BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 09:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 25 marca 2016, 20:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
Ogolnie: zadymienie diesla bez DPF i kata
background: we Wroclawiu stacje diagnostyczne zaczely badac zadymienie diesli (taki prikaz dostaly z gory /od wladz Wroclawia?).. wiec badaja
Nie lubie klopotow a mam auto obecnie bez katalizatora i bez DPFu i mam zamiar je ucywilizowac

Postanowilem zrobic (anty) "tuning" wolnych obrotow i sprawdzic zadymienie
Zrobilem cos co nazywa sie chyba launch control z tym, ze ja nie chce osiagnac "pierdzenia" przy bucie ale chce miec auto, ktorym nie musze o zmierzchu jezdzic na szemrane stacje diagnostyczne na przeglady
Obcialem wolne obroty i delikatnie dawki dla nich (bez ruszania dawek w czasie jazdy)


Myslalem, ze pomiar robi sie na pelnym bucie ale wychodzi na to, ze bierze sie max wartosc uzyskana przy napedzaniu sie do max obrotow
sposob pomiaru opisano tutaj
Obrazek

norma zadymienia wynika z roku produkcji i zapisu na tabliczce znamionowej (bierze sie "ostrzejsza" wartosc) - u mnie jest to 0.5
Dla aut "bez normy" przyjmuje sie 3 (turbo) lub 2.5 (wolnossace)
Obrazek

natomiast wartosci "uzyskane" to

Max dochodzi do ponad 1 ale mowa o dawkach paliwa nawet troche wiekszych niz seryjne dla wolnych obrotow (w okolichac 2-2.5tys)
Znaczy sie: norme ogolna przechodzi w cuglach.. norma dla euro4 - no way.

Za tydzien - dwa zamontuje sam katalizator i sprawdze ponownie ... jak nie pomoze zetne dawki dla wolnych i juz - sprawa jest zrabialna

Zaznaczam: tak mozna "zrobic w bambuko" testy zadymienia dla wolnych obrotow (dymic przy bucie w czasie jazdy nadal moze) ... jak wprowadza badanie "tlenkow" itp konczy sie zabawa - bez DPFa zero szans

Mam tez seata exeo 2.0tdi CR 143ps zrobionego na 200ps (auto ma DPF, wieksza T, drugi IC) - mimo, ze to czipowany przeciez i do tego oszukany silnik VW... na tej samej stacji diagnostycznej zadymienie wynosilo ZERO! (myslalem do dzis ze maja popsutego toola do pomiaru)

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Moje auto ma wtryski oryginalne z korekcjami max 0.3 (wlozono je do auta w fabryce i nikt ich pewnie nawet nie wykrecal, troche ponad 200tys przebiegu)- nie ma szans by tak trzymal zadymienie silnik no euro3 z przekladanymi wtryskami od 272ps... ale silnik euro3 nie musi zmiescic sie w zadymieniu 0.5

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, 11:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
długi weekend idzie - grilowania czas nadszedl! - ja griluje tłoki :cwaniak:

Przygotowalem na pomiar 2 softy - jeden maderfxxxx (kryptonim "extremalny") a drugi taki rozsądny (kryptonim "uliczny")

Ten extremalny to dla twardzieli - koks, mega ladowanie, wali batorym (auto no cat, no DPF) - gosc przerwal mierzyc przy 4 tys bojac sie ze cos kleknie jeszcze a pociagniety byl w sumie do 4500 wiec szkoda bo moze do 4xx by dobilo ....a moze by sie "rozbilo" (to da sie sprawdzic :D)
Ten uliczny to taki "z glowa", zgodnie ze sztuka - kalkulowalem to do z gory zadanego AFRa jak na konkurs :super:

Do extremalnego softu przygotowywalem sie dluzszy czas a na finalne "dodlubanie" pojechalem do kolegi Lukasza (nawet nie wiem jaka ksywke ma na forum /czyta regularnie/) i od 10 rano do połnocy prace trwaly
Suma sumaru to co sam wczesniej nadlubalem i to co w finale dodlubalismy mozna podsumowac
- IC
- seryjny uklad wtryskowy nie potrafil podac tyle paliwa (zaczynalo juz spadac cisnienie RP :rozpacz: ) wiec zostal "troche przerobiony" (uklad wtryskowy mam seryjnie 1:1 jak 286ps)
- mierzylismy cisnienie w kolektorze wydechowym by zidentyfikowac waskie gardla
- pomiar EGT bezposrednio w kolektorze (tzw EGT TIT), auto seryjnie ma czujnik temp "za turbina" ale mu nie ufam
- wydech kryptonim "rynna" zobiony na bazie 535D 286ps (tlumiki przelotowe seryjnie)
- turbina by Lukasz z wirnikiem, ktory zamawialem poza PL (wycmokana przez Lukasza - az szkoda zebym taka ladna turbine zgrilowal /Lukasz by sie poplakal/ :rozpacz: )
- byly testowane rozne "warianty" i sprawdzalem w logach zamkniecie VNT (wysterowanie) by tak ustalic najlepsza kombinacje (osiaganie zadanego ladowania przy jak najnizszych zamknieciu geometrii)

N $ i czasu bylo wrzuconych po drodze w bloto - Lukasz przerabial wydech bo jeden kretyn we Wro to tak mi pospawal ze plakac chcialem
Kupilem DPFa zamiennik by wywalic z niego DPFa zostawiajac kata... jednak ten kat zamiennik to koopa wielka (w porownianiu do kataliztora BMW) wiec temat kata jeszcze jest otwarty (potne swojego ori DPFa albo kupie jakis "sportowy" katalizator - pomysle)

Tak wyglada mierzenie EGT - wg roznych zrodel EGT w kolektorze ma prawo dochodzic do 850 stopni... jakbym dluzej potrzymal to moze by dobilo ale na krotkich scigach spoko
Wg czujnika temp seryjnego za turbina jest jedyne 300 stopni wiec nie moze kiedys zmienie czujnik bo chyba cos zaniza



Najpierw wykres "ulicznego"
Obrazek

teraz "extremalny"
Obrazek


Mam jeszcze "drobne pomysly", przemysle je w nastepnym tygodniu (urlop) - po powrocie pogrzebie i pojade dokrecic auto do 400...a co tam... jednak bez przerobki powazniejszej szans na wyrazne przebicie 400 nie ma

Pozdrawiam,
Przemek

P.S..
hamownia w tym c-tronicu wypas..... na pilota taki komin nadmuchu zjezdza - wyglada jakby doktor Zło w Bondzie rakiete do startu szykowal (to co widzialem to najczesciej nastawiane wiatraki jak od osuszania budynkow po powodzi... ciezko druciarstwo im zarzucic ale cena pomiaru niestety to odzwierciedla)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, 19:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Mega wynik jak na 530d :padam:
To ile za hamownie?

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Przemek4net -->> E60 530XD, wykres 386ps (str.2)
PostNapisane: 1 maja 2016, 10:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
cene ustalisz dzwoniac tam:)
Generalnie we Wro pomiar 4x4 (na prawdziwej hamowni 4x4 a nie z odlaczaniem osi przedniej) to 250pln i zapomnij, ze "od reki" sie umowisz
Ogolnie tunerzy niechetnie hamuja ludzikowm "z zewnatz" - co maja hodowac konkurencje?
Dynomet to ze 100minimum
Hamowanie "oski" to luz bo tych hamowni jest troche
Jak wspomnialem Wro to kosmos cenowy
Kojarze, ze w Poznaniu za dynometa placilem z 80pln??? z FVAT/23%vatu wiec uwgledniajac to ze montaz tarczki, pomiar wydrukowanie wyniku to ze 30 min wiec taniocha


Hamowanie 4x4 wyglada tak - rozstaw rolek dla osi jest regulowany elektrycznie, ten komin lezacy przed autem opuszcza sie elektrycznie (normalnie stoi pionowo)... widac ze sprzet gruba kase kosztowal

Na zapinanie auta pasami troche schodzi
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 1 maja 2016, 13:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: n57
Gratuluje fury i zgłębiania wiedzy.
Aby pękło 400ps prawdziwe. To będzie szatan.
Próbowałeś coś na sachs performancie więcej klepnąć z momentem.

jak tam półośki i wał żyje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 1 maja 2016, 14:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
dziekuje :D
moment mozna zrobic (dorzucic koksu i pozwolic turbinie sie pokrecic swobodniej w okolicach 3 tys) ale juz teraz jak idziesz z butem od dolu to jak wchodzi moc drzenie na kiero czuje, jedno sprzeglo niby wzmocnione (sciema - nic poza okladzinami kevlarowymi pewnie nie bylo robione) odlecialo - jak mi SP odleci to chyba pozostanie cos przelozyc z usrusa
400 jak bedzie to tylko "pokazowo" - bo aby to zrobic sensownie to musialbym dmuchnac tak, ze cholera wie czy tlok nie trzasnie albo cos... nie dmuchniesz a pojdziesz koksem uwalisz cos przez EGT (i tak zle i tak niedobrze)
Jest problem z "droznoscia" juz teraz - srednica zaworow, kolektora a moze geometria VNT blokowac zaczyna... caly dolot tez ma kilka waskich gardel
Moze jakby odprezyc silnik daloby sie to uczciwie zrobic (stopien sprezania 550d to 1:16 a 530D E60 to 1:17)
Moze jakby wyciagnac z budy motor i od zera zrobic kolektor pod GTB to moze pare koni by puscilo
Obie wymienione drogi to kasa niemala bez gwarancji ze cos da - generalnie na tym etapie czip to "pikus"... teraz rozwiazuje sie problemy mechaniczne
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jeszcze nic nie polamalem ale ja nie krece baczkow i nie ruszam z piskiem opon.... paluje od 2ki
Czasem bawie sie w zakretach w "plywanie" dajac gaz na wylaczonej trakcji i tyle

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 1 maja 2016, 19:57 
Robiłeś pomiar 100-200 na 'ulicznym' programie ? :niepewny: ...........


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 5 maja 2016, 07:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam
teraz sie wakacjuje poza PL (moze w nast wygodniu sprawdze)
Ponizej auto kolegi, ktoremu n-ta wersja czipa szykowalem (jestem m-tym grzebiacym w tym aucie) pod z-ta turbine przy x-owych zalozeniach co do "bezpieczenstwa" (powiedzmy taki "uliczny")
to 218ps, ten soft zostal zhamowany na chyba 360ps, manual



Sam ciekawy jestem czy i ile utracha z tego +100 kilo (218ps vs 235ps XD) i opory samego xdriva...(360 vs 370 to niecale 3% roznicy wiec na wynik juz nie wplynie specjalnie)
Pozdrawiam,
PRzemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 12 maja 2016, 15:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
obiecane zdjecia (jak widać normalne auto - no moze troche szybsze niz srednia krajowa :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 12 maja 2016, 21:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Taki ukryty drapieżnik :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 12 maja 2016, 22:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
No sleeperek :-D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 13 maja 2016, 00:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Moze i szybkie ale wyglada jak by najlepsze lata mialo juz za soba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 14 maja 2016, 15:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
czesc,
sa auta, ktore pieknie wygladaja i takie, ktore pieknie jezdza - widac wszystkiego w zyciu miec nie mozna -)
Moj brzydalek czterołapek porusza sie tak



no nic.... przez chwile chyba mialem najmocniejsze w PL jednoturbinowe 3.0D od BMW
Nic nie trwa wiecznie i zostalem zdetronizowany (a w zasadzie sam sie zdetronizowalem)
Obrazek

(o tym aucie bedzie za jakis czas pewnie osobny watek to moze wlasciciel i autor modow mechanicznych cos wiecej zdradzi...)

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jest jeszcze jedno waskie gardlo u mnie - znajde czas to pogrzebie i okaze sie czy mi tez 4xx pisane

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Ostatnio edytowano 14 maja 2016, 15:35 przez przemek4net, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 14 maja 2016, 15:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Bardzo żwawo jeździ :ok: Ładna konfiguracja wnętrza, w szczególności fotele. Posprzątaj i zrób lepsze zdjęcia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 14 maja 2016, 15:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
przemek4net napisał(a):
sa auta, ktore pieknie wygladaja i takie, ktore pieknie jezdza


Jedno nie musi byc zaprzeczeniem drugiego :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 15 maja 2016, 07:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Moznaby sie naciąć na drodze....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 16 maja 2016, 11:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
na sieci znalazlem 100-200 prosiawki Porsche 911 Carrera 4 GTS 430ps czy jakos tak

(tutaj jakis opis/test auta po polsku http://www.auto-swiat.pl/testy/porsche- ... enie/vf8jd )
Jej nie przegonie -) (brakuje 1 - 1.5s... to duzo)

natomiast slabsze 911 typu "carrera S" (380ps wg http://porsche911s.republika.pl/porsche911c2s.htm) jakby jeszcze wykresac cos to moze moznaby zawstydzic...



Oczywiscie 15 min jazdy z full butem przy takim ostrym setupie i w bmw po turbinie pozostanie pewnie co najwyzej obudowa.. ale kto sie z gory bedzie zamartwial - wszystkich kreca cyferki :D

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 16 maja 2016, 11:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
bardzo mocne auto, świetnie skonfigurowane :padam:
ale oddaj je chociaż na porządną myjnię ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 17 maja 2016, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 18
Moje BMW: e61 535d
Kod silnika: M57TU TOP
Świetny opis mechaniczny no i świetne osiągi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 13:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
maly update mocowy
Lukasz z tego watku
viewtopic.php?f=6&t=157429
zrobil mi jakas rure, wsadzilem, zmienilem kilka mapek w sofcie i wyszlo
Obrazek

Generalnie to chyba pomalu granica tego co mozna uzyskac w oparciu o GT2260 i seryjny kolektor wydechowy... widac, ze od 4000 zaczyna moc leciec w dol i tez batory dochodzi wiec sprawnosc napelniania sie cylidrow spada

Sprzeglo na 6tym biegu tez odlatuje (nie mozna dac sobie po prostu w deche przy 2 tys obrotach bo obroty ida z gore)

Chyba trzeba sie pogodzic z brutalna prawda - wiecej niz 400ps juz nie bedzie -)

Mam jeszcze jeden pomysl tani w realizacji, ale nie sadze, ze to rewolucje sprawi.
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL