BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 02:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 06:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
W1lQ napisał(a):
3) Pozbyc sie obecnego wydechu z MG Motorsportu, bo nie jest do konca w moim klimacie, acz to dobry wydech. Jak ktos bylby zainteresowany wydechem ponizej (zdjetym po ok 9 miesiacach z auta) to chetnie sprzedam


Co z nim nie tak? Dzwiek?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 06:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
W1lQ, czytając twoje komentarze zastanawiam się czemu właściwie zdecydowałeś się na kupno auta.
Teraz wszystko co było zrobione w aucie ci nie leży.
Olej millers według ciebie jest lipa,prowadzenie się lipa.
Auto ściąga ,kierownice wyrywa z rąk i normalnie z twoich opisywań to jeden wielki grat(przynajmniej ja czytając to tak to odbieram).

Auto sprawdzaliśmy przed kupnem gdzie tylko chciałeś i w wybranych przez ciebie miejscach.
Autem jeżdziłeś i do czasu pojawienie się wątku na forum nie odezwałeś się ani telefoniecznie ani nawet na forum że z autem coś jest nie hallo.

Zobrazuje innem z forum jak wyglądało oglądanie auta bo z twojego opisywania w swojej galerii czuje jak byś prowadził na mnie jakąś nagonkę.

Auto było na sprzedaż na forum i otomoto przez 2 dni po czym zrezygnowałem ze sprzedaży.
Po jakimś czasie od tego napisałeś sms czy dalej chce sprzedać i tak się zaczeło.Od słowa do słowa.
Kilka wiadomości PW o aucie co było zrobione, co malowane , wysyłane VIN-y ,numeru dowodu rejestracyjnego z tego co nawet pamiętam.
Na miejscu u mnie pod domem na dzień dobry był miernik grubości lakieru.
Zmierzyleś odpowiadało ci , zapadła decyzja że ci odpowiada jedziemy na miasto sprawdzić pierwsze na stacji diagnostycznej pózniej komp.
Na stacji wyszły klocki tył o czym pisałem w PW.
I z tego co pamiętam nie było mowy o zadnych luzach ani z przodu ani z tyłu.
A no i odboje z tyłu.

Przegląd podbity , dalej odpowiadało jedziemy podpiąć pod kompa w wybrane przez ciebie miejsce.
Pod kompem wyszło że czujnik poziomu oleju coś nie hallo czyta.
Ale jako że był wolny podnośnik jeszcze raz sprawdzamy całe auta.

Tam wyszły odboje tył,klocki tył, no i jakiś wyciek lekki w okolicach turbo ( o którym nie wiedziałem i którego nie było podczas montażu Downpipa) no i pocenie się przy IC od strony Turbo które pewnie było jeszcze od czasu kiedy Orurowanie IC nie było jeszcze ogarnięte na 100% i uciekało powietrze i pewnie było też to związane z odmą którą wymieniłeś.
Nie przypominam sobie żeby wyszło jeszcze coś.
Po opuszczeniu kanału powrót do domu i 1 minuta negocjacji ceny z twojej strony było -500 a ja że -200 , no i zostało na -300.
Wycieczka po Wrocławkich bankach i do domu.
A ha no i po drodze siedziałeś za kołkiem przez tyle czasu ile chciałeś,nie mówiłem ci dawaj teraz ja jadę.
Sam się chciałeś przesiąść.


Hakelbery, filtr czyściłem ja przy wymianie oleju.
Przy kupnie było około 9 tyś km od czyszczenia i wymiany oleju i filtrów.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 06:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jak uwazacie ze hample w 335d sa swietne to chyba nie hamowaliscie porzadnymi heblami. W mojej 330ci lepiej hamowalo. Hample w 335d i 330d sa kiepskie i tyle.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 06:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
forest napisał(a):
Jak uwazacie ze hample w 335d sa swietne to chyba nie hamowaliscie porzadnymi heblami. W mojej 330ci lepiej hamowalo. Hample w 335d i 330d sa kiepskie i tyle.



A co ty miałeś w swojej byłej E46 za hamulce?

Co do 335d to nie są bóg wie jakie super ale dają radę.
Co innego te w 330d/325d te są dużo słabsze.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 07:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
W swojej poprzedniej 330d tez.mialem te same hample.co w 335d i byle tez lipy.
W mojej 330ci mialem ebc turbogroove 325mm przod 300 tyl klocki ebc red stuff przewody goodridge w stalowym oplocie i plyn motul rbf 660 hamowalo to niebo lepiej niz w 335d

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 15 czerwca 2016, 10:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Lukasz prosilbym bys mi tu nie wylewal swoich zalow. Ja na Ciebie nagonki nie prowadze, po prostu konstruktywnie opisuje stan auta. Ba nawet nikt by nie wiedzial, ze to bylo Twoje auto, ale to Ty o tym tu wspomniales, nie ja. Jesli masz urojone problemy z tym, ze ktos robi na Ciebie nagonke to juz problem w Twojej glowie.

Niemniej dziekuje za przedstawienie procesu kupna. Wspomne cos o procesie kupna o czym nie wspomniales. W umowie, ktora sam przynioslem, zrzekam sie roszczen technicznych i biore auto 'as is', wiec nie mam pretensji - widzialy galy co braly. Czy moglem lepiej sprawdzic auto przed kupnem - zdecydowanie :) Ale to moje pierwsze BMW, wiec troszke byla mi obca specyfika modelu i marki, i nie do konca wiedzialem czego szukac. Poza tym, spodziewalbym sie tego, ze tak szeroko opisywane auto na forum nad ktorym wznosi sie ochy i achy bedzie bardzo dopieszczone, wiec moze to powod czemu dostalo taryfe ulgowa. Niemniej tutaj opisuje tylko to co albo ja znajde, albo ludzie ktorzy zjedli na swoich specjalizacjach zeby. Koniec koncow z wszystkich 335d e92 ktore widzialem to bylo w najlepszym stanie i nie bylo odwijane z drzewa.

Pamietaj tez, ze to jak Ty dbales i to co Ty robiles nie musi do konca podobac sie mi. Z reszta to, ze auto sie gumowato prowadzi, to w obecnej chwili sprawa fabryki, nie Twoja. Przebudowalem juz troche aut, zakuwalem silniki, mam jakies podejscie do tematu i staram sie konsekwentnie je realizowac, a auta nie mam zamiaru w najblizszych latach sprzedawac.

Tak wiec jesli Ci moj temat nie odpowiada, to nikt nie zmusza Cie bys tu siedzial.

.... Koniec z offtopem.

1) Millers nie, poniewaz byl zalany 5w30 w normie C3 - czyli ekologia pod dpf. Olej mial generowac relatywnie niskie opory i byl low-sapsowy. Gdy auto mialo DPF bylo to w najlepszym porzadku, ale po wrzuceniu DP i remapie uzywanie takiego oleju przestaje miec sens. Tak wiec wolalem zalac olejem ktory nie bedzie generowal malych oporow oferujac dobre smarowanie, bedzie mid/high sapsowy, oraz bedzie sie zdecydowanie lepiej zachowywal w wyzszych temperaturach ktore po remapie bezsprzecznie beda panowaly w silniku.

2) Hakelbery patrzac na to co napisal Lukasz, filtr wyciagnalem po ok 10k od ostatniej regeneracji. Niemniej tu poludnie Polski, syf straszny w powietrzu.

3) TTom3k nie pasuje mi do ogolnej koncepcji auta. To jedna z chichszych puszek z MGM i ma ladne koncowki, wiec tu nie moge nic zarzucic. Niemniej musialbym poprawic mocowania tlumika, oraz sekcje srodkowa, poniewaz obecnie tlumik jest zle zamocowany i przenosi wszystkie drgania na bude. Z reszta caly wydech od dp nie jest naciagniety i luzno wisi na mocowaniach. Majac opcje, albo sciagac caly wydech i poporawiac mocowania, albo skorzystac z okazji i zrobic sobie wydech bez kompromisow, wybieram opcje 2 :)

4) absolutnie zgadzam sie z forestem. Hamulce w 335d sa kiepskawe - co najbardziej przeszkadza to nie sila hamowania, a brak sensownej modulacji. Jedynym ich plusem sa relatywnie duze tarcze. Nie ma jakiegokolwiek porownania do wielotloczkowych Stoptechow, Movitow, AP, Brembo etc. Napewno kiedys doczekamy sie tutaj upgrade calego ukladu hamulcowego, ale to obecnie za daleko by gdybac

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 czerwca 2016, 10:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
Podoba mi się podejście właściciela do auta i na bank będę śledził z zaciekawieniem temat bo szykuje się tu ciekawe 335d

Oli

Ps: co do hamulców to w 535d też nie jest źle ale po zmianie na obecne czuje się mega różnice. A miałem też okazję protestować heble BBK na dużych zaciskach Brembo i jest jeszcze ostrzej i bardziej wyczuwalnie. Wiec czekam też na BBK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 czerwca 2016, 11:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Dobrze ogarniasz kopciucha, jak to jedzie 100-200 mierzyłeś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 20 czerwca 2016, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
W1lQ, mam ta sama oliwe u siebie :) Narazie zrobilem tylko 3tys na nim ale raczej zlego slowa powiedziec nie moge. Kupilem tylko dlatego ze specyfikacja powala na kolana... Jak twoje odczucia?

Serwis autka na najwyzszym poziomie :ok: Fajnie ze obiektywnie opisujesz co i jak robisz przy 335 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 6 lipca 2016, 10:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
niunia i oli, dzieki. Co do BBK ciagle rozpatruje rozne opcje, ale hamulce to dosc odlegly w czasie mod wiec nie mysle ATM o nim.

Dante182, dokladnie specyfikacja powala, a nawet jak jest odrobine przekoloryzowana to i tak z interwalem wymiany 8-10 k km bedzie swietnie.

Moje odczucia sa takie, ze zdecydowanie czuc wieksze opory na silniku zwlaszcza przy nizszych temperaturach. Przy wysokiej natomiast, silnik pracuje niesamowicie kulturalnie jak na diesla. Obecnie jest zalany tez tym archoilem, ale po 2k od wymiany nie widze ubytkow oleju wiec obstawiam zuzycie mniejsze niz 100 ml (pewnie duzo tutaj tez pomogla nowa odma).

Natomiast mam ciekawa przypadlosc i nie moge zresetowac kontrolki serwisowej, wiec musze sobie jakos na dniach postawic komputer by go podpiac pod auto.

Koko., nie. Niemniej bez racelogica lub podobnego miernika oraz toru to mija sie z celem. Ciekawostka jest to ze przypadkowo zrobilem RS5 na swiatlach. Oczywiscie duzo tutaj ma do powiedzenia fakt, ze startowalem lekko sie toczac przez co nie mialem takich problemow z trakcja.. ale to detale ;-)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 września 2016, 21:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Minelo troszke czasu, czas na pierwszy z szeregu updateow samochodowych ktore nadejda w przeciagu miesiaca ;-)
Z uwagi, iz podjalem decyzje ze jednak zrobie z tego auta auto projektowe, zaczalem kompletowac rzeczy by moc sobie je serwisowac na wlasna reke. W koncu dobry podnosnik jest, jak i zestaw solidnych kobylek.

Niestety lata jazdy z przeswitem ok 6 cm sprawily, ze obecne 'jack pady' wygladaly tak:
Obrazek
Jednogo pada brakuje bo znalazlem tylko ulamane mocowania pod autem.

Ponizej porownanie z nowymi padami:
Obrazek

By nie podniszczyc nowych padow jak auto bedzie stac na kobylkach, oraz zadbac o wlasne bezpieczenstwo jak bede pod autem, powycinalem sobie klocki z drewna by idealnie wchodzily w te wglebienie ;)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Ostatnio edytowano 18 września 2016, 23:52 przez W1lQ, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 września 2016, 23:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 176
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e91
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158975
fotki nie banglają


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 września 2016, 23:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
kokosowy napisał(a):
fotki nie banglają


My bad - poprawione

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 września 2016, 23:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 176
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e91
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158975
O kurde, też muszę sobie sprawić, jakie cenku jeśli można wiedzieć ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 września 2016, 00:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Za zamienniki - dosc identyczne do OEMu bez napisow -> z 20pare zl. Na allegro sa.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 września 2016, 06:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Ciekawi mnie Twoje przejscie z millersa którego obecnie zalałem na specola 5w40, sprawdzałes temp oliwy przed i po że stwierdzasz iż wczesniej mogło być za cieplo czy robisz to zapobiegawczo?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 września 2016, 07:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
SPECOL- miałem w dupowozie - nie polecam, zwłaszcza w takim aucie musi być fullsyntetic.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 września 2016, 10:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Specol Gold - to pelny syntetyk grupy 4, czyli ma pelna baze PAO. Cos co samo w sobie jest bardzo niespotykane bo wiekszosc olei sprzedawanych jako syntetyki to mix grupy 3 i 4 (poza np liqui moly czy amsoilem). Sama baza PAO jest lepsza niz wiekszosc olei oferowanych na rynku. Z Archoilem 9100 jest wrecz rewelacyjny,
Moje przejscie na Specola bylo podyktowane kilkoma rzeczami:
a) Pelne PAO ktore jest tanie wiec spokojnie moge sobie co 8-10 k wymieniac oliwe bez zalu.
b) Przejscie na 5w40 jest glownie podyktowane tym, ze w polaczeniu z syntetyczna baza - silnik ma wyzszy wspolczynnik HTHS, wiec lepiej sobie radzi z smarowaniem silnika podczas duzego obciazenia i gdy panuje wysoka temperatura.
c) Nie jest pozbawiony dodatkow siarczanowych - bo nie jest olejem grupy C3 wg ACEA (jak tamten millers) tylko to a4. Nie ma dpf nie ma problemu, a wlasciwosci czyszczace znacznie lepsze.

Robilem to z doswiadczenia, bo przy podniesionej mocy temperatury w samych cylindrach napewno sa wyzsze, a film olejowy musi byc zachowany. Interesujaco mozna kiedys zobaczyc jak sie zachowuja temperatury silnika. Co do samych olejow - kazdy ma wlasne zdanie czesto i leje co mu sie podoba. Ja dosc ostro juz przerabialem temat na bobtheoilguy, oil-club, czy rodzimych forach i koniec koncow uzywam takiego oleju. Gdyby nie specol pewnie bym jezdzil na Amsoilu ECF.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 września 2016, 11:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Fora, forami, ja po swoim aucie nikomu bym nie polecił, pracował gorzej zwłaszcza w mrozie, zużycie oliwy wzrosło, na ciepło po agresywnej jezdzie głośniej pracowały popychacze. Co do Archoil to niestety podstawa to nie popsuć silnika, wiec dodatki są tak zbilansowane żeby współpracował z każdym olejem, a wiem że one też się różnią pakietami dodatków, wiec ile może tego być? Bezpiecznie mało, wiec jak może modyfikować w znacznym stopniu olej? No chyba że są jakieś niezależne testy.
Jak będziesz wiedział ile kosztuje baza PAO to zrozumiesz o czym pisze ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 19 września 2016, 11:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Lincoln, rozumiem obawy ale widze tu duzo broscience. Jesli chodzi o to ile kosztuje baza PAO w hurcie po kosztach produkcji - nie wiem nie jestem nafciarzem. Niemniej, ceny produkcyjne dla grupy 3 widze i to gdzies 3-5$ za galon. Nawet jesli PAO to dwukrotnosc tej ceny, w co watpie i tak nie sa to kosmiczne ceny. Ty wiesz ile kosztuje wyprodukowanie litra PAO?

Sam archoil to glownie modyfikator tarcia, niekoniecznie wielki uszlachetniacz. Oczywiscie TBN, Noack itd sie zmieni in plus troche, ale z wszystkich pomiarow nie powiedzialbym ze to dramatyczna zmiana.

Fora sa calkiem sensowne - duzo niezaleznych testow mozna sobie tam zobaczyc. Niemniej, oleje tez maja swoja aplikacje, i nie koniecznie musi ona byc zgodna z zaleceniami producenta, o ile to swiadomy wybor.

Co do olejow, tyle ile osob tyle historii. Slyszalem straszne rzeczy praktycznie o kazdej marce oleju - chyba poza redline. O Fuchsie Titan Race Pro, ze zaciera silniki, o wspomnianym Millersie slyszalem ze przekreca panewki, o Amsoilu, ze przelatuje przez silnik itd. Wybor kazdy pozostawia sobie, i na tym poprzestanmy. Ja na razie zlego slowa nie moge powiedziec.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL