalszy/mocniejszy a drugi mniej i tyle.

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 3 listopada 2015, 22:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
Rany... odniosłem się do postu ppatryka :suchy: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 3 listopada 2015, 22:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Chylę czoła. Nie doczytałem.

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 4 listopada 2015, 08:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ciapek94 napisał(a):
no to wiadomo każdy będzie bronił swojego :D


niczego nie bronię, piszę obiektywnie, V8 też miałem :) marzy mi się bulgot :serce:

czekam na filmik z wydechem, ale wolę usłyszeć na żywo :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 4 listopada 2015, 09:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1196
ciapek94 napisał(a):
No i śmiać mi się chce jak ktoś kupuje V8 a nastawia się na koszty utrzymania jak przy 2.0 r6 lub jakiejś cztero cylindrowej benzyny.


Najlepsza jest vanosofobia.
Twoja 540 wzorowa :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 4 listopada 2015, 18:05 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Jeżeli 540 to tylko w takim wydaniu !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 4 listopada 2015, 18:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Beatles, miło słyszeć :) DaaN bulgot to w AMG hihi :D:D Mam nadzieję że dźwięk będzie zadowalający :)
KU84 fajnie że się podoba!! :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 5 listopada 2015, 08:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ciapek94 napisał(a):
DaaN bulgot to w AMG hihi :D


albo w pingwinach

Obrazek

:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 5 listopada 2015, 10:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 9
Posty: 295
Lokalizacja: k.krakowa
Moje BMW: E46 330d ful
Kod silnika: M57
Konkret auto :ok:
Napisz coś więcej o historii tego samochodu , jaki przebieg i wrażenia z jazdy.
Dużo radości z użytkowania życzę :)

_________________
Obrazek

Oceń moją Bunie ;) KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 5 listopada 2015, 17:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Zedytuje mój pierwszy wpis i wypiszę kilka ciekawostek :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 5 listopada 2015, 17:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Moja 540stka została sprowadzona do kraju pod koniec 2014r ze Szwajcarii, serwisowana była do samego końca w Szwajcarskim ASO.
Do samochodu posiadam oczywiście książkę serwisową, dużo faktur, paragonów (wszystko ze Szwajcarii).
Bawarka legitymuje się oryginalnym przebiegiem 173tys km, samochód kupiłem u nas w kraju.
Wybór padł akurat na tą 540stke ponieważ zachwycił mnie jej stan oraz wyposażenie takie jak chciałem. O M62B44TU nie wspomnę bo tylko taki motor wchodził w grę :) Z początku chciałem e38 740 lecz po oględzinach kilku sztuk opadły mi ręce.

Wyposażenie jak dla mnie jest bardzo bogate/zadowalające:
- Kompletny Mpakiet zewnętrzny oraz wewnętrzny (kierownica/listwy/podsufitka)
- Fotele Sportsize czarna skóra full elektryka (grzane)
- Automatyczna skrzynia (dla mnie tylko automat wchodził w grę)
- Podwójne szyby
- Rolety szyb (tylna elektryczna)
- Elektrycznie regulowana kolumna kierownica
- Xenon (spryskiwacze)
- Szklany szyberdach
- Navi 16:9 (dvd i zmieniarka w bagażniku)
- Kierownica multifunkcyjna Mpower (pogrubiona z bicepsami)
- Podłokietnik z telefonem bezprzewodowym
- Listwy w drewnie (bardzo mi się podobają)
- Skórka na boczkach drzwi)
- Komplet kluczy w bagażniku
- Koło zapasowe (oryginalna alufelga)

Z takich ciekawszych rzeczy to chyba wszystko :)

Silniczek śmiga na oleju 5w30 Castrol EDGE, i ma się bardzo dobrze. Mimo że auto bardzo fajnie pracuje na Castrolu to planuję zmianę oleju na 5w40 Motul X-Cess 8100 5w40 ponieważ uważam że Motul jest lepszym wyborem.

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciapek94 -->> e39 540iA Aka Ciapek
PostNapisane: 6 listopada 2015, 22:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
Jednak kurierzy potrafią poprawić humor :)

Obrazek
Obrazek

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL