BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 10:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 | 510KM i 650Nm by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich motomaniaków i amatorów street
racingu, miło was wszystkich widzieć w jednym miejscu!


kilka słów o projekcie . a może kilkaset:
Auto trafiło w moje ręce w listopadzie 2013 roku, byłem świadom ze było
bite , wskazywał na to na przykład czarny dach który nie powiem, dodawał
tez swoistego uroku. Auto zostało kupione od znajomego po krótkim
przeglądzie zawieszenia, karoserii, pracy silnika padła decyzja - BIORE JĄ

Tak naprawdę już przed zakupem miałem co do tego motoru konkretny plan
dołożenia koksu, jednak z racji tego ze miałem pilny wyjazd na miesiąc
czasu , auto po krótkim nacieszeniu się, musiało spokojnie poczekać w
garażu do lutego, wtedy zacząłem sie nią zajmować.

Seria była zdrowa , tak jak fabryka dala na hamowni pokazywało 302 kucyki ,
dawała już wtedy mega dużo frajdy z jazdy szczególnie dla kogoś kto
przesiadł się z land cruisera 3.0 d4d diesla , to tak jak by przestawić się
z roweru na motor, jednak plan był planem i nadszedł czas na:

UWAGA: jak zapewne wszyscy wiecie, hamownia hamowni nie równa, wiec wyniki
mogą się nieznacznie rożnić na rolkach w różnych firmach. stąd wynik w
Białymstoku mógł być faktycznie znacznie mniejszy niż cyferki na monitorze

STAGE 1

po przeczytaniu masy ilości postów na różnych amerykańskich forach mialem
mega dylemat miedzy COBB access port a JB4, decyzja zapadła : JB4! z racji
możliwości zmiany map w trakcie jazdy bez konieczności wyłączania i
włączania zasilania, wszystko było sterowane z poziomu kierownicy, do tego
doszedł downpipe i stożki powietrza które były w zestawie na stornie
producenta, auto po zmianie stage 1 dostało takiego PIERDOLNI**IA ze
urywało łeb, miotało nim jak szatan, to tak jak by dostać zupełnie inne
auto, dla amatorów kórzy chcą mieć fajne daily car bez konieczności
dalszego koksowania i dłubania przy nim co jakiś czas polecam zostanie przy
tym setupie , jest naprawdę warty swojej ceny i mocy

podsumowanie:

JB4 g5
Downpipe Burger Tuning
Stożki powietrza Burger Tuning

hamownia Białystok wynik : 404 kucyki (niutów nie pamietam, ponieważ każda
mapa pokazywała inne wartości)
———

Po krótkim okresie i zajaraniu się tematem, uzależnienie od koksowania
weszło w krew, nieprzespane noce w poszukiwaniu części do auta dały się we
znaki, kto dłubie przy autach to wie w jaki sposób to się potrafi wkręcić

przyszła pora na

STAGE 2

Wleciał za razem intercooler Wagner no i paliwo 100 oktanowe , które robilo
naprawdę swoja robotę szczególnie na mapie 7, auto zaczęło lepiej reagować
na gaz , nie grzało się tak strasznie i doszedł mega fajny dźwiek zasysania
turbin.

podsumowanie:

Intercooler Wagner
Paliwko 100 oktan Shell
Świece NGK iridium

hamownia Białystok wynik: 434 kucyki (niutów jak wyżej, nie pamietam)

———
Pare miesięcy jazdy i temat się powtarza, laptop, net, noce, szukanie
części i koksu do auta i jest on, pojawił się znikąd , coś co daje autu
niezłego kopniaka , powitajcie - METHANOL !
Miałem okazje lecieć do stanów, wiec graty przywiozłem osobiście
wleciał wtedy zestaw do methanolu, charge pipe z otworami na metanol, i
pare pierdół które miale możliwość wziąć, mały schładzacz do oleju i oil
catch can żeby nie uperdzielić auta przy takich ciśnieniach

STAGE 3

podsumowanie:

Zestaw methanol Cooling Mist zgrany z JB4 , sterowany z kierownicy
Oil catch can
Oil cooling (burgertuning, robi robote mimi rozmiarow)
Charge pipe

hamownia Białystok wynik 470 koni niutów było WCH*J koło 750-800

jednak JB4 wykrywał przeciążenia i co chwile rozłączał mape z metanolem,
tak naprawdę nie mialem okazji tego w pełni sprawdzić z racji tego ze auto
nie było przygotowane mechanicznie na taki zestaw , a moja wiedza na temat
dłubania była znacznie mniejsza niż teraz, ciesze się, że nie włączałem
tego często bo mogłoby wypierdzielić silnik w kosmos
———

Auto juz przy stage 3 było potworem ! m3 e90 zostawiało na odległość auta w
tyle bez METHANOLU ! jednak wiadomo apatyt rośnie w miarę jedzenia, a że
byłem wtedy na masie to lubiłem sobie dobrze zjeść.

przyszła pora na kolejny stage, stage, który niestety wyszedł mi bokiem,
BARDZO, ale dał mi niezła nauczkę, dlaczego ?

ano dlatego ,że nie do końca w pewnym momencie wiedziałem co robie,
przyszła pora na rozwiązania customowe i czułem się trochę jakbym błądził w
ciemnościach, tu ktoś coś powiedział, tam ktoś coś doradził i sugerując się
opinia innych nie sprawdzając i nie drążąc tematu za bardzo zamówiłem
części które mnie przerosły, nie byłem po prostu na to przygotowany, w
wyniku czego auto bujało się równo rok i 3 dni od warsztatu do warsztatu w
poszukiwaniu specjalisty który je ogarnie i który przywróci jemu dawny ład,
na szczęście udało mi się znaleść konkretnych ludzi ale o tym za chwile

Behold Panowie i Panie, na chwile obecna aktualny

STAGE 4

Przyszła pora wziąć się za konkretne zmiany, serducho i płucka Beatki
Wleciały hybrydowe turbiny i pełny przelot, auto brzmiało jak … hmmm … nie
wiem do czego porównać, ale nie zdażyło mi się przejechać obok kogoś
niezauważanym, brzmi jak ryk pędzącej bestii, przelot robi konkretna robotę
a i nieraz zdarza mu się puścić soczystą marcheweczkę.

Niestety nie do końca ogarniając temat zleciłem budowę hybrydowych turbin
które w pierwszej fazie okazały się za słabe i wymagały przeróbki , na
szczęście kumaci ludzie i kumaty producent ogarnął temat raz dwa tworząc
wypierdzielone w kosmos hybrydowe turbiny które robią robotę jak mało kto ,
do tego dochodzi przelot idealnie zrobiony na sterowanych klapach

podsumowanie:

Hybrydowe Turbiny x2
Pełny przelot na klapach
Zęwnetrzna pompa ciśnienia (druga)

hamownia Łódź wynik: 471 koni i 602 niuta, po wykresie widać ze jest plaski
jak bilardowy stół , moc jest od samego dołu i robi taka robotę, ze tirowcy
na CBkach jarają się jak małe dziewczynki kiedy ich mijam.

Obrazek
———

Kilka aut wartych uwagi z którymi miałem okazje się mierzyć , bywało różnie
, raz dla nich raz dla mnie, wiadomo ze prócz maszyn liczą się umiejętności
kierowcy, wymienie te które uważam ze zostały przeze mnie złamane

bmw m5 e60
bmw m5 f10
lexus is-f
lexus rc-f (Pan się mocno zdziwił )
bmw m4
bmw m3 e92
mercedes c63

Zacznę jeździć z GoPro przyczepioną na stałe żeby zbierać ewidencje.


————-

Auto na chwile obecna jest na semi slickach przód 225 toyo r888 i tyl 235
toyo r888, na seryjnych oponach bądź nie slickowych, nie ma niestety juz
jazdy.

————

Plany związane z autem:

auto wymaga pewnej kosmetyki związanej z karoseria, uroki młodszego brata,
ale to jest wszystko do ogarnięcia


Zewnatrz
- naprawa poszczególnych elementów karoserii, nadkole, przedni zderzak,
tylni zderzak.
- w ciągu mięsiaca dojdzie customwy body kit, poszerzający nadkola
- stancery na kola żeby wyrównać z nadwoziem
- plastidip bądź folia , kolor turkus z czernią :
[img]https://s25.postimg.org/vnyhh7frj/LOfr_JIW.jpg
[/img]
- front lip
- lotka tyl
- naprawa lampy przedniej (dziadostwo paruje )

Serducho Beatki:
- Zestrojenie methanolu z ECU ( jak ktoś to ogarnie w białym / wawa , walić
jak dym) zestaw jest technicznie sprawny, wszystko działa, jest zamontowany
wtrysk do cylindra, niestety nie działa sterownik który był zintegrowany z
JB4, wiem ze methanol w tym setupie może dodać nawet do 60 kucyków.
- Listwa zasilająca paliwko , pozwalająca wyciągnąć z tego auta jeszcze
więcej (turbiny wytrzymają dużo większe obciążenia, po prostu brakuje
paliwa )
- BOV (choć tu mam dylemat , czy jest w ogóle taka potrzeba ? czy nie
zaszkodzi? )

narazie tyle z modów, chce aby to auto jeździło jeszcze prosto a nie
bokiem, chciałbym się zamknąć w magicznej granicy 500 kucyków aby spełnić
swój założony pierwotnie cel.

————

Podziekowania

Oto lista osób bez których ten projekt by nie powstał, które włożyły swój
czas i swoje serce w prace na Beatka, to dzięki nim ona nie jeździ a wgryza
się w asfalt z każdym depnięciem pedału gazu.

PerunTurbo
m https://www.facebook.com/perunturbo/?fref=ts m
Hybrydki które wypierdzielają konkurencje w kosmos, na chwile obecna
są oferowane 2 stage do tego auta. Michał jest producentem tych cudeniek,
zrobią z twojej n54 szatana

TC-Performance
m https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE/?fref=ts m
Panowie którzy grali główne skrzypce ! Bez nich, do dziś bym jeździł
warszawskim metrem do roboty i szkoły ! pomoc, wsparcie, merytoryka,
wiedza, doświadczenie i masa pomysłów które z początku wydawały się z
kosmosu, ale po wprowadzeniu w życie dawały solidnego kicka ! Masz BMW ?
wal do nich jak w dym, ja objeździłem 3 miasta zanim do nich trafiłem, a do
Łodzi trochę mam ! Dodam tylko jeszcze , że TC-Performance jako jedyni
wystroili auto na seryjnym ECU, auto śmiga bez zbędnych świnek typu JB4 czy
COBB. Chyba pierwsi w PL podjeli się takiego zabiegu wiec +1 dla nich.

M A Performance
m https://www.facebook.com/macomposites/?pnref=lhc m
Czarodziej od plastików, pokazujesz mu film , wskazujesz palcem jak małe
dziecko - „chce to”. Krzysiek bierze markera, karton, robi wymiar, i za
7-10 dni masz element 1:1 jak z filmu bądź obrazka, nie wiem jak on to
robi, ale robi i robi robotę.
to właśnie od niego będę brał customowe poszerzenia progów , lotki i
wszystkie inne pierdoły związane z wizualizacja auta

——

Na chwile obecna tyle w temacie, łapcie trochę fotek 

będę informować o postępach

5 i do zobaczenia na ulicy.


Fotosy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc - „Beatka <3” BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 14:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 138
Moje BMW: Bmw e91 HYBRYDA :)
Garaż: BYŁO
E 30 Coupe
E 30 Sedan
E 36 Coupe
E 36 SedaNisko
E 46 Kombiak
Nie można się skupić :-P a tak poważnie to dobra maszyna czekam na foty w plenerze :-D
Powodzenia w modach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc - „Beatka <3” BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 14:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
Moze dzis sie udac porobic pare fotek na FSO Zeraniu :P dzieki

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc - „Beatka <3” BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 14:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Dobry killer :hyhy: sprawdz go na racelogicu 0-100,100-200 itp

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc - „Beatka <3” BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 14:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Masakra :O widziałem Twoje auto parę razy w Białymstoku, ale nie wiedziałem, że to jest aż tak dokoksowane 335i :szok:

Naprawdę gratuluję tego co zrobiłeś z tym autem, bo jest naprawdę mega :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc - „Beatka <3” BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 15:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
I to sie nazywa opis!! Bardzo fajnie sie to czyta, mega projekt, gratuluje zapalu i kibicuje dalej!:super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
haha, wpadnij dziś na pomiar RL po 20-21.00 to zmierzymy Twoje 335i :)
Jeśli objechałeś jakieś M5 F10 (albo chociaz M4) to tylko dlatego że koleś miał Cię w tyłku :P

takto ładne auto i ciekawy projekt - tym bardziej wpadnij na pomiar gdyż 470hp cabrio nikt jeszcze nie mierzył :)
a jak będziesz chciał sprawdzisz się z M5 E60, M3 E92 DKG itp... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
wujekwaldus napisał(a):
haha, wpadnij dziś na pomiar RL po 20-21.00 to zmierzymy Twoje 335i :)
Jeśli objechałeś jakieś M5 F10 (albo chociaz M4) to tylko dlatego że koleś miał Cię w tyłku :P

takto ładne auto i ciekawy projekt - tym bardziej wpadnij na pomiar gdyż 470hp cabrio nikt jeszcze nie mierzył :)
a jak będziesz chciał sprawdzisz się z M5 E60, M3 E92 DKG itp... :)


ba nawet 400hp cabrio nie było mierzone :D

fajny projekt ! czekamy na pomiary u WujkaWaldusia :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
wujekwaldus napisał(a):
haha, wpadnij dziś na pomiar RL po 20-21.00 to zmierzymy Twoje 335i :)
Jeśli objechałeś jakieś M5 F10 (albo chociaz M4) to tylko dlatego że koleś miał Cię w tyłku :P

takto ładne auto i ciekawy projekt - tym bardziej wpadnij na pomiar gdyż 470hp cabrio nikt jeszcze nie mierzył :)
a jak będziesz chciał sprawdzisz się z M5 E60, M3 E92 DKG itp... :)


Jesteś pewien swoich słów ? chetnie sie zmierze jeszcze raz , nie widze zadnego problemu, mocne slowa jak na kogos kto nie widzial tego auta w aukcji, zauwaz ze auto ma niewiele mniejsze parametry a jest znacznie lzejsze od m5 , masa robi swoje

m4 i m3 zarowno f30 jak i e92 to jest naprawde pikus kolego

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
no widzialem 500konne 335i w coupe i generalnie jechała ciut lepiej niż M5 E60 (100-200: 8.5s), więc 480hp w ciężkim cabrio nie widzie nic lepiej jak 9-9.5s 100-200. Czyli ciut lepiej jak M3 E92 ale gorzej niż M4 czy M5 F10.

Ale nie jestem nie omylny i moge sie mylić - lubie się zaskakiwać :)
Zaraz Ci podeśle namiar na PW co i jak :)
pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
Nie wiem jak zacytowac wiele wypowidzi w jednym poscie , ale dziekuje wszystkim powyzej za mile slowo :)

projekt bedzie oczywiscie dalej rozwijany, na racing forum uaktualniam temat na biezaco, jak ktos ma ochote moze sledzic

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
Okej, postaram sie dzisiaj wpasc ale nie obiecuje, na chwile obecna walcze z wypadajacym zaplonem wiec zdarza sie rozlaczyc auto,

za 2 tyg wlatuje szpera wiec wtedy wydaje mi sie ze wynik moze byc bardziej miarodajny :)

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
zdrowo dokoksowana, gratuluję zacięcia, włożonej pracy, wygląda okrutnie niepozornie, po prostu zwykłe e93, lista modyfikacji rewelka :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 16:34 
Świetny projekt :ok: N54 to świetny piec :cwaniak:


mrchroc napisał(a):
Nie wiem jak zacytowac wiele wypowidzi w jednym poscie , ale dziekuje wszystkim powyzej za mile slowo :)

zaznaczasz sobie tekst który chcesz cytować i klikasz "cytuj zaznaczone" które jest obok "cytuj" :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 17:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Też jestem ciekawy pomiarów RL, autor mocno pewny mocy auta, ciekawe jak się ma to w praktyce.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 17:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dobre mody :super: z zewnątrz nie wyglada za specialnie, szczególnie felgi :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 18:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Z zewnatrz wyglada bardzo przecietnie i te nie pasujace felgi, ale widac technicznie petarda i oby tak dalej.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 19:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
wujekwaldus napisał(a):
Jeśli objechałeś jakieś M5 F10 (albo chociaz M4) to tylko dlatego że koleś miał Cię w tyłku

:ok:

Masz okazje realnie sie przekonać co auto jest warte, jest dostępna pełna plejada Mek i innych nietuzinkowych aut....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 21:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Mechanicznie :padam: Szczególnie metanol :hyhy:
Szkoda że mało u nas aut z takim systemem no i że mało osób ogarnia temat.

Wizualnie wiesz co trzeba zrobić i zajmij się tym i to szybko bo auto z takimi modami pod maską zasługuje żeby prezentować się perfekcyjnie.
No i koło mi się nie bardzo podoba ale rozumiem rozmiar 18" bo jest najbardziej optymalny do wykorzystania osiągów.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 12 marca 2016, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Wg internetów masa tego auta to 1840kg czyli ma taki sam stosunek mocy do masy co E92 M3 więc powinno mniej więcej tak samo jechać, będą pomiary to zobaczymy :)

Po za tym dobre mody :ok: Hybrydy na bazie 15t?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL