BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 07:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 28 września 2016, 23:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
TTom3k, a masz u siebie seryjny IC?
Jak tak to montuj większy do tego większe turbo i będzie jak na filmikach

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 29 września 2016, 21:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
lukasbmw, juz niedługo wleci większy IC i program, musze zamówic jeszcze zestaw do czyszczenia filtra KN

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 września 2016, 17:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja sie pozbylem bmc i od teraz tylko papierowy. M57 widocznie mial lepsza przeplywke, a tu szlag ja trafil.
Nie wiem tylko czy przez to, ze aso nie zmienialo w ogole filtra powietrza i byl czarny jak smola czy przez to, ze zalozylem bawelniany bmc, bo po 2-3 miesiacach nagle wywalilo blad przeplywki i dopiero teraz rozgryzlem, co zapycha dpf-a i czemu tak slabo jedzie.
Na hamowni wyszlo 187KM i 440Nm, wiec sprawdzilem polaczenie coolera i jeszcze raz zlozylem i dalej problem z cisneniem pozywej 3tys obr.
Poszukalem w necie problemow z przeplywka i dwa takie same przypadki, wiec musze wymienic ten p... sensor, a rachunek lepiej nie mowic.
Kiedys nie mialem problemow, ale od teraz zadnego przelotowego filtra.
Jesli w razie czego nie chcecie bulic grubej kasy, bo mozna za to np program zrobic, to wywalcie i wstawcie np mann.
Napewno nie lejcie po tym olejem, bo mozna pozniej sie zdenerwowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 września 2016, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Punisher, odkąd czytam Twoje posty to Ty chyba ze wszystkim miałeś problem :rotfl:
Oleje i filtry to Twoja specjalność ;) bez urazy oczywiście
Tomek wie co trzeba zrobić :cwaniak:

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 września 2016, 22:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Punisher, Ty to chyba faktycznie masz pecha ;/ Niby lepszym rozwiązaniem byłby pipercross który troszke mniej puszcza ale jak jest KN to niech zostanie, chyba ze jest cos z nim nie tak to zmienie bo jeszcze do neigo nie zagladałem szczerze mówiąc. Najważniejsze zeby był czesto myty tak samo jak czesto zmieniac papierkowy a nie tak jak pisałes ze Ty miałes czarny :szok:

slavio, damy rade pobudzić te 330stki :super:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 30 września 2016, 22:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
slavio napisał(a):
Punisher, odkąd czytam Twoje posty to Ty chyba ze wszystkim miałeś problem :rotfl:
Oleje i filtry to Twoja specjalność ;) bez urazy oczywiście
Tomek wie co trzeba zrobić :cwaniak:


Mi sie wydaje, ze ja mam pecha do samochodow, bo zawsze cos. Takie zycie


Widac, ze za ostro diesela traktuje czasmi i musze miec 5w40, ktory mi teraz pasuje.
Ten samochod poprostu, zwyczajnie byl zaniedbany przez serwis i musze wszystko zrobic na cacy.
Dzisiaj niewazne czy jeden czy 4-ech wlascicieli, tylko aby zadaban byla i nie stala w korkach non stop, zamiast latac po trasie.

Z filtrem to pewnie karma, bo Maly kiedys o tym mowil i ja na to, ze u mnie ok, wiec teraz mam za swoje.

Kn tylko nie zalewaj olejkiem po myciu, a bedzie ok. Jak sie olej osadzi na przeplywce to pozniej masakra

Napisalem to tylko, aby w razie czego przestrzec przed ewentualnymi wydatkami

Czekam na przeplywke, przepal dpf i bede dopiero modzil dalej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 06:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Z tym staniem w korkach i zapychaniem dpfa to tez bzdura. Jezdze od 6 lat 320d e91 z dpf glownie miasto korki kupilem go z przebiegiem 80tys teraz mam 171tys i nigdy nie.mialem problemow zadnych z tym autem tym bardziej z dpf. W poprzedniej 330d e92 to samo i teraz w 335d tez zadnych problemow a jezdze praktycznie wylacznie Poznan i okolice. Te dodadki do oleji wam rozwalaja auto po co to lejecie ? Przeciez gdyby motul czy mobil tak ich potrzebowaly to sami by to dodali do skladu. Ja od zawsze leje motula 5w30 lub valvoline i jest bezawaryjnie

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 07:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Punisher napisał(a):
Kn tylko nie zalewaj olejkiem po myciu, a bedzie ok. Jak sie olej osadzi na przeplywce to pozniej masakra



Potwierdzam, albo wogóle nie olejować po myciu (zawsze troche starego oleju i tak zostanie w filtrze po myciu) albo bardzo oszczędnie. Bo można sobie popsuć przepływke ;).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 07:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
piotres napisał(a):
Punisher napisał(a):
Kn tylko nie zalewaj olejkiem po myciu, a bedzie ok. Jak sie olej osadzi na przeplywce to pozniej masakra



Potwierdzam, albo wogóle nie olejować po myciu (zawsze troche starego oleju i tak zostanie w filtrze po myciu) albo bardzo oszczędnie. Bo można sobie popsuć przepływke ;).

przecież w filtrze typu K&N olejek nie jest po to by był, tylko po to by zbierać kurz i drobne zanieczyszczenia
jego nadmiar może zniszczyć przepływkę - to fakt

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 09:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Opini o tych filtrach oem vs kn vs pipercross jest mnóstwo - jedni piszą ze kompletnie nic nie daje innym zmienia sie dzwiek silnika, niektórzy wstawiaja wykresy z hamowni na których widać ze przybywa mocy. Tak naprawde w każdym aucie działa inaczej w zależnosci od kondycji innych podzespołow. Jak pisałem wcześniej najwazniejszy jest CZYSTY filtr. Jeśli chodzi o oliwe to KN to faktycznie jakby go zalał to przeypływka padnie ..

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 11:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Tym olejkiem to jest tak ze jak go nalozysz to idzie syf na przeplywke jak go nie dasz to filtr nie filtruje odpowiednio i syf wlatuje do silnika. Zwykly knechta lub manna sprawdza sie znakomicie

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 12:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Szpryca napisał(a):
Oj powiem Ci ze wbijalem na rondo na Mościckiego i dał bym sobie rękę uciąć że to jedziesz Ty :-)


Jeździ prawie taka sama na KTA :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: xx
Kod silnika: x
Garaż: x
Jaki koszt wydechu z MG?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 1 października 2016, 17:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
astaroth14x napisał(a):
Jaki koszt wydechu z MG?



Ja jakis czas temu za tlumik do 335d placilem 1900.
Ale slyszalem za ceny w MG sa ruchome tzn co raz wyzsze.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 2 października 2016, 08:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
forest napisał(a):
Z tym staniem w korkach i zapychaniem dpfa to tez bzdura. Jezdze od 6 lat 320d e91 z dpf glownie miasto korki kupilem go z przebiegiem 80tys teraz mam 171tys i nigdy nie.mialem problemow zadnych z tym autem tym bardziej z dpf. W poprzedniej 330d e92 to samo i teraz w 335d tez zadnych problemow a jezdze praktycznie wylacznie Poznan i okolice. Te dodadki do oleji wam rozwalaja auto po co to lejecie ? Przeciez gdyby motul czy mobil tak ich potrzebowaly to sami by to dodali do skladu. Ja od zawsze leje motula 5w30 lub valvoline i jest bezawaryjnie


W ogole nie gonisz po trasie, aby dpf wypalic?
Widzialem dpf-y, ktore sie doslownie rozpadly w srodku, bo byl tak zapchane, ze nie mogly sie wypalic i najwidoczniej wielokrotne proby wypalania spowodowaly w koncu ich popekanie i zatkanie wydechu.

Dodatki do oleju stosuje dopiero pierwszy raz i u mnie bardziej zaniedbanie serwisu, ale pozniej bylo ok, az do momentu gdy padla przeplywka.
Miales problem z rura turbo i gdybys tak jezdzil, bo ktos by tego nie ogarnal, to mialbys zawalony dpf jak ja mialem w 335d.
Jednak dluzsza trasa na 3tys obr i bylo po problemie.

Dla mnie m57 to najlepszy silnik i najbardziej wytrzymaly, chociaz n57 nie jest taki zly, tylko trzeba male problemy wyeliminowac i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 2 października 2016, 13:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
co to znaczy przegonic na trasie ? ile km czesto jezdze autostrada ale to odcinki max 30km wiec to chyba za krotko. Ale dpf mialem sprawdzany i w jednym aucie i w drugim i jest w bdb stanie

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 2 października 2016, 17:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja codziennie robie ok 30km do pracy i tyle samo z pracy z czego 24km to autostrada, ale czasem wyskocze na maly przepal 40km w jedna strone na wyzszych obratach i jest ok.
Pisales, ze masz ok 30km albo wiecej do pracy, wie cnie ma problemu.
Bardziej mialem na mysli, ze ktos jezdzi tylko w miescie i na trasy nawet nie wyjezdza, co skutkuje zatkaniem, bo silnik nie nabiera odpowiedniej temperatury ani predkosci obrotowej, aby go wypalic.
Sa ludzie, ktorzy kupuja diesela, aby bylo oszczednie, ale to nie to samo, co bylo 15 lat temu i pozniej problem.
Czesto tez sprzedawca doradza diesela, mimo ze ktos mowi, ze 5-6tys km rocznie. Powod-zarobia na serwisie.

Ok dajmy spokoj z tym dpf-em, bo mozna napisac ksiazke.
Piszac o problemach, mialem na mysli bardziej przeplywke, ktora powoduje zapchanie, gdy jest uszkodzona i jazda w miescie i ciagle ruszanie ze swiatel przyspieszy problemy z filtrem.
Zle sformulowalem moj post


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 2 października 2016, 20:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Wy tu gadu gadu o DPF a u mnie go nie ma i nie będzie natomiast wlatuje IC - prezent na 30stke :) także 300+

Obrazek

Obrazek

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 2 października 2016, 20:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
TTom3k napisał(a):
wlatuje IC - prezent na 30stke

to rozumiem :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str4 MG exhaust
PostNapisane: 2 października 2016, 20:16 
TTom3k napisał(a):
Wy tu gadu gadu o DPF a u mnie go nie ma i nie będzie natomiast wlatuje IC - prezent na 30stke :) także 300+

Wyścig zbrojeń trwa :cwaniak:
Fajny prezent :ok:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL