BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 11:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MatiKosa -->> E90 318i LCI Spacegrau Metallic - Foty str. 2
PostNapisane: 10 kwietnia 2018, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Zdrowa sztuka :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MatiKosa -->> E90 318i LCI Spacegrau Metallic - Foty str. 2
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 06:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
MatiKosa napisał(a):
E90 nie ma jednej rzeczy, którą miał kompakt - szyberdach..


To jest najmniej potrzebna rzecz jaką posiada moje auto, wiele bym poświęcił aby go nie mieć. :rotfl: :rotfl:

MatiKosa napisał(a):
Wyłączyć DSC całkowicie na drodze się nie odważę, auto szaleje wówczas dużo bardziej niż kompakt,


Nie ma się czego bać, zimą na śniegu trenować poślizgi i latem będziesz gotowy na wyłączenie kontroli trakcji.


MatiKosa napisał(a):
Raz puściłem auto na obwodnicę, stabilność nieporównywalnie lepsza niż kompiego.


Compact ma z tyłu belkę, zawias z E30. Nawet nie ma co porównywać tych dwóch samochodów. Przepaść technologiczna.

Ładnie się prezentuje Twój samochód. Zdjęcia też spoko, klimatyczne o zachodzie słońca. Dopracuje detale i będzie igła :ok:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MatiKosa -->> E90 318i LCI Spacegrau Metallic - Foty str. 2
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 18:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 667
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS
Kod silnika: N43B20(U0)
rorafalki, dzięki :ok:

Mateusz118, wiesz, tak ogólnie to też sobie trenowałem, co nie zmienia faktu, że takie typowe polecenie bokiem na nieco bardziej śliskiej nawierzchni jest bez DSC takie znacznie bardziej "narowiste" i gwałtowne.

Zawieszenie sprawuje się dobrze, komfort jest ok, prowadzenie znakomite. Taki też mam zamiar, trzymać w ori i niech się dobrze sprawuje :)

_________________
Było: Kompakt E36 316i 1.9
Jest: E90 318i LCI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MatiKosa -->> E90 318i LCI Spacegrau Metallic - Foty str. 2
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Generalnie jazde bokiem w zależności od wymaganego czasu reakcji i precyzji wyznacza przyczepność podloza. Dlatego zalecam zacząć od śniegu. Dodatkowa zaleta jest fakt, ze najmniej tam się auto zużywa, a nawet największy kapeć bez problemu da rade isc bokiem, również na dwójce. Kolejnym etapem wtajemniczenia jest mokra nawierzchnia - minimalna prędkość zauważalnie rośnie, a wraz z nią poziom trudności i ryzyka. Tutaj również nie potrzeba szatana i każde bmw na jedynce sobie bez mrugnięcia okiem poradzi, a przyzwoite R6 to juz na miękko. Prawdziwie męska zabawa to jednak sucha nawierzchnia - dochodzą wrażenia dźwiękowe i zapachowo - dymne. Również znacząco rośnie obsranie postronnej gawiedzi. Wraz z tym niestety również wymagania silnikowe, r4 można co najwyżej wymuszać zabawę na jedyneczce. Dobre R6 juz bez proszenia sie pójdzie pięknego boka, przynajmniej z pierwszego biegu, a i na dwójkę jest szansa jak podkrecimy. Prawdziwie męska zabawa jednak zaczyna sie jak juz mamy litry. Tak jak szlo bokiem jechać pięciolitrową piątką przykładowo to dlugo nie zapomnę. Start to w zasadzie z rozrusznika, a po przepince na dwójkę można bylo kontynuować jazdę boczną i nawet woda w szklance by nie zadrżała. Nie muszę chyba mówić jak istotnym elementem zabawy jest szpera.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MatiKosa -->> E90 318i LCI Spacegrau - Foty str. 2, Film s.3
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 21:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 667
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS
Kod silnika: N43B20(U0)
No na śniegu to pamiętasz jak to ładnie latało ;) Na mokrej już pewnie lepiej, ale tu już mi trochę szkoda auta. Możliwe, że tutaj opony zimowe bardziej się uślizgiwały, pamiętam ten efekt w kompim - letnie mniej chętnie wpadały w poślizg. Do czegokolwiek powyżej potrzebna jest większa pojemność i szpera. Ta tutaj to jedynie elektroniczna, do wyjazdu z trudnego terenu (jedynie dohamowuje ślizgające się koło), co oczywiście nic nie daje przy drifcie.

Tutaj film jak prezentuje się kultura pracy, test który podpatrzyłem u Wazzupa:


_________________
Było: Kompakt E36 316i 1.9
Jest: E90 318i LCI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL