BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 04:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 7 lipca 2016, 13:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
pawel1132 napisał(a):
ja też widziałem to auto na zlocie bts, nawet jechałem za nim od wjazdu do rybnika i myślałem po wydechu że tam siedzi 2jz ale się pomyliłem jak oglądałem auto z otwartą maską a tu m50 :) jedynie co to nie pasuje mi ten wydech końcowy

wybacz ze tak powoli sie wlekła Dama , ale zbyt mokro ;) Myślałem ze tylko ja opowiadam wszystkim ze chodzi jak JZ :) :hyhy: swoja droga m50 Turbo dzwiek juz mi sie znudzil i tu nagle taka niespodzianka :wstyd:

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 8 lipca 2016, 11:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
k64 napisał(a):
pawel1132 napisał(a):
ja też widziałem to auto na zlocie bts, nawet jechałem za nim od wjazdu do rybnika i myślałem po wydechu że tam siedzi 2jz ale się pomyliłem jak oglądałem auto z otwartą maską a tu m50 :) jedynie co to nie pasuje mi ten wydech końcowy

wybacz ze tak powoli sie wlekła Dama , ale zbyt mokro ;) Myślałem ze tylko ja opowiadam wszystkim ze chodzi jak JZ :) :hyhy: swoja droga m50 Turbo dzwiek juz mi sie znudzil i tu nagle taka niespodzianka :wstyd:


a tam :P przynajmniej było fajnie podziwiac cię i kminic co tam siedzi pod maska :)

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 8 lipca 2016, 18:34 
Jakie ma toto hamulce = ponawiam pytanie : zaciski , klocki , tarcze ? :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 9 lipca 2016, 08:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
sirek napisał(a):
Jakie ma toto hamulce = ponawiam pytanie : zaciski , klocki , tarcze ? :cwaniak:

Tarcze wentylowane ATE. rozmiar 325mm czyli m57/m54. klocki jakieś kiczowate.Żona nie hamuje tym 10 razy z 200-0km/h jak wariatka :wstyd: i stwierdza że są ok. Jak wykończymy ten zestaw co jest to coś wymyśle, póki co mam inne rzeczy musze usprawnić, kąty kół , inne felgi z oponami...

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 27 lipca 2016, 20:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
po testach RL. 0-100 -> 4,5 sek. na za waskich 265mm r1 18` , pozdro k64

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 22 października 2016, 20:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
nowy wykres

608KM prawie 800nM

pb 98

1,45 bara

pare modów rozrządów, i poprawek.

generalnie na zime wystarczy. na wiosne dodatkowa pompa i większe wtryski

pozdro k64

Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 23 października 2016, 09:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1864
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
k64 napisał(a):
nowy wykres 608KM prawie 800nM


kochany mąż :hyhy:

piękne wyniki :super:

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 24 października 2016, 20:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 133
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: 330CI
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 70&start=0
Widziałem kilka razy :ok: Pewnie nie jednego zaskoczyła na drodze :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 24 października 2016, 21:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Konkretny projekt , gratuluje :ok:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 26 października 2016, 15:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
jest MOC! ponad 600 kucy. sorki bez urazy ale "az" 4,5s do setki? chyba ma problem z trakcja prawda? bo przy takiej mocy powinna zejsc ponizej 4s do 100 ale wiem ze ciezko o dobra trakcje nawet ze szpera w BMW. ;)

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 14:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Jako tako problem z trakcja to 1 bieg, na 2 urywa owszem ale doladowanie mniejsze, na 3 na pelnym doladowaniu urywa przy 160km/h i zdazylo sie ze stawia bokiem ale generalnie spec jest robiony zeby sie napedzalo, turbo sporych wielkosci, boost pozno ale gora jest mega mocna. Na 18 sliku i 265mm jest ok w miare ale mamy nowe plany na wiosne. Napewno zostanie w street opcji. Juz zawital nowy kolektor szczeliniwy i dolot wtryski 800cc wiec cos sie bedzie dzialo. 450km w e46 czy 800km w e46 to czas do 100 bedzie podobny, kwestia detali opon startu zawiechy transferu masy wejscia w boost ale ciezko jest urywac czasy skoro nalezy srobic przepiecia biegami ale sprobojemy temu zaradzic ;) ;) pozdr k64

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 20:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
mozna pomtslec i skrzyni sekwencyjnej!

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 21:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
sa juz nowsze rozwiazania ktore mniej wychodza ale to jeszcze do przetestowania, bedzie automat 8 biegowy.

pozdrawiam k64

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer Cukierek DragGirl
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 21:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
k64 napisał(a):

608KM prawie 800nM



inny Świat :szok: :szok: :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->> E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo 608KM Killer DragGirl
PostNapisane: 26 grudnia 2016, 22:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
spokojnie, brak nam czasu , ale temat rozwojowy.

mam nadzieje ze ktos z "mocnych" zjawi sie gdzies na zawodach , bedzie co porownac :hyhy:

dzieki

pozdr k64

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer DragGirl k64 608KM
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 23:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
wpadl nowy kolektor custom - ssacy (szczelinowy) o jak najmniejszej objętości
i nowy dolot ,
wieksze wtryski,
na wiosne boost up ale sprawdzimy jakie sa różnice na hamowni pomiędzy OEM ktory jest bardzo dobry .

sprezarka poki co zostanie takich gabarytow , zobaczymy co z niej wydusim.

Obrazek
Obrazek

https://www.youtube.com/embed/89OhMsJq1hg

pozdr k64

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer DragGirl k64 608KM
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 09:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Nie chudo to wygląda :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer DragGirl k64 608KM
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 12:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 142
Lokalizacja: Koronowo/Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Garaż: BMW E46 sedan M54B25
Stylizacja zewnętrzna kozak :O Super auto :D

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158560


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer DragGirl k64 608KM
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
moc max i auto fajne ale przebieg krzywej mocy i momentu juz nie bardzo.
Do 3500tys obr to auto nie jedzie. Widze ze to problem wszystkich takich mocnych projektow. Nie da sie cos z tym zrobic zeby to lepiej jechalo z dolu ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: K64 -->E46 3.0 Coupe M50B30 Turbo Killer DragGirl k64 608KM
PostNapisane: 28 stycznia 2017, 22:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
to prawda, nie ukrywam i napisze otwarcie ze kazdy woz robiący realnie moce wieksze niz 600 ma wlożona juz na tyle sporą sprezarke ze w tak malej pojemnosci jakim jest 3.0 boost nie jest jakos wczesnie budowany. Oczywiscie mozna temu zapobiec

a) lepsze turbo np. dual bb , bedzie nieco lepszy spool , ale sa tez minusy
b) walniecie nosa z dolu
c) dolozenie drugiego turbo , lub mniejszego ktore góra puchnie
d) kompresor
e
f

i jeszce pare opcji.

wszystko wiaze sie z wiekszymi lub mniejszymi egzotycznymi przerobkami (rowniez $) i nie zawsze dajace same plusy/ Kazdy by chcial stworzyc szybko narastajacy boost od niskich obrotow i robiacy górą takie zamieszanie jakie widzimy.

Przewaznie jest malo mocy bo najpierw male turbo, szybki spool, chec zrobienia czegos wiecej, wiec wkladamy wieksza loche, pozniej okazuje sie ze to nie wystarczylo bo np moc nie rosnie z takich lub innych przyczyn, a Jak juz odkrywamy zabawe górą (wiedze jak to zrobic w danym silniku) , która dla mnie jest najwazniejsza - brakuje nam boostu z dolu - ale nie az na tyle zeby zrezygnowac z gory ;) zabawa jest zawsze na górze. Kazdy ma swoje jakies kompromisy, tutaj nie jest super zle, bo do 3000 jedziemy jak N/A 3.0 , powyzej tego wchodzimy w nadcisnienie i akurat tutaj gwałtownie i zaczyna sie zabawa. Do 3000 rowniez jezdzimy ekologicznie, zwyczajne 3.0 ;)

Wlozenie innej sprezarki jest fajne ale poki co na to co chcemy uzyskac wiaze sie to z kwotą (mimo ze siedze w tym temacie od lat) z x.000 .
Ciagle rowniez nauka, testy i przekraczanie pewnych barier.

Niektorzy laduja 1,6 bara i sa pewni ze maja 500KM a okazuje sie ze niestety nieeet.

CO do plaskich wykresow, jest to prosta sprawa ktora tutaj mozemy uzyskac. Takie wykresy to czesto celowe zagranie sterowanie boostem, plasko idacy do gory wykres to nic innego jak maly i delikatnie narastajacy boost od niskich i coraz wiekszy do konca rpm, ale dla nas to poprostu NUDA, wykres plaski to zachowanie czeste jakie generuje kompresor, lub n/a np. m3. jedzie caly czas tak samo ale dupy nie urywa, rwie rwie i jedzie do konca ale to tylko to co widzimy na dole, warto sprawdzic ile generuje Nm w danym zakresie. Wykresy ladne to wykresy ktora sa ładne ;) ale nie widzimy max wykrzesania nM naglego (a on powstaje przez wiekszy boost). A tutaj po przekroczeniu pewnego zakresu rpm walimy od razu full boost, bo poprostu mozemy i jest to fajne, trakcja wbrew pozora jest ok, jest fun, jest walniecie w plecy a nie nudne ladowanie.

p.s. Zrobimy jeden plaski wykres na tym co jest nastepnym razem na hamowni, nie ma z tym problemu, zreszta bedzie to konieczne jak dojdzie jeszce troche wiecej mocy, niestety nie daje to nic jak mniejszy boost przy 3500 jak teraz jest ,nie daje to takich wrazen - to moje osobiste zdanie. Co nie zmieni tego ze boostu z dolu siak czy siak brakuje bo taka locha tam siedzi , ale smialo wykres mozna zrobic plaski, ale wykresem samochod nie jedzie.

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL