BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 08:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 24 sierpnia 2020, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Cześć,

długo, a nawet bardzo długo nie było mnie w galerii po sprzedaniu :wstyd: 530i
Już posiadając 530i myślałem o zmianie jej na E46 330i cabrio.
Ale ciągle coś było nie po drodze i dziś już wiem, że moment na kupno zdrowej, zadbanej E46 w miarę normalnej cenie przespałem... tak samo jak wiem, że sprzedaż E39 była błędem :wstyd:
Od początku tego roku intensywnie szukałem E46 w mojej okolicy. Najpierw do 10 tys euro, a potem budżet zwiększałem. E46 330i manual 6b po lifcie w m-pakiecie praktycznie nie ma, a wszystko co jest poniżej 10 tys nie było warte mojego czasu.
Oglądałem 325i pierwszy właściciel, 150 tys przebiegu cena 14 tys euro. Na zdjęciach bajka, na miejscu już taka sobie. Zimą jeździła z hardtopem i przypuszczam, że od tego miała znaczne wytarcia na dachu, fotel kierowcy wytarty, standardowe wytarcia plastików w E46 no i dużo drobnych obić i otarć niewidocznych na zdjęciu. Auto jeździło nawet ok, ale klima niesprawna, HK grał tak jakby nie chciał. Zaproponowałem panu 10 tys, z nadzieją na jego 11. Powiedział, że minimum 12 więc odpuściłem.
Obejrzałem jeszcze kilka 325i i 330i, niestety kiepskie, po 8 właścicieli, dziwne przeróbki, wybrakowania, niedomagania po prostu nie.
Więc zacząłem rozglądać się za E93, ale ten dach mnie przerażał (ciężka konstrukcja, otwieranie go aż rusza całym autem :)), wiele samochodów miało pleśń w bagażniku, zniszczone plastiki no i co dziwne brak wejść usb/mp3, myślałem, że to już było w tamtych latach.
Myślałem także o jakiejś Z, ale te z kolei mocno ograniczają bagaż przy wyprawach wakacyjnych, choć mały rozstaw osi trochę mnie kręcił. Więc wpadłem na pomysł E88, auto kompaktowe, a i na wakacje we dwoje się pojedzie. Po obejrzeniu kilka samochodów padła decyzja na ten.
2 właściciel, a raczej właścicielka. W rodzinie same BMW. Przekonywająco opowiadali o samochodzie i o tym jak o niego dbali, następcą ich E88 było F23 240i. N
Negocjacje ceny trochę zajęły czasu, ale udało się zbić cenę prawie do mojej zakładanej na ten model :)
Niestety wyposażenie jest dosyć ubogie, ale liczył się stan auta.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i chyba to co najważniejsze, wolnossąca R6 :)
Obrazek

Póki co auto zarejestrowane w Niemczech :)

Największy minus modeli E8x jest brak wskaźnika jakiejkolwiek temperatury, ani oleju, ani cieczy chłodzącej :cenzura: bardzo mnie to denerwuje.
Może macie jakieś rady jak temu zaradzić, a nie będzie wyglądało odpustowo. Kierownica za tysiąc euro raczej odpada ;)

Póki co zrobiłem nią 300km i jest fajnie. A najbliższych tygodniach czeka ją serwis. Oleje, filtry, hamulce.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 24 sierpnia 2020, 21:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Najtańsze rozwiązanie to elm327 wpiąć w obdII i na telefon apka typu torque pro.
Opcjonalnie coś takiego https://www.ecstuning.com/News/BMW_E82_ ... i_1M_128i/

Fajna, niech służy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 24 sierpnia 2020, 22:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Fajne choć nie lubię cabrio.
Duży plus za stan bo wygląda rewelacyjnie no i R6.
Dziwny zderzak przedni nigdy nie widziałem takiego w E8X.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 24 sierpnia 2020, 22:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Fajna fura, gratuluję. Sam bym sobie polatał :hyhy: Kolorystyka w sam raz, bez szału, ale jest dobrze + manual i 6 garów na tę masę będzie robić dobrą robotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 07:13 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Ładna, czysta seria :ok:

GP-T1000 napisał(a):
Największy minus modeli E8x jest brak wskaźnika jakiejkolwiek temperatury, ani oleju, ani cieczy chłodzącej bardzo mnie to denerwuje.

Zawsze możesz włączyć temperaturę w ukrytym menu na wyświetlaczu między zegarami w kilka sekund- nawet podczas jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 08:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
KU84 napisał(a):
Ładna, czysta seria :ok:

GP-T1000 napisał(a):
Największy minus modeli E8x jest brak wskaźnika jakiejkolwiek temperatury, ani oleju, ani cieczy chłodzącej bardzo mnie to denerwuje.

Zawsze możesz włączyć temperaturę w ukrytym menu na wyświetlaczu między zegarami w kilka sekund- nawet podczas jazdy :)


Można też zakodować wyświetlanie temperatury na ekranie obok spalania, prędkości średniej itd. Chwila roboty ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 08:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: AMG Z3 e36 cab.
Widać, że zadbane auto, założyć felge, jakieś springi i będzie lux !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 08:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
zabawny kolor i zderzak :D bardzo ładna :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Zmiana zegarów na te z 35i ? tam jest temp zamiast ekonomizera.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 12:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Fajnie się takim bezdasznikiem pokręcić w okół komina :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 13:45 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Fajny bezdasznik, niech sprawia frajde :)

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 13:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Dzięki wszystkim za opinie :)

KU84 napisał(a):
Zawsze możesz włączyć temperaturę w ukrytym menu na wyświetlaczu między zegarami w kilka sekund- nawet podczas jazdy


Tak, tylko z każdym wyłączeniem zapłonu odnowa to trochę uciążliwe...

WitoM napisał(a):
Można też zakodować wyświetlanie temperatury na ekranie obok spalania, prędkości średniej itd. Chwila roboty


Możesz zdradzić jak? :) byłbym bardzo wdzięczny. Czy mówisz o tym co pisał KU84?

Mateusz118 napisał(a):
Zmiana zegarów na te z 35i ? tam jest temp zamiast ekonomizera.


To jest dobra myśl, zaraz szukam na allegro :)

--==Mały==-- napisał(a):
Dziwny zderzak przedni nigdy nie widziałem takiego w E8X.


DaaN napisał(a):
zabawny kolor i zderzak


Taki był zderzak w poliftowych, przynajmniej w E88 taki był.
A kolor w używanym aucie to drugorzędna sprawa, bynajmniej się tym nie kieruje przy zakupie :) stan samochodu. Oglądałem dwie inne 125i czarne, na 18" feldze, prezentowały się dużo lepiej, z daleka :) Jedna w salonie BMW 60 tys przebiegu, a w środku wyglądała jakby miała co najmniej 150 tys. no i powypadkowa...

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 16:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dobrze ze poszedles w jedynke a nie E46. Jedynka najmlodsza nie jest ale E46 to juz powoli prehistoria ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 19:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Hakelbery napisał(a):
Dobrze ze poszedles w jedynke a nie E46. Jedynka najmlodsza nie jest ale E46 to juz powoli prehistoria ;)



Za to jaka prehistoria :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Hakelbery napisał(a):
Dobrze ze poszedles w jedynke a nie E46. Jedynka najmlodsza nie jest ale E46 to juz powoli prehistoria


Tak, ale ładna E46 w mpakiecie, na fajnej feldze jednak super wygląda. No i ma wskaźnik temperatury chłodziwa :rotfl: o kole zapasowym nie wspominając. Ale serio już za późno na kupno E46 w "rozsądnej" cenie, z 3 litrowym motorem. Na plus E88 to BT i mp3, składanie dachu do 50km/h no i wymiary oraz dźwięk wydechu w serii.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie chce wywlolac guwnoburzy ale dla mnie fajne E46 to E46 M3. Jak mial bym wybierac E46 z R6 czy jedynke z R6 wolabym jedynke.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 21:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Hakelbery napisał(a):
Nie chce wywlolac guwnoburzy ale dla mnie fajne E46 to E46 M3. Jak mial bym wybierac E46 z R6 czy jedynke z R6 wolabym jedynke.


Zgadzam się w 100% :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 26 sierpnia 2020, 18:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Mateusz118 napisał(a):
Zmiana zegarów na te z 35i ? tam jest temp zamiast ekonomizera

GP-T1000 napisał(a):
To jest dobra myśl, zaraz szukam na allegro

zamiast wskazania baku, a nie ekonomizera, i była temp oleju a nie cieczy, a Przynajmniej jak szukałem rozwiązania tego problemu do siebie. Musisz zgłębić temat czujnika czy go masz, czy trzeba założyć, czy jest miejsce. Jak bawiłem się w diagnostykę to jakoś nie pamiętam żeby były wskazania temp oleju. Sprawdź.

Fura ładna :ok:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 26 sierpnia 2020, 20:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Wygląda mega świeżo to autko, miałem już 2 jedynki w swoim życiu co prawda diesel i e87, ale miło wspominam prowadzenie, odczucia. Gratulacje.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 -->> E88, 1xxi
PostNapisane: 28 sierpnia 2020, 07:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Wojtek napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
Nie chce wywlolac guwnoburzy ale dla mnie fajne E46 to E46 M3. Jak mial bym wybierac E46 z R6 czy jedynke z R6 wolabym jedynke.


Zgadzam się w 100% :ok:


Chłopaki, to indywidualna kwestia. Tak jak na mojej rejestracji napisane (byle nie w zawieszeniu ;)) i tego się chce trzymać :)

grabolek363 napisał(a):
Wygląda mega świeżo to autko


Ma 77 tys km więc pewnie temu, choć tak jak wcześniej wspominałem oglądałem z przebiegiem 60 tys w salonie BMW i wyglądało na 150.

kszyhu napisał(a):
zamiast wskazania baku, a nie ekonomizera, i była temp oleju a nie cieczy, a Przynajmniej jak szukałem rozwiązania tego problemu do siebie. Musisz zgłębić temat czujnika czy go masz, czy trzeba założyć, czy jest miejsce. Jak bawiłem się w diagnostykę to jakoś nie pamiętam żeby były wskazania temp oleju. Sprawdź.


Uściślając w 135i jest temperatura oleju w miejscu gdzie w "normalnej" jedyne jest poziom paliwa, a poziom paliwa ląduje po lewej stronie. Mnie jest obojętnie jaka temperatura będzie pokazywana, czy oleju, czy cieczy chłodzącej, chce wiedzieć kiedy silnik jest ciepły i czy nie za ciepły :)

A czujniki musi mieć, po podłączeniu pod OBD widać skazanie temperatury.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL