BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 06:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 08:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Zaraz się okaże , że to nie hamownia zawyża tylko auto się zepsuło w między czasie albo Tomek przytył o 100kg albo , że ma za duże felgi albo , że biegów nie umie zmieniać :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 08:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
ja tam nigdy tunerom w Polsce nie ufalem.
Sprawdzalem juz swoje auta na roznych hamowniach i w Poznaniu wychodzilo zawsze mniej niz w Warszawie. Pewno gdybym program robil w Poznaniu to by wychodzilo na odwrot :)
Zawsze u tunera pokazuje wiecej a jak juz jedziemy gdzie indziej okazuje sie ze mamy duzo mniej.
Sprawdzenie jest proste zainstalujcie sobie na tel chocby glupie racechrono. I zmierzcie 100-200. Moja 335d w serii ma w tych warunkach okolo 6 stopni celsjusza - 15s +-
Jak wyjdzie wam znacznie lepiej to tuner w tc nie oszukuje, jak podobnie to wiecie juz ile macie mocy :)
Pomiarow dokonalem na 19 kolach oponach 225 255. Prosta droga 4m pod gorke nawet w czasie trwania pomiaru. wykres pozniej wrzucic na forum wraz z nachyleniem terenu i wszystko jasne.
Jaka macie wage aut w dowodzie ? mowisz Tomek ze u Ciebie lepsze wyposazenie no ale u kolegi tez ciezki automat. Moze wychodzic podobnie trzeba sprawdzic

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Ostatnio edytowano 17 lutego 2017, 08:58 przez forest, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 08:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Nie ma nowej prawdy. Wykresy nie sa kombinowane, obok nas jest Maha Reduxu i juz bylo to sprawdzane nie raz a nawet calkiem niedawno. To jak wychodza wyniki seryjnych samochodow? Wszystkie nie trzymaja serii? Najnowsze N57 313KM zamiast 313KM ma 273KM?

Świeże F10 528xi też nie ma 245KM, tylko 220KM ?

Obrazek

Moje 486KM tez nie ma tylu tylko 15% mniej czyli 410KM i robi ponizej 19s 100-250 na RL w E60? Albo tamten nie ma 290 KM albo Tobie chwilowo cos niedomaga, nie ma innej opcji.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 13:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E92
Kod silnika: M57
Witam Panow :) pomiar był robiony z moją e92, jest tyle ile na wykresie, to samo paliwo, nic nie było kombinowane, auto strojone 3 dni temu. Co do mojego wykresu pewność jest 100%, nie pierwsze auto które robię w GCS i zawsze jest tak jak na wykresie. Najlepiej będzie jak Tomek sprawdzi jeszcze swoją na innej hamowni, do tego zrobimy jakieś pomiary czasów, można nawet sprawdzić wagę samochodów i wszystko się wyjaśni

_________________
Powerade by GCS TUNING


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 13:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: n57
Wystarczy zobaczyć jak rośnie inercja na wykresach.
Auto wyżej wymienionego in..... inercja zmienia sie z 554 az do P678+l678 wartości moga się troche różnic bo pisze z pamięci.

I po co hamuje się auto z napędem na jedną oś na 4 rolkach i zwiększa inercje. Aby auto zamisa 400km mialo 468km.

To jest nabijanie klijent w bambuko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 13:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Z tego co wiem to hamownia u Grześka w GCS zaniża, albo inaczej- zawsze pokazuje mniej mocy niż inne. Sporo osób mierzyło tam swoje auta i wyniki zawsze były niskie w porównaniu do pomiarów na innych hamowniach.

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 14:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Krisu_K13TL, ja tam zawsze miałem realnie, zmierzyłem serie w Masters tuning 149km później u GCS 150, wrzucił soft 180, pojechałem serią 204km pokazało 211, zrobił soft wyszło 270. Realnie.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Ciekawa sprawa, myśle ze zasługuje na oddzielny-wyodrębniony temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 15:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
BanDai, a jak byś ten temat nazwał :D ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 15:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
walus82, a czytales moze o czyms takim jak synchronizacja przedniej i tylnej osi? Nawet nie wiesz o czym mowisz a sie wypowiadasz. Gdy robisz pomiar w trybie 2wd masy wirujace obliczone sa na przykladowo 560 i to jest stala wartosc zalezna od wykonania rolek przez producenta. Gdy robisz pomiar auta 4x4 bez synchronizacji osi masy wirujace sa 560 x2 - tak? Gdy zalaczasz pas synchronizujacy przednia i tylna os masy wirujace i opory sie zmieniaja po drodze sa waly, pas synchronizacyjne i rolki i zwiazane z tego tytulem opory. Pomiar 4wd w trybie synchro jak i w zwyklym musi byc taki sam dlatego jest wspolczynnik korygujacy czyli jedna os 560 plus 110 i ci wychodzi 670.

Oska inertia 560
4wd inertia 560+560
4wd z pasem synchronizujacym 670+670

Brawo prawdziwy z ciebie Kolombo.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 22:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
hmm...jak dla mnie lipa, auto w ogóle nie jedzie
no ale wykres PIĘKNY masz :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 23:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Hmmm...odnośnie ustawien hamowni nie będe sie wypowiadać bo się na tym nie znam, dla mnie w tym momencie najważniejsze są FAKTY. Czy jedna hamownia pokazuje za mało a druga za duzo ? Możliwe, ponieważ 204koni w serii to zdecydowanie za mało żeby zrobić z niej 290ps? A z drugiej strony jak to możliwe że auto ma ponad 300 skoro ma wszystko seria i jeszcze dpf na miejscu ? Moje auto tak jak pisałem jest na 100% sprawne tak jak było na strojeniu dlatego też że sprawdzałem z innymi autami o podobnych mocach - slavio czy ireq. Oczywiście pasuje sprawdzić na innej hamowni ew, zrobić jakieś logi żeby wykluczyć usterki. Z tego co wiem u mnie ladowanie turbo jest praktycznie na max z seryjnego turbo nie wiem jak z dawkami paliwa ale w każdym razie nie kopci więc pewnie podlane nie jest, u kolegi dymu też nie widziałem. Najbardziej jestem niezadowolony z tego FAKTU że IC i wydech w moim wypadku NIC nie daja i co dalej? Zrobie hybryde a zaraz sie okaże że ktoś na serii bedzie siedział mi na dupie >

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 23:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159825
Skocz na inną hamownię,rozwiejesz wątpliwości ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 17 lutego 2017, 23:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
TTom3k napisał(a):
Hmmm...odnośnie ustawien hamowni nie będe sie wypowiadać bo się na tym nie znam, dla mnie w tym momencie najważniejsze są FAKTY. Czy jedna hamownia pokazuje za mało a druga za duzo ? Możliwe, ponieważ 204koni w serii to zdecydowanie za mało żeby zrobić z niej 290ps? A z drugiej strony jak to możliwe że auto ma ponad 300 skoro ma wszystko seria i jeszcze dpf na miejscu ? Moje auto tak jak pisałem jest na 100% sprawne tak jak było na strojeniu dlatego też że sprawdzałem z innymi autami o podobnych mocach - slavio czy ireq. Oczywiście pasuje sprawdzić na innej hamowni ew, zrobić jakieś logi żeby wykluczyć usterki. Z tego co wiem u mnie ladowanie turbo jest praktycznie na max z seryjnego turbo nie wiem jak z dawkami paliwa ale w każdym razie nie kopci więc pewnie podlane nie jest, u kolegi dymu też nie widziałem. Najbardziej jestem niezadowolony z tego FAKTU że IC i wydech w moim wypadku NIC nie daja i co dalej? Zrobie hybryde a zaraz sie okaże że ktoś na serii bedzie siedział mi na dupie >


Generalnie robienie wydechu do 340KM nic nie daje.
Intercooler teraz w zimowej aurze również nic nie daje.
Różnica zaczyna być w lecie kiedy każdy z nas odczuwa gdy po paru przegazówkach auto zaczyna puchnąć. Mój kolega który ma 535D zrobione na 450KM przez naszych południowych sąsiadów jeźdżi cały czas na serjnym intercoolerze i to uwaga od 525D :D i tu ciekawostka do 170km/h IC daje radę w zime pomimo ogromnego doładowania - w lato wiadomo mistrz od świateł i nagle zaczyna stać w miejscu.

Zimą szanse się wyrównują mocno. Jeżeli będziesz sprawdzał auto na hamowni to podjedź tam gdzie mają bardzo dobry nadmuch. Jeżeli miałbyś 290KM to zauważ że nic więcej przy letniej pogodzie dołożyć się nie dało bo górą już zaczęło podkapcać a turbo pompuje w granicach swojej wydajności - czy to świadczy że więcej się nie dało niż 290KM? Nie to świadczy o tym że masz wystrojone auto na maxa na ile jest bezpiecznie by nie zostawiać przy 30st w lato zasłony dymnej. Gdy się stroi auto zimą zawsze bierze się poprawkę na to co może dziać się w lecie dlatego dokoksowane auta paliwkiem zimową porą jadą jak szatany :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 18 lutego 2017, 10:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
No to Panowie musicie sie spotkac w cieplejsza pogodę i sprawdzić sie jeszcze raz + hamowania .

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 18 lutego 2017, 11:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Obstawiam jakis problem i nieszczelnosc przy IC. Te coolery z fmic potrafia narobic balaganu i zabrac sporo mocy.

Kiedys w 335d po programie na 340km 680nm bralem sie z clk55 amg w cabrio i dostalem sporo. Nie kumalem tego, bo powinienem byc z przodu albo rowno jechac.

Okazalo sie, ze rura turbo miala nieszczelnosc i w podobnym 335d hamowanym u tego samego tunera wyszlo, ze nieszczelnosc odebrala 25km i ponad 40nm. Termostaty tylko 75 stopni odebraly ok 20km i 30nm, takze obstawiam na jakis problem, bo wtedy wyszedlby podobny wynik co tamta e92.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 18 lutego 2017, 13:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: n57
Diesel to taka fajna maszynka. Możesz lać paliwa adekwatnie do ciśnienia doładowania (ile chcesz). Mało tlenu w stosunku do paliwa to kopci na czarno w drugą stronę to zaś nie ma śmocy. Na obecną chwile ogranicza tylko kolektor dolotowy z plastiku.

Który przy 3.2 bara robi bum.

Nie masz dymu nie masz mocy. Prosta zależność. I nie ważne czy to 530d 535d czy 330d 335d. Przy dużych mocach to musi kopcić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 18 lutego 2017, 13:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
to ja w takim ukladzie wole nie miec mocy w 335d ale zeby niekopcilo :)
Kapcace auta mi sie kojarza z niesprawnymi . Nie mowiac juz o utracie dowodu przy najblizszej kontroli za brak dpfa

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 18 lutego 2017, 13:50 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
forest napisał(a):
Nie mowiac juz o utracie dowodu przy najblizszej kontroli za brak dpfa

Nie są w stanie sprawdzić braku dpfa ;) Jedyne co badają to zadymienie, ale jeśli układ paliwowy jest sprawny to nic nie wykryją ;)

Tomek ja też jak swojego wrzucałem na hamownie, to co hamownia to inny wynik :rotfl: Proponuje shamować auto wraz z live data, jak coś będzie nie tak to będziesz miał na tacy. U mnie skakało ciśnienie paliwa i tym sposobem wywnioskowałem, że jednak scv (zawór dawkujący na pompie wysokiego ciśnienia) jest przytarty i się kończy. Kolejna próba hamowania z live data po wymianie zawórka pokazała że ciśnienie przestało wariować ;)

PS jak filtr paliwa, dawno zmieniałeś ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 18 lutego 2017, 16:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Z hamowniami to jest tak ze duzo zalezy od warunkow ktore obecnie panuja. Wplyw na pomiar ma:
Wartosc obciazenia:
Jedne auta potrzebuja duzego obciazenia by turbo odpowiednio sie napedzilo ale znowu nie tak duzego by IAT nie scinalo i backpressure nie dzialal bo jednak pompujemy ten balonik przez 30s i niektore motory zaczynaja na koncu przepychac spaliny
Ukierunkowanie nadmuchu i jego sila :
Niektore firmy otwieraja puszki z filtrem powietrza i robia osobny nadmuch do dolotu sprawiajac ze turbinie latwiej zasysac, niektore maja dmuchawki pierdziawki, niektore maja wielka dmuchawe ktora wieje na szybe zamiast na chlodnice i IC a niektore maja solidny nadmuch z dolotem z zewnatrz tak mocny ze az nieodwzorowuje sytuacji na drodze. Poczatek pomiaru 20st w dolocie a na koncowce 40st. Okey ale logujac auto na drodze wiemy ze dane auto te 40st bedzie mialo gdy wcisniemy 2 3 i koncowka 4tego biegu a pozniej temp leci juz do 90st i okazuje sie wowczas ze auto do 160kmh jedzie jak by mialo ta moc a pozniej kicha auto nie jedzie bo cos tam cos tam. Trzeba miec troche doswiadczenia w tym temacie. Druga sytuacja jest taka ze ktos ma slaby nadmuch noi obcina mu moc i leci od 3700obr w dol i niby wychodzi tyle a w rzeczywistosci wiecej. Dlatego hamownia hamowni nie rowna. Najwazniejsze by hamownia sluzyla do bardzo dobrego wystrojenia auta tak by jezdzilo i mialo pozniej odpowiednie parametry na drodze.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL