BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 00:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 25 października 2016, 22:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 176
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e91
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158975
TTom3k napisał(a):
Wojtek, Spoko spoko, nie mówie że jedynie filtr dawał dźwięk - zasługa jest wydech MG a filtr sportowy podkrecał jedynie temat :)

Czyli, że przy następnym spotkaniu będę słyszał muzyke w środku jak będziesz przyspieszał ? :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 12:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
TTom3k, co się nie chwalisz ile wyszło po strojeniu w TC?

A dlaczego wcześniej było wiecej Nm?
Z tym że teraz wykres Nm jest prosty.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 20:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
W ten weekend troche sie działo :)
Zaczne od dziwnej jak dla mnie sytuacji jeśli chodzi o moc mojego auta, przed zakupem auto dysponowało mocą 263/660nm, choć jak dla mnie wydawało mi sie że jest szybsze szczególnie jak sie scigałem z kokosowy(moja była e91) wymieniłem IC wszystkie filtry, olej , pojechałem znowu do TC i BEZ programu wyszło 310/680nm - nie ogarniam szczerze, może ktoś tu mądrzejszy skąd aż taka różnica ???

Obrazek

Postanowiłem "coś" poprawić program był zrobiony średnio bezpiecznie dla silnika - limitery temp wody wyłączone, więcej na ten temat wie jnx. Po poprawie programu wyszło bodajże 325/700nm, ale stwierdziliśmy że lepiej jak będzie auto bardziej cywilizowane i spłaszczymy niut.

Efekt finalny:

Obrazek

Kilka fotek z bratem :)) 390/850nm robi robote! jezdzi świetnie trakcja o dziwo super i przyspiesza naprawde konkretnie :D

Obrazek

Obrazek

Oczywiście nie zwlekając dziś odbyło sie kilka ścigów choć niestety w każdym poległem :( Pewnie niedługo może coś trafi do działu kill lub w galerii.

Auto obecnie jest wolniejsze z dołu(jeżdzi jak normalna seria) dopiero powyzej 2 tys jedzie! szczególnie fajnie w górnym zakresie obrotów ciągnie do końca.

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 21:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
bardzo fajne to twoje auto, ale ta biała, zakochałem się :zawstydzony: hehe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 21:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
TTom3k, przesłałem filmy Patrykowi,a czy on coś wrzuci to zobaczymy.
Ten jak jechałes z Golfem też nagrałem,z początku jakoś tragedii nie było,szliście równo,przez chwilę ;)
Ale co by nie mówić,auto wygląda i brzmi rewelacyjnie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 21:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
rashkiet13, piękna biała :)
byku1600, hehe dobrze było choć pogoda nie ta. Oczywiście nie mam co sie brać z 380konnym golfem, który ma ponizej 9,5 podobno na RL :D

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zagadka jak cholera, ale moze to zasluga coolera i zmiany oleju,filtrow?
Nie wiesz kiedy wszystko bylo robione, a cooler seryjny mogl byc niesprawny. Gdybam tylko, bo jeszcze takiego czegos nie widzialem.
To raczej dobrze, wiec sie ciesz.

Dziwi mnie taka moc i moment w m57 praktycznie po paru modach. Bardziej to przypomina n57 albo masz wieksze turbo i dlatego tez moze pozno wstaje.
Nie martw sie, ze z dolu jedzie jak seria, bo tez tak mam, a pozniej od 2.5tys zaczyna sie zbierac jak powinna.
Mialem wczoraj zmierzyc 100-200 na aplikacji racing hood, ale zle uruchomilem opcje i nie wyszlo, ale jest naprawde dobrze.
Musze kiedys wyskoczyc noca na autostrade gdy jest pusto i zmierzyc 0-100 i 0-200, to zobacze jak to leci.

Gratulacje wyniku i bezawaryjnosci.
Ogarnieta zawiecha? Co bylo przyczyna stukow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 22:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
TTom3k, a co mówili w TC na temat takich różnic w mocy i momencie?

To na pewno ten byczy IC dał tyle KM.

Patrząc na te wszystkie wykresy można się pogubić :hyhy:
Fajnie że teraz nie ma fal na wykresach bo przed remapem były,szkoda że nie zostało 700Nm.
Ale bezpieczeństwo to podstawa :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 października 2016, 23:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
lukasbmw, Punisher, może była jakaś nieszczelność w poprzednim dolocie, zasyfiony filtr paliwa - nie wiem. Nie zalezy mi na max momencie, fajnie że można wypłaszczyc moment nie tracać mocy(koni) nie każdy tuner to potrafi..
W przyszłym roku może wleci hybrydka na obecnym turbo i delikatny remap na 340-350 .

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 31 października 2016, 01:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 176
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e91
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158975
JA WIEDZIAŁEM ŻE Z CIEBIE OSZUKISTA JEST TAKI :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 31 października 2016, 11:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
TTom3k, To białe E91 to byłe auto Hipka? Dobrze mi się wydaje? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 31 października 2016, 12:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Wyszło podobnie jak u mnie, chociaż myślałem że wydech poprawi wynik. Tak czy tak jest :ok: Jak z kopceniem?

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 31 października 2016, 16:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
slavio, Obrazek




a tak poważnie to ja dymu nie wykryłem żadnego u Tomka

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 31 października 2016, 20:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
slavio napisał(a):
Wyszło podobnie jak u mnie, chociaż myślałem że wydech poprawi wynik. Tak czy tak jest :ok: Jak z kopceniem?


Zatem ile daje zmiana koncowego tlumika na mg a ile wywalenie dpf-a?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 31 października 2016, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Potwierdzam,Tomka coupeta nie kopci,przynajmniej na tyle,że podczas ścigu z tyłu jest widoczna heheh.
Nie no serio,jest ok :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 31 października 2016, 22:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Punisher napisał(a):
Zatem ile daje zmiana koncowego tlumika na mg a ile wywalenie dpf-a?


Kwestia zmiany końcowego na MG vs np. RM-Motors czy Prosta rura to żadnej nie ma różnicy.

A wywalenie dpf owszem, odtyka wydech.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 listopada 2016, 10:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
PaTrYk009, Dokładnie tak :)

slavio, też jak Ty uciekałem z nmm było niemal identycznie jak u Ciebie ale zrobiłem jeszcze bardziej cywilizowany program - koniecznie musimy sprawdzic nasze coupety na prostej :)

Z tym kopceniem to nie wiem jeden mówi ze kopci drugi ze nie, wydaje mi sie że jest OK.

Odnośnie wydechu to jak pisal morphi, najwazniejsza sprawa to DPF on dużo uwalnia - sam kat w ogóle. końcowy jest sportowy więc podkreśla dzwięk, może sam downpipe ma znaczenie przy większym turbo ale teraz wątpie

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 listopada 2016, 20:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
morphi napisał(a):
Punisher napisał(a):
Zatem ile daje zmiana koncowego tlumika na mg a ile wywalenie dpf-a?


Kwestia zmiany końcowego na MG vs np. RM-Motors czy Prosta rura to żadnej nie ma różnicy.

A wywalenie dpf owszem, odtyka wydech.


Mi bardziej chodzilo czy w 330d zmiana koncowej puchy nawet na rure od kibla cos daje czy dac sobie spokoj i poczekac, wywalic dpf i program?
Sirek ma koncowy z mg na Y pipe w srodku i pisal, ze lepsza reakcja na gaz, bo koncowy w 325d/330d to maly korek.
Wiem z postow JNX, ze x35d ma koncowe przelotowe, wiec nie ma sensu ich ruszac, chyba, ze chcemy ponad 500KM wykrecic

Nie chce kasy wywalac dla samego dzwieku, bo mi wystarczy taki jak jest, a i tak nie bedzie r6 benzynowe.

Chce uzyskac jak najwiecej mocy i momentu, aby bylo bezpiecznie i byl jak najmniejszy opor.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 listopada 2016, 20:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
morphi napisał(a):
Punisher napisał(a):
Zatem ile daje zmiana koncowego tlumika na mg a ile wywalenie dpf-a?


Kwestia zmiany końcowego na MG vs np. RM-Motors czy Prosta rura to żadnej nie ma różnicy.

A wywalenie dpf owszem, odtyka wydech.


Dokładnie :ok:
Pozostaje jeszcze kwestia dzwięku wydechu.
Końcowy z MG będzie grał dużo lepiej niż wspawana prosta rura.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 listopada 2016, 21:18 
Punisher napisał(a):
morphi napisał(a):
Punisher napisał(a):
Zatem ile daje zmiana koncowego tlumika na mg a ile wywalenie dpf-a?


Kwestia zmiany końcowego na MG vs np. RM-Motors czy Prosta rura to żadnej nie ma różnicy.

A wywalenie dpf owszem, odtyka wydech.


Mi bardziej chodzilo czy w 330d zmiana koncowej puchy nawet na rure od kibla cos daje czy dac sobie spokoj i poczekac, wywalic dpf i program?
Sirek ma koncowy z mg na Y pipe w srodku i pisal, ze lepsza reakcja na gaz, bo koncowy w 325d/330d to maly korek.
Wiem z postow JNX, ze x35d ma koncowe przelotowe, wiec nie ma sensu ich ruszac, chyba, ze chcemy ponad 500KM wykrecic

Nie chce kasy wywalac dla samego dzwieku, bo mi wystarczy taki jak jest, a i tak nie bedzie r6 benzynowe.

Chce uzyskac jak najwiecej mocy i momentu, aby bylo bezpiecznie i byl jak najmniejszy opor.


Swego czasu Kacpercio mierzył w swojej e92 330dA po montażu końcowego z MG i 'zysk' mocy był niewielki . Inna sprawa ,że miał wtedy tłumik na jedną strone z podwójnym wylotem ale o innej konstrukcji niż ja mam teraz.
Na wiosnę wybiore sie do TC to bedzie wiadomo co jak w porównaniu z obecnym 'Y' pipem. :cool:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL