BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 maja 2018, 10:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
To oby tak było już 4ever! :) Ps RCki 035 to koło dedykowane do e36 z ET na poziomie 35, RCki 090 mają ET20.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 maja 2018, 10:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
To że tarcze ATE to gówno to wiadomo Panie nie od dziś ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 maja 2018, 22:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
grabolek363, niestety nie RC 035(różnią się od 090 otworem centrującym, nie wiem, czy czymś jeszcze), a RC 040, których w Polsce jeszcze nie widziałem, a w Niemczech chodzą po 1400-2500 euro :|
Poza tym 040 mają sporo mniejszy rant, to już nie to. Dla mnie ideałem byłoby 040 z przodu i 090 z tyłu. To by też pokrywało się z moim pomysłem:
Rozważam poszerzenie tylnych błotników, tak, by wyglądały na fabryczne, bo i tak będę tylne błotniki niedługo robił. Stawiam do warsztatu, który zajmuje się klasykami(głównie zza oceanu) i dla nich takie rzeczy to codzienność. Wtedy by i wyglądało, i weszło na sensownym rozmiarze opony, ale jeszcze nie jestem pewien co do tego...
W każdym razie również życzę Ci, by Twoje wozy nie były kapryśne :zdrowko:


Ostatnio edytowano 5 maja 2018, 23:00 przez LPS505, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 5 maja 2018, 22:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 31 maja 2018, 14:33 przez LPS505, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 6 maja 2018, 00:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No być może masz rację, nie siedzę już tak w kołach z e36, to mogę się mylić ;) Co to ten wurth jest ? :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 6 maja 2018, 01:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
To tzw. mastyka, czyli środek służący do łączenia blach. Można po tym oczywiście malować/lakierować. W wyciętym elemencie było widać sporą szparę od strony koła przez którą nabijało piach i wodę, dlatego te mocowanie zgniło. Nie wiem, czy fabrycznie była tam mastyka, ale ja tym klejem to uszczelniłem. Po drugiej stronie taka konserwacja była i tamte mocowanie ma się dobrze.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wraz z nowym mocowanie przybyło parę gramów(bo stare ważyło może tyle, co pół nowego :rotfl: ), ale przynajmniej na sercu od razu lżej :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Ostatnio edytowano 31 maja 2018, 14:35 przez LPS505, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 6 maja 2018, 06:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
powiem tak...
za dwa lata bedziesz żałował tego LPG ;) z drugiej strony to tylko E36 :rotfl:
aha i co do mocy to -15KM... czucie nie ma nic do rzeczy ;)

ps. ważne, że dbasz i tak trzymaj...

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 6 maja 2018, 09:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Dobrze że LPG, będziesz mógł się cieszyć jazdą na co dzień a nie tłuc jakimś tico w tyg. a na weekend E36, zresztą, czy ten samochód jest w 100% ori i zgodny z VIN żeby bym egzemplarzem kolekcjonerskim? Czy to po prostu odbudowana E36? No właśnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 6 maja 2018, 10:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
ZuchLCT, dokładnie o to chodzi :)
Nie będę żałował, bo samochód stałby w garażu i tak jak ZuchLCT napisał musiałbym mieć 2 samochód na co dzień.
Jestem 19 letnim studentem, więc i tak dobrze, że mogłem sobie pozwolić na 328i i je utrzymać.
HansiO, w życiu 15km nie straciła i jak to czucie nie ma nic do rzeczy(chyba, że to ironia)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 19 maja 2018, 12:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
Najwyższy czas na post dotyczący instalacji LPG:
Instalacją zajął się człowiek z polecenia, zdecydowałem się na komponenty LPG Tech.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z instalacji jak już wspominałem jestem bardzo zadowolony. Przejechałem od montażu ok. 2000 km.
Do butli wchodzi 46 litrów LPG, nie wystaje ani nie koliduje z czymkolwiek.
Spalanie gazu na mieście przy dynamicznej jeździe to 14.2-14.5l/100km.


Ostatnio edytowano 31 maja 2018, 14:36 przez LPS505, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 19 maja 2018, 12:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
W ostatnim czasie przyszła paczka z kosmetykami samochodowymi. Zawitał wosk Fusso, ADBL Vampire Liquid(polecam, bardzo wydajny), odżywki i dressingi do tworzyw sztucznych, środki do czyszczenia alcantary itp. oraz zapach California Scents Coronado Cherry(intensywny, dla mnie trochę za słodki, zbyt cukierkowy zapach, ale mimo to bardzo przyjemny).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 31 maja 2018, 14:38 przez LPS505, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 19 maja 2018, 17:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 3149
Bardzo się cieszę, że mój były samochód trafił na takiego właściciela :)

Super, że dbasz o ten samochód bo jest tego warty, już bardzo rzadko widzi się zadbane e36.

Mam nadzieję, że jeszcze długo będzie Ci służył.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 19 maja 2018, 23:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Mi bardzo podoba się rozmieszczenie instalacji, raj perfekcjonisty można powiedzieć. E36 zachowana w serii, nic tylko jeździć i cieszyć się z jazdy :super:
Spalanie po białym 14 litrów ? Mało, bardzo mało, ale za to dobrze że hamulce wymienione bo co 500 metrów trzeba się zatrzymywać na światłach :rotfl:

Ale moim zdaniem klejenie elementów które dostają po dupie i są ważnym elementem zawieszenia to trochę nie rozsądne jest klejenie :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 19 maja 2018, 23:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
BRAWET, dzięki, staram się :)
kross21, Niee, nie zrozumiałeś ;) Element został porządnie wymieniony. Przyspawany MIGiem, a co do "klejenia", to tylko szpary zakryłem masą, by piach i inne zanieczyszczenia nie dostały się do środka, bo korozja znów się pojawi :) Światła jak światła, ale odkąd mam e36, to co miesiąc mam kontrolę trzeźwości i "otworzy pan bagażnik", "co ma pan w plecaku?", "był pan karany?" :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 20 maja 2018, 01:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Jak dba tak ma - ebzawaryjności :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 20 maja 2018, 07:34 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
kross21 napisał(a):
Spalanie po białym 14 litrów ? Mało, bardzo mało

Na benzynie jak jeździłem to chyba nigdy powyżej 13 mi nie przekroczyło :P Jazda oczywiście była dynamiczna. Po prostu sprawne wszystko :D

LPS505, Fusso kładłem na nią w Czerwcu poprzedniego roku i przez 6 następnych miesięcy ładnie kropelkował :ok: Co do środka do kół to taki sam efekt osiągniesz Tenzi Krwawa felga lub k2 Roton, obie środki po 20zl w galonie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 20 maja 2018, 08:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
No właśnie to zdjęcie mnie bardzo zmyliło, myślałem że po prostu ten pordzewiały element polepiłeś i zadowolony, przepraszam mój błąd. Jak dobrze ogarnięte i zabezpieczone to już się nie powinno powtórzyć. Fenomenem dla mnie są specjalne wysepki "Tylko wyłącznie dla Policji" :super:
To tak jest że starsze beemki mają "złą" reputacę i zazwyczaj kryminaliści nimi jeżdżą :D Ja natomiast w jedynce nigdy nie miałem nieprzyjemności (odpukać).
Ja wiem że każdy ma swoje określenie dynamicznej jazdy, więc nie ma co dyskutować , bo mi ropy potrafi do 12 litrów :cenzura: ... Nie obraźcie się ale mam straszliwy hejt, miasto to jedno wielkie skupisko świateł i mułów na drodze.

Tenzi czerwona felga śmierdzi paskudnie, zdechłym jajem :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 20 maja 2018, 12:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
KU84, dobrze wiedzieć ;) Fusso jeszcze nie nakładałem, nie chcę lakiernikowi utrudniać życia.
kross21, gdy jeździłem e39 również nie miałem nieprzyjemności, pomijając jedną sytuację:
Miałem 18 lat, 2 dziewczyny akurat z tyłu siedziały, bo z liceum na przerwie wyjechaliśmy do sklepu. Ok 500m od szkoły przejeżdżałem na zielonym świetle, lewym pasem(szły 2 pasy w każdą stronę), nie goniłem. Z prawej strony(oczywiście droga podporządkowana) na "strzałce" starszy pan wjechał od razu na lewy pas przed moją maskę.

Nie miałem jak uciekać, więc przywaliłem. E39'ce nic poważnego się nie stało: maska, zderzak. Przedni pas, chłodnica, reflektory zostały nietknięte, ale poduszka kierowcy strzeliła. U faceta hak przemieścił się o jakieś 20-30cm, więc nieciekawie :zdziwko:
W każdym razie szanowny pan się upierał co do tego, że pędziłem jak wariat, kibice z przystanku również. Przyjechała pani policjant...

Od początku mnie nie dopuszczała do głosu. Na moje szczęście na tej sygnalizacji był sprawny monitoring, który uchwycił całą sytuację.
Po wszystkim policjantka podeszła do mnie i powiedziała: "no niestety, szkoda mi tamtego pana, ale muszę panu przyznać rację".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 20 maja 2018, 12:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166001
kross21, co do LPG, to chciałem jeszcze ten reduktor ukryć, ale fachowiec mi to ogradzał ze względu na to, że reduktor poszedłby pod silnik, co byłoby bardzo niepraktyczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LPS505 -> E36 2.8 coupe, Arktissilber
PostNapisane: 20 maja 2018, 16:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
LPS505 napisał(a):
Po wszystkim policjantka podeszła do mnie i powiedziała: "no niestety, szkoda mi tamtego pana, ale muszę panu przyznać rację".


To zła kobieta była. :wstyd: :wstyd: :wstyd:


Jak u Ciebie w miescie policja dostanie nieoznakowane BMW to może zmienia zdanie co do marki. :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL