BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 01:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 22 lutego 2017, 14:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa
gratuluje zapału:) wg mnie LCI wygląda dużo świeżej zarówno z przodu jak i tyłu także sporo odmłodzisz auto tym liftem, jak byc potrzebował jakis zdjęc spod maski LCI to pisz smiało bo mam 335d lci fabryczne:)
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 6 marca 2017, 20:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
No to kolejne poprawki. Stare silowniki musialy jakos oberwac jak przyjely sile ktora wgniotla maske - czego nie sposob bylo w sumie sprawdzic bo stara maske trzeba bylo otwierac lomem :D Tak czy inaczej nowa maska opadala namietnie. Dlugo nie szukalem i kupilem silowniki lokalnej renomowanej firmy :wstyd:

Obrazek

Ponadto zaczalem jakos doprowadzac auto do porzadku wizualnie.. tak wiec do boju ruszaja dwa zestawy.

Zestaw do konserwacji zewnetrznej:
Obrazek

Zestaw do korekty (z goscinna polerka LARE):
Obrazek

A takie cos przyszlo ostatnio z Danii ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 marca 2017, 08:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Jak to w 99% przypadków bywa, dzwon jest początkiem modów :rotfl: Ja też sobie wiele rzeczy obiecywałem, po sprzedaniu poprzedniego projektu i już powoli wymiękam, bo w garażu lato z rantem leży, springi zamówione - i specjalnie springi żeby nie kusiło :D Worek dystansów został z poprzednich aut, więc pewnie tez coś się dobierze. Jak już w stęsy raz wpadniesz, to po chłopie, choćby nakrętki na wentyle, ale mody muszą być.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 marca 2017, 15:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Ja modyfikuje od dawana, a raczej planuje modyfikacje. Gdyby nie strzal bym sie nie koncentrowal na wizualiach bo to najmniej wazne tbh :)

Tak wiec przedstawiam stan faktyczny na dzien dzisiejszy ;) Zmienily sie dwie rzeczy :twisted:

1) Chociaz z Danii dostalem paczke nowych swiatel, zarowno przednie jak i tylne swiatla nie mialy szansy dzialac (no moze tylnie) z uwagi na to, ze auto mialo FRM2 AHL a przednie swiatla nie mialy pociagnietej wiazki do brewek i cornerow. Bez tego te ostatnie nie dzialaja, migacze robia disco inferno, a ringi migaja tak jakbym Szydlo wiozl na tylnim fotelu. :duh:

Pojechalem do Bimmer Upgrades na ogarniecie wiazki i przekodowanie FRM'a. Podroz pod Wawe z KRK byla ciekawa z uwagi na to, ze przednie lampy bily mi tylko 3 m pod auto :D Tak wiec, do switu emocje byly zapewnione :D

Na miejscu wpadl fabrycznie nowy FRM3 Max Brose - czyli FRM3 pod AHL i Ledy ;)
Obrazek

Jeszcze ciekawa rzecz o tylnich lampach ;) Sa to nowe oryginalne lampy BMW, ale kupione od producenta OE - ULO. ULO kosztuja troszke wiecej niz Depo i taniej niz coniektore zestawy uzywek na alledrogo, wiec moze kogos to zainteresuje. Na kazdej lampie widac wypalone logo BMW i zamazane nalepki z numerami katalogowymi czesci (widac pod swiatlo :D). Ponizej foty:
Obrazek
ObrazekObrazekObrazek

Oczywiscie by lampy dzialaly razem z lampami przyszly przejsciowki do retrofitu:
Obrazek

Po wszystkich zabiegach i wyregulowaniu xenonow na SKP w Wawie, wszystko smiga i dziala jak powinno ;) Jestem bardzo zadowolony, zwlaszcza ze nie bylem pewien czy jeden z starych modulow SMC bedzie dzialal (mial widoczne otarcia od stluczki).

2) Pojawil sie nowy dp oraz nowe tlumiki robione w pelni na miare - zastepujace obecny dp i obecny tlumik. Wielkie podziekowania za zrobienie swietnego wydechu dla GTPerformance. Sa to osoby odpowiedzialne za wydech Tomka w jego 335d i np w Carbonerre (polecam poszukac innych projektow). Powod wymiany co prawda to temat na inny post ktory niedlugo wyplodze ;-)

O nowym downpipe rozpisze sie przy omawianiu poprzednich modyfikacji, istotna sprawa jest to, ze teraz za wylotem z turbiny siedzi katalizator sportowy 100 cpsi ;) - Tak smierdzi zdecydowanie mniej i kopci mniej.

Zamiast pojedynczego tlumika z MG wpadly dwa niezalezne tlumiki zawieszone po skosie na modle S2000.
Obrazek

Oraz wpadly koncowki 90mm z surowego przepalanego tytanu
Obrazek

Calosc jest bardzo ladnie i czysto zlozona, prezentujac sie tak
Obrazek

---------------------------------------------

W chwili obecej auto prezentuje sie w nastepujacy sposob:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Natomiast auto brzmi teraz tak :twisted:

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 9 marca 2017, 10:29 
Teraz tyłeczek wygląda. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 9 marca 2017, 12:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: f11
Kod silnika: 535d
Z tymi tylnymi lampami to ciekawe sprawa podeślij jakieś info co jak i za ile :) stary wydech masz na sprzedaż??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 9 marca 2017, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
świetne mody :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 9 marca 2017, 12:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Matko dat asss.
Pierwszy raz w życiu mam ochotę powiedzieć, że chciałbym e9x.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 9 marca 2017, 14:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
A dzieki. Napewno na tyle beda jeszcze wizualne ulepszenia ale raczej nie za szybko.

simi49 napisał(a):
Z tymi tylnymi lampami to ciekawe sprawa podeślij jakieś info co jak i za ile :) stary wydech masz na sprzedaż??


Tak - stara puszka z MG jest na sprzedaz :) Tylnie lampy sa produkowane przez ULO - producenta OE - i jak widac wszedzie sa poscierane loga. Za komplet wraz z przejsciowkami do retrofitu i przesylka wychodzi 2k.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 9 marca 2017, 16:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 27
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90 320d
Grzesiek jak zawsze wykazał się z wydechem :)

Świetne autko, dziwne że nie kojarzę go z Krakowskich ulic :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 9 marca 2017, 21:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Dobrze sie ukrywam, jezdze na przedmiesciach i znikam z garazu do garazu :D

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 marca 2017, 16:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Okej - to czas opisac ostatnia powazna bolaczke auta ktora wyszla po kupnie ;) - czyli czemu dotychczasowy uklad wydechowy byl do bani, w sumie moze to lekko powiedziane - byl druciarski ;)

Jako disclaimer chcialbym napomknac - ze samemu tlumikowi i koncowkom MG nie moge nic zarzucic, niemniej DP jak i sposob mocowania tlumika przez poprzedniego wlasciciela wolaja o pomste do nieba, bo trzeba sie starac by naprawde zrobic to tak zle (tu cytuje slowo w slowo Grzeska). Skutkowalo to 4 rzeczami: Strasznymi wibracjami, strasznie glosnym dzwiekiem turbin, pierdzeniem, oraz okazjonalnymi spalinami. :mur:

Ale do rzeczy... Od poczatku mialem problemy z faktem iz auto wibrowalo bardziej niz bym chcial. Oczywiscie wymienilem wszystkie poduchy ktore mogly transferowac wibracje z silnika lub skrzyni jak i kolo pasowe - pomoglo ale nie do konca. Wibracje byly ciagle obecne i ustepowaly jak dodawalo sie gazu gdy zmienial sie rezonans. To dalo mi do myslenia i zwrocilem uwage na wydech, ktory jak sie okazalo wpadal w straszliwe wibracje.

Powod byl pod oczywiscie widoczny od spodu:
Obrazek

Na 4 oryginalne haki byly uzyte tylko 2 co widac powyzej. Nie uzyto hakow wysunietych najbardziej do tylu z uwagi na to ze tlumik zamocowano zbyt daleko (przez to tez koncowki wystawaly zbytnio za samochod (o tym czemu tak bylo za chwilke). Tlumik trzymal sie na 2 hakach do ktorych doprowadzono bardzo dlugie haki ktore mimowolnie wpadaly w drgania z uwagi na swoja dlugosc. Jak dopowiem ze od DP caly wydech nie byl nawet naciagniety i sobie po prostu wisal to wszystko staje sie jasne.

Kolejna sprawa bylo pierdzenie. Wydech na wolnych obrotach strasznie pierdzial, prawie jak bym jezdzil dwusuwem. Powod byl tez do znalezienia pod autem:
Obrazek

Osoba mocujaca wydech MG nie potrafila go poprawnie dopasowac. Mozecie sie spytac czemu, w koncu to powinno byc dopasowane w MG? Bylo. Niestety MG nie dogadalo sie z poprzednim wlascicielem i wyslalo mu rurki o srednicy 61 mm zamiast rurek o srednicy 56mm. Monter zamiast dorobic rurki, uzyl dostarczonych i dorobil kawalek po najnizszej linii oporu. Wyzej zaznaczylem wam linie ciecia - i nawet widac kikuty mocowan. Obszar pomiedzy linia ciecia a obejma byl dorabiany, a teraz pokaze wam w jaki sposob byl zepsuty.

Ponizsze kawalki zachowalem na pamiatke jako Drut Hall of Fame:
Obrazek

Oryginalne rurki w wydechu 335d maja srednice 56mm:
Obrazek

Dorobiony kawalek ma srednice 61mm - jak w 335i:
Obrazek

Warto sie przyjzec jak dorobiony kawalek zostal wogole zamocowany:
Obrazek

Widzicie jakas obejme? Ja tez nie. De facto w oryginalna rurke 56mm jest wsadzony stozek ktory potem rozszerza sie do tych 61mm. To znaczy ze otwor w srodku to mniej niz 56mm. Na potwierdzenie fota wnetrza rury w ktorym widac przewezenie:
Obrazek

Skutkowalo to tym, ze wpierw powietrze napotykalo bariere w postaci przewezenia, a potem nastepowalo rozprezenie i powstawalo okresowe podcisnienie (powod pierdzenia). Ponadto rozprezone powietrze po prostu zwalnia tymbardziej blokujac spaliny i wcale nie spisuje sie jako jakis rewelacyjny przelot.

Skad zatem takie wysokie wyniki na hamowni skoro wydech byl popsuty wzgledem serii? Tajemnica tutaj jest DP ;) dopowiem zrobiony autorsko podczas mocowania tlumika :norty:

Ponizej fota DP ktory do niedawna u mnie siedzial w aucie, z komentarzami od Grzesia z GTP, ktore naniosl tylko na podstawie ogladania tej foty:
Obrazek

Po zdjeciu DP okazalo sie ze przygod jest znacznie wiecej, a oto one po kolei:
- Laczenie DP z Turbina bylo nieszczelne - stad zapach spalin od czasu do czasu i swisty turbin przypominajace 747. Bycmoze to tez powod czemu jakos sobie poradzilo na hamowni.
- Flansze mialy rozne rozmiary i generalnie staly rozmiar przelotu DP kompletnie nie byl zachowany :mrgreen:
- DP nie byl poprawnie wyprofilowany i bil okazjonalnie o skrzynie biegow :mad2:
- Nikt nie pomierzyl kabli sond i koniec koncow prawie wyrwalo jedna sonde wraz z wiazka.. :duh:

Dla porownania tutaj jest DP ktory mi zrobilo GTP:
Obrazek
Obrazek

I to by bylo na tyle.. Oczywiscie teraz juz wyprostowalem wszystkie duze problemy. Generalnie moglem zachowac wydech z MG, ale jakos uznalem, ze zamiast bawic sie w poprawki wole pojsc w cos kompletnie autorskiego jak juz robie z tego auta auto projektowe ;) MG moze posluzyc komus innemu :)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 marca 2017, 20:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Z wydechem jest zawsze bardzo dużo pracy, a efektów prawie nigdy nie widać, a prawdziwych drutów jeszcze nie widziałeś, u Ciebie nie było najgorzej ;-)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 marca 2017, 20:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Z drugiej strony wiesz, to nie jest fizyka kwantowa, to nie jest skomplikowana rzecz zwlaszcza by zrobic zgodnie z sztuka ;) Zwlaszcza, ze tu nie robisz napraw po kosztach tylko 'tuning' :super:

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 marca 2017, 21:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
A może coś wiecej na temat tych lamp z Dani ?? Jakis link gdzie można to w takiej dobrej cenie kupić ?? :D

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 marca 2017, 21:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
www.schmiedmann.com jak na pudelku jest napisane. Chyba jeden z wiekszych sprzedawcow czesci tuningowych do BMW w Europie.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 marca 2017, 22:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
ładny ten downpipe :) skąd brałeś katalizator? Magnaflow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 marca 2017, 22:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Kat wg rekomendacji to polski AWG - moglem brac Magnaflow czy Powersprinta.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 16 marca 2017, 09:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Lampy ULO to dokładnie to samo co oryginał miałem obydwa komplety na raz w ręku. Ile płaciłeś za to w schmiedmann ?
U nas wychodzi około 1800zł komplet z tego co pamiętam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 16 marca 2017, 12:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Wyszlo mniej. 2k placilem za komplet + przejsciowki do retrofitu + ship z Danii DHLem.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL